Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hier mijn test. Maar er is volgens mij niks te zien!

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hoe gevoelig zijn die kruidvat testen nog?

3. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Die kv zijn erg gevoelig

4. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ BF, meestal komen in maart ook weer die mama mazzeldagen, dus dan kan je altijd de kinderwagen dan nog kopen ;) Geldt dan ook voor jou Jazz hihi..

@ Swimming, nou bij de ene is die test heel gevoelig,maar bij andere weer niet. Bij mij niet in ieder geval. Ik testte op NOD met een licht lijntje en pas een week overtijd was ie knal!

5. Jazz

Jazz Niet meer actief

@swimming op jouw test zie ik nu inderdaad helaas niks :( bij mij was de kv wel gevoelig. Een duidelijk lijntje op 11dpo
    Test over 2 a 3 dagen gewoon weer als je nog niet ongi bent geworden!

@bella ja ze hebben altijd wel ergens een actie. Zal wel goedkomen :D

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Meiden ik heb met manlief afgesproken er wat minder mee bezig te zijn. We gaan waarschijnlijk naar de volgende ronde toe en daar gaan we 100% aan de slag. Als ik donderdag nog niet ongi ben ga ik opnieuw testen. Ik hoop echt dat mijn cyclus niet veel langer wordt!

7. BellaNoa

Ik ben ook weer wakker :D

@ Swimming, het kan toch niet andere dat je er de hele dag aan denkt als je NOD eraan komt. Het is dan gewoon spannend en ook heel normaal dat je er dan veel mee bezig bent

@ Pendel, ik heb nu 2 pendels die zeggen dat het een meisje gaat worden :) Al heb ik zelf steeds meer het gevoel een jongen ;)

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Het komt allemaal goed meiden!

9. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder

Uhhhhmmm ik weet niet hoor, maar ik zie wel wat? Mijn duimen draaien gewoon nog vrolijk verder...

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @wagen, besteld!!! :) niet echt met aanbieding, bij die van de prenatal zat geen maxi cosi, dus dan zou je alsnog op 1000 komen...en wel via mail andere aanbieding, maar daar zat de luiertas dan weer niet bij, dus toch gewoon voor 999 euro, en nu hebben we de maxicosi adapters gratis.
    ook gelijk bij de kamertjes gekeken, t gaat nu nog tussen 2 :) de denver en Madrid :) wel veel prijsverschil en mijn voorkeur gaat uit naar de denver :)
    maar we hebben gelukkig nog eventjes ;) al moeten we wel voor de zekerheid rekening houden met 12 weken levertijd :)
    eind januari gaan we de wagen enzo ophalen in elk geval! :)

@swimming, ik zie niks maar zit nu op telefoon. Even afwachten nog :) ik duim door hoor voor je! :)

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @swimming: ik zie ook niets :(:( hopelijk zit je idd nu nog maar op 9dpo en heb je te vroeg getest!! Mijn duimen draaien ook door :)

@bf: jeeeee toch besteld :D super leuk! En idd wat je er zo bij de babydump bij krijgt is ook weer een hoop waard :)

@hier: ik heb m'n laarsjes gekocht! T was koopzondag vandaag, dus nu nog een keer gepast met een spijkerbroek en steunzolen :D zat perfect!
    Ongi is nog steeds niet doorgebroken, blijft t zelfde... Dus ben benieuwd...

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik heb met ml afgesproken dat we donderdag weet testen! Ik duim mee!

13. BellaNoa

@ bf, leuk dat je de kinderwagen hebt besteld!!

@ swimming, blijft spannend! ik duim voor je

@ flora, bij jou ook spannend misschien toch innesteling :) wanneer wil je testen?

@ hier, net een afspraak gemaakt bij Echobaby voor 31 okt de geslachtsbepaling, super spannend hihi en net alvast sinterklaas cadeaus ingekocht voor dilan en ons nichtje.. zo doen we iedere keer wat anders is het ineens een hoop geld en nu voel je t niet :D

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, dat is idd wel een goede manier ja! Elke keer een beetje kopen :) wij doen aan kerst, en lootjes, dus we kunnen helaas niet veel vooraf kopen, we zijn meestal niet zo vroeg met de lijstjes :D kan nu wel allemaal babyspulletjes op t lijstje zetten! :):)

@flora, ben benieuwd :) *duimduim*

@swimming, hoop dat je donderdag mooie test hebt! *Duimduim*

@hier, hoofdpijn :( en dutje is niet gelukt :( en hele tijd honger...is t eten eindelijk klaar, de smaak is prima, maar t bevalt me niet :( en normaal hou ik echt van Italiaanse quiche! Een van mn favo gerechten!!:( stom...dus ben na paar happen maar gestopt met eten....zo maar even douchen, hopelijk helpt t ook iets tegen de hoofdpijn :)
    en morgen even naar de babydump bellen, want had andere aanbieding gezien die ze wel hadden moeten toepassen, maar die man heeft gelogen over dat er dingen niet bij zouden zitten die er bij babydump wel bij zit en dat t daarom niet toegepast kon worden. Wat blijkt alles zit erop en eraan, dus morgen ff bellen, kan ons alsnog 120 euro schelen :) dus hoop dat t lukt! Als ik t niet voor elkaar krijg dan probeert mn vriendin t voor ons :) maar baal wel even flink, ik had alles meegenomen van die aanbieding...*grom*....maar goed ;) wordt opgelost :)

15. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hey meiden,

Ga zo verder reageren maar wil even vertellen dat ik zometeen 4dagen verder offline ben..
    Last minute bewoners vakantie naar disney!! Yeah!!

16. BellaNoa

@ bf, scheelt inderdaad een hoop! Gaat je vast lukken :) Ik ga pas echt shoppen als ik het geslacht weet..

@ dinges, lekker er even tussenuit!

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hier is hij in negatief! Ik zie niks.

18. BellaNoa

@ swimming, ik inderdaad ook niet. Ik heb het idee eigenlijk nooit gesnapt waarom mensen de foto in negatief zetten? Ik vind het dan meestal namelijk nog onduidelijker als er al een streepje staat zeg maar...

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bf: idd gewoon bellen, wie niet waagt wie niet wint!

@dinges: jaa Disney! Super leuk! Veel plezier alvast!

@swimming: ik zie ook nog steeds niets:( maar zolang je niet ongi word is er nog hoop!!

@testen: moet zeggen dat ik daar eigenlijk ook niet echt met m'n gedachten zit. Eerst de komende dagen even afwachten, anders ergens eind volgende week testen. Zaterdag hebben we een stapavondje, dus voor die tijd is wel handig denk ik.

Blehhh morgen weer werken :( vakantie zit er dan definitief op :(

20. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoi meiden :)

@swimming poe donderdag.. Je maakt t jezelf wel moeilijk hoor ;) duim voor je!

@flora leuk nieuwe laarsjes! Enne duim ook voor jou meid

@bf woehoeee leuk je wagen besteld!! Heb je de turtle green? Wij gaan wss voor de elephant grey

@hier hele dag op de eerste verjaardag van ons nichtje geweest waar we peet oom en tante van zijn. Ze vond dr loopwagentje fantastisch! Verder weer moeten liegen tegen mn schoonzus en mn zere keel de schuld geven dat ik thee nam ipv wijn enz enz. Word er best moe van dat gelieg maar ik vind het nu gewoon nog zo vroeg om te vertellen! En ik heb zoiets van als we het hun vertellen moeten we het ook die en die vertellen etc. Kortom.. Klein dilemma ;) ben nu weer heel moe maar we zijn onderweg naar huis.

Deel Deze Pagina