@ dinges, ik heb die zilvere bugaboo. Moet je maar eens googlen op bugaboo limted edition 2011. Maar kan wel rode bekleding los kopen maar moet nog ff kijken of we dat gaan doen.. Trouwens wel een hele fijne kinderwagen De rode van mutsy is toch ook stoer?
Zoo dames, we zijn weer thuis! Het was me een avondje, merk dat ik t niet meer gewend ben toch wel n lichte kater en moe. Maar we waren ook pas om 5 uur terug. Dus vandaag heerlijk hangdagje @dinges: vette maxi cosi! Geen idee wat we willen. Denk iets neutraals, zwart of grijs ofzo @bf: weer een beetje opgeknapt? @hier: nog steeds ongi niet veel, maar ik blijf wel vloeien... Maak me er toch een beetje zorgen over. Denk echt dat m'n hormoonhuishouding behoorlijk in de war is. Ik bespreek t ff met de internist als ik weer een afspraak heb en wacht nog een cyclus af.
@bellanoa die speciale editie van 2011 is erg gaaf zeg! @flora ik ga ook liever voor een neutrale kleur! Je kan zoveel doen met assosoires! @hier dag 2 van de ongi is goed te voelen. Opgestaan met spierpijn in mijn onderrug en zit vol met kleine puistjes! En wat grotere in mijn gezicht helaas! Niets aan te doen! Ik ga uit van een cyclus van 32 dagen. Moet ik dan op dag 15 starten met ovu testen? De kortingscode kon ik nog gebruiken! Thanks meiden!
Jaa bijna deel 3!! @swimming: vervelende ongi Fijn dat je de code ook nog kon gebruiken! Er zit n lijstje bij de ovutesten waar je op kunt zien op welke dag je moet beginnen. Ik zou van je kortste cyclus uitgaan wat betreft beginnen. @fiets: Jaaa gister verliefd geworden op een fiets! Dus dat gaat m worden! Wat fietst ie heeeeerlijk! Dit is m: Montego Fietsen
Hoi meiden! Ben ik ook weer @bf bluhhh rot griep/verkoudheid/snot beterschap!! @maxicosi hij is cool dinges! Vind rood ook een leuke kleur trouwens ik heb gewoon standaard zo'n zwarte maxi cosi. En kinderwagen quinny speedi fudge maar hopelijk gaat die naar oma en kopen wij de joolz day earth @flora lekker wezen stappen?? Fijn he een kater hihi. Lekker bankhangen! En vervelend zo'n lange ongi zeg. Zeker van slag.. @topic jaa weer bijna deel 3! woehoe lekker bezig meiden @hier gister mn vader en zn vriendin verteld! Ze kwamen onverwachts op bezoek dus toen moest t er maar van komen. Had nog een opa en oma kaart dus die gegeven. Duurde ff voordat ie het door had haha hoe moeilijk kan t zijn maar ze vonden t wel super leuk! Toen kwamen mn nichtje en dr vriend eten. Had ze cupcakes gegeven bij de koffie. Eerste reactie van mn nichtje was : ahhh schattige cakejes! En ik echt..........? Toen zei ze: maar.. Betekent dat..... ?! Jeeeeeeeej haha super mooi. Ze waren heel blij. Vanavond wss stiefpa en broer vertellen. Andere broer zie ik niet vandaag dus dat wordt dan misschien via tel... Anders vind ik t lullig dat hij t nog niet weet. Ben blij als t erop zit haha doos dat ik ben. Maargoed genoeg ego..
@flora mooie fiets! Ik mag in 2013 weer een fiets kopen met het fietsplan! Dat wordt ook een mama fiets! @mvs klusze en hopelijk schiet ml raak! @mvs bedankt voor de tip!
@dinges, gaaf die maxi cosi, vind m wel echt voor een jongetje... en die mutsy, idd een gegeven paard hihi, nee hoor in 1e instantie wilde ik ook een mutsy. @bella, heb je zo'n extreem lage bugaboo? @swimming, ja dag 15 klinkt goed? Staat vast in de bijsluiter uitgaan van je kortste cyclus en net zo lang doorgaan tot ie posi is @jazz, hahaha beetje muts ben je wel he haha, lekker van genieten dat je t kan vertellen!! @rest, sorry als ik iets vergeet! Nog wel zeef enzo, zal ook vast niet snel meer over gaan... @hier, aan de studie gezeten vandaag! Ging goed (na paracetamol, maar t ging!) dus helemaal blij blijf morgen en dinsdag sowieso thuis, woensdag examen en donderdag weer werken...morgen ff flink alles erin stampen en dinsdag examen maken....hoop echt dat t me gaat lukken!!!! Zo moeilijk is t allemaal niet, t is alleen zo veel...... willen jullie heel hard voor me duimen woensdag?? Dat ik niet mn verstand verlies en ik t examen gewoon goed ga maken zonder last te hebben van een blackout? vanmiddag wel weer een dutje kunnen doen heerlijk lekker tegen ml aan en idd bijna een nieuw deel! Gaat weer hard! Laten we t idd maar deel 3 noemen wel zo makkelijk hihi
@ Jazz, leuk dat je het al mensen hebt verteld! Reageerde ze echt verrast of hadden sommige het al zien aankomen? @ Flora, balen zeg dat je nog steeds ongi bent. Pff heb er altijd zo'n hekel aan! @ Swimming, ja gave kinderwagen he, ben er ook nog steeds blij mee, hij rijdt ook super fijn! Bugaboo is dus wel echt een aanrader. @ BF, wat bedoel een lage bugaboo? @ Mvs, veel plezier Hoe gaat het met Shaun? Las dat ie ook een beetje grieperig is. @ Flora, hele gave fiets! Voor mij echt zonde om zoiets aan te schaffen, ik fiets misschien 10 keer in het jaar haha... @ Dinges, ben het trouwens wel met BF eens dat ik de maxi cosi ook meer voor een jongen vind. Voor een meisje is ie toch iets te stoer zeg maar. @ BF, ga voor je duimen voor woensdag. Het gaat je vast lukken meid! @ Hier, nou mn zusje is net weg, is de hele dag bij mij geweest. Dus geen dutje kunnen doen vandaag, was ik eigenlijk wel van plan, was nog steeds moe van gisteren. Dan morgen middag maar ff bijslapen en vanavond vroeg naar bed.
@bella nou vreemd genoeg reageerden ze eigenlijk allemaal wel verrast! Maar wel blij verrast de leukste reacties vond ik van mn broers (wat ik juist het spannendst vond). Ze waren totaal verrastecht van ' huh echt?? Neeee joh echt? Maar, echt waar joh?? ' hihi dus dat was wel erg leuk. Ben wel blij dat het erop zit hoor haha dom he.. Gezellig dat je zusje er was! Wel jammer van je dutje maarja straks vroeg onder de wol. Ik denk dat ik na alle spanning ook wel als een blok zal slapen
Goede morgen dames, wat nacht. Wordt moe wakker. Vanavond vroeg het bedje in! Nu even een dag ploeteren op het werk!
Goede morgen Wat een rust hier!! Zo laat deel 3 nog ff op zich wachten @jazz: fijn dat ze zo leuk reageerde weet nu iedereen t die dichtbij jullie staan? Vandaag drukke dag! Ongi is denk ik eindelijk voorbij alleen nog wat bruinverlies. Dus nu ook gelijk beginnen met ovutesten. Ben benieuwd of ie nu eindelijk n keer posi gaat worden. Heb zo t idee dat m'n vorige cyclussen zonder ei waren...
Goeiemorgen! Heeeerlijke vakantie gehad! Sorry dat ik niet ff online ben geweest, maar hadden geen WIFI en internetten is dan een beetje duur... Dus weekje pauze ingelast. Nog nieuwe zwangeren bijgekomen vorige week? @Deel3: Jaja! Wij een kletskousen zijn wij joh! Sjonge... Alweer 17 weken, morgen 4 maanden! Gaat best snel nu! Ben ook sinds gisteren helemaal gestopt met roken, gisteren heeel veeel moeite ermee gehad... Liep echt te stuiteren en wist niet wat ik met mezelf aan moest... Maar vandaag loopt alweer beter, misschien omdat ik weer aan het werk ben, scheelt ook weer natuurlijk.
@sproetje, jaaaaaa wat goed gestopt met roken! Je kan het! Als ik het kan @jazz, haha die broers ook altijd die van mij begon beetje stom te glimlachen en alleen "gefeliciteerd" *zucht*, mn sz was daarentegen door t dollle heen maar dagen erna liep mn broer wel te kijken naar flesjes en speentjes en zich al helemaal druk maken over cadeautjes enzo @flora, jeej ongi voorbij! Vind t nog netjes hoor 7 dagen ongi...Hoop dat je je ei kan vinden! @bella, de cameleon heet ie dacht ik? Die reiswieg zit op kniehoogte? Dat bedoel ik met laag @hier, pas om half 4 voor t eerst wakker geworden, helaas toen een uur bezig geweest met hoesten, 3x plassen, nog een beetje meer hoesten, drinken, etc, maar gelukkig viel ik rond een uur of 5 weer in slaap. bij mij beginnen nu trouwens de rare dromen
Goedemorgen meiden, ( begin maar ff opnieuw, want opeens was al m'n tekst weg :x) Hier ben ik heel blij dat ik weer thuis ben misschien dat jullie me voor gek verklaren. Maar ik wilde zo graag weer in m'n eigen bedje liggen en in m'n eigen huis zijn. voelde gewoon heimwee. ben zaterdag echt hondsberoerd geweest... Blehh.. Vandaag zijn we allebei nog vrij, dus we willen even naar de Baby Dump gaan. We willen graag kamertje Windsor. Moeten even kijken of het bij onze vloer past. Hihi... Als dat hem niet wordt, dan wordt het wss van de Hemnes serie van Ikea. En ik wil graag de Mutsy. Even zien of tie echt zo makkelijk in elkaar vouwt. @ Jazz, fijn dat je het bijna aan iedereen verteld hebt. Jij bent de jongste thuis toch? Bij ons zaten ze er allemaal op te wachten haha.. Wij zijn beiden de oudsten thuis. We krijgen allemaal cadeautjes al en m'n schoonouders hebben al aangegeven dat we cadeau mogen uitzoeken. Dus we zullen zien. Jij ook al bijna de intake! Spannend hè? Ik ga wel vragen of ze dan ook even stiekem wil kijken haha.. @ BF, fijn dat je je weer wat beter voelt. Hoop dat je je school ondanks moeheid enzo snel kan afronden meis!! Duim voor je!! @ Bella, jij ook al 10 weken geweest! wow wat gaat t snel! @ Flora, hoop dat je snel je ei vind! Duim voor je meis! Nu een mooie knaller van een ovutest!! @ Sproetje, jij ook welkom terug van vakantie! @ mamafiets, afgelopen maart heb ik voor m'n verjaardag een mamafiets al uitgezocht hihi... Zie hieronder de link. Ik heb degene met 3 versnellingen, in het zwart met bruin zadel, handvat en jasbeschermers. Cortina - Special @ MvM, ben vanmorgen begonnen met plassen haha... Heb al bijna een bus vol haha.. @ Swimming, hoop dat ook jij snel je ei vind meis! Succes met de ovutesten. Als je je ei kan vinden, is het een superhandig iets hoor. Bij mij elke ronde twee dagen een knaller en Smiley van CB. Voor de rest weet ik t niet meer sorry... Werkse vandaag meiden!