Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    zo'n lens wil ik ook nog hebben :D haha, maarja, ik wil nog zoveel ;)
    denk dat ik die echt pas ga aanschaffen als we hier hopelijk in de toekomst een kleintje hebben rondhobbelen en cameraschuw is ;)
    al krijgt ons kindje t natuurlijk met de paplepel ingegoten dat er altijd en eeuwig een camera op hem/haar gericht zal zijn ;):D
    doe nu toch eigenlijk het liefst alles met mn 85mm, schitterende scherpte en goed voor close-ups! (mag ook wel, is officieel een macro lens :D)

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    #522 Klaartje863, 25 jul 2012
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
    Zometeen weer naar mn zwangere, zieke vriendin. Ze is thuis, maar gaat nog bij lange na niet hoe het moet zijn. Maar ze houd zich goed aan de 'regels', rustig aan doen, veel rusten.. Hoop snel dat ze n beetje opknapt!

@Kiwi: dus je ongi is nu echt doorgebroken :( Pff... Balen zeg! Hopelijk volgende ronde meer succes!

Verder weet ik niet meer waar ik op wilde reageren, zeef! Ben af en toe echt te vergeetachtig :p Ik ben net klaar met werken, wilde op de terugweg nog ff langs de winkel om wat stokbrood voor vanaaf te halen. Maar dat was ik dus vergeten, ben rechtstreeks naar huis gereden!

3. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    #523 Zsa, 25 jul 2012
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
    Zsa is gewoon Zsa :) Pb's zijn welkom.

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ohh dat is balen Zsa! Ik kon mijn bericht nog wijzigen, dus ik heb dat stukje er maar ff helemaal uitgehaald!
    Misschien kan een mod de inhoud van dat bericht ff wissen, of t hele bericht verwijderen. Ik zou gewoon ff een pb sturen en t uitleggen waarom dat moet. Neem aan dat ze er nie moeilijk over doen!

Maar wel een beetje sneu van m dat ie alles checkte... Zou er helemaal gek van worden.

5. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @flora: Thanks!

Warm buiten zeg! En val steeds bijna in slaap tijdens het lezen :)

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, heb even verzoek ingediend bij de mod's voor mijn bericht te wijzigen :)

7. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
  8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    oh meiden, voel nu weer allemaal steekjes links, en heb zeurhoofdpijn, maar durf er eigenlijk niet meer op te hopen dat dan vandaag mn eitje komt :D
    want ja, die hoofdpijn kan ook door te weinig vocht komen, al probeer ik dat nu wel weer beetje op peil te brengen, toch lastig als t zo warm is en ik zo weinig thee drink :D:D:D

oh en vang net op dat ze ijsjes uit gaan delen :D lekker! zeker met deze hitte! kom maar op met dat ijsssss!!!:D
    stond net buiten en mn birkenstocks versmolten zowat aan mn voeten ;)

genieten jullie allemaal van de hitte en t zonnetje vandaag??
    wat zou ik nu graag op t strand willen liggen zeg!!

@bellaaaaaaa, al getest??? :):)

9. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Eitje zal inmiddels ook wel een gekookt ei zijn dan ;) Hoop voor je dat 't 'm is!

Hier in de tuin aan het rondhangen. Moet alleen steeds binnen afkoelen voordat m'n vriend straks alleen een plasje Zsa aantreft :D

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    :d:d:d:d:d

11. Jazz

Jazz Niet meer actief

Joehoe meiden!

Sorry ik merk echt dat ik de laatste dagen echt geen puf heb om uitgebreid te reageren echt niet gezellig van me :D

Merk wel dat ik totaal iets gemist hebt wat beyreft Zsa maar dat zal ook wel de bedoeling zijn;)

Ik ga het toch wagen ff in de tuin te zitten (hot hot!) super drukke maar gezellige dag gehad op werk (zomerlunch en live muziek in de tuin met de bewoners) maar wel heel geregel natuurlijk.

Zo weer ff een plaske doen voor ovutest. Mn ei is echt nergens te bekennen nog. Hij doet ook alles rustig aan. Idd een gekookt eitje hahaha droog.. :D

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @jazz, maakt toch niet uit meid :) is ook veel te warm om ook maar ergens puf voor te hebben :D
    Maar klinkt goed zo'n zomerlunch met live muziek!

@hier, net nog geen streep te bekennen, zo weer ff gluren :D en dan spring ik snel onder de douche :D tis niks zo'n sauna op wielen, maar plekkerdeplak, en de airco kon er toch niet helemaal tegenop :( dus maar ff ontplakken ;)

@minnie en meelanor, morgen echo! Hebben jullie er zin in? ;) domme vraag natuurlijk :p wel foto showen he!? ;) vinden we leuk :p

13. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Jaaaa! Ik nieuwe testjes gehaalt omdat ik mijne vergeten was natuurlijk!!
    MArre heb nu een licht test treepje :D hele al happy! Vraag me nu wel F of dat aan de test ligt of omdat het gewoon een dag verder is??

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Welke testen heb je gedaald, dinges? Ik heb gelezen dat die kv ovutesten vaak vals posi geven..

Ik heb net ook weer getest, weer zo'n donkere streep... Willen jullie even oordelen?? Zulke strepen heb ik nu 8 dagen. De onderste is van vandaag, die erboven waren allemaal even donker als vandaag, maar dus lichter opgedroogd (rechts is de teststreep, heb ze verkeerd om op geplakt)

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Hmm ik keek net nog ff naar die test en nu is ie nog iets donkerder geworden. Zal ik nu dan pas mn ei hebben?!

16. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Test-point van etos is geen eigen merk is leuk lijkt op ren zwangerschapz test met een lijmgroen dopje hihi
    Maar was helemaal happy. Met zwanger en kids had ik nog niks...
    Enne flora ik heb geen idee.. ik wilde zeggen de onderste word donkerder maar als je dat al heel de tijd hebt.
    Ik heb juist helemaal niets..

17. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Flora wat raar dat je al 8 dagen zo'n donkere streep hebt! Ik denk dat je nu pas je ei hebt als die vandaag nog donkerder is geworden dan de rest. Wel vreemd.. Gelukkig klus je gewoon goed door. Nog ff door testen kijken of ie vanaf morgen minder donker wordt. Klussen klussen klussen ;)

Ik zal zo ook ff mijn rijtje posten. Mijn rijtje omo witte ovu testen :( begin dr beetje van te balen eigenlijk ben bang dat ie niet komt hihi zit nu al op CD 18 en nog een mega tuur streep, niet leuk

@bf ja lekker douchen, had gister ook 3x gedoucht van al dat geplak haha

Ik ga nu ff gauw eten en daarna kan ik weer lekker uitgebreid reageren op alles want zit weer eens achter de laptop. Normaal dus altijd ipad of iphone en dat is best irritant als je een lang verhaal wil typen hihi

@Dinges fijn dat je eindelijk een donkerdere (leuk woord) streep ziet!! jeeej jouw ei is tenminste on his way!

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flora, je kan de hele maand door streepjes plassen, dus dat hoeft niet vreemd te zijn hoor, maar 2x positief is niet mogelijk hihi, heb je ook een foto met al je testen erop? En met data of cyclusdagen erbij?? Kunnen we even goed oordelen :) en als je dan ook in t bericht erbij vermeld van wanneer tot wanneer je die bruine/rozige afscheiding had ;)

@ovutest, ik had weer een licht streepje, wel duidelijker zichtbaar zonder te turen! Vergelijkbaar met vorige maand, dus denk dat ie dan morgen posi is :) of vrijdag :D weet ik t :D

@Anita, foto van je test pls?;) hihi

@bella, nog getest???? Je houd ons wel weer in spanning zeg!

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ja ik weet dat je de hele maand streepjes kunt plassen. Alle testen heb ik opgeplakt, maar het is zon rits geworden (bijna a4tje vol), dat ik ze dan nie meer duidelijk op de foto krijg, omdat ik m dan van te ver weg moet nemen.

Maar zal t probere zo uit te legge:

28 juni is m'n cyclus gestart
    Op dag 14 en 15 begon m'n test donker te worden.
    Daarna weer heel licht, alleen n tuurstreepje.
    Op dag 18 en 19 een bijna positieve test
    Dag 20 weer zo goed als geen streepje
    Vanaf dag 21 dus weer hele donkere testen, sommige tegen het positieve aan, nu zit ik dus op dag 28.

Van dag 24 t/m 27 heb ik bruin/roze verlies gehad, vandaag niet meer. Snap er zelf helemaal nix meer van. Ben bang dat ik dadelijk gewoon helemaal geen eisprong ofzo heb. Misschien volgende maand toch maar beginnen met tempen, want zo met die ovutesten schiet t ook niet op.

20. Jazz

Jazz Niet meer actief

@flora hmmm ik durf er niks over te zeggen, geen ervaring mee :( maar kan me heel goed voorstellen dat je er onzeker van wordt. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je geen eisprong hebt. Je testen zijn super donker, eigenlijk gewoon (bijna) positief maar dan heel lang. Ik denk dat ik eerder bang moet zijn dat ik geen eisprong heb haha. Ik denk dat soms echt hoor. Ook ben ik bang dat ik misschien altijd wel een laat ei heb gehad wat ik dus nooit wist (waardoor ik dus ook niet zwanger ben geraakt omdat ik te vroeg ben gestopt met klussen) en dat ik gewoon een korte lf had ofzo. Dus misschien heb ik wel een heel laat ei en korte lf, hoop het niet! dat is niet echt heel ideaal. Maarja ik ben nu aan het speculeren. Heb wel weer een langere cyclus. Stel dat ik vandaag mn ei zou hebben (cd18) is mn cyclus al 32 en aangezien mn ei er nog lang niet aankomt heb ik ineens weer een hele lange cyclus ofzo?

Oke volgens mij is dit echt een vet onlogisch verhaal voor jullie haha sorry moest het gewoon ff kwijt. Enne dat tempen.. dan weet je zeker wanneer je ei is geweest ofzo? snap daar nooit zoveel van.

Ik denk als je gewoon ff blijft doorklussen om de dag dat het echt wel goed zit meis. Dan kan je m gewoon niet gemist hebben.

Deel Deze Pagina