@Bf hier was het op het balkon in de schaduw beter dan binnen haha! Lekker windje inderdaad Hier staat de zon vanaf ochtend tot uur of 4 op de ramen van de woonkamer, en daarna op de zijkant, wk, sk dus daar is het dan ook wel warm. @Zsa kan me voorstellen dat je nog niet alles volgt Ben benieuwd hoe je cyclus nu gaat lopen, dat eerste korte zal wel met ontpillen te maken hebben gehad. Hoop dat je snel zwanger mag zijn hoor! @Flora hm soms krijg je die afscheiding ook rond eisprong, ben benieuwd! @Mams oh echt wat gaaf!!! Ben zo benieuwd naar de foto!!! @zomerkleding ik winkel altijd in de uitverkoop stuk goedkoper en heb ik voor het laatste moment nog even de kleren en in het nieuwe jaar @kiwi ik kan ook niet koken met dit weer maar ja komt een vl thuis zo en die heeft altijd mega honger haha, alleen een salade volstaat niet voor hem helaas Mijn ovu test was lichter dan gisteren dus denk over dag of 2 misschien wat donkerder. De dokter heeft me net ook weer gebeld, ik mag naar de collega HA en die gaat gewoon opnieuw een echo doen en alle vragen beantwoorden die ik maar heb, wel superblij mee. Morgen kan ik de verwijzing ophalen als ik toch naar de podoloog moet, en dan bellen voor afspraak. Mijn moeder belde ook nog die komt me ff helpen in huis morgen Mijn dag is weer goed haha!
@Mams: wooooaaaawww een 2ling! Dat is speciaal zeg! Nogmaals gefeliciteerd, hihi @eten: ik heb ook nooit geen zin om te koken met dat warme weer. Vandaag toch maar wel gewoon gedaan, gister al pizza gegeten Vandaag gebakken aardappetjes, met worteltjes en slavink. Zometeen weer ovutestje doen.. Had net al in een bekertje gepiest, alleen mn urine was net water. Wel errug dun, dus die had ik maar direct weggespoeld. Nu niets meer gedronken, dus zal beter zijn. Ben benieuwd!
@mams waaaaaaaaaaaaa een tweeling!!!! Vandaar dat je je zo beroerd voelt! 2x zoveel hormonen!!! Echt geweldig!!!!! (Tweeling he niet dat je je zo beroerd voelt hihi) ben erg benieuwd naar de foto!!! Zal op de comp straks t lijstje aanpassen, komt er natuurlijk bij te staan!! @zsa, oohhh nog niet voor t echie september is al bijna hoop dat je dan maar gezellige dingen kan gaan doen in je vakantie! Wie weet kom je dan zwanger terug!! Hou voor nu wel alvast je cyclus bij, handig voor dalijk zijn ook handige apps voor op je tel @lavina, volgens mij heb ik ergens iets gemist? Second opinion? Echo? Sorry als je t al een keer gezegd hebt... @hier, hongerrrrrr, mag ook wel na zo'n goede kluspartij heb alleen nog geen testje kunnen doen, ben benieuwd , vruchtbaar slijm is in elk geval behoorlijk aanwezig! En voelde ook wel weer wat steekjes links dus wie weet @meelanor, hoe reageerden je ouders??????? @zwangere meiden, ff een intiem vraagje...dat "fabeltje" over het klaarkomen he...de maand dat jullie zwanger zijn geraakt, waren jullie dan klaargekomen voor, tijdens of na de zaadlozing? Of helemaal niet? ik dus net voor, maar vraag me dus nu wel af of de zwemmers dan wel goed richting mn eitje kunnen hihi ennn @kiwi, haal die holbewoner eruit en wel NU!!!!!!! Als dit bloed van een innesteling is, kan die tampon ervoor zorgen dat t evvt mis gaat...voor t geval er wel een beginnend beebje zit.....en als t toch maar zo weinig of niets is....en aangezien je m er al met moeite in kreeg......verwijderen en wel meteen! ik ga even proberen te plassen voor een testje, en dan gaan we aan t eten beginnen! Echt te erg die hongerrrrrr!!
Whahaha.... Sorry moest wel beetje lachen om je berichtje naar mij.. "holbewoner" maar even serieus, wist niet dat dat erg was???
ja serieus....tenminste...ben t al vaker hier tegengekomen op t forum, en kan me er ook zeker wel wat bij voorstellen, je zit dan natuurlijk wel in die regio te irriteren met zo'n ding
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 01-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor (23 jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26 (26 jaar), Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 23 juli, 3e ronde, 1e kindje. ♥♥anita205 (30 jaar), nod: 24 juli, 3e ronde, 4e kindje ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 24 juli, 2e ronde, 1e kindje ♥♥BellaNoa (25 jaar), nod: 25 juli, 4e ronde, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 2 aug., 2e ronde, 1e kindje ♥♥roni (30 jaar), nod: 4 aug., 2e ronde, 3e kindje ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 6 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Jazz (21 jaar), nod: 7 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje ♥♥zep (30 jaar), nod: 9 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), nod: 10 aug., 3e ronde, 2e kindje. ♥♥julia1984 (27 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 1 kindje ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 2e kindje ♥♥clientje (28 jaar), nod: 16 aug., 3e ronde, 2e kindje. 7 zwanger, 1 twijfeltest, 0 ongesteld, 2 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 12 nog niet bekend Update en creatief met kleur haha
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 01-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor (23 jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26 (26 jaar), Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 23 juli, 3e ronde, 1e kindje. ♥♥anita205 (30 jaar), nod: 24 juli, 3e ronde, 4e kindje ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 24 juli, 2e ronde, 1e kindje ♥♥BellaNoa (25 jaar), nod: 25 juli, 4e ronde, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 2 aug., 2e ronde, 1e kindje ♥♥roni (30 jaar), nod: 4 aug., 2e ronde, 3e kindje ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 6 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Jazz (21 jaar), nod: 7 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje ♥♥zep (30 jaar), nod: 9 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), nod: 10 aug., 3e ronde, 2e kindje. ♥♥julia1984 (27 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 1 kindje ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 2e kindje ♥♥clientje (28 jaar), nod: 16 aug., 3e ronde, 2e kindje. 7 zwanger, 1 twijfeltest, 0 ongesteld, 2 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 12 nog niet bekend moet ik natuurlijk wel alles aanpassen
Mooi lijstje van gemaakt BF! En ja je hebt gelijk... Heb ook gelijk naar je geluisterd.. dus heb nu inlegkruisje.. En idd het is bijna over.
@holbewoner dat wist ik ook niet! Weer iets geleerd hier! Haha. @ovutest: m'n test is nog steeds t zelfde.. Al 7 dagen zelfs. N donkere, tege het positieve aan, teststreep. Blijf t vreemd vinden en weet nu nie of ik door moet testen of niet..
Hahahaha ff over je vraagje.... Het maakt echt niks uit hoor...ze zeggen idd wel dat als je na de zaadlozing het klaarkomen hebt dat het makkelijker naar binnen gezogen word... Maar geloof mij er zijn zoveel zaadjes dus die vinden echt hun weg wel hoor
@Bf ja heb het een keer kort gezegd hier Heb last van steken linksonder al jaren en nu was ik bang dat het mijn eierstok was, zit nl zelfde hoogte. Dus ik had van dokter doorverwijzing gekregen naar gyn om een echo te laten doen. Het moment dat ik vertelde dat ik in ronde 2 zat, werd het echt een K*wijf en ze heeft de echo wel gedaan maar wilde geen vragen beantwoorden e.d., ze zei wel dat het gewoon mijn darm was en niet eierstok maar echt gerustgesteld was ik niet (ff korte uitleg) Ik wilde dus een 2nd opinion maar mijn HA was bang dat ik mss weer zo'n rare gyn kreeg en nu mag ik naar een collega HA praktijk dorp verderop die doen ook echo's en dan krijg ik ook uitleg hoe het er allemaal uit ziet enzo. @tampon ja bij eventuele zwangerschap kan het geloof ik bacterien creeeren die je daar dan niet wilt hebben
@lavina: wat belachelijk van die gyn zeg! Wat maakt t nou uit in welke ronde je zit...! Beter er nu achter komen als er iets is, dan pas over een jaar. Dan had ze ws gezegd: waarom ben je niet eerder gekomen. Fijn dat je je huisarts iig achter je hebt staan! @het klaarkomen: volgens mij doet dat er niet zoveel toe. Misschien als de man niet zon goede zwemmers heeft...
@mams super een tweeling!!! Kunnen ze nu al zien ofdat het een of twee eiig is?? @bf had een keer gelezen als je klaarkomt meer kans heb op een jongen, die zwemmen sneller. Als je niet klaarkomt op een meisje die zaadcellen leven langer .