Ik zou het gewooj de mensen vertellen waarmee je het ook zou willen delen als het niet goed zou gaan. De rest moet maar gewooj wachten, het is jouw zwangerschap
@jazz, en als je aan hun vraagt om t stil te houden tegen iedereen (behalve misschien tegen anderen die er wel van weten natuurlijk) dan hebben ze dat ook maar te respecteren alleen wees er wel zeker van dat je ze kunt vertrouwen op die manier @dinges, gaaaaaaaaf Disney!!! Veeel plezier!!!!! Mocht je toevallig een winkel binnen lopen zou je dan willen kijken of de dombo tutlapjes er nog zijn? Die was wel zoooooooooooo schattig!!! Die hebben we in december gekocht voor de vrienden die toen nog zwanger waren, maar wilde m zelf ook maar ben wel benieuwd dus hihi al wil ik er sowieso nog een keer heen om daar te winkelen zulke schattige babypakjes ook!! maaarrr veel plezier dus @swimming, nee ook in negatief zie ik niks hoop donderdag wel!! @bella, soms zie je m in negatief wel beter dan echt, vooral om te beoordelen of de streep even breed is maar werkt ook niet altijd @flora, baaahhhhh vakantie voorbij succes en vooral ook sterkte met de wekker morgen! @hier, vroeg naar bedje vanavond, of nou ja...normale tijd eigenlijk dus tegenwoordig maar gelukkig maar 2 daagjes werken, daarna mag ik uitslapen zodat ik goed uitgerust ben om te leren en misschien vrijdagochtend even naar de kapper, punten zijn nu toch echt wel prut...
@bella en bf jullie hebben gelijk. Ik wil t schoonouders en schoonzus ook wel vertellen, maar dan kan mn vader en stiefvader en broers niet ontbreken. Aankomende week bij mn schoonouders eten dus misschien dan maar wel vertellen? Vind t lastig @swimming fijn dat je even lekker hebt gesport
Je moet doen wat goed voelt. Hoe denkt je vriend erover? Wij hebben het mijn moeder bij 5 weken verteld, en mijn schoonouders en mijn vader bij 6,5 week (omdat we toen terug waren van vakantie). Bij de eerste ook bij 4 weken al tegen onze ouders, broer/zus verteld hoor
Oh das ook al wel vroeg ergens vind ik t ook gewoon heel spannend hoor. Denk dat ik t ook helemaal niet bijzonder ga vertellen. Een echo foto heb ik nog niet natuurlijk. Misschien cupcakes of een klein opa/oma cadeautje. Durf t mn broers niet te vertellen hahaha ik ben hun 'kleine zusje'
Cupcakes is ook wel erg leuk, doe je roze en blauwe. Vraag je ze op de koffie en zet je dat op tafel uuhh zo klein ben je nu niet meer nu je zwanger bent wahaha...
@Swimming, balen zeg van je test, zie helaas ook niets. Misschien over een paar dagen nog eens testen, duim voor je. @Kiwi, fijne vakantie! @Dinges, ook lekker op vakantie en dan ook nog is naar Disney! Veel plezier. @BN, leuk zeg geslachtsbepaling, ben benieuwd. @BF, heerlijk gevoel zeg om al zo´n mooie wagen besteld te hebben! @Jazz, altijd een moeilijk dilemma om te vertellen of nog even te wachten. @Flora, bah weer werken. Hoop dat de ongi niet doorzet. @Hier net thuis van het werk, zit er gewoon een walgelijk grote spin op de vloer!!! Ieuwwww.... Dinsdag is mijn NOD, maar heb testdrang! Denk dat ik morgenochtend een testje ga doen. Sinds eergisteren een soort van misselijk en ook heel veel boeren (lekker smakelijk), eigenlijk nooit eerder zo gehad!
@Julia, spannend vanmorgen!! Hoop dat ik hier snel weer even kan spieken! *duimduim* @jazz, wij hebben t mn mams, stiefpaps en schoonouders dezelfde dag nog verteld dag erna gingen we naar Zweden dus daar mn broer en schoonzus verteld, en nadat we terug waren van vakantie hebben we t mn schoonzus en zwager verteld met shirtje voor neefje ouders en schoonouders met rompertjes en mn vader en zn vrouw, toen hadden we cupcakes meegenomen, en mn oma was er toen ook bij maar je moet echt gewoon doen waar je je goed bij voelt @hier, rommelende buik sinds gisteravond, beetje vermoeiend en heel onrustig geslapen sinds ik moest plassen....over toekomstige echo's met geslachtsbepaling, en t was elke keer anders ene keer jongen en andere keer meisje, dus wisten we nog niks hihi, komt vast goed werkze meiden en anders gewoon een hele fijne dag vandaag X
@ dinges heel veel plezier in Disney!!! @ testen ik ben nu 13,4 weken en heb het nog niet tegen ouders/schoonouders broer enz verteld alleen een paar vriendinnen weten het...ik ga woensdag na de geslachtsbepaling vertellen en voor degene die het nog niet wisten... Ik vertel het pas zo laat omdat mijn vader na de geboorte van mijn 3de kanjer zei: zo dan moet er nu maar een knoop in duss niet zoveel behoefte om het te vertellen, zit niet zo op een negatieve reactie te wachten, ik bedoel wie moet het verzorgen enz? Maar goed van de week me nieuwe kinderwagen ophalen jeejjj een ABC zoom duowagen helemaal blij mee... En vrijdag me babykamer die heb ik via via gescoord...
@anita, oh nee dan kan ik me inderdaad voorstellen dat je er niet zo'n behoefte aan hebt om het te vertellen....maar vind t sowieso wel een heel rare reactie van die knoop, is toch zeker jullie keuze hoeveel kinderen jullie willen? al zijn t er 10, heeft hij toch niks mee te maken?...*zucht*....kan daar zo slecht tegen... maar je ziet ze dan ook niet regelmatig? je mooie buikje is niet meer te verstoppen hihi
@anita: das idd niet echt een reactie waar je op zit te wachten hopelijk reageert ie nu beter... Kun je nog niets aan je buikje zien? @buikjes: over buikjes gesproken... Ik heb er lang geen meer gezien! Showen die buikjes, hihi! @julia: spannend meis!! Ik duim voor je! @Hier: ik denk dat m'n ongi vandaag gaat doorzetten! Het is nog steeds niet echt een ongi, maar t wordt langzaam aan een beetje meer. M'n borsten zijn ook minder gevoelig geworden. Misschien aankomende ronde toch weer ovutesten gebruiken... Aangezien we deze ronde waarschijnlijk geen kans gemaakt hebben. Ik had een ongi van ruim 9 dagen.. Dus waarschijnlijk heb ik aan het eind van m'n ongi m'n ei gehad :s ben toch wel erg benieuwd of ik een keer een posi ovutest ga hebben. Hmmm dilemma
Nee zie ze bijna niet ze wonen een uur hiervandaan en idd ik kan er ook niet tegen pfff zie er ook als een berg tegenop maar ja WIJ zijn er dolgelukkig mee en daar gaat het om... @ hier net verloskundige gebeld, sta net af te wassen en voel het nat worden... Ik snel naar de wc en ja hoor heel veel bruine muk, ik word er gek van elke keer die onzekerheid.. Ze bellen me straks terug dus afwachten maar weer...
@anita: t is idd jullie keus.. Jullie zijn er toch blij mee belachelijk dat mensen er dan op die manier mee gaan bemoeien... Blehhh weer bruinverlies? Kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt! Maar het hoeft echt niet altijd iets verkeerds te betekenen! Knuffel! @bf: nieuwe NOD is 3 nov. Weet alleen niet zo goed in welke ronde ik zit, omdat ik nu alweer 2x verrast ben door een vroege ongi. Maak er maar iets van M'n NOD is ook gissen, heb nu 33 dagen gerekend, het gemiddelde van m'n cyclussen. Maar het kan net zo goed veel korter of veel langer zijn...
We gaan weer beginnen ongi is al 3 dagen weg en ga nu alle soorten afscheiding weer langs krijgen hihi we hebben er zin in Morgen winterkleding shoppen voor Shaun (en het weekend met oma ook nog eens)
@anita, heh bah weer bruin enige positieve is dat t oud bloed is en geen nieuw bloed...had al wel begrepen van mn moeder dat sommige vrouwen dit de hele zwschap kunnen hebben op t tijdstip dat ze eigenlijk ongi hadden moeten worden....ik had t met 8 weken ook dat ik weer van dat slijm verloor, dus ben benieuwd wat deze week gaat brengen....maar goed dat je de vk hebt gebeld!! @flora, zal in de lunchpauze even kijken naar de lijst maarre....als je echte ongi nog niet is begonnen dan mag je t ook nog niet tellen als weer dag 1 he.....of zit er inmiddels vers bloed bij?? (lekker smakelijke vraag hihi) @hier, babydump gebeld, bel straks wel nog een keer....gene die ik aan de telefoon had was niet bepaald behulpzaam, maar hij wilde ook 0 gegevens van me dus t staat in elk geval ook nergens vermeld ofzo handig straks nieuwe poging