Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ze zullen vast gaan zeggen dat het niet kan omdat er zoveel uur tussen zat maar geloof me dat heb ik ook gehad er zt 5 uur tussen toen ik keek

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mvs met daglicht zie je meer dan met gemaakt licht!

3. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik zag juist in de ochtend niks en in de avond de streep pas

4. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Is je streepje al wat duidelijker nu (zou zeggen test even hihi)

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ben nu niet thuis grapjas! Ik vraag me alleen af als je een indroogsteeepje hebt dan is hij toch niet zo breed als de gewone streep?

6. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Nee dacht het niet (op google staat dat indroogstreepjes niet bestaan he)

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
  8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    2 zeggen er niks te zien!

9. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Vraagje

Zou een pizza carpaccio wel mogen tijdens zwangerschap?

De carpaccio gaat dan volgens mij mee de oven in dan is het toch niet meer rauw of zeg ik nu iets doms?

10. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Als het mee de oven in gaat mag jij het

11. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    als je zeker weet dat het mee de oven in gaat.. soms gooien ze achteraf pas zulk spul erop.. weet niet of carpaccio nog wel carpaccio te noemen is als het de oven in gaat? (snap je me nog?)

Sorry Swimming, maar ik zie er zelf niets op. Maargoed, ik ben er ook geen ster in!

12. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoi meiden!

@bella hm opzich klinkt t vrij logisch dat t dan niet meer rauw is. Als je het in een restaurant gaat eten zou ik idd vragen of t mee de oven in gaat. Als je het in de supermarkt kan halen (dan wil ik dat sowieso ook weten haha) dan weet je zelf natuurlijk dat het mee de oven in gaat. Als het maar niet rauw is inderdaad :)

@swimming hmmm meestal ben ik wel een tuurder maar op jouw testje zie ik eigenlijk niks maar kan aan mijn liggen hoor! Hier zeggen meerdere wel wat te zien :) spannend!!!!!!! DUIM

@meelanor jeetje wat gaat de tijd hard zeg 18 weken alweer!

Wij gaan nu lekker eten. Heb echt zo'n zin om veel te eten. Zei net tegen vl doe mijn bord maar lekker vol hoor! En mijn zak chips gaat vanavond ook in 1x leeg heb ik al besloten. Erg he, moet er maar niet teveel aan toegeven :)

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @jazz, ach troost mij, tussen de 13 en 20kg aankomen bij zwschap is heel normaal ;) ik ben al goed op weg met 5 kg in de eerste 3 maanden :) ik heb ook zo'n honger steeds! al lijkt dat nu ook weer wat af te nemen :) kan nu ook beter tegen t honger hebben gevoel :)

@swimming, ik denk iets te zien, maar of ik t zie of dat ik t wil zien vind ik m dan wel echt te licht voor...

@anitaaaaaaa, hoe was de echoooooo???? en en en??? jongen of meisje???

@ego, ff zeuren hoor schatties.....sta ik vanmorgen al op met hoofdpijn...gelukkig zakte t wel wat weg anders had ik nooit zoveel kunnen studeren vandaag (ja goede studeerdag vandaag! en zo doorgaan ;))...en vanmiddag, ben met examenopgave bezig, en opeens zo'n rare droge achtige keel, heel apart....dus ik dacht..ohjee nou misschien klein beetje soort van allergische reactie op mn sap ofzo?? dus ik maar siroop gepakt...nou werd er niet beter op ofzo...en toen begon er een droog hoestje en inmiddels zit er ook wat pijn in mn keel, heel klein beetje, maar genoeg om irritant te zijn....zit dus inmiddels al aan de keelsnoepjes.....en hoofdpijn is natuurlijk weer terug van weggeweest inmiddels :( en net was ik helemaal warm, terwijl daarvoor helemaal koud bibberend onder een dekentje op de bank....grrrr....IK WIL NIET ZIEK WORDEN!!!!! daar heb ik helemaal geen tijd voor! pas NA 10 oktober.....pleeeaaassseeeeee :cool: *zucht*....zul je net zien :(:(
    hoop dat t hierbij blijft!! heb dit jaar al 2 x keelontsteking gehad....gezellig hoor op je verjaardag met keelontsteking en koorts enzo, voel je je echt top ;) hele weekend op pijnstillers doorgekomen......hoop echt dat t niet nodig is...aangezien paracetamol vaak niet zoveel uithaalt :cool:
    sorry meiden!! moest echt ff zeuren....

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    oh en @bella, zou jezelf ervan verzekeren dat t mee de oven in gaat, maar geloof dat de italiaan hier t na de oven erop strooit...anders is t idd geen carpaccio meer??
    maar weet niet, ik lust t sowieso niet (carpaccio), dus ik heb die pizza nog nooit op...

@hier, ml staat te koken :) fijn, honger! :);)

en nu ga ik mezelf weer naar de bank hijsen....maaaaaarrr lichtpuntje, geen dutje gedaan vandaag en ook niet heel erg die behoefte! :)

15. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik ben 17 kilo aangekomen dat was met 40 weken na 2 weken (zonder bv) kon ik mijn broeken weer aan nu weeg ik 50 3 kilo minder dan toen ik. Zwanger werd

16. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bf oooohh schattie wat vervelend he!! Het heerst gewoon enorm hoor die gekke verhoudheid en griepjes. IK ben ook pas net van mn keelpijn af en ben ook steeds helemaal warm en hoofdpijn. Echt bluhhhh.. Maar je kan t nu echt niet gebruiken met je examen idd. Hopelijk was t een eendagsvliegje.

@ mvs weeg je nu 50 kg?! woooow jaloers :) ik 62,5 ofzo pfff zou graag 5 kg eraf hebben maarja ik ga nu natuurlijk niet dieten hihi. Dan maar extra mn best doen na de bevalling..

@anita en en en?? hoe was de echo? krijg je een jongen of meisje:D:D

17. BellaNoa

@zsa, ja ik snap je haha

@ jazz, het is wel van een restaurant. Kreeg vandaag een folder in de bus dat zij voortaan ook gaan bezorgen... Ik zal het wel vragen hoe ze dat doen doen als we het een keer gaan bestellen ben wel benieuwd

@ eten, pff ik heb vandaag echt helemaal geen eetlust

18. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    @anita ben wel erg benieuwd :)
    @bf kook jij echt nooit ook al ben je eerder thuis dan je man :)))

19. BellaNoa

Anita, en en??

20. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ohja mag ik nog even mijn knaltestje met jullie delen? :) gister gemaakt, was wel nieuwsgierig. Jeej :D

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina