Zo ff potje zitten janken bij barbies baby goh.. @bf hahaha nee hoor niet doodgeknuffeld maar gewoon een lieve knuffel. Ze vinden t helemaal geweldig en zijn blij dat ze zo dichtbij wonen. Verder weet nog niemand het. Mijn vader zie ik niet zovaak dus dat moet nog gebeuren aaaah eng! Haha. Mn nichtje en dr vriend zien we zaterdag en zij weten alles van ons en leven al maanden met ons mee enzo dus wil het wel graag vertellen zaterdag maar ik weet dus niet of t 'not done' is dat zij t dan wel weten en mn vader en broers enzo nog niet.. ? @bella jullie hebben een super leuk kamertje ja. En voor een jongen vind ik dat ook heel leuk dat rood en donkerblauw @swimming ik hoop t niet meis! Duimduimduim
Swimming, ja bedoel de zwanger en kids ovutesten!!! Heb je nu toch al getest??? en negatief......nee toch!
@julia heb stiekem getest. En helaas negatief. Op naar ongi dan maar! Helaas, maar niks aan te doen. Dus kom maar op zo snel mogelijk. Volgende ronde ovu testen! Moet alleen kijken van welke cyclus ik uit ga!
Swimming, wat balen zeg dat je nega getest hebt, nou laat die ongi dan maar gewoon komen. Kan je in ieder geval weer verder toch! Ja jou cyclus is echt een beetje van slag zeg, dat maakt het wel lastig. Ik doe de volgende ronde lekker met je mee, gaan we samen aan de ovutesten
Goodmorning! Lekker geslapen allemaal? Wat een rotweer he. Regenpak maar aan zo haha charmant. @swimming ik zie dat je nog getest had. Balen dat ie weer negatief was! ben benieuwd of je ongi door gaat breken. Hopelijk meer geluk in de volgende ronde meis! Knuf @julia voor jou ook hopelijk meer geluk volgende ronde *strooit hcg rond* fijne dag allemaal!
@swimming ah weer nega maar goed....geen bloed geeft moed...? Wie weet wat er nog kan gebeuren....meelanor testte ook pas later positief. @Julia, over verkeerd klussen, nou weet ik niet of wij dat deden 1e 2 rondes, maar toen ik ovutesten gebruikte had ik een later ei, dan had ik normaal ws niet meer geklust dus ze kunnen wat dat betreft ook zeker helpen. @barbie, dat mens spoort toch niet.... @hier, lekker geslapen, kwam rot in slaap vannacht na t plassen, maar uiteindelijk toch gelukt nu voor de verandering weer eens last van mn nek....
Dus je kan ook weken negatief testen en dan hij toch positief wordt? Wacht is zo vervelend. Kon je maar even aan de binnenkant kijken! Iig nog geen bloed gespot, maar wel een nat gevoel!
@swimming nou weken negatief testen lijkt me niet maar je kan zeker later nog posi testen als je gewoon een langere cyclus hebt. Weet niet of je ook nog na je vermoedelijke ei hebt geklust? Laten we hopen dat de ongi iig wegblijft dan is er idd nog hoop @hier kan niet wachten tot ik vanmiddag weer lekker op de bank kan kruipen
Ik begin nu weer kriebels te krijgen vanaf vandaag ligt vruchtbaar ohhhhhhh hihi vl blij met al dat geklus
@ mvs Jullie kunnen weer aan de klus hihi @ swimming hoop ook zo voor je dat het als nog positief word doordat je cyclus langer is. @ zwangere hebben jullie ook van die vreemde dromen?? Mijn dromen lijken zo echt iedere keer........ik blijf van een meisje bevallen die veelste vroeg kom!! Pfff voel me er niet fijn bij. Zijn er mensen die zeggen het is maar een droom, maar de ochtend voordat ik positief testte had ik gedroomd dat ik zwanger was! Word er gek van.
goedemorgen dames. @dromen die heb ik ook ja gister nacht hield de bje baby in mijn buik met zijn handje mijn pink vast en die handje was zoo klein.het leek net echt. @swimming ik hoop voor je dat ongi niet komt en dat je gewoon lekker zwanger bent. @kamer mijn dochter heeft een rose rood baby kamer nog maar die mag voor een kleine prijsje weg en als dat niet lukt gaan we die schilderen dit is de kamer er hoort ook nog een rose bedje bij van de zelfde meubels zeg maar.
Goedemorgen!! @swimming: neer niet nega laat die ongi dan maar gauw komen, want die onzekerheid is ook niet leuk! En stom dat je nu ineens weer een langere cyclus hebt! @julia: ja ik heb 2 rondes terug ovutesten gebruikt, maar daar kwam ik niet zoveel wijs uit, omdat ik steeds super donkere streepjes had. Toen ik dacht dat hij posi was, was dat blijkbaar toch niet, want ik werd pas 21 dagen daarna ongi. Nu ik een paar weken aan de schildkliermedicijnen zit, zal mijn cyclus regelmatiger gaan worden. Dus ik twijfel of ik nu weer ga beginnen met ovutesten. Aan de ene kant wil ik wel eens een echte posi ovutest, maar de vorige ronde zonder ovutesten beviel me ook wel. Ik heb er nog een hoop thuis liggen, aan het eind van de week kijk ik ff hoe ik er dan over denk @mvs: hup aan de klus jullie @jazz: reacties lezen is altijd leuk grappig dat ze t al wisten! Ik denk dat ik ook snel door de mand zal vallen, dus het ook snel zal vertellen, aan onze ouders en broers en zussen iig. De rest moet sowieso wachten tot de 1e echo of 12 weken. @hier: vannacht al geen ongi meer, dat heb ik vaak snachts. Dus nu zal het hopelijk niet weer een ongi van 9 dagen gaan worden
@kinderwagen mijn dochter had ik een qunny zapp buggy gehaald die zijn heel handig klein.die hebben we dus nu geruild met de hele kinderwagen van me neefje die is 1 jaar oud. en dat is deze met alles erop en eraan.maar dit is niet een foto die wij hebben gemaakt opgezocht op internet.wel het zelfde dus
Nu kunnen we niet aan de klus hoor vl is aan het werk hihi maar komt goed. Swimming heb je na 22 sep niks meer gedaan je moet niet alleen maar klussen om zwanger te worden he dan is het een gemoet
@mvs, wij stopten ook weer hoor na vruchtbare periode, ook omdat mijn libido dan weer inzakte en we al veel geklust hadden rond en in vruchtbare periode t is alleen wel aan te raden, als je geen ovutesen gebruikt of onregelmatige cyclus etc hebt, om dan hele cyclus door om de dag ofzo te blijven klussen, just to be sure.... @swimming, zwemmers kunnen zeker 72 uur overleven in de bm, en soms langer...dus t hoeft nog niet meteen iets te zeggen....zou maandag ofzo nog eens testen als je dan nog niet ongi bent, en sommige meiden testen pas bij een week overtijd posi, late innesteling of hele trage hcg aanmaak kan dan aan de hand zijn. Dus zolang er geen bloed is, is er hoop maar hoop wel dat je snel duidelijkheid hebt! *Knuf*