Hey ladies, Hier weer een klein berichtje vanuit mij.. Ti's hier fantastisch! . Vandaag weer heerlijk 27 graden, gezwommen, het een en ander gedaan en voor de rest niets!! lekker boekje uitgelezen!! Dutje doen en veel plassen kom ik niet meer onderuit. Lekker dat alles goed voelt!! @ Bella, ohhhh lekker carpaccio pizza....mmmm... Stuur een mannetje hierheen wil je haha.. @ BF, beterschap meis!! Rustig aan doen en over je heen laten komen. Ben je als zwangere vrouw ook vatbaarder voor ziektes? @ Swimming, ik zie niets... Sorry.. Maar ben dan ook geen goeie tuurder. Duim nog voor je meis!! @ foliumzuur, tot wanneer slikken jullie het door? Manlief heeft het boekje " help, ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt" bijna uit. Hij vind t echt geweldig! enne, hij vroeg zich net af waarom ik bij het lopen, zo waggelde.... ik ga hem ff slaan @ Anita, en en en ?? @ afspraak Vk, hoop zo dat ik snel na m'n intake gelijk afspraak voor echo krijg. @ jazz, ik vreet alles wat los en vast zit. S morgens een beetje een vlaag van misselijkheid, maar daarna gaat alles erin haha heb vooral veel zin in zoet... Eigenlijk elk moment van de dag! Ik ga me even klaarmaken voor het eten vanavond! Liefs meiden van Kiwi & Kiwiman & Nibbit!!
@ bf, oh heb je berichtje helemaal niet gezien! Balen dat je een beetje ziek begint te worden en inderdaad net nu! Hopelijk zet het niet door! Succes nog met leren! @ gewicht, pff ik wil het er niet over hebben hihi... Ik woog voordat ik deze x zwanger werd 68 (ben 1.70) en laatst stond ik dus op de weegschaal bij de vk en al 72!! Ja oké ben natuurlijk nog op vakantie geweest tussendoor dus ben benieuwd de volgende keer. @ jazz, 62,5 is netjes toch dat woog ik voor Dilan hihi.. Na de tweede zwangerschap ga ik hier ook flink aan t lijnen. Vond het na Dilan een beetje zonde van de moeite als ik niet zo lang daarna toch weer zwanger wilde worden @ Anita waar blijf je nou?
@swimming net je foto gezien en zie echt een tweede streep hoor meid @ bf vervelend dat je niet lekker bent! Ik kwakkel ook al ff, moet er binnenkort gewoon ff uit dan is het weer klaar!! @Anita je houdt ons wel in spanning...... Heb hier heel.de dag trek in chocolade pffff. Zo lekker op de bank ploffen en niks meer doen.
@ mvs, die reactie bij jou op fb over dat Shaun niet eet. "Als ze honger hebben eten ze wel" pfff die zin kan ik niet meer horen! Haha... Dat is inderdaad best als ze wat vet hebben dan kan dat wel wat lijden een dag niet eten
@Bella ik heb er nog nooit op de weegschaal gestaan vorige zwangerschap ook niet! Wou vandaag thuis wegen, helaas de batterijen waren leeg hihi
Erg he ik dacht ook hallo ik loop hier al ruim een half jaar mee dan. Wil ik dat niet horen mijn kind wordt met de dag dunner maar mag me niet druk maken sorry hoor dat ik om hem geef Sorry ben het even zat en hier kan ik wel klagen
@kiwi hey meid wat fijn dat jullie het zo lekker hebben en leuk dat je mannetje dat boek zo leuk vindt. Ik ga vl het boek van Wilfred Genee 'Voetbal vader' geven. Die wilde hij graag als voetbalfan En fijn dat ik niet de enige ben die vaak honger heeft hihi. Heb jij nog geen afspraak voor je termijnecho? Veel plezier nog met Kiwiman en Nibbit hihi @bella ach na de bevalling zien we wel weer toch! nu niet druk om maken Zo ff theetje zetten en gtst kijken
Ja ik snap je gevoel want hier is het hetzelfde! Ze zijn inderdaad al zo mager. Ik heb t er daarom ook niet meer over met andere of ie wel of niet eet... Die reacties irriteren me toch alleen maar. Of je krijgt goed bedoelde adviezen die je zelf ook allang allemaal hebt uitgeprobeerd. Ik ben ook altijd een moeilijke eter geweest en mijn moeder had hetzelfde als wat ik nu met Dilan heb, iedere avond oorlog aan tafel m'n hele kindertijd uiteindelijk komt het ook wel goed want ik heb nu ook wel de nodige vetjes hihi maar heb me er maar op ingesteld dat ik ook zon weg af ga met Dilan Hoop dat de tweede beter gaat eten misschien steekt Dilan daar nog wat van op @ minnie, oh vreemd dat je niet wordt gewogen. Meestal houden ze het wel in de gaten of je veel of juist weinig aankomt. Hebben ze ook niet voorgesteld dat jij jezelf gewoon om de 4 weken gaat wegen?
Ik eet gelukkig wel goed maar hij drama en alleen ik trek het me aan he verder niemand want ik ben gek en stel me aan want hij beweegt toch goed
Shaun loopt bij de kinderarts ja en een dietiste maar daar heb je ook niks aan die geven shakes die shaun niet weg krijgt
@Bella nee hoef me eigen thuis ook niet te wegen. Best vreemd aan het begin viel ik namelijk alleen maar af! Dacht eigenlijk dat ze nergens meer aan.wegen deden.
@wegen. Ik ben ook nog niet gewogen bij de vk hoor. Wel hou ik het zelf bij. ik zit nu nog 0,5 kg onder start gewicht ben nu 66,5 kg (1.67m lang) dus is denk wel best zo @eetproblemen tja kan me voorstellen dat dat enorm lastig is. Je wil het beste voor je kind en je probeert van alles en dan lukt het nog niet... pff respect voor jullie geduld hoor hopelijk gaat die van ons goed eten. ik en vl eten allebei als bouwvakkers
buhhhhh hier! Darmen weer over de flos, al bijna een week aan 1 stuk door in de avonden en nu las ik dat eczeem ook in verband kan staan daarmee in geval van een parasiet Vrijdag maar eens naar de dokter want ik ben al eerder thuis gekomen van vakantie met een darmbacterie :x En nu word ik nog aangevallen door een mug ook :x Sjow.. that's all @ euh.. naam kwijt.. degene die geslachtsbepaling heeft: en, en? @Kiwi (toch?) in buitenland: geniet van je vakantie! Klinkt heerlijk! @BN & MvS: vast ook al geprobeerd zelf te laten eten? Geen aandacht aan te schenken maar zelf gewoon dooreten? En iig geen druk opleggen..
Geduld heb ik niet hoor het is dat iedereen zegt maak je niet druk komt wel alleen ik zie hem steeds dunner worden