Goeie morgen meiden, laat ik er ook eens bijtijds bij zijn.. Ik heb weer avond dienst vandaag dus vanavond os het weer stil vanaf mijn kant.. @kiwi war vervelend met je nichtje Meis .. hoop dat er snel meer duidelijkheid komt. @flora, haha ik denk dat dat drankje in een dlok beter te doen is indd en dan een glas drinken klaarztten voor daarna. @bf, wel prettig dat je merkt dat er een lijn in de Pds zit maar toch luever helemaal niet.. @zsa, goede morgen! En natuurlijk mag je mee kletsen!
@zsa, welkom! wil je ook op de lijst? dan graag je leeftijd, nod, welke ronde en hoeveelste kindje dan voeg ik je toe @flora, ja ik heb dat ook hoor, zo moet ik bijvoorbeeld wegblijven bij uien (en aanverwanten krijg ik erg buikpijn van dus die mijd ik ook zo veel mogelijk), maar als ik dus geen rare dingen eet kan ik een patroon koppelen aan mn cyclus ben wel heel benieuwd hoe dit gaat als ik strakjes hopelijk zwanger ben de een heeft dan nergens last van, de ander zit verstopt en weer een ander zit alle behalve verstopt dus ben wel nieuwsgierig @dinges, idd liever helemaal niet nee maarja, doe je niks aan....behalve letten op wat je eet zo gaan we vrijdag weer patatje eten, dit keer wel bij een andere snackbar halen, dus ben wel heel benieuwd hoe dat gaat... @weer, vanmiddag lekker vrij! dus om 12 uur stap ik lekker in mn autootje ml is ook vrij vanmiddag (auto moest voor een beurt en zn vader werkt maar halve dagen, en hij heeft nu dus de auto van zn vader bij zich ) dus hoop eigenlijk dat ik hem zover kan krijgen om eventjes naar t strand te gaan , maar eigenlijk hoop ik gewoon dat zn auto al klaar is strakjes als ie klaar is met werken, kan ie m gelijk ophalen dus dan is t ook geen excuus "we moeten op tijd terug zijn" en anders wil ik vanavond even lekker naar t strand, ff door de duinen struinen camera mee helemaal zin in oh en @flora, hoelang moest je dat drankje ook alweer?? hebben ze daar geen pilletjes voor? hihi
Goedemorgen meiden... Zooo de kleine man heeft me vandaag lekker laten uitslapen tot 9.30 Echt heerlijk dat was al heeeeelll lang geleden... Vanmorgen weer getest en stukje duidelijker jeeeeejjjj Dus nu zal ik hem denk wel op de foto krijgen, zal straks foto maken en neerzetten hier..eerst ff broodje maken voor mijn kleine boy...
hallo dames hier ben ik weer. ik lees dagelijks mee hoor. alleen vind het moeilijk om het bij tehouden en te reageren. @anita gefeliciteerd meid. @nieuwe dames welkom,wat gezellig. hier is de misselijkheid beetje minder het lukt me om er mee om te gaan zeg maar @nega test meiden die negatief hebben getest.misschien zijn jullie nog te vroeg met testen dus geef de moed niet op. het is heerlijk weer.ik ben gister bij zp iemand tegenkomen die er ineens alleen voor staat met haar 3 kids.en vroeg hoe ze het kon doen alleen en dat ze van marktplaats moest kijken naar kleding.ik heb haar pb gestuurd want haar kids zijn evenoud als de mijne.dat ik nog veel schone kleren heb of ik die mocht opsturen en ze was erg blij.heb net de kids uitgelegd dus we gaan zo samen naar boven om te kijken wat we in de doos doen voor die kids vind dit erg leuk en geeft me heel veel rust.en leer dit ook mijn kinderen en die zijn ook heel blij dat ze anderen gaan helpen met hun eigen spullen weg te geven.
Ohh dilara wat vervelend zeg.. maar wat goed dat je kids er ook zo voor in zijn en wat lief dat je dat wil doen!! *knuff*
@combinatie test wij hebben et ml er wel over gehad. we hebben nu 2 gezonde kids en wat als de 3e niet gezond is dus ik ga het wel met de verloskunde over hebben hoe en wat.maar ziek bedoel ik geen downsyndroom dat vind ik niet echt een ziekte alleen die hebben meer aandacht nodig in mijn ogen.ik bedoel meer de ziektes waar ze echt hun hele leven lang moeten leiden en aan bed moeten zijn wil ook die kindje geen pijn doen en ook mijn kinderen niet pijn doen het zal niet makkelijk zijn voor ons allemaal en onze leven zal ineens ondesteboven gaan staan. @dinges thnx voor je knuffel. ik ben iemand die heel erg veel met andere mee leeft.soms is dat niet goed voor mij.maar vind het heerlijk om mensen te helpen en dat wil ik me kinderen ook leren.
ik krijg hem gewoon niet op de foto terwijl ik hem hier h juist heel goed kan zien??? nou goed ik zal ze in ieder geval meesturen maar je ziet het niet, ik snap er niks van....
Ik denk dat ik niet meer hoef te testen.. Heb echt zojuist een bloeding gehad. Heel vreemd, want het is heel helder bloed. Dus ik ga m'n banner maar weer aanpassen.
Goedemorgen! Middag Lekker vrij dus uitgeslapen heerlijk. @anita JEEEJ GEFELICITEERD hoor meid wat fijn dat je test duidelijker is! Woehoeee hopen op een plakbeeb! Foto foto @bf jij ook lekker middagje vrij heerlijk. Ik ga misschien ook in de namiddag nog lekker naar t strand. @zsa welkom! @dinges mijn testen zijn ook zo! zit ook te denken ehmm hallo krijg ik mn ei uberhaupt nog wel?? Haha cb was vanochtend natuurlijk ook weer nega. Nouja geduld geduld geduld.. @dilara fijn dat je je wat beter voelt meid! En super lief van jullie om die kleren uit te zoeken. Fijn om iets voor een ander te kunnen doen Ik ga even een ontbijtje maken en een lekker kopje koffie drinken. Vriendinnetje komt zo en gaan we lekker de tuin in. Vanmiddag lekker met een stokbroodje en aioli en natuurlijk wijn!! (speciaal voor bf) lekker genieten. Ik zal er niet zo veel zijn dus vanmiddag. Fijne dag allemaal!
@kiwi neee das klote! Is t veel bloed?? knuf voor jou! @dilara, wat goed dat je je kids dat leert!! Fijn ook dat ze t willen doen! @Anita, zit nu op tel en op de onderste zie ik wel heel licht wat hoor als ik inzoom! Lekker door blijven testen hihi, ze worden vanzelf donkerder @hier, zit lekker met ml op t balkon, hij vond t misschien wel een idee om naar t strand te gaan, maar vanavond vind ie ook goed! Dus we gaan wel lekker vanavond zijn we sowieso op tijd met zn auto ophalen, en dan staat de file de andere kant op neem ik lekker mn camera mee eens kijken of ik mooie plaatjes kan schieten dan het dilemma...welke lens haha zo maar even omkleden en stoelen verplaatsen, boekje en chipje erbij, en lekker genieten van de warmte en de zon fijne middag meiden! En dilara, fijn dat je je iets beter voelt!
Zo lees ff terug van gisteravond nog, kletskousen @Bella hahah oefening van BF geweldig en ml dan ook lol @Bf Ik heb de electrische bbq gewoon op het balkon staan en tafel vrij voor andere dingen @mama noemen ben het wel gewend van mijn oppaskindjes die soms per ongeluk mama zeiden dus vind het wel leuk en ben ik al aan gewend haha maar denk dat ik als mijn eigen kindje in de toekomst mama gaat zeggen ik helemaal in de wolken ben @mams Ach wat lief van de kleine man, 112 bellen willen bellen hihi, maar je weet iig als er iets gebeurd dat hij het wel doet. Succes met de echo ben zo benieuwd! @flora duim hard voor jou hoor nog ff wachten en je kan testen! @dinges ik zie wel een heel heel licht iets op de foto hoor, maar voorlopig nog lang geen piek nee. Mijne was wel al goed zichtbaar gister maar nog licht, vanmiddag maar eens kijken @Bf hm die verstoppingen zo op je cyclus komen me bekend voor heb precies hetzelfde als jij, ook wel PDS maar dat is bij mij dan weer niet afhankelijk van wat ik eet, doet lekker eigenwijs wanneer het wil. Wist niet dat hormonen er zo'n invloed op konden hebben tot na stoppen pil. @kiwi lekker morgen dagje vrij mag wel met het mooie weer. Spannend nog geen ongi, en ja het schijnt te kunnen een langere LF! Wat verschrikkelijk dat er nog niks verder bekend is van je nichtje, hoop dat het allemaal goed komt, sterkte @Flora die drankjes zijn idd vaak zo smerig, ik doe ook altijd klein beetje sap en dan erin, geen glas vol, of eerst smerige spul en dan iets zoets erachteraan drinken @Zsa welkom, veel succes! @Dinges avond dienst heeft met dit weer wel zijn voordelen denk ik! @Bf lekker middagje vrij geniet ervan! Is het bij jou nog uit te houden dan op balkon ik brand weg! @Anita oh heerlijk zo uitslapen, kleine was vast moe van de warmte ook. Zie het streepje wel hoor voorzichtig gefeliciteerd! @Dilara fijn dat de misselijkheid iets minder is! Wat lief van je om iemand zo te helpen zeg en goed dat je de kinderen er ook bij betrekt, ik vind het ook altijd fijn om zo mensen te kunnen helpen. @Kiwi ah balen meis veel succes weer volgende ronde dan, knuf @Jazz klinkt als een lekker dagje veel plezier Voel me waarschijnlijk niet lekker door de weer omslag mijn lichaam reageert daar altijd heel heftig op, hoofdpijn, misselijk, en ook extra moe door mijn CVS dan, heb net maar even douche genomen en gaat alweer ietsje beter. 26C in de woonkamer uff met gordijnen dicht, wil niet weten hoe warm het balkon is haha. Net nog even naar de HA gebeld, en assistente gaat even vragen of ze al meer weet omtrent 2nd opinion. Hoor het deze week dan nog, beetje trager dan de bedoeling was maar goed. Ik moet straks toch ook echt nog wat in huis doen al heb je er met dit weer geen zin in maar ja!
Even kleine update hiero en het is een beetje gek: Sorry voor het onsmakelijke... Vanmorgen toen ik een kleine bloeding kreeg (helder bloed), was dat alles. Net nog naar het toilet geweest, geen last meer van iets. Geen bloed, geen buikpijn. Het is echt alsof het nooit is geweest. Is dat niet beetje gek? Ik weet ook hoe mijn ongi bloed eruit ziet, en dat is niet zoals nu... Ongi bloed ziet er ouder uit bij mij en dit was helder. (sorry voor de volgende onsmakelijke details) maar het rook ook als bloed van bijv. een wondje ofzo. Maar.. ik heb het wel gevoeld.. Wat denken jullie?