@Julia, oei dat zou ik weer ff op moeten zoeken maand dat we mini gefabriceerd hebben hebben we t wel vaker gezellig gehad dan de keren ervoor misschien wel omdat ik er helemaal niks van verwachtte, druk was beetje weg maar denk de belangrijkste dagen waren op woensdag, vrijdag (posi ovutest) en zondag Maar ze raden eigenlijk wel aan om t dagelijks te doen rond je ei, just to be sure. Ze zeggen alleen om de dag om t leuk te houden @hier, inmiddels verhoging incl alle spierpijnen en huidpijn die bij koort hoort. Weten jullie of je ook graden bij de temp op moet tellen als je onder je tong hebt gemeten? Dus ik doe gewoon echt helemaal niks meer vandaag, hoop dat t morgenochtend weer ff beter gaat zodat ik weer even kan studeren joepie, alweeeeer keelontsteking...*zucht*....ipv dat die verkoudheid gewoon ff optieft en wegblijft voor een jaar of 2....*grrrrr*
@ jazz, leuk he tussen al die babyspullen snuffelen en nu mag het echt! @ bf, beterschap meis, hoop dat je je sneller beter voelt. Lukt het leren wel een beetje? @ julia, wij hadden het toen dinsdag avond gedaan en vrijdag avond (die dag posi test) en dat was het, blijkbaar genoeg. @ hier, vanmiddag boodschappen gedaan en beneden gepoetst pfff ben bekaf zeg! Ik wou dat ML ook eens wat deed! grr frustratie! Ja als ik het vraag doet ie het wel maar ik wil dat ie t gewoon uit zichzelf doet ik heb een hekel aan vragen. En dilan is ook weer een handenbinder vandaag, alles gaat steeds perongeluk onder de bank van zijn speelgoed en hij wordt helemaal lijp als ie er niet bij kan.. pffff vandaag wel 100 keer op mn knieen gezeten! Zo, dat is ff mijn klaag moment
Oh ja en vanavond komen 2 vriendinnen langs en dan ga ik het ze vertellen van de zwangrschap hun weten het nog niet
@bella, veel plezier vanavond! en fijn als ze alles onder de bank verstoppen hihi. en wat betreft dat je alles moet vragen is heel herkenbaar...ik heb me er eigenlijk maar gewoon bij neer gelegd dat ik t moet vragen, en gelukkig doet ie t dan wel idd en zeker nu nou heb ik alleen nog geen nieuwe zak keelsnoepjes van m gekregen, maar vooruit, ben nu toch dicht bij de keuken dus pak zo zelf wel ff en thnx voor de beterschap, kan t gebruiken! alles doet zeer baahhhh ik haat koortsig!! en ik wil slapen, maar ml is begonnen met koken....dus beetje lullig he als t eten dan klaar is dat ik lig te pitten op de bank en leren, vanmorgen voelde ik me nog niet zo belabberd, dus toen ging t wel goed, 's middags was t over, toen werd ik suf en hangerig, en sinds uur of 4 verhoging....daarvoor wel een kort dutje gedaan, maar dat deed weer zeer aan mn heupen enzo (misschien al de verhoging die op kwam zetten) dus ik hoop dat het morgenochtend ook wel weer gaat, dan maak ik daar gretig gebruik van! en als ik t hele weekend niets kan (ga me morgen wel ziek melden namelijk), dan ben ik maandag en dinsdag ook nog gewoon ziek ofzo....ga wel ff goed uitzieken nu, toen met mn verjaardag ook niet gedaan, dacht "oh, keelpijn weg, geen last meer, morgen kan ik weer werken", en toen begon t weer van voren af aan ohja, @kiwi, als zwangere heb je idd lagere weerstand....(en aangezien die van mij al 0,0 is...) sorry meiden, zit wel erg te zeuren geloof ik vandaag
@ bf, je mag lekker klagen hoor! Wel fijn dat je toch nog wat hebt kunnen leren en hopelijk heb je woensdag ook een beetje geluk. Zijn het open vragen? Ik zal volgende week ook m'n boek eens open slaan wordt wel echt tijd geloof ik. Moet voor 1 Jan m'n diploma hypotheken hebben ge-update. Ach dit is de laatste van de 5 modules die ik moest @ Swimming, dag 40 is je langste cyclus geweest toch? Hoop niet dat je een nog langere krijgt maar misschien komt er nog goed nieuws! Duim nog steeds voor je!
@julia ja ik heb 2 maanden ovutesten gedaan en allebei de maanden pas een posi ovutest op dag 29!! En aangezien ik al op dag 10 begon leek t eeuwen te duren.. De 2e maand ben ik inderdaad zwanger geworden. Ik had dinsdag en donderdag geklust en op zaterdag een smiley dus alleen nog die dag geklust, daarna helemaal niet meer. Ik denk dus dat t klussen op de dag van smiley de lucky shot was ohja en sinds die maand slikte ik de etos zwanger worden pillen. U never know of t geholpen heeft maar toch toevallig @bella oh jij hebt je dag vandaag dus hahaha. En ja ik kan me ook wel is irriteren aan dat ik alles zelf moet doen.. Zucht. Maar volgens mij zal t ook nooit veranderen. @bf aaah nee koorts bah ik ben ook zo aan t hakkelen alsof t allemaal net niet doorzet. Ken t gevoel en het is echt kut! Hopen dat je gauw beter bent meis @swimming je houdt t wel spannend meis..!
Ik verwacht zelf geen positieve zwangerschaps test meer hoor! 40 is het langste ja, maar hoop niet dat hij nog langer wordt!
@julia: jaa altijd fijn om er gewoon genoeg in huis te hebben. Ik kreeg er idd ook nog een zwangerschapstest bij. Altijd fijn natuurlijk, bij m'n vorige bestelling in augustus kreeg ik er ook een bij Nu maar hopen dat we onze eitjes gauw kunnen spotten! @bella: spannend! Doe je nog iets speciaals om t te vertellen? Dilan een shirtje aan trekken? @swimming: laat die ongi nu maar komen
@ flora, ja heb Dilan een shirtje aangetrokken Hen trouwens gister een taart besteld met roze en blauw, dinsdag op m'n werk vertellen
@swimming: toch maar raar... Kun je na je vakantie weer aan de bak, krijg je ineens een lange cyclus Ga je ook ovutesten gebruiken? @zwangerwordenpillen: ik durf er niet meer mee te stoppen eigenlijk.. Ben er na mijn cyclus van 54 dagen mee begonnen... Daarna kreeg ik dus die hele korte cyclus van 18 dagen. Ik slikte toen net 2 dagen m'n schildkliermedicijnen, dus daar kan het niet door komen. En nu dus opzich een prima cyclus van 23 dagen... Of het echt door de zwangerwordenpillen komt weet ik niet, maar heeft misschien toch ook een positieve invloed gehad Misschien deze cyclus nog doorslikken en daarna een cyclus mee stoppen, aangezien m'n schildkliermedicijnen ook z'n werk moeten gaan doen. Ben wel benieuwd wat er dan gebeurd... Maar zou mezelf ook hard voor m'n kop slaan als ik dan wel ineens weer een lange cyclus krijg.
@flora als ik ongi ben ga ik ovu testen bestellen! Dan weet ik waar ik aan toe ben en misschien tempen, maar daar twijfel ik nog aan! Vanavond even klussen voor de fun! Misschien helpt dat de ongi opgang!
He meiden, @bf, wat vervelend zeg... hopen dat je je snel weer iets beter voelt! @bn, veel plezier met het vertellen! is toch altijd leuk @anita, mooie echo's, echt heel duidelijk! @swimming, nog steeds niets....pfff nou hopen dat er snel duidelijkheid komt @jazz, gezellig met je moeder op stap lekker al een beetje rond snuffelen! Hier wel het gevoel dat we nog een meisje krijgen...maargoed het blijft natuurlijk maar gissen, 6 november echo! Vind het zo spannend! Voor degenie die ik vergeten ben, sorry! * Zeef*
@bella oooh ja spannend vertellen !! Ik weet niet waarom maar ik vind het dus eigenlijk echt heel erg spannend om te vertellen! Niet echt perse heel leuk ofzo, stom he??! Leuk die taart. Ook niet eng om op werk te vertellen? @flora jammer dat je nooit zeker weet of het door die pillen komt. Ik hoop zooo voor je dat je lichaam gauw weer 'goed' functioneert! Gun het je zo @swimming veel plezier ben benieuwd of je snel duidelijkheid hebt! Hoop het wel voor je @pixels ja is echt heerlijk lekker neuzen hihi. Ja het blijft inderdaad gissen. Ik denk bij mij ook een meisje. Bij jou trouwens ook! Enne heb jij ook 6 nov echo? Ik ook! Ik alleen mn eerste hihi. Voor jou de tweede toch? Nou meiden ik ga ook mn bedje in. Nog 1 dagje werken en dan weer weekend!! (hoor mij nou met 12 uurtjes per week werken )
Toch maar niet aan de klus. Enorme buikpijn en diarree! Misschien komt het morgen toch opgang! Snel ons bedje in
@jazz: t vertellen lijkt mij ook erg spannend hoor al zullen veel het ook wel verwachten dat t er een keer aan gaat komen. Zal je omgeving verwachten dat je zwanger bent? @expeditie robbinson: kijken er nog meer?? Nu lekker gaan slapen morgen 2 uurtjes werken en dan weekend! Zou eigenlijk werkweekend hebben, maar das afgelast deze keer vanwege zieke cliënten. Is niet erg, kunnen ML en ik zaterdag lekker rondneuzen voor een nieuwe fiets die krijg ik van m voor me verjaardag (gaat uiteraard een mamafiets worden)!
Love mijn mamafiets ideaal ding En ja ook ik kijk de expeditie super hihi. Ga nog even slapen spook nacht gehad Shaun wilde niet in zijn bedje slapen
Goeie morgen meiden, Even ego voor ik zometeen alles ga reageren.. hier zijn de rode duivels weer gearriveerd.. Dus.. of.. ik heb nu een lf van 11 dagen of me ei was eerder dan ik dacht.. wat me stug lijkt.. Zucht.. Mijn nod is nu 1 november bf, voor ht eerst bijna 2x 1 maand. Me cyclus was nu weer 27, daar dan wel weer blij mee..