Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Mogguh meiden,

wat een klotenacht heb ik gehad zeg :( alles deed zeer (kaken, oren, keel uiteraard, nek, hals, hoofdpijn), waardoor ik dus wel een uurtje heb geslapen :(
    net lukte t ook niet meer dus ben nu bezig met een keelsnoepje, en hierna ff 2 paracetamol erin, hopen dat die stomme rotpijn zakt en ik nog ff lekker kan gaan slapen....keel is in ieder geval van kwaad naar erger gegaan, moest zowat dus elk halfuur echt ff slokje water nemen, waardoor ik dus ook zo ongeveer elk uur moest plassen (ja veel was t niet, maar blijkbaar kwam mn overactieve blaas weer even de hoek om kijken).
    kortom, ik voel me klote en hoop dat ik nog wat kan slapen zo...

@dinges, balen van je ongi! Zal de lijst proberen niet te vergeten aan te passen :).....

2. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    He bah bf, hier doe ik met je mee...
    Ziek zwak en misselijk uit disney gekomen en nu ook weer een blaasontsteking!! Denk toch niet goed weg vorige week bahbahbah.. straks maar weer potje piesen en inleveren *zucht*

En ben gesloopt maar vroeg wakker.. ff kijken of alles wel goed is met de clienten haha. Ben je thuis draait het werk nog door in je hoofd ;)

Beterschap bf!

3. Jazz

Jazz Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Wat balen zeg die heersende griepjes! Beterschap allemaal!! Ik ben ook nog niet top, nou zit mn neus ineens dicht..

@flora ja vind t erg spannend om te vertellen ookal zal t voor niemand heel onverwachts zijn hihi. Ik krijg t gewoon moeilijk mn strot uit :D veel plezier met fiets uitzoeken! Super leuk mama fiets hihi

@mvs bah nog steeds gebroken nachten. Ben je niet helemaal kapot?

@dinges hoe was disney ?? Balen van je ongi :( had je ovutesten gebruikt? Hoop dat je je gauw beter voelt !

@bf ahh een crapnacht bah.. Hoop dat je koorts en pijn zakt dat scheelt een hoop. Kun je misschien nog even slapen. Rustig aan dan maar he ff goed uitzieken

Fijne dag allemaal, bijna weekend :):)

4. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    moguh jazz, wat ben jij vroeg voor jou doen :p
    en nee, niet gebruikt maar geklust op de goede dagen ook al was ie 2 dagen eerder..
    en me cyclus weer op 27 zoals voorheen alleen dan met etos pillen.. durf er ook nu niet meer mee te stoppen..

5. Jazz

Jazz Niet meer actief

@dinges ja moet werken he hahah anders lag ik nog te knorren :D wel fijn dat je zo'n korte cyclus hebt. En die pillen ja als je er geen zin meer in hebt kan je gewoon stoppen hoor denk niet dat je dan ineens een hele lange cyclus krijgt..

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Bf: bleehhh weer een k*tnacht achter de rug :( hopelijk kun je in het weekend een beetje opknappen! Dikke knuffel!

@Jazz: ben benieuwd naar alle reacties!

@Bella: hoe reageerde ze bij jou op je zwangerschap?

@Dinges: ohh balen van je ongi :( Maar nu wel een mooie stabiele cyclus, ik zou er voor tekenen :) Ga je deze ronde weer ovutesten gebruiken?

@Hier: volgens mij is mn ongi bijna weg. 't Is in ieder geval heel weinig sinds gister. Maar m'n borsten blijven toch wel gevoelig, het is erger geweest maar zeker ook minder.

@mamafiets: voor degene die er een hebben, welke hebben jullie?

7. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Weet ik nog niet... twijffel, misschien wel maar dat bedenk ik me volgende week wel.. hoop dat me cyclus trouwens normaal blijft.
    Uitslagen van me schildklier waren goed!
    Tsh was 1,2 (0,7-4,0 is normaal) en Ts4 was 14 (12-22 normaal)

8. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Jazz die gebroken nachten wennen wel hoor haha gewoon doorgaan je doet het voor je kindje zolang hij of zij maar goed slaapt.

Ik heb geen idee hoe mijn fiets heet hihi ik heb het lief (de blauwe) bekledingsetje

9. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @ziek/verkouden: Hmm als ik jullie zo allemaal hoor... Beterschap in ieder geval voor degene die het nodig hebben. Ik moet zeggen dat ik me goed voel *klopt af*. Maar ja als je de hele week thuis hebt gezeten kom je ook niet zoveel mensen tegen die je ziek kunnen maken :p. Sinds gister weer rustig aan het werk gegaan en gaat prima. Volgende week nog een weekje en dan weer herfstvakantie :)

@Mama fiets... wat moet ik me daar bij voorstellen?

@anita: Een meisje wat leuk :) stiekem denk ik ook owjeejte ;) met drie van die broers om d'r heen :p, maarja misschien worden ze wel heel beschermend over d'r en wordt ze helemaal in de watten gelegd hihi :) komt vast goed :D

@dinges fijn dat je waardes goed waren, wel balen dat je weer ongi bent :(. volgende keer tijdens je eisprong naar disney gaan ;) kun je het daar extra mixen in de achtbanen en attracties :D

10. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Meelandor mijne is extra stevig een groter bagagedrager voor het achterzitje een breder stuur voor het voorzitje en een grotere instap ook heeft mijn een stuurslot zodat als Shaun er inzit het stuur stil blijft staan en zo minder snel valt. Een goed standaard zodat de fiets recht blijft staan makkelijker om een kind er in en eruit te halen

11. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Woehoe! Vruchtbaar slijm! Kon me niet herinneren dat ooit gezien te hebben! Dus happy gisteravond :) Als het klopt zou ik ook op een cyclus van rond de 28 uitkomen weer :$ Als dat zo is zweer ik bij de etos-zwanger worden... vorige maand niet geslikt en het was drama en nu zou het weer goed zitten. Wacht in spanning af!

12. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    @zsa spannend!!

@bf hopelijk voel je je snel beter!! Hier in de buurt hoor je iedereen over buikgriep :-s.

@ Anita wat gaaf zeg een meisje!! Il heb vandaag over twee weken de 20 weken echo!!!

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    #4873 Klaartje863, 5 okt 2012
    Laatst bewerkt: 5 okt 2012
    @meelanor: Een mamafiets is speciaal ontworpen voor moeders :) (duhh ;)) Maar dus een breed stuur, zodat er makkelijk een stoeltje voor op past. Een lage instap en de afstand tussen het stuur en zadel is groter. Zodat je makkelijk op en af van je fiets kunt. Ook issie extra stevig en vaak de bagagedrager groter. Dus kortom handig als je kindjes op de fiets hebt :D
    Ik vind deze er wel erg leuk uit zien :D
    http://www.novosite.nl/editor/assets/fietspiraat/shop/BSP%20Seine%20wit_roze_1.jpg

@Dinges: idd goede waarden :D Om zwanger te worden is TSH van onder de 2 nodig :D Dus perfect!

@Zsa: jeeej aan de klus dus! Hopelijk met succes :D

@hier: weekend :D:D:D was ik eigenlijk wel weer aan toe;)

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hi meiden
    heb nog tot half 12 geslapen uiteindelijk, als een roosje :) heerlijk die paracetamol (als je er 2 neemt ;)), dus zo weer even eentje, hoofdpijn en kaken beginnen weer, en alle holtes beginnen ook weer vrolijk mee te doen...
    mn baas gebeld (nieuwe regels, als je je ziek meldt moet je ook je leidinggevende bellen en vertellen wat je hebt....arbotechnisch niet helemaal in orde, maar ik vind t prima), uiteraard vroeg ie gelijk of t met mn zwschap te maken had, nou nee gewoon gezellig keelontsteking en alles wat erbij komt kijken. Ik moest wel de dokter even bellen van m, want zn dochters zaten nu thuis ook allemaal aan de medicijnen :D, dus ik heb heel braaf de dokter gebeld :D
    als t niet minder wordt of als ik echt koorts krijg dan moet ik weer contact opnemen, mag er ook voor naar de huisartsenpost, maar hoop gewoon dat dat allemaal niet nodig zal zijn :))
    en ik ga idd ff heeeeeeel goed uitzieken nu, vorige keren ook te snel weer gaan werken nadat ik t weekend op pijnstillers had overleefd, en toen kwam t diezelfde week weer terug...

@minnie, oh bah buikgriep, brrrrr, hoop dat t je bespaard blijft!

@flora, ik heb wel hele gave en mooie mamafiets gezien die ik heel graag zou willen! Was een batavus, een witte, een mooie stevige :) maar mn mams heeft nog een gloednieuwe fiets staan die ik mag gebruiken, dus even kijken of die ook geschikt is als mamafiets...desnoods op mp kijken voor een mamastuur....
    en anders gaan we zeker voor een mamafiets sparen! :)
    Die batavus fietste ook wel erg lekker moet ik zeggen, en hij zag er niet direct uit als een mamafiets :)

@dinges, idd hoe was disneeyy????? :):)

@meelanor, dacht ik ;) over dat dinges naar Disney moet gaan voor t husselen ;) denk dat je dan nog beter naar walibi kan gaan :p scheelt ook nog eens een hoop centjes ;)

@hier, paracetamol ga ik zo weer even naar binnen werken, en dan ga ik gewoon weer verder met bankhangen en zal vast nog in slaap vallen

15. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hier nog geen rood gezien! Mijn buik rommelt enorm. Duim duim duim. Laat die duivels maar komen:)

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @swimming: idd laat die ongi maar komen :( Lange cyclussen moeten echt verboden worden!

@bf: idd goed uitzieken :) niet de bedoeling dat je na een week weer niet lekker bent! Laat je maar lekker verwennen door je mannetje, of heeft hij het ook te pakken?

@hier: hmmm ongi lijkt toch niet minder te worden :(:( Verlies nog steeds (kleine) stolsels. Ik hoop niet dat ik nu weer een ongi van 9 dagen ga krijgen :$ Anders maar ff overleggen met de internist als ik weer een afspraak heb. Of dat allemaal door de medicijnen komt (hormoonhuishouding moet de goede weg vinden), of dat ik het even na moet laten kijken.

17. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ de zieke, veel beterschap het weer helpt ook niet echt mee hè!

@ vertellen, vriendin 1 zag het shirtje gelijk haha vriendin 2 had zoiets van huh? Mis ik iets?! Hihi en zag het daarna ook waren heel enthousiast. Maar toch vond ik t ook niet zo heel spannend om t ze te vertellen, zitten echt in een hele andere levensfase. Vriendin 1 nog veel stappen, studeren en single. Vriendin 2 is wel wat rustiger heeft ook al 10 jaar een relatie maar woont nog thuis en studeert ook nog dus ja heb niet super veel meer met ze gemeen maar dat komt vast ooit weer ben al 11 jaar met ze bevriend

@ hier, vanmiddag lekker vrij genomen een middag voor mezelf. Ga zo op kraamvisite bij m'n nichtje. Is 2 mnd geleden al bevallen dus schaam me echt dat ik nu pas ga hihi maar gewoon weinig tijd gehad.

18. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @bf: tuurlijk moet je wel naar disney ipv naar walibi. Disney is the place where magic happens :p

@bn ik ken dat, dat mensen in ene hele andere fase zitten. Bij mij is het grappige dat ik de jongste van de groep ben (23) de gemiddelde leeftijd is 29 :p ach ja als ze maar blij voor je zijn en je keuze respecteren toch :). Trouwens wel echte vriendinnen als je in een andere fase zit en toch vriendinnen blijft :D is ook wat waard :)

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bella: idd hier ook herkenbaar. Wij hebben eigenlijk 2 soorten vrienden. Haha. De ene 'groep' woont bijna iedereen samen (wij als enige getrouwd) en sommige al kindjes of zwanger. En de andere 'groep' is nog heel erg van lang leven de lol :D

@z&k: jeej mn bestelling is binnen :D En ik heb een zwangerschapstest te veel gekregen..! Er zaten er 3 bij de bestelling en ik zou er 1 gratis krijgen. Maar ik heb er nu in totaal 5 gekregen! Haha. Kan ik ff vooruit :)

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Dames bruin gespot!!!

Deel Deze Pagina