Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @Zep meid ik heb het met je te doen! ik zit pas in ronde 3 en misschien ga ik naar ronde vier. maar ik snap en begrijp heel goed dat je je zo voelt! jou tijd komt ook snel meid! Hele dikke knuffel voor jou!

@hier Het gaat nog goed! Geen ongi gespot en nergens last van! Jippie!

2. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Whiiiiiiieeeeeeehhhhh jeeeeeej feli jazz!!!!!!!!!

Rest reageer ik binnekort wel op :) na een aantal intensieve dagen hebben we vannochtend de oma van vl begraven. Was een mooie mis en gelukkig droog met wat zon. Nu kan ik hopelijk echt proberen om mijn rust te gaan nemen.
    Heb een hoop disneyfilms (de tekenfilms dan:) niet de echo :p) klaarliggen dus dat komt wel goed.

3. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Thanks meiden! Zit door dit gebeuren niet zo lekker in m'n vel. Moest vanochtend iemand feliciteren met d'r zwangerschap, die niet eens heel dicht bij me staat, maar de tranen sprongen in m'n ogen en ik weet zeker dat ook zij dat heeft gezien. ;) Lekker stom weer!

En ik weet, er zijn pas een paar rondes voorbij.. maar ik ben 2 jaar geleden ook actief geweest met een kinderwens en heb deze toen in de koelkast moeten zetten, maar die koelkast is inmiddels kapot.., tis zo lastig om te moeten wachten! En niet te weten of het uberhaupt wel zal gaan of dat dit allemaal 'voor niets' is. En de paar die er vanaf weten die zeggen dan dat je het van je af moet zetten, dat het anders helemaal niet lukt, maarja, heej.. probeer dat eens ;)

En de meiden hier gun ik het allemaal, bij iedere blije boodschap ben ik ook blij voor diegene. Maar eerlijk is eerlijk, de steeds meer roze lijst is ook behoorlijk confronterend..

En ga zo maar door en door.. binnenkort voel ik me vast weer beter :D

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

Lieve meiden, heel erg bedankt voor de lieve felicitaties!! Maar tegelijkertijd leef ik ook zo met de NOG niet zwangeren mee!! Net als Kiwi zegt, als ik er iets aan zou kunnen doen.. met een toverstafje ;)

Snap heel goed dat de andere meiden niet zo lekker in hun vel zitten. Het is ook niet niks allemaal! Zeker als voor je gevoel iedereen in je omgeving zwanger lijkt te worden. De moed kan je behoorlijk in de schoenen zakken, maar ik geloof gewoon écht dat het gewoon niet lang meer zal duren voordat jullie ons zullen volgen. Ik hoop dat jullie allemaal een beetje de 'rust' kunnen vinden. Zelf had ik dat wel deze ronde en ja toeval of niet.. KNUFFIE EN VEEL HCG voor jullie meiden! :)

@swimming goed van je dat je wacht hoor. Hopelijk is het t helemaal waard en krijg je super goed nieuws en dan is het extra speciaal. Heb ook goede hoop voor je hoor meis. In ieder geval fijn dat je nog niet ongi bent geworden

@Flora ik hoop zo voor je dat je lichaam en je hormoonhuishouding snel zal stabiliseren.. dikke knuf voor jou!

Super veel gekletst ben het even kwijt hihi. Ik ga maar eens een banner maken :D ben trouwens heeeeeel erg moe ik denk dat ik vanavond heel vroeg in mn nestje lig

5. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Thanks Swimming!! Mijn duimen draaien voor je!!

Zsa, o ik voel me precies hetzelfde, ik snap je helemaal! Hele dikke knuf voor jou!!! Heel veel sterkte meis!!!! Hug!!

6. Jazz

Jazz Niet meer actief

We blijven voor jullie duimen en hcg strooien en knufjes geven :)!!

@ego mn banner staat nu alleen een beetje ver :$ omdat ik natuurlijk een lange cyclus heb dus het is berekend op mn laatste menstruatie. Ach verandert straks allemaal wel weer :)

Ik heb een cb digitaal met conceptie-aanduider gekocht. Die doe ik denk ik zaterdagochtend :) En heb meteen zw.vitaminen gekocht met natuurlijk foliumzuur en er zitten ook omega 3 vetzuren capsules bij. Wat slikken de andere zwangeren?

@bf volgens berekening van laatste menstruatie ben ik uitgerekend op 6-06-2013 maar zal dus nog veranderen.

7. Jazz

Jazz Niet meer actief

Volgens mij heb ik mn banner nu beter.. uitgerekend 9 juni dan

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zep & zsa: heer herkenbaar... Vind t ook steeds moeilijker worden om de zwangeren om me heen te zien. Hoe erg ik het iedereen gun, zelf wil je het natuurlijk ook hartstikke erg. Hier is iedereen ook zo snel zwanger geworden eigenlijk!! 4 maanden en sneller... Terwijl er gemiddeld een jaar voor staat. Dus als je het zo bekijkt zijn er nog genoeg kansen!

Al denk ik dat ik nog wel een behoorlijke tijd bezig ben, als ik zo de verhalen lees over hashimoto en zwanger worden :( we gaan het zien... Ik hoop nu in ieder geval niet teveel meer. Dat doe ik wel weer als m'n bloedwaarden en cyclus weer stabiel is.

@jazz: je moet je uitrekendatum berekenen vanaf je eisprong en dan 2 weken eerder, en dan dus 40 weken bij optellen. Omdat je een lange cyclus hebt gehad kan het niet vanaf je laatste ongi. Want dan zou je namelijk al veel langer zwanger zijn.

@hier: vandaag eindelijk onze trouwfoto op glas gekregen :D :D hij is super mooi geworden! ML is hem meteen aan het ophangen.
    We konden maar geen foto uitkiezen, dus het heeft even geduurd voordat we eindelijk een keus hadden gemaakt. De foto hebben we gekregen van het zusje en haar vriend van ML.

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @jazz, gravitamon en heb laatst losse visolie dingen gekocht bij apotheek, dus gewoon mediq eigen merk, die zijn heel fijn trouwens! Softgel dingen, die glijden haast vanzelf je keel in :) niks geen groe kanonnen die je moet proberen weg te krijgen.

@Zep en zsa, ik weet dat t helemaal geen troost zal zijn....maar ik hoop misschien toch een beetje....net als jazz heb ik t gevoel dat jullie ons snel zullen volgen, hoe meer de tijd vordert, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat iedereen in dit clubje binnen het jaar zwanger is zonder hulp van gyn! Jullie kunnen me geloven, of niet, maar toch heb ik erg sterk dat gevoel.
    En ja ik kan me zoooooooo goed voorstellen hoe confronterend dit idd is, met al die actieve zwangeren in t clubje....en t lijkt me zo moeilijk voor jullie! Daarom wil ik jullie een hele dikke knuffel geven, en probeer toch vol goede moed door te gaan. Misschien zou de gdachte "t duurt nog een halfjaar" (om maar een voorbeeld te noemen) toch wat rust bij jullie kunnen brengen. En ja stom maar waar, ik had 0 verwachtingen bij de ronde, deed wel ovutesten, maar had me er al helemaal bij neer gelegd dat t m niet zou worden, en dat ik t heus mn broer niet persoonlijk kon gaan vertellen, tot ik opeens vage kwalen kreeg......en t wel zo bleek te zijn, een wonder, absoluut.

meiden, de boerenkoolstamppot is klaar, word geroepen door ml, dus ik hoop straks weer even te spieken hier x

10. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! JAZZ GEFELICITEERD!!!
    eindelijk op roze!!
    Moest ff snel reageren ben er vanavond weer!

Xx

11. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Lieve reacties allemaal, thanks :) Knuffels terug :)

@Zep & Flora: ook fijn dat er wel herkenning is. Flora, ik hoop dat jouw schildklier snel op orde is! Zullen we het positief bekijken? Onderhand zijn we bijna uniek in deze club!

12. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ zep, flora en zsa, hele dikke knuf. Ik sluit me aan bij jazz en bf, het gaat jullie ook snel lukken meiden! Maar kan me jullie gevoel ook heel goed voorstellen! En voel je vooral niet opgejaagd omdat de andere snel zwanger zijn want inderdaad we zitten pas in de 5e maand!

Iedere ronde dacht ik wel zwanger te zijn en iets te voelen, juist in de ronde waarin ik het niet had verwacht omdat ik me normaal voelde, geen kwaaltjes had, was het raak! Dus je weet toch nooit hoe het loopt, het is gewoon 100% geluk hebben... eigenlijk doe je gewoon iedere ronde mee aan roulet ;) 50/50 kans hihi.. en iedereen wint een keer!

@ jazz, en hoe voel je je nu?

13. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Evening ladies,

Even een klein ego berichtje..

Het voelde deze week al een beetje alsof ik maar aan een kant "iets" voelde. Geen pijn hoor, geen bloed, geen rare dingen... Maar gewoon alleen soms zeurderig iets aan linkerkant onderin mn buik. En aangezien ik volgende week toch op vakantie ga naar Mallorca heb ik de VK gebeld. Ik wilde zeker weten dat het gewoon in mn bm zat. En ik heb echt een van de allerliefste vk's!! :D Dus ik mocht vanmiddag langs komen gelijk na het werk voor een echo. Dan kon ze gelijk zien of het netjes in de bm zat.

Dus hier is tie dan..
    Bekijk bijlage 276636

(rode rondje is het vruchtzakje netjes in de bm ;) )
    onze Nibbit zit netjes in de bm, geen cystes (noppes) :D en hij was al 0,71 cm groot. Nog geen hartje, maar dat was idd te vroeg. Dus wij hopen over drie weken een mooi kloppend hartje te zien! Met een gerust hart op vakantie!:D

14. BellaNoa

@ Kiwi, wat fijn dat je gerustgesteld bent. Wist inderdaad niet dat je je zorgen maakte. Nu kun je helemaal genieten op vakantie :)

15. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ja dat ben ik zeker! :D Nee ik wilde ook niet zo zitten zeuren... :):)

16. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Flora ja klopte niks van mn banner omdat ik mn laatste menstruatie in moest vullen maar dat schiet niet op. Nu is ie goed :D En wat leuk je trouwfoto! Spammen ? ;)

@bf oke ja heb nu maar van kruidvat eigen merk gehaald. Vond die andere allemaal zo duur terwijl er gewoon hetzelfde in zit. Heb gelukkig geen moeite met loeiers slikken :D

@Dinges thanks meis!!!!!! dat je maar snel mag volgen! Werkse

@bella dat had ik dus ook dat ik totaal niks voelde. Raar he? Ik ben op t moment super moe en hoofdpijn. Heb al 2 paracetamol gehad. Misschien van de spanning ofzo? En nog steeds onwerkelijk hihi. Ga in ieder geval op tijd mn mandje in. Hoe voel jij je?

@Kiwi wat fijn dat je zo snel terecht mocht voor je echo!! Nu kun je zonder zorgen op vakantie hihi

17. Jazz

Jazz Niet meer actief

HAHAHAHA kiwi jouw banner!!!! :D:D:D:D:D hilarische banner zeg

18. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ jazz, ja gelukkig wel! Ben blij dat ik onze beeb gezien heb! Hihi

Jaja, meer hersencellen dan Paris is zoiezo niet moeilijk! ;)

19. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @kiwi mooi dat je snel terecht kon voor je echo! En gelukkig was alles goed!

@hier nog steeds noppes!

20. BellaNoa

@ jazz, ja hoofdpijn zal ook wel een beetje met de spanning te maken hebben. Had ik ook op die dag hahaha... Ik voel me goed, niet meer misselijk geweest , dus ff afkloppen! Ben alleen wel ontzettend moe!

@ Kiwi, leuke banner inderdaad hihi. Als je je zorgen maakt kun je het gewoon hier kwijt hoor, dat is hartstikke normaal! Je zult je vanaf nu je je hele leven zorgen maken dus wen er maar vast aan :p Dat zijn je eerste moedergevoelens hihi

Deel Deze Pagina