Dinges: Snap je gevoel helemaal! Dat heb ik ook met vlagen. Duim voor je dat het deze maand gaat lukken. Hoeveelste ronde zitten jullie nu? Gebruik je ook ovutesten? Ik zit nu in ronde 7 en heb met mijn man afgesproken het op zn beloop te laten en ons pas zorgen te maken als het na 1 jaar niet gelukt is!
@ BF, vervelend die dromen. Op het einde van je zwangerschap ga je dromen dat je je baby overal vergeet haha... Maar dat is blijkbaar een voorbereiding op het moederschap zeggen ze @ Mvs, zo herkenbaar die cijfertjes, maar is Shaun ook vaak ziek of valt dat wel mee? @ Hier, vandaag op mn werk verteld, iedereen was super enthousiast en er was zelfs al een collega een knuffel tussendoor gaan halen bij prenatal hihi, leuk leuk. Vandaag ook maar op FB gezet want tja dan hoef ik het nu ook niet meer geheim te houden. Veel reacties al gekregen..
Shaun is nu voor de 2e keer verkouden hij heeft een keer oorontsteking gehad en een keer keel ontsteking en de waterpokken meer niet
Nog even iets leuks wat ik met jullie wilde delen. Ik heb ovutesten gekocht. Zegt ML hoeveel heb je er besteld, zeg ik 20 stuks! Zegt ML ow....dus we hebben nu voor 20 maanden!!! euhhh nee 20dgn....haha!
@ Flora, haha ach mannen! Ik las laatst in een topic dat een vrouw met een posi test (2 streepjes) naar der man ging en hij zei van, oh krijgen we een tweeling? Omdat er 2 streepjes staan... haha die vond ik ook echt hilarisch! @ Swimming, aan jou de eer Ik zie het linkje wel @ Mvs, ja dat zijn waskrijtjes. Kun je gewoon bij Bart Smit kopen, dat zijn ook de enige kleurtjes vanaf 2 jaar dus je vindt ze wel En als Shaun haast nooit ziek is, bedoel dan ook echt grieperig en verkouden enzo, dan is ie toch gewoon super gezond! En dat ie gewoon niet zo dik is, is dan waarschijnlijk zijn bouw. Ik heb me er eerst ook steeds zorgen om gemaakt, maar nu maar geaccepteerd. Blijkbaar waren mijn man en ik vroeger ook heel tenger en ik zat volgens mijn moeder ook altijd onder het gemiddelde en dat is ook helemaal goed gekomen.
@ Julia, hahaha... echt een mannen uitspraak!! @ Swimming, ja nieuw deel joehoe!! Nog even snel berichtje in het oude deel haha.. @ babydump, krijg het kamertje voor 250 euro minder, alleen dan zonder box. Dus die box kopen we er gewoon los bij haha.. Mooi weer geld verdiend vandaag!
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/391512-mei-eerste-ronde-deel-3-a.html Meiden hierbij de link van deel 3, welke Swimming heeft aangemaakt! (hoop dat tie werkt)