@mams, fijn dat alles goed is met jut en jul! Vind wel beetje saaie zak hoor als ie niet eens even wilde kijken....ben ik toch blij met mn VK's....hoop dat je t over 2 weken wel te zien krijgt! En anders zou je altijd een losse echo kunnen doen zit er hier 1 voor 25 euro, duurt t ook maar 10 minuten maar goed, gelukkig nog niet zo duur @kiwi, fijne vakantie!!!!!!! Ga ik vast nog vergeten te zeggen , dus dan nu maar vast @Zep, heerlijk 3 weken lang klussen! Veel plezier! @flora, ik stem voor juni/juli bevallen! Hihi @strijk, doe ik gelukkig nooit kunst van t uithangen haha okee...alleen dat enkele overhemd van ml af en toe @huishouden, heb hier wel even beetje opgeruimd ondertussen, maar echt 0 energie voor stofzuigen.....morgen ml maar heeeeeeeeel lief aankijken als ik wil dat ie boodschappen gaat doen, badkamer poetst en ook nog stofzuigen... ik moet studeren en daarna val ik in slaap @hier, moe dus, kort dutje gedaan, nog niet helemaal wakker dus sorry als ik de helft vergeten ben Fijne avond allemaal x
Kiwi, daar ga ik voor, een mooi beebje in het nieuwe huisje Flora, fijn dat het huis aan kant is!!! Altijd lekker als je alleen bent en niet gestoord wordt in de schoonmaak werkzaamhedendoor ml Julia, ik sluit me aan bij jouw woorden....... Zsa, ik heb echt geen verstand van temperaturen, kan je er helaas niks zinnigs over zeggen.....
Blijkbaar dus niet... Hij had er maar 1 afgedrukt van de dwarsdoorsnede van de buikjes... Niks te zien dus! Auto is bijna 20 jaar oud, en was nu echt op aan het raken. We hadden bedacht dat we m konden laten keuren, m proberen te verkopen en ondertussen gaan kijken naar een grotere... Want hij rijdt nog wel! Alleen de keuring valt nu zo duur uit en dat is ie dus niet meer waard... Vandaar! Dus laten m nu niet meer keuren en brengen m naar de sloop.... Mis mijn mercedesje nu al! Hahaha!
Hey dames, ik heb hier vanmiddag heerlijk disney films opnde bank gekeken. Nog steeds af en toe het gevoel dat ik een maraton gelopen heb (snelle hartslag) en ademhaling, maar dat overleven we wel weer zag een tijdje terug een plaatje en toen dacht ik opeens dat is hem! Die moet op het geboorte kaartje, is een foto van een koe, maar ik wil hem eigenlijk iets romantischer dus aan een tante van vl gevraagd of ze me wil helpen. Zij airbrushed vaker koeien. Morgen ga ik met haar hulp zelf mijn kaartje airbrushen. Dus ben nu bezig met wat opzetjes te maken (met potlood op papier) zodat ik dat morgen aan haar kan laten zien. Vanaaf met vl overleggen wat hij leuk vind. Hoop heel erg dat hij het goedkeurd want vind het zelf helemaal geweldig! *helemaal blij*
@anita balen dat je gehacked bent. Ik snap dat nooit zo goed waarom iemand dat wil doen. @mams gelukkig dat de echo goed is @flora ik hoop ook op juni bevallen
@hier denken julliedatmijn lichaam me nog voor de gek houdt? Dat ik nu weer een kei lange cyclus krijg!? Ik hoop van niet!
Hi girls @Mams wat fijn dat alles helemaal goed is!!! zorgen gemaakt om niks! Vind ook wel heel erg flauw dat ie niet naar het geslacht wilde kijken hoor.. en dacht ook dat je sowieso een foto mee kreeg iedere echo. Maarja belangrijkste is dat alles goed gaat met de beebjes! @Flora klinkt eerlijk gezegd wel een beetje uhh.. ja logisch dat 'eerst je schildklier op orde zal zijn en dat je daarna zwanger raakt' hihi maar ach zou wel heeeeeeeeel erg mooi zijn als je in juni bevalt ik ben ook een juni mama! @zep knuf meid! En ben super trots op je dat je zo goed gewerkt hebt aan je scriptie!! Je hebt veel aan je hoofd op dit moment: scriptie, werk, nieuw huisje, zwanger worden pff tis niet niks hoor! Zorg wel goed voor jezelf he @zsa lijkt me opzich ook wel goed dat je temp zo regelmatig is @julia voor jou ook weer spannend! @ kiwi oooooo zondag lekker op vakantie heerlijk! Alvast heeel veel plezier meis. Wie heb jij trouwens al ingelicht van je zwangerschap? @hier vandaag geloof ik het ietsie meer hihi. Wel op werk al een paar opmerkingen gehad over zwangerschap enzo dat ik echt dacht van HUH staat t op mn voorhoofd ofzo? Eerst vertelde een collega dat ze weer oma werd dat dr dochter gister positief had getest. IK zo oohh leuk zeg gefeliciteerd! Toen met de lunch zei mn collegaatje van ja jouw klokje is behoorlijk aan t tikken he? hoe ver ben je al? huuuuhh puur toeval maar ik echt zo ha ha ha ach ja eerst maar een school afmaken. Zei mn andere collega: ah joh ze is pas 21 hoor! ik dacht oopsss.. jullie moesten eens weten Morgen ga ik de cb digitaal met indicator doen. Spannend verder weten we echt nog niet wie we het wanneer willen vertellen qua familie.. wel moeilijk hoor zondag verjaardag van mn nichtje waar ik dus mn schoonouders en schoonzus zie etc en we hebben het dan standaard over zwangerschap en baby's. Oja en morgenavond naar onze vrienden. Vl en ik hebben afgesproken dat we zeggen dat we beiden al even zijn gestopt met roken en drinken om de vruchtbaarheid te bevorderen.. ben benieuwd of ze erin trappen als ik een wijntje af sla. Oke genoeg ego Lekker weekend!! Wat zijn de plannen?
meiden die binnenkort moet testen succes duim voor jullie hier vanmiddag echo gehad er was wel iets te zien een vruchtzakje van 5mm meer niet ze kon me niet met 100% zekerheid zeggen of het nu een goede zwangerschap was of misschien buitbaarmoederlijk nu maandag over 2 wk terug dan moet er meer te zien zijn he ondertussen nog kotsmisselijk buikpijn is gelukkig zo goed als weg dus geduld word lekker op de proef gesteld maar gaat goed komen hoor nog ff tv kijken en dan lekker naar me bedje toe trusten iedereen
Wat is het hier rustig meiden.. Ik wil naaaaaar huuuiiissssss Jazz, ja t staat vast op je voorhoofd wie en wanneer ga jij het vertellen?? En kiwi ?? Mams, ben blij dat alles goed was!! Swiiiimmmmmiiiinnngggg.. bijna
He bah.. wat voor diensten heb je volgende week ?? Heb je t weekend ook vrij?? Hoe is je dienst vandaag..?
Ahh knuffie kan nog alle kanten op gaan meis, is nog erg vroeg.. Maar als het vruchtzakje in jr baarmoeder zit kan jr grrn bmm zwangerschap hebben toch ??