Nou als ik mijn biologische klok zou kijken, staat er nu ook dat t/m vandaag de innesteling kan zijn.. Ik weet het, ik maak mezelf helemaal gek, maar ik vind dit ook zo raar.. Bah bah bah, wil gewoon dat mn lichaam beetje normaal doet
In ander topic had iemand waar ik veel mee klets eerst negatieve test en toen kreeg ze bloeding, dacht dat ze ongi was, 3 dagen later toch nog klachten testje gedaan, was ze zwanger, duim dus stiekem toch nog voor je!
@kiwi ohhhhhh spannend... Het kan wel hoor of innesteling of een bloedvaatje wat gesprongen is... Nou ik duim nog voor je dan... Als je morgenochtend nog geen bloed meer hebt zou ik nog een testje doen als ik jou was... Bij mij was ook de ene dag niks te zien en volgende dag een licht streepje en vandaag een stuk duidelijker...
Ik hou me er ook (hoe dit misschien ook klinkt) niet aan vast. Maar ik dacht nou ja dan is het zo.. en nu gewoon niets meer. pfff.. Dus ik wacht gewoon af nu. Bloeding was ook heel snel iets (wel echt bloed) maar daarna gewoon niets meer. Op het moment van de bloeding had ik ook een heel naar gevoel even... en nu is het weer helemaal over. Niets geen krampen of wat dan ook.. Vrouwelijk lichaam blijft een mysterie! Lavina, Kan jij mij PB-en of vertellen welk topic dat was? Ben nieuwsgierig..
@kiwi: irri he, ik zou wel een luikje in m'n buik willen om te checken hoe het er allemaal voor staat @rest: thanks allemaal.. als ik even meelees kan ik vast ook meer gericht mee kletsen maar nu kan ik de verhalen nog niet plaatsen
@kiwi Was in juli nod topic, ze had zich al aangemeld maar toch zwanger, maar bij haar was dan weer 2 dagen bruinverlies en geen rood, maar in andere topics heb ik ook rood gezien, ach ja afwachten maar he!
@ Zsa, ja zeg dat @ Lavina, we wachten het gewoon af.. meer kunnen we niet doen. Morgen lekker dagje vrij, dus even genieten van dit prachtige weer!
@kiwi, mijn mams vertelde vorige week dat ze ook innestelingsbloedingen gehad heeft, bij beide zwschappen, wel rood bloed, maar veeeeel minder dan ongi, wel zo rond de tijd dat ze eigenlijk ongi had moeten worden, maar bij ons allebei wist ze t al eerder ze had gewoon t gevoel dat ze zwanger was, bij haar vMK trouwens niet, had ze helemaal niet t gevoel dat ze zwanger was, dus tja wie weet was t toen al duidelijk dat t niet helemaal goed zat zou t idd even afwachten hoe t zich gaat ontwikkelen de komende dagen en anders idd over paar dagen een testje doen! (Had ook ergens gelezen dat je een week na innestelingsbloeding positief kan testen, weet niet of t ook eerder kan eigenlijk) @lavina, t is hier flink heet op t balkon, maar zolang ik lekker met mn hoofd en borst in de schaduw zit is t best uit te houden windje af en toe is ook wel lekker binnen is t gelukkig niet zo warm als bij jou! Ondanks dat we aan 3 kanten ramen hebben alleen in de winter komt de zon aan de balkonkant de woonkamer in (die schijnt dan ong tot andere kant van t huis haha, echte doorzonwoning dus ) en we hebben de meeste tijd van de dag de zon op t balkon staan, dus de warmte valt daardoor wel mee gelukkig is nu 23,5 graad binnen in de slaapkamer is t wel warmer hoor... ik vergeet atijd dat ik moet drinken als t warm is, dus ga maar ff aan de kraan hangen
@ BF, nou hier precies hetzelfde rood bloed ( kan blijkbaar ook bruin /oud bloed zijn) Heel weinig, gewoon een plopje zeg maar haha.. nu wel een tampon erin (heb witte kleding aan) als ik ongi ook ben, kan ik deze er zo inkrijgen ( wat een verhalen weer) en nu moest ik hem er gewoon in proppen. haha.. Voelde wel heel vreemd. Hopelijk snel duidelijkheid, heb ik nu liever dan dit geflauwekul! Lekker hoor op het balkon! Morgenmiddag ga ik misschien nog naar mijn nichtje, als dat kan..
Inderdaad, alleen de verhalen over de warmte die volg ik wel Al is het op mijn werkplek super koel. Denk dat ik een klap krijg als ik straks naar buiten ga! Ohja, en ik weet nog niet of ik in de lijst opgenomen wil worden. Ben er zelf nog niet achter in welke ronde ik nu zit
Wat is trouwens korte LF of uberhaupt LF? Volgens mij staat het voor Luteale fase oid? Maar wat betekent het precies en wat houdt het is als het lang/kort is?
Poeh er is weer een hoop gekletst @Kiwi: jeetje wat een onzekerheid zo! Je lichaam houdt het behoorlijk spannend allemaal. Wanneer wil je gaan testen als je ongi niet verder door zet? @Zsa: welkom hier gezellig nog iemand erbij! Hoe is je cyclus tot nu toe? LF is de fase van je ei tot je menstruatie. Gemiddeld is die 14 dagen, maar kan ook tussen de 10 en 18 dagen zijn. Als hij te kort is, dan is het mogelijk dat het eitje zich niet goed kan innestellen. @Drankje: ik heb dat drankje omdat ik kalium tekort heb. Ik moet het flesje leegmaken, ongeveer een week 3x per dan innemen. Vanmiddag heb ik het dus puur geprobeerd. Bahbah nog veel ranziger dan door een sapje. Het smaakt ontzettend zout (logisch, kalium), en nog een rare smaak eraan. Maar hij gaat er voortaan toch liever gewoon puur in, dan ben je er na 1 slok vanaf Misschien een drup pure limonade erbij doen. Uhhhh verder weet ik niet meer waar ik op moet reageren, sorry
@ Flora, jaja.. het is al bijna helemaal weg.. Dan denk ik toch donderdagochtend of vrijdagochtend testen.. zit te twijfelen. Vind het beetje lastig als ik eerlijk ben. @ ovulatie, hoe staat het nu met je eitje Flora? Voor de rest valt er niet zoveel te reageren hoor, gewoon genieten van het weer!
Ik heb vandaag nog niet getest, eventjes nog een half uurtje wachten en dan toch maar weer eens proberen. Een echte knaltest heb ik niet gehad, maar wel hele donkere streepjes. Ik heb nu al 5 dagen behoorlijk donkere streepjes, dus ik vind het een beetje vreemd. Heb ook nog steeds een beetje bruine/roze afscheiding. Ik heb dus geen idee of ik nu wel of geen eisprong heb gehad. We wachten het maar af..!
@Flora: Thanks voor de uitleg! Ben nog niet zo uit m'n cyclus.. 31-5 laatste onttrekkingsbloeding van pil 13-6 bloeding (wss eerste echte menstruatie maar vrij kort, wel incl de buikpijnen e.d. en al 2 weken na ontrekkingsbloeding natuurlijk..dus weet niet of dat mogelijk is.) 11-7 menstruatie Oh en 27-6 duidelijk eisprong gevoeld, wat een pijn deed dat!
@Zsa: das idd al snel, maar je cyclus daarop was prima zo te zien Zooo net ff 3 nieuwe jurkjes en een korte broek besteld. Nu schijnt eindelijk het zonnetje, dus mag de gardarobe wel weer eens aangevuld worden
@ Zsa, Ziet er goed uit hoor Dit is wel de eerste ronde voor het echie zeg maar?? @ Flora, wat een gedoe zeg voor jou met die ovutesten. Fijn om de dag klussen haha.. En ik ga morgen ook maar eens kijken of ik iets kan vinden. Wel beetje vroeg waarschijnlijk, want ik ga echt niet met 27 graden lekker winkelen Zo lekker bbq-en met schoonfamilie. Altijd fijn als je niet hoeft te koken. Kan me er ook nooit toe zetten om met dit mooie weer te gaan koken, jullie wel?
Even gauw ladies, ik zit hier helemaal te shaken!!!! vanavond een foto, maarrre..... HET ZIJN ER 2!!!!!!!! 2 kloppende hartjes, nu op 6 weken en 4/5 dagen ongeveer... Dus automatisch nu naar de Gyn, en elke 2 a 3 weken een echo.... 14-8 de volgende echo!!!! En 3-8 intake bij de gyn... WAAAAAAAHHHHH!!!!! Vanavond uitgebreider!!!
Cyclus schijnt wel oke te zijn geweest. Ben ooit eerder gestopt geweest met de pil en m'n cyclus was toen echt drama dus ik was er bang voor nu.. Maar tot nu toe valt het mee. Deze week zou dan m'n eisprong moeten plaatsvinden volgens mij. @Kiwi, er is nog geen echte 'echie' geweest. Eind sept gaan we nog op vakantie en vanaf dan mag het gaan gebeuren. Als het eerder gebeurt; prima. Maar het hoeft niet. Al wil ik wel héél graag maar ben ook beetje huiverig om beginnend zwanger op vakantie te gaan eventueel.. Tegenstrijdig allemaal! Denk dat 'echie' in september zal gaan zijn voor het eerst. Nu nog winkelen voor zomerkleding beide?! Over 3 dagen is het weer over! Heb ook nooit zoveel zin om te koken. Hussel dalijk snel een salade door elkaar en dan vind ik het wel weer prima Gelukkig heb ik ook nooit zoveel honger met de warmte. Maar bbq is ook wel heerlijk! Misschien donderdag of vrijdag nog eens doen