@julia: en nog getest vanochtend? @swimming: idd van de week nog ff testen, spannend. Hopelijk dan alsnog 2 mooie strepen! @bf: kan me voorstellen dat iedereen het nu gaat zien leuk hoor!! @zsa: Jaaa dat was ik haha Dikke knuffel meissie, hopelijk voel je je gauw beter! @kiwi: heeeeerlijk!! Genietze!! En neem maar wat zon mee als jullie weer naar huis gaan @hier: deze ongi lijkt veel op de vorige, alleen zet het nu sneller door. Gistermiddag wassie helemaal doorgebroken! Maar ik heb geen last meer van ongipijn ik lag de eerste 2 dagen altijd dubbel van de rugpijn. Maar nu en de vorige keer dus nergens geen last van. Heerlijk Nu gauw een paar uurtjes gaan werken! Aan het eind van de middag hebben we een gesprek met onze advocaat en de verzekering van de tegenpartij van ML zijn scooterongeluk. Dat is nu al meer dan een jaar geleden en hij blijft last van zijn elleboog houden. Dus nu moet er gekeken worden wat de verzekering nog aan ons verschuldigd is. Best spannend... Hopelijk is het gauw duidelijk, want dan dan ML alles ook in z'n koppie afsluiten.
Ik moet me gedachten op wat anders zetten maar hoe doe je dat als je vlagen misselijk bent! Lastig lastig. Ik probeer ervan uit te gaan dat ik niet zwanger ben. Dan valt het niet zo tegen. Maar hoe doen jullie dat? Sorry voor mijn geklaag!
Goedemorgen, Hier ben ik weer eens een keertje, heb het de laatste tijd erg druk! Probeer wel regelmatig mee te lezen als ik in bed lig hihi. Verder gaat alles hier de goede kant op, voel me eindelijk goed De 20 weken echo staat ook vast: 19 oktober (spannend) Ga nu eerst ff buikfoto plaatsen, buik is daar 18 weken en 2 dagen. Vind me buik groeit erg hard vind ik zelf :d Zo ff op iedereen reageren
@ bf gaaf zeg dat je je kinderwagen al gekocht heb Wij wachten tot dat we het geslacht weten. Wil namelijk een bugaboo zwart/roze of zwart/blauw @mvs Lastig dat Shaun zo slecht eet, mijn zoontje at met die leeftijd heel goed maar spuugde het met de zelfde gang weer uit :S Het maakt je zo onzeker!! @ Kiwi lekker hoor vakantie in Mallorca, ben jaloers vind het hier maar koud!! brrrrr @ swimming hopelijk heb je snel een positieve test beet!! Ga hard voor je duimen Ga proberen weer wat vaker te reageren!!
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 31-05-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥Jazz (21 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥swimming (26 jaar), nod: 27 sept., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 2 okt., 6e ronde, 1 kindje ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 8 okt., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 16 okt., 6e ronde, 1e kindje ♥♥zep (30 jaar), nod: 16 okt., 5 e ronde, 1e kindje. ♥♥Zsa (28 jaar), nod: 20 okt., 3e ronde, 1e kindje ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 22 okt., 4e ronde, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 4 nov., 4e ronde, 1e kindje 15 Zwanger! (2 meisjes, 1 jongen,12 onbekend geslacht), 0 twijfeltest, 2 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 6 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven @clientje, datum is aangepast
@minnie, fijn dat je je eindelijk beter voelt!!! willen jullie t geslacht weten?? en wat een mooi bescheiden buikje zeg @mvs, lijkt me zo lastig als je kindje niet goed wilt eten.... @zsa, ah dikke knuffel voor jou! de rotdarmen toch ook altijd!! *knuf* @swimming, op de een of andere manier toch de dagen doorkomen...anders waag je morgen weer een testje i.p.v. donderdag, als je maandag op 9dpo zat zit je morgen op 11dpo en zou de test licht positief kunnen zijn hihi wel balen van je misselijkheid zeg! hoop dat t gauw over is! (of dat t op z'n minst voor een heel goed doel is hihi) ik duim gewoon vrolijk door hier @julia, voor jou duim ik ook nog even heel hard door! hoop dat je hier morgen toch een posi test kan laten zien! @hier, lekker aan t werk..laatste dag deze week haha weer goed geregeld @minnie, ik heb zondag idd een bruin of zwart met roze gezien, lekker fel kleurtje! wij wilden beetje neutraal wat voor allebei kan zodat we er ook nog iets aan hebben bij een eventueel volgend kindje hihi en nu weer gauw verder met werken rotklusje i.v.m. die stomme btw wijziging.....maar wel ff nodig om problemen te voorkomen (lekker cryptisch weer he )
hallo dames. hier ben ik weer ff. @swimming en julia ik kan me voorstellen dat dit wachten kei moeilijk is.hoop dat jullie als nog een posi test hebben strax. hier loopt alles zn gangeetjes dochter mag morgen inlopen op de basischool spannend dus hey zie net op de lijst 2 meisjes heb ik dat niet meegelezen ofzo zie het nu pas.
Hoi meiden ff gauw mn best doen! @julia jeej geen ongi nog! Duim voor je @swimming knuf meis. Vervelend dat je zo misselijk bent. Ben benieuwd naar je volgende testje. Duim voor je! @kiwiheeeeeeerlijk zeg ben ook jaloers! Geniet er lekker van meis. Niet misselijk? Met mij helemaal goed ja op een mini griepje na maar niet misselijk of wat dan ook van zwangerschap. En het voelt inderdaad heel bijzonder en nog steeds onwerkelijk @minnie mooi buikje! 18 weken alweer jeetje. Bijna geslachtsbepaling spannend! @bf oh heerlijk bijna paar daagjes vrij. En leuk dat je buikje zo gaat opvallen! Verder kom ik weer niet voelde me gisteravond echt grieperig knallende koppijn en beetje misselijk dus ik dacht oh nee t zal toch niet dat ik me vanaf nu altijd zo ga voelen!? Dus ik lag om 21.00 in bed tot vanochtend 11.00!!! 14 uur geslapen hihi Nou meiden hele fijne dag allemaal!
dilara en BF, lief dat jullie voor mij duimen....hoop echt dat het helpt. Minnie, mooi buikje hoor! Voel je je verder ook goed. Swimming, lastig he dat wachten en die onduidelijkheid. Hoop echt dat we allebei deze week een posi test hebben. En zo niet dan gaan we gewoon voor de volgende ronde. We moeten helaas engelengeduld hebben. Soms wel frustrerend als je dat lijstje steeds rozer ziet worden. Echt een vruchtbaar groepje hier!
@jazz, wauw slaapkop je zal t nodig gehad hebben hou er rekening mee alvast dat de vermoeidheid rond 8 weken wel eens nog wat erger kan worden, en luister echt goed naar je lijf hoor, er is een hoop gaande, en als je lijf "en nu doe je rustig", doe dat dan ook ik heb vrij snel mn grenzen leren kennen wat en hoeveel ik kan doen op een dag, en ben erg blij dat ik een zittende baan heb dus als je thuis bent om aan je scriptie te werken (of las je nu een pauze in?), en je lijf zegt "zin in een dutje" moet je dat ook vooral ff lekker doen @kiwi, klinkt heeeeerlijk daar! veel plezier nog de rest van jullie vakantie! @dilara, 1 via facebook laten weten, maar is op t forum eigenlijk niet meer actief, en de ander heb ik zelf hier opgezocht op t forum omdat zij in dit topic niet meer actief is spannend je dochter bijna naar school!
@julia ik ben blij dat we beide in hetzelfde schuitje zitten. Dan voel in me niet zo alleen. Wanneer test jij?
Ik ga morgen weer testen. Ik houd het ook gewoon niet vol om weer een paar dagen te wachten. Vandaag is mijn NOD. Gisteren negatief getest en aangezien elke 48uur je hcg stijgt, denk ik dat het morgen wel weer kan. Is het dan weer negatief, dan denk ik echt dat ik op mn ongi moet wachten. Toen ik met de pil stopte had ik na 29dgn een ontrekkingsbloeding. De maanden erna was mijn cyclus 25-28dgn. Morgen dus 28dgn en dat is mijn langste cyclus. Zou gek zijn als ik nu ineens een onregelmatige cyclus ga krijgen. Jij gaat donderdag pas testen toch...vind echt dat jij jezelf goed kan inhouden! Maar inderdaad wel fijn dat we in hetzelfde schuitje zitten. Je weet precies hoe de ander zich voelt. Welke test zou ik morgen gaan doen, gewoon de 2v5 KV....moet namelijk nog wat in huis halen.
@julia & swimming ik heb één dag voor NOD ook negatief getest hoor maar 3 dagen na nod kwam er een goed streepje, geen tuur en geen knaltest. Dus ik geef de hoop pas op als jullie zeggen dat jullie ongi zijn @minni ja zo ziet mijn buik er nu ongeveer ook uit iedereen vind het maar gek het begint nu een beetje te komen maar niemand zou het kunnen zien als ze het niet weten hier pff wat een week, wat een week. Sinds woensdag dus thuis, savonds naar de mis donderdag begravenis, vrijdag gelukkig wat kunnen rusten, maar de buurman is zijn huis deze weken aan het verbouwen dus echt rust heb ik niet zeg maar. Zaterdag flink ruzie gehad met VL (die voornamelijk met zichzelf in de knoop zat over school nog niet af/ bedrijfs overname/ kind op komst) De borden zijn hier door het huis gevlogen . Hij heeft daarna wel zijn excusses aangeboden maar ik heb hem wel duidelijk gemaak dat ik dat nooit, maar dan ook nooit meer mee wil maken met die kleine! En als het nog een keer gebeurd dan ben ik weg. Niet dat ik dan niet meer van hem houd maar echt voor de veiligheid en rust. Het ergste vond ik nog dat ik er zo van in de stress schoot dat disney allemaal gek begon te doen in mijn buik (logisch met al die adrenaline) Maar echt wel super schrikken. Jeejtje wat kan vl boos worden op zichzelf zeg . Gister maar even naar de vk gegaan om het hartje te laten luisteren. Dat klonk nog goed en de groei ging ook nog prima. Maar man o man wat een week. Aan echt rusten ben ik pas gister en vandaag toe gekomen... pff Nu maar eens lekker weer een aflevering van mijn favo serie bones (seizoen 8) kijken! even heerlijk ontspannen op de bank Ben het van de rest een beetje kwijt omdat het nog een beetje chaos in mijn hoofd is dus als ik vergeet op iemand te reageren dan komt dat vast nog wel een keer als het nodig is
zo is mijn buik ook ongeveer. mensen van buitenaf kunnen het nog niet merken. 15 oktober 20 weken echo. dan gaan we het ook pas op face zetten.maar hele familie en mensen om me heen weten het al alleen mensen waar ik alleen via face mee praat weten het nog niet.
@ BF, je moet het grootste formaat pakken, van 35CM anders pas er geen reet in. Nu hoeft die er natuurlijk niet in, maar... ach ja blabla! Natuurlijk neem ik je dat niet kwalijk hoor als je ook zo'n koffertje laat maken, joh gekkie haha! Super leuk zijn ze toch? Je kunt ook het geboortekaartje erop laten maken, dat had ik eigenlijk het leukste gevonden, maar Dilan heeft een best basic kaartje dus dat was niet zo. @ Familyfix, ja dan zou ik ook zeker daarvoor gaan ja voor die 15 euro. @ Flora, zag je me niet terug zwaaien? @ Swimming, ik heb nog steeds goede hoop voor je meid! @ Mvs, ja Dilan eet ook erg slecht, al hebben we soms wel goede dagen en daar proffiteer ik dan ook van, hihi probeer er dan zoveel mogelijk in te stoppen. Hij dronk als baby dus ook erg slecht, stond zelfs in mijn kraammap, dat er zorg aan het eten besteed moest worden. Wat zegt de kinderarts bij jullie? Nutrilon flessen zijn hier altijd erg slecht gegaan, en sinds hij 1 is zijn we er ook helemaal mee gestopt. Ipv de fles in de ochtend krijgt hij een papje, gemixed met nutrilon melk. Misschien is dat ook wat voor Shaun en daar komen ze ook wel wat van aan. Voor de rest is bij Dilan hetzelfde als bij Shaun, behalve de boterham, die eet ie er wel 2 op. Avond eten is hier iedere avond oorlog, mits het iets van pasta is Laatste keer woog Dilan ook maar 8 kilo bij 14 maanden. Ben benieuwd wat het nu is, we moeten eind deze maand weer... @ Swimming, probeer anders afleiding te zoeken, ga lekker shoppen, films kijken, whatever en dan is het zo donderdag hihi. @ BF, daar heb je echt gelijk in ja dat de vermoeidheid met 8 weken erger wordt, het viel daarvoor best wel mee. Ik was wel moe, maar niet dat ik een slaapje nodig had ofzo, gewoon ff doorbijten, maar nu pffff.... Kan me bij dilan herinneren dat ik toen wel echt vanaf 5 weken moe was en het bij 11 weken over was. @ Hier, vanmiddag weer lekker vanuit huis aan het werk. Is toch wel minder vermoeiend moet ik zeggen, in de ochtend op kantoor en de middag thuis naja toevallig alleen vandaag, want schoonpa moest naar het ziekenhuis en konden daarom vanmiddag niet oppassen. Dilan ligt nu lekker in bed.
@Swimming & julia: vervelend al dat wachten Maar wel knap dat je nog tot donderdag wil wachten. Idd wat Bella zegt, zoveel mogelijk afleiding zoeken en bezig zijn. Hopelijk gauw een posi test in handen! @Bella: jaa zag je terug zwaaien @Minnie: mooi, bescheiden buikje
Aahh meis toch, dikke knuf! En je hoeft je niet meteen zorgen te maken om de beeb hoor, als jij een keer uit je doen bent. Ik ben tijdens mijn zwangerschap een paar keer uit mn plaat gegaan tegen ML hihi, waardoor mijn adrenaline dus ook op een hoogte punt stond, maar ook dat hoort er wel eens bij. Je kunt niet altijd rustig zijn en als dat af en toe eens is, is dat ook niet erg voor je beeb hoor. Mits het natuurlijk met regelmaat voorkomt, maar dat zal vast niet En ik denk ook niet dat je vriend nog een keer met borden gaat gooien maar hij zal misschien vast nog wel een keer uit zn plaat gaan in zn leven en misschien ook waar jullie kind bij zal zijn. Als ik eerlijk ben vind ik dat niet echt een reden om weg te gaan bij iemand, zijn emoties en die moeten er ook wel eens uit. Net als een kind ook heus wel een keer mag zien dat mama en papa ruzie hebben, maar het daarna ook gewoon weer bijleggen, dat is het leven.
@bn ja ik voel me gewoon niet veilig als hier alles aan gort wordt gegooid en geslagen. Plus ik zou het niet grappig vinden als die kleine straks woede uitbarstingen heeft dat hij/zij het ook gaat doen. Zal wel gebeuren in het begin maar ik wil en niet stimuleren door het voor te doen . En wat betrefd het ruzie maken daar heb ik ook geen problemen mee hoor. Ik ben er van overtuigd dat als je echt van elkaar houd je ruzie moet kunnen maken (en ook weer goed maken natuurlijk ) maar er zijn betere manieren om frustraties te uiten dan die vl zaterdag koos. En over dat druk maken dat heb ik niet zo snel hoor, normaal kan ik in de auto als ik bij r'dam rij ook nogal eens een protie adrenaline krijgen . En dan is disney ook nog wel rustig maar zaterdag ging er echt even iets niet goed in mijn lichaam! en toen voelde ik disney heel schokachtig bewegen ofzo... en mijn buik deed zeer nou ja erg raar in ieder geval. Maar nu is alles weer goed . Net lekker bones gekeken en dan ga ik nu alvast maar mijn bloemkool ovenschotel voor vanavond klaarmaken dan hoef ik alleen nog maar de oven aan te zetten.