Morning all! @babyfotograaf: Woah zo 's avonds even naar zee.. heerlijk lijkt me dat! Ben je prof fotograaf? Oh en tis wel voor 'echie', maar niet gemikt 'klussen' voorlopig. @minnie: waarvoor heb jij zetpillen dan? @mams: bloeddruk weer op normaal peil? @kiwi: hoop voor je dat het alsnog raak is! Pff warrig geslapen vannacht. Vandaag wel vroeg klaar met werken dus van de zon genieten zolang het vol te houden is Fijne dag iedereen!
Goedemorgen dames, Pfff wat een nacht!!! Die kleine had me gisteren lekker laten uitslapen maar vanacht de hele nacht wakker geweest tot 05.30 pfff en nu alweer een hok vol oppaskids en een kleine die nog heerlijk slaapt... @ mams wow!! Wat ontzettend gaaf zeg!! Maar kan me voorstellen dat het ff schrikken is..... Maar wat een mooie echo.... @ hier vanmorgen weer getest en weer een stuk duidelijker!!! Zal als ik tussendoor tijd heb hem ff hier plaatsen... En anders eind van de middag...
Goodmorning! Wat een warmte vannacht. Raam maar ff open gezet. Ook niet fantastisch geslapen maargoed @mams beetje geslapen? @bf goedemorgen vroege vogel! Dat jij dat kan iedere dag zo vroeg hihi @ovutest weer kei negatief gisteraaf en vanochtend. Pfffff waar is mn ei???? Nou snel broodje naar binnen werken en sjezen. Tot vanmiddag!
@anita jaaaa we willen je posi test natuurlijk weer zien!! Jeeeej Leuk oppaskindjes ik moet ook maar gastouder worden zal je nog wel ff een x pb'en
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 01-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor (23 jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26 (26 jaar), Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, ??-??-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 23 juli, 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 24 juli, 2e ronde, 1e kindje ♥♥BellaNoa (25 jaar), nod: 25 juli, 4e ronde, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 2 aug., 2e ronde, 1e kindje ♥♥roni (30 jaar), nod: 4 aug., 2e ronde, 3e kindje ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 6 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Jazz (21 jaar), nod: 7 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje ♥♥zep (30 jaar), nod: 9 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), nod: 10 aug., 3e ronde, 2e kindje. ♥♥julia1984 (27 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 1 kindje ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 2e kindje ♥♥clientje (28 jaar), nod: 16 aug., 3e ronde, 2e kindje. 8 zwanger, 0 twijfeltest, 0 ongesteld, 2 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 12 nog niet bekend @anita, jij staat op roze!! wanneer ben je uitgerekend?? @mams, is jouw uitgerekende datum nu niet ook naar voren gezet?? @swimming, hoe is t bij jou? al tekenen van ongi? @bella, en en en en en??? nog getest??? of ging je dat nou vanmiddag doen?? @kiwi, en en en en en??
tja gewenning denk ik.....moet al jaaaaaaaaaaaaren maar om nou te zeggen dat ik er zo blij mee ben kan best iets later uit bed gaan, halfuurtje later beginnen met werken, maar dat houdt eigenlijk in dat ik een kwartier later van huis weg moet, en er een uur terug over doe ipv halfuurtje dus dat is t me eigenlijk niet waard heb ik er nog niks aan en niet voor niks dat ik altijd vroeg naar bed ga natuurlijk doorgaans is er een film kijken bij hoor doordeweeks @ei, die van jou speelt ook verstoppertje ben benieuwd naar mijn test vanmiddag! voelde wel weer wat steekjes enzo vanmorgen, dus even afwachten maarja, gezien ik gister pas voor t eerst goed vruchtbaar slijm heb gespot denk ik dat t nog ff duurt maar we zullen zien komt wel goed hoor met die eitjes van ons! denk maar zo, ze zijn zich goed aan t voorbereiden dat er strakjes gelijk een zwemmer naar binnen kan! en ze zijn lekker aan t aansterken zodat ze goed kunnen innestelen en we gelijk een plakbeeb te pakken hebben!
@mams: suuuuuper gaaf, die echo! Echt heel bijzonder om dat zo te zien!! @jazz: laat dat ei maar komen!! Haha. Hopelijk spot je m gauw! Ovutesten kunnen verhelderend werken, maar ook behoorlijk op je zenuwen! Ik ga er maar vanuit dat m'n ei is geweest en dat t roze/bruin verlies van m'n ei af komt. Daar kun je ook een kleine bloeding bij krijgen. Vorige cyclus had ik dat ook. Jeeeeeej de zus van een goede vriend van me is vannacht bevallen van de 2e!! Een meisje en ze heet Fayènn! Niet helemaal mijn smaak, maar past wel mooi bij hun zoontje, Jaydee. Die vriend heeft al n fotootje door gewatsappt, t is echt een schatje!! En n snelle bevalling trouwens, hij stuurde om 00:32 uur dat de weeën waren begonnen en om 05:37 uur stuurde hij me die foto!
hey dames Gisteren heb ik het mijn ouders, broertje, zusje en opa en oma verteld. Tevens zijn we savonds ook naar de ouders van mijn vriend gereden en daar verteld. Vandaag hoop ik het tegen mijn schoonzusjes te kunnen vertellen (waarvan er 1 zwanger is). En een oom van mijn vriend die terminaal is, hersentumor. Wilde het vertellen nu hij het nog kan begrijpen, want die tumor zit natuurlijk wel in zijn hersenen en je merkt dat hij steeds minder begrijpt. Heel verhaal hoe mijn ouders en opa en oma reageerden, maar was echt geweldig! Typ het zsm op de pc op tablet duurt het me te lang
@flora, wat leuk!!! en idd snelle bevalling geweest!! @meelanor, haha comp typt idd fijner dan telefoon of tablet ja @zsa, was helemaal vergeten op je vraag te antwoorden ik ben geen prof fotograaf hoor gewoon voor de hobby (beetje uit de hand gelopen, dat dan weer wel) dus ik doe ook opdrachten (zwangerschap & babyfotografie) toevallig zaterdag weer een sessie! heb er zin in! en vind t ook wel weer spannend gelukkig is t gewoon bij vrienden, dat scheelt wel haha, als ze dan niet goed zijn maken we gewoon een nieuwe afspraak @foto's, laatst van een vriend van ons toch echt wel een waanzinnig compliment ontvangen zij zijn regelmatig naar fotostudio's gegaan, of naar die mobiele fotostudio's die dan in de supermarkt of winkelcentrum staan, en met al die apparatuur mag je best kwaliteit verwachten! dus dit hadden ze niet zo lang geleden ook gedaan, hij 2 weken later terug voor t resultaat te bekijken en dan kan je zo ook bestellen zeg maar, krijg je ze gelijk mee, zat er maar 1 leuke foto tussen van zn knullen! dus hij heeft dan die ene genomen, maar hij vond t echt teleurstellend. haha heeft ie tegen ze gezegd "nou een vriendin heeft laatst ook foto's gemaakt, maar ik weet echt heel zeker dat zij mooiere foto's maakt" haha werd er wel beetje verlegen van , en puntje bij paaltje vonden ze mn foto's erg goed gelukt! toch wel fijn vraag me toch wel eens af waar ik toe in staat zou zijn als ik een fotostudie tot mn beschikking zou hebben....
Goeiemorgen dames! Ik merk trouwens wel dat al mijn berichten een beetje ego zijn, hahaha! Sorry ladies! Probeer even een beetje te reageren op anderen... @zsa, welkom meid! @anita, gefeliciteerd zeg! Fijn dat je test duidelijker word! Super! De volgende roze! @kiwi, ik blijf duimen voor je nichtje, dat ze maar gauw sterk genoeg is om wakker te worden! Euh..... De draad is alweer kwijt, moet toch net als lavina gaan doen, 2 schermpjes naast elkaar, maar lukt niet op me phone.... @alweer ego... Ik heb heerlijk geslapen, en ben nu intens gelukkig! Na de echo gister gelijk mn mams op dr werk gebeld, die barstte in tranen uit! Heel erg blij! Daarna mn paps, en die barstte in lachen uit.... Daarna mn broer gebeld, die moest ook lachen, en schoonzus riep op de achtergrond: oh wat erg! Schoonfamilie hebben we gewoon de foto laten zien en het zelf laten uitvinden, was erg leuk! Vandaag is mn oma jarige, dus denk dat ik straks even een plant koop en er 2 paar sokjes in stop....
@mams: Leuk idee inderdaad met die babysokjes! @bf: Okee leuk! Ik heb zelf een digitale spiegelreflex, wil binnenkort cursus gaan doen. Vind het vooral geweldig om close-up kindersnoetjes te fotograferen. Ergens droom ik ook over een studio, later als ik groot ben
Goedemorgen ladies, Ik heb vannacht ook geslapen als een zonnetje, maar helaas... Niets gevoeld, ben echt zo lek als een gieter. Geen krampen niets... Balen dus.. Dus ik heb toch weer mijn banner aangepast.. Zit ik toch op 32 dagen. @BF, mijn NOD is dan 25 augustus. @ mams, wat fijn dat je iedereen zo verrast en blij was! @ jazz, flora, hopen dat de ovutesten snel beginnen met knallen. Ik heb lekker dagje vrij, dus ik ga maar eens relaxen. Net sms gehad van m'n zus dat ze een lekkere lunch gaat maken vanmiddag!
zou ik voor de close-ups maar een goede lens aanschaffen bijgaande close-up krijg je met een standaard kitlens doorgaans niet voor elkaar en als je de gegevens interessant vind: iso200,f8.0,1/30 sec, 85mm (vast brandpuntobjectief ) kwaliteit gaat hier trouwens heel erg aan de haal
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 01-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor (23 jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26 (26 jaar), Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, ??-??-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 23 juli, 3e ronde, 1e kindje. ♥♥BellaNoa (25 jaar), nod: 25 juli, 4e ronde, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 2 aug., 2e ronde, 1e kindje ♥♥roni (30 jaar), nod: 4 aug., 2e ronde, 3e kindje ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 6 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Jazz (21 jaar), nod: 7 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje ♥♥zep (30 jaar), nod: 9 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), nod: 10 aug., 3e ronde, 2e kindje. ♥♥julia1984 (27 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 1 kindje ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 2e kindje ♥♥clientje (28 jaar), nod: 16 aug., 3e ronde, 2e kindje. ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 25 aug., 3e ronde, 1e kindje 8 zwanger, 0 twijfeltest, 0 ongesteld, 1 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 13 nog niet bekend @kiwi niet leuk....knuffel! hoop dat t volgende ronde wel zo mag zijn!! @bella, okee, onze hoop is nu geheel op jou gericht hihi ben benieuwd! duim gewoon nog even vrolijk door hoor!
Ohh wat hebben jullie al veel gekletst vandaag! Net als bf ben ik vaak vroeg wakker maar red het niet om zo vroeg al te antwoorden hoor haha @Anita, super dat we jou ook definitief op roze kunnen zetten! @mams, ik snap dat het even schrikke. Is hoor.. blij dat je er nu van kan gaan genieten! ben wel heel nieusgierig of het 1/2 eiig is ^_^ @jazz, mijn ei is ook in geen velden of wegen te bekennen Pff Wij zijn nu onderweg naar de Camping in brabant, ben ik me ov testen vergeten duh! Dus zo maar ff halen bij de drogist.. echt domme ik..
@dinges, haha dat is niet handig natuurlijk en gewoon gezellig blijven klussen kan je je ei ook niet missen veel plezier op de camping! @anita, zal de lijst even aanpassen
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 01-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor (23 jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26 (26 jaar), Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 23 juli, 3e ronde, 1e kindje. ♥♥BellaNoa (25 jaar), nod: 25 juli, 4e ronde, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 2 aug., 2e ronde, 1e kindje ♥♥roni (30 jaar), nod: 4 aug., 2e ronde, 3e kindje ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 6 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Jazz (21 jaar), nod: 7 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje ♥♥zep (30 jaar), nod: 9 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), nod: 10 aug., 3e ronde, 2e kindje. ♥♥julia1984 (27 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 1 kindje ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 2e kindje ♥♥clientje (28 jaar), nod: 16 aug., 3e ronde, 2e kindje. ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 25 aug., 3e ronde, 1e kindje 8 zwanger, 0 twijfeltest, 0 ongesteld, 1 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 13 nog niet bekend Update