Hoi meiden! @bf bahh je hebt t goed te pakken beterschap!! @bella wel leuk dat ze enthousiast reageerden! Ik ken dat inderdaad van vriendinnen in andere levensfases. Maar dat hoeft opzich geen probleem te zijn idd! Ik vind het dus wel rete spannend om te vertellen. Zit te denken om dit weekend mijn vader, broers en stiefvader te vertellen (en schoonzus ook nog!) maar ik ben nu al zenuwachtig haha vet stom. Heb wel een leuk ideetje gevonden voor mn pa. Ik heb een advertentie aangemaakt op MP met oppas gezocht voor baby rond juni 2013 blabla met een foto van een huilende baby en een speen van I love opa. Daar heb ik ff printscreens van gemaakt dus misschien print ik dat uit en geef ik aan mn vader verder geen flauw idee.. @ flora mooie fiets! @zsa jeej spannend! Goed je best doen @swimming nee he??
@jazz beetje slijm met bruinig spul. Dus ja de ongi begint. Nu heb ik eindelijk duidelijkheid. Ik ga maar uit van een cyclus van 32 en dan klussen we gewoon nog ruim door!
Meiden ff off topic zwangerschappen.. Ik heb een dvdbox prison break afgekeken en nu dus opzoek naar wat anders.. ncis en ncis la heb ik ook al. Iemand nog suggesties?? Geen dingen als friends enz.. wel wat spanning
@dinges bones, unforgettable, body of proof, haven, hawai5o! Kun je hier wat mee? @kortingcode kan iemand mij die normaals geven? Voor welke website waren die ook alweer? @bf mijn nieuwe nod is 8 november en we gaan op naar rond 4!
Hmm denk et wel zal is kijken Bones heb ik ook al veeeeeel van gezien, ook een tijdje gedownload.. body of proof erg leuk op tv dus een goeie! Hawai5o vind ik leuk op tv maar verder.... De andere 2 ken ik niet dus ga ff kijken tnx
@ dinges, breaking bad, lost, walking dead, falling skies @ vriendinnen, ik zie ze niet meer zo heel vaak hier maar zo om de 2 à 3 maanden spreken we wat af en kletsen we bij. Vriendinnen die nu ook kids hebben of samenwonen zie ik vaker daar heb ik dan gewoon meer mee @ Swimming, hè bah dat de ongi eraan komt maar nu wel duidelijkheid inderdaad
@dinges hmm kan je niet helpen kijk eigenlijk nooit series ! @bella dat heb ik ook. 'oude' vriendinnen zie ik soms zelfs eens in t half jaar ofzo! En onze vrienden met kids zien we veel vaker en heb ik dan ook meer mee. Wel grappig dat iedereen dat wel heeft Vanavond weer lekker banhangen en de voice kijken jullie nog plannen?
Ja en toen ik zelf nog geen kind had ging ik juist weer veel om met mensen Zonder kids haha Hier ook lekker banken en the voice, zo eerst gtst... kaarsjes aan, lampjes aan en lekker een bakkie thee... manlief is pas om half 10 thuis van zn werk
@series: hmm weet er zo ook even geen meer.. Er is al veel opgenoemd @swimming: eindelijk ongi aan de ene kant duidelijkheid, maar liever zwanger natuurlijk! @vrienden: ja klikt ook wel logisch dat je meer omgaat met de mensen die in dezelfde 'fase' als jou zit. @vanavond: lekker bij schoonpaps gegeten met ml daarna ff t dorp in geweest (koopavond). Beetje rondgestruind Nu lekker bankhangen, filmpje kijken denk ik. Morgen nieuwe fiets kijken en misschien ook naar een nieuwe auto
Zojuist lekker getraind. Nu richting huis, glaasje fris, chippies en THE voice! @ongi is nu echt aan de gang. Mijn buik voeltbeurs en doet pijn. Dat kan wel eens een nachtje worden met paracetemol of alive feminax! Ik vind het zelf wel fijn om ongi te zijn. Eindelijk duidelijk, dus kom maar op met dat nieuwe lijstje! Heeft iemand die code nog?
Goedemorgen iedereen, @flora lekker hoor dat je teveel testen hebt gehad, altijd leuk.. @swimming oh nee hè meid, wat balen zeg! @dinges sorry geen tips voor je, ik kijk eigenlijk ook nooit tv Hahaha geen tijd voor zowat @bf beterschap, hopelijk voel je je weer wat beter... @ hier... Gisteravond mijn babykamer opgehaald via via, ben er heel blij mee... Sorry dat ik ff niet meer gereageerd had maar had het erg druk... Ennnnnn we hebben het iedereen verteld!! Broer reageerde heel leuk... Broer van man was ook super blij en schoonouders en opa en oma vonden het ook leuk... En toen mijn ouders nog SLIK!!! Ik heb ze mischien heel laf een sms gestuurd ik kon gewoon niet persoonlijk, ik kreeg geen reactie! En dacht oke dus nog maar een sms gestuurd of ze aub konden reageren hahahah nou kreeg een sms terug met alleen de woorden: heel erg... En een minuut later: gefeliciteerd hoever ben je? Pffff heb ze meteen gebeld en moest natuurlijk huilen emo ik! Maar ze waren dus heel erg blij voor ons en helemaal omdat we nu een dochtertje krijgen na 3 geweldige boys... Oh ja weet Niet meer wie het zei... Maar ik weet zeker dat mijn boys hun zusje super gaan beschermen Hahaha was ook te schattig had een blauwe envelop gehaald met daarin een kaart hoera een meisje! Ze mochten wakker blijven tot ik thuis was en de envelop open maken... Toen ze hem hadden open gemaakt begonnen ze eerst te juichen en te springen om vervolgens allebei tegelijk in huilen uit te barsten van blijdschap ze zijn zooooo blij dat ze een zusje krijgen Hahaha was echt heeel schattig.... Zoooo einde lange verhaal hahaha
Mogguh @Anita, *smelt* hoe je zoons reageerden!! @dinges, dexter blijf erbij wij hebben alles gedownload en seizoen 7 is inmiddels begonnen op tv, maar we wachten ff met kijken, is geen serie om elke keer weer een week te moeten wachten... flash forward vonden we ook heel goed, maar helaas is t bij 1 seizoen gebleven.... @lijst, wanneer ik weer eens op comp zit zal ik m aanpassen, kan mezelf er nu alleen echt niet toe zetten om op comp te gaan. @swimming balen van je ongi....had echt niet verwacht! Maar idd wel fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt! @hier, qua keelpijn de nacht goed doorgekomen, helaas ben ik erbij gaan hoesten, waardoor ik alsnog steeds wakker werd om wat te moeten drinken, maar ik heb nu tussen de drink- en plaspauzes wel gewoon kunnen slapen gelukkig kijk weer uit naar slapen in 1 ruk door okeee, dat lukt toch niet want moet er sowieso wel een keer uit om te plassen, dat is dan ook wel prima vanmorgen om half 6 werd ik wakker van een gigantische pijn in mn nek, vond t wel mooi tijdstip dus ben eruit gegaan voor een glas water en paracetamol, banaan gegeten en weer gaan slapen. Toen moest ik er nog 1 keer uit en werd daarna om half 9 wakker, toen vond ik t wel best....en ja ik zou nog wel in staat zijn meer te slapen, want heb bij elkaaar nog geen 8 uur geslapen, maar nu heb ik meer kans op een middagdutje hihi hebben jullie nog plannen voor t weekend? Vanavond komen mn mams en stiefpaps eten en filmpje bekijken van de echo (als ze t aandurven met de rondvliegende bacillen)
@ Anita, Aahh zo lief die reacties van je zoontjes! @ bf, hopelijk gaat het snel beter meid! @ weekend plannen, vanavond komen m'n oom tante en moeder gourmetten. M'n oom had van de zomer ons huis opgeknapt dus moesten ff wat terug doen. Heb er eigenlijk geen zin in maar ach dan ben ik er straks vanaf. Daarvoor moeten we nog ff naar het ziekenhuis want schoonvader is donderdag avond opgenomen met een longontsteking. Straks nog ff wat boodschappen doen voor vanavond en nog ff langs m'n opa. Morgen lekker de hele dag in m'n joggingbroek hihi kijk er nu al naar uit!
@dinges, ooo criminal minds is goed, en flashpoint ook! zou ze bijna vergeten @bella, klinkt als een gezellig weekend! Op t zkhbezoek na dan....
@ Swimming, geen idee van een kortingscode, volgens mij had Flora die gebruikt, anders ff een PB naar der sturen? @ Hier, oh ja 10 weken vandaag! Jeuhh, al 25% voltooid hihi...
@code: ik heb m van Julia gekregen, die staat een paar pagina's terug helemaal onderaan geloof ik. Ik heb ze donderdag besteld, dus bij donderdag de 4e ff terugzoeken maar heb geen idee of je die vaker kan gebruiken? @weekend: zometeen fietsen en auto kijken heb er zin in. Hihi. Vanaaf naar vrienden en daarna stappen. @bella: 10 weken alweer wat gaat het snelllll! @hier: ongi is heel irri bezig op t moment! Aan het eind van de middag en savonds denk ik steeds ohh morgen zal het wel weg zijn, omdat ik dan alleen een beetje bruinverlies heb. Maar sochtends is het dan weer meer een rood, soms met stolseltjes. Grrrr! Ik wil er nu wel vanaf zijn *einde geklaag*