Had gisteren ook al een naar gevoel omdat de auto gekeurd moet worden, en werd vanmorgen gebeld dat hij niet meer te redden is... En nu ook zo'n naar gevoel over de echo... Kan het ook niet uitleggen... Voel me gewoon ff prut... Stomme hormonen!
@mams veel succes meid ik duim voor je dat alles goed is. @zwanger moeder mijn moeder was van ons allesmaal heel snel zwanger we zijn met 4 zussen en 1 broer.en wij allemaal zijn binnen 3 maanden zwanger geraakt en mijn broer heeft ook zijn vrouw eerste maand zwanger gemaakt mijn moeders vaders familie is ook er vruchtbaar en mijn mans familie ook heel erg.we hebben een heeeeel groot familie mijn man heeft 4 zussen en 4 broers en mijn moeder 4 zussen en 2 broers en mijn vaden ook 4 broers en 4 zussen hihi (hoop dat het te begrijpen is en er is niemand in de famillie die laat of geen kinderen kan krijgen. hier vandaag komen 2 zussen en me moeder eten. heb allemaal lekkere dingen gemaakt word dus gezellig.
@Ouders: jeetje wat is iedereen snel zwanger geraakt @Mams: succes bij je echo! Hopelijk is gewoon alles goed @Kiwi: Heeeeeele fijne vakantie Geniet er lekker van! Pffff er ligt nog een berg strijkwas van de vakantie... Maar ik heb er geeeeeen zin in
Komt goed meis! Laat je het even weten als je geweest bent? Ze gingen vandaag toch ook misschien kijken of ze het geslacht konden zien van je beebs??
Nou de afgelopen dagen even niet op ZP geweest. Was mijn modem gewoon kapot!!! Maar goed vanmorgen een nieuwe gehad en na 4 uur eindelijk internet....pfff! JAZZ.....gefeliciteerd zeg, wat heerlijk. Swimming, spannend hoor nog 2 dgn wachten, kan bijna niet missen. Kiwi, heerlijk vakantie, geniet ervan met zn 3-en! Mams, waarschijnlijk heb je nu de echo, maar duim voor je. Laat je ons weten hoe het is geweest. Voor alle meiden die nog wachten op een zwangerschap...het lukt vast een keer alleen moeten we gewoon olifanten geduld hebben ofzo. Gelukkig is mijn wachtbankje bijna klaar. Moet zeggen dat ik eigenlijk niet zoveel voel. Ik denk dat het niet gelukt is, elke maand heb ik weer hoop en toch telkens ongi. Als het deze maand niet lukt ga ik echt ovutesten proberen. Word er na 6 rondes toch een beetje moedeloos van!
Echo was perfect! Kloppende hartjes, mooi gegroeide mini's! Alleen geen foto's gehad, en de gyn wilde ook niet naar het geslacht kijken.... Daar was deze echo niet voor zei hij! Dus helaas... Over 2 weken nieuwe poging! Dank voor het duimen meiden! Ben gewoon soort van emotioneel wrak geloof ik.... Straks maar lekker mac halen als troost! Nu nog even bedenken hoe ik dat doe zonder auto....
@Julia: dacht dat het voor jou de 2e zou zijn, maar zie net in overzicht ook 1ste kindje Zijn even oud/jong
@temperaturen: Hmm.. maandag was ik nog best ongesteld, had ik een temp van 35,9 en di,wo,do,vr een temp van 36,0. Kan dat, zo stabiel? 2 jaar geleden heb ik een (lange) ronde getempt en toen vloog m'n temp alle kanten op. Ben niet zo'n stabiele grafiek gewend, ga me afvragen of m'n thermometer kapot is
Mams, Ik duim dat alles goed is!!! Laat je iets weten? Knuf!! Lavina, Knuf voor jou!! Heel veeel sterkte, en je kan altijd je verhaal hier kwijt!! Dinges, jij ook al avonddienst, ik ook... Onze roosters lopen weer gelijk Succes! Swimming, Spannend! Mijn duimen draaien!! sorry meiden, ik weet echt niet meer wat ik verder gelezen heb...... Lieve meiden, heel erg bedankt voor alle lieve woorden!! Echt fijn!! En voor ons komt het ook wel goed...... We moeten alleen langer geduld hebben. En dat is ontzettend moeilijk..... Hele dikke knuf van mij voor iedereen.... Hier, ik heb het eerste deel van mijn scriptie vandaag ingeleverd bij de afstudeercommissie. Ik hoop een Go te krijgen zodat ik verder kan!! Spannend!!! En ik moet nu een late dienst draaien en heb dan 3 weken vakantie!!! Zin in!!! Dan gaan we drie weken klussen in ons huis!!! Ben zo benieuwd hoe het gaat worden!!!
@Mams: Wat fijn dat het allemaal goed is! Jammer dat ze niet naar het geslacht wilde kijken Hopelijk de volgende keer! @Zep: Jeej eerste deel van je scriptie ingeleverd Goed op weg! Hopelijk wordt ie meteen goedgekeurd! @Zsa: Hmm heb geen verstand van tempen... Maar als je temp stabiel is, is dat toch juist goed? @Hier: strijkwas is weer allemaal weg en heb ook maar meteen ff gestofzuigd en gedweild ML is lekker een stuk fietsen met zn pa, dus kon ik hier ff mn gang gaan
@mams: Sorrrrry! Tegelijk bericht denk, jouwe helemaal niet gezien. Fijn dat het goed is! @flora: geen idee Weet nu ongeveer wanneer ik een eisprong eruit zou kunnen lezen, maar weet niet of het stabiel hoort te zijn
Ik heb een verspelling binnen Iemand van het forum doet voorspellingen met Geomantie (iets ingewikkels, ze heeft het uitgelegd in haar topic). Ik had haar gevraagd wanneer mijn schildklier goed ingesteld zou zijn (met een korte uitleg van hoe en wat) en wanneer ik zwanger zou raken. Dit was haar voorspelling: Je zit duidelijk op de goede weg, eerst stabiliseert jouw schildklier en daarna raak je zwanger, Onder het teken Kreeft (juni/jull) wordt je kindje verwekt OF geboren. Laten we hopen dat in juni/juli het kindje word geboren Maar dat zou ik wel heel snel zwanger moeten worden nu...! Ben benieuwd
ZSA, jij ook bezig voor de 1e... en dezelfde leeftijd, bij ons komt het ook echt! Alleen soms moeilijk om in te geloven als het langer duurd dan jezelf wilt. Nou ik heb al wel een stiefdochter, dus een soort van moederen doe ik al wat jaartjes...haha! Mams fijn dat alles goed is!!! Ben benieuwd over 2 wkn.
Wat fijn, Mams26! Geen foto's? Krijg je zoiezo niet van elke echo 1 foto dan?? Wat is er met de auto gebeurd dan? gewoon mee op gehouden??
Spannend Flora! Ik hoop het ook meis! Duim voor je! @ Zep, Lekker hoor, drie weken vakantie! Klusze! Straks eindelijk jullie eigen stulpje af, en dan mooi beebje!