Tadaaaaaaaa.. mn mega tuurtesten. Zucht, doe geen moeite om de streepjes te vinden haha. Bovenste CD 10 onderste CD 18..
Ik snap je helemaal Jazz! Ik hoopte met ovutesten meer inzicht te krijgen, maar word er alleen maar onzekerder door op deze manier! Je haalt je vanalles door je hoofd, blijft m'n ei ergens steken ofzo?! Ben ik gewoon kei zwanger waardoor m'n testen nog posi uitslaan?! Maar waarom heb ik dan geen knalposi test eerder gehad... Meer dan afwachten kunnen we niet doen Van tempen weet ik ook nie zoveel. Maar bij je eisprong zakt je temp iets en na je eisprong dan stijgt ie ten opzichte van je normale temp. Dus daar kun je dan duidelijk aan zien of je eisprong is geweest. Dus ik denk dat ik me daar maar eens wat verder in ga verdiepen en na Aruba mee ga beginnen. Misschien ben ik gewoon zwaar aan t ontpillen, en loopt t daarom niet zo lekker!
Hmm zie idd nie heel veel op je testen, jazz! Maar je hebt nog ff, hij kan ineens uit t niets gaan knallen hoor!
@jazz, snap je verhaal hoor! Zolang je lf niet korter is dan 10 dgn is er niks aan de hand, maar ook korter hoeft niet altijd voor problemen te zorgen, daar zijn wel medicijnen voor dacht ik @flora, eerste wat ik dacht was doe ff een testje KV 2v5 morgen hihi, maar wilde eerst t hele overzicht zien hihi, anders foto in 2 delen?? er is ook een topic voor (on)duidelijke ovutesten en zwschaptesten, misschien zijn daar mensen met meer ervaring cb smiley erbij doen biedt dan denk ik de oplossing voor je als je volgende ronde ook van deze vage testen hebt (hoop natuurlijk dat er geen volgende ronde nodig is!) als ie dan zo donker is ff een cb erbij doen om te kijken wat die zegt maar weet niet of je 2v5 in huis hebt? @foto's, zat net even foto's van gister terug te kijken, zit een heel goede bij voor een 1e poging vliegbeest in closeup! Trots op mezelf @hier verder, mn beste vriend komt zo langs, dus ik ben er vanavond niet veel fijne avond meiden!!
Daar ben ik ook weer! Gisteren niet geweest, moest hele dag werken daarna meteen BBQ bij mn moeder en toen ik om half 9 thuis kwam ben ik meteen in slaap gevallen! Was echt helemaal gesloopt.. Vandaag ook eerst gewerkt vanochtend, boodschappen gedaan en lekker de tuin in en zwembadje opgezet voor Dilan Ik heb nog niet getest, want ML wil per se wachten tot zaterdag. Dus hier ook nog steeds in spanning haha.. Maar ongi is nog ver te zoeken in ieder geval @ Kiwi, balen dat je ongi toch is doorgezet meid! Had zo'n goede hoop deze keer, maarja... volgende ronde maar weer. @ Anita, gefeliciteerd!! Super leuk joh!! @ Dilara, wat lief dat jij je kleding gaat weggeven zeg! Denk dat ze er wel heel erg blij mee zal zijn! @ Zsa, welkom hier! Gezellig @ Kiwi, ik vind het vreselijk om met dit weer te koken haha.. word hier meestal ook iets wat snel klaar is @ Mams, whaaaaaaaa 2!!!! dubbel gefeliciteerd hihi!! Wat een verassing moet dat zijn zeg! @ BF, hahah jouw woordkeuze ook he... holbewoner En wat is het lijstje mooi geworden met de kleurtjes Well Done! @ Flora, jij word ook niet veel wijzer van die ovutesten he? Wordt dan maar gewoon door klussen tot NOD hahaha... @ Mams, expres niet klaargekomen? Hahaha... jij wil er zeker een meid bij dus? En gefeliciteerd met je oma! @ Flora, ik zie je testen wel iedere dag iets donkerder worden.... misschien moet je toch nog ff doortesten? MEIDEN......... Jullie doen me dit niet meer aan he, 12 pagina's!!!! hahah
@Bella whaaaaaat moest je 12 pagina's teruglezen?! Je hebt ze toch niet alle 12 helemaal gelezen he?? Haha ja daarom houd ik het liever ook altijd maar een beetje bij Enne knap van je dat je nog niet getest hebt zeg!! Tot zaterdag wachten wauw knap staaltje engelengeduld. Wel heel fijn dat er nog geen ongi te bekennen is. Zou wat zijn als je gevoel al die tijd klopt over 4e ronde!! Net ff met mams kopje koffie gedronken. Ik heb hier achter een groot recreatie meer met 2 leuke restaurantjes dus daar nog lekker op terras gezeten. Gewoon nog steeds bloedje heet! Wel leuk om te zien dat met deze zomeravonden nog zoveel mensen lekker van het weer genieten 's avonds. Vl is potje voetballen met wat vrienden en ik weer lekker thuis. Morgen weer dagje vrij jeeeuj @Flora misschien inderdaad CB aanschaffen? Het is een beetje overdreven maar ik test iedere ochtend met CB en iedere middag met zw & kids. Nu weet ik niet of ik nog meer CB ga verspillen aangezien die andere gewoon omo blijven.. maar toch vind ik het een fijn idee dat ik die CB erbij heb. Stel dat die zw&kids bijv niet zouden aanslaan (ok onzin maar ik zeg maar wat) dan heb je toch nog een back up. Maarja wie weet inderdaad dat je wel gewoon al vet zwanger bent! Kan eigenlijk geen andere reden bedenken waarom je ovutestjes anders al zo lang donker zijn. Had er nog niet eens eerder aan gedacht maar nu je t zegt dat zou echt super zijn! Dussssss kv 2v5??
@ Jazz, ja ik heb ze globaal teruggelezen haha... Ik heb geen geduld hoor, maar ML wel! Zo irritant... maandag had ik namelijk stiekem getest hahaha... Hij vind dat ik gewoon moet wachten tot ik een paar dagen over tijd ben en we dan gewoon meer zekerheid hebben, als 100 keer testen voor of op NOD (of misschien is dat niet eens nodig en is test nr 1 al goed ) Maarja, nog 3 dagen dus............. Lekker zeg een terrasje in de buurt aan een meertje, moet er vast super gezellig zijn om te zitten
@babyfotograaf mijn nieuwe nod is 25augustus. Het blijf ronde 3! Hopen dat deze ronde snel voorbij is!
Doen jullie allemaal ovu-testen? Dacht dat zoiets pas gebruikt werd als het niet lukt ofzo, niet gelijk in het begin? Ik voel me echt een dom blondje hier af en toe Oh en sinds vanmiddag met vlagen steeds mega koppijn Weet alleen niet of het van de warmte komt of van (bijna) springende eieren.
Oh dat geeft hoop Ik heb het bij mn vorige zwangerschap helemaal niet gehad, of ik weet het niet meer kan ook
Er staat niet echt een moment voor, van vanaf dan moet je aan de ovu testen... Het is gewoon meer voor jezelf om te kijken wanneer je ei is en je dus meer inzicht in je cyclus krijgt. Sommige beginnen er meteen mee en andere besluiten het te doen als het voor hun gevoel te lang duurt Tja hoofdpijn kan van allebei komen haha.. warmte en van je ei Is dit je eerste ronde? Ik ken je nog niet zo goed
Oh ja, ik doe trouwens nog niet aan ovutesten. Bij mn eerste ook niet gedaan en toch een tijd bezig geweest! Maar misschien dat ik (als het nu niet raak zou zijn) volgende maand of die maand erop eens een keer ga doen... vind het wel leuk zo'n rijtje, al is het misschien niet echt nodig bij mij want ik voel mijn ei wel goed, maar dan kan ik het een keer bevestigen met zo'n test dat die pijn dus echt daarbij hoort...
@BN: Nja eerste ronde... had 27 mei m'n laatste pil. Vanaf toen voor het echie gegaan, maar het hoeft niet perse gelijk raak te zijn. Tis dus niet dat ik m'n ovulatie bekijk en ik m'n vriend dan bed in trek Ik ben 2 jaar terug gestopt geweest met de pil, maar toen kwam m'n cyclus niet best op gang (66-66-127 en toen maar opgewekt) Uiteindelijk 10 mnd pilloos geweest en toch maar weer begonnen. Maar omdat ik van die periode heel onzeker ben geworden betreft m'n lichaam wilde ik alvast stoppen voor het geval het weer zo'n ramp zou worden. (planning was zo rond sept. beginnen) Maar tot nu toe ging het eigenlijk wel netjes, hopelijk blijft het zo! Wegens die lange cyclussen toen ook nooit ovulatie testen gebruikt, ik zou me arm hebben geplast! Hihi
@Anita ben benieuwd naar de test hoor! @Jazz wij hadden ook het raam open vannacht, op zich hier wel aardig geslapen @Flora wat leuk weer een kleintje in de buurt erbij, aparte naam (was die niet van the voice kids ook?), niet mijn smaak ook maar past goed bij de andere @meelanor wat fijn dat je het al aan zoveel mensen hebt kunnen vertellen, erg leuk! @BF klinkt goed van de foto's altijd leuk om te horen toch @Mams haha ik heb nu ook weer notepad erbij anders kan ik niet van een hele dag lezen lol. Wat leuk alle reacties, en je vader die zo hard moest lachen haha. Leuk de sokjes, ik heb hier sokjes voor vl liggen voor als het raak is om hem te verassen! @kiwi balen alsnog kiwi, soms zijn lichamen zo gek he :S Ik voel na stoppen van pil ook niet meer op het moment zelf dat ik ongi wordt @BF leuke foto, mooi dat oogje! ik heb echt geen verstand van camera's haha wel net een nieuwe simpele digitale gekocht, ixus 220hs doet het leuk voor mij iig @Dinges haha ja dat is niet handig je ovu testen te vergeten ach kan gebeuren toch! Veel plezier op de camping @Zsa heb ik weer net van alles gemist eerder vandaag, maar ik neem aan dat het iets persoonlijks niet leuks was @BF was echt te warm vandaag, ging met mams even naar de stad uff was niet te doen! @Dinges fijn dat je licht streepje hebt! @Flora ik snap niks van jouw testen, maar ik denk dat ze toch nog donkerder zouden moeten zijn :S Ik doe tempen en was duidelijk eisprong te zien, ook bevestigden mijn ovu testen dit. Ik vind het ideaal @Jazz ik zie wel iets op je testen hoor maar zijn nog wel erg licht zeg! @Bella haha ik sinds gisteravond ook al stuk of 5 terug te lezen, spannend nog voor jou paar dagen! @Zsa ik doe ovu testen gewoon omdat ik gericht wil klussen ook al doe ik het om de dag, maar mijn klokje tikt al zolang dat ik hoop dat het snel raak is nu we begonnen zijn. Ook doe ik het vanwege mijn LF die 10 dagen is wil ik in de gaten houden. Zo hier productief dagje gehad, eerst naar de podoloog, krijg toch inlegzooltjes want mijn voeten zakken iets te ver door maar niets ernstigs. Hoef ze ook alleen maar in als ik sport of lange afstanden loop. Ze denkt dat het komt doordat door de CVS mijn spieren ook allemaal slap zijn. Daarna mijn moeder opgepikt en we hebben het huis even onder handen genomen, lekker gegeten, mams naar huis. Nu op de bank, wel warm pfff! En nog steeds licht streepje op de ovu test, hopen morgen donkerder!
@ Zsa, ja dan snap ik wel dat je niet aan die ovutesten gaat beginnen haha. Fijn dat je cyclus er nu beter uit ziet! @ Lavina, altijd fijn he als je huis weer helemaal op en top schoon is! Geeft zo'n lekker gevoel. @ Minnie, morgen echo? oohh zeker spannend ja! Dat vind ik altijd zo klote he, dat je pas bij de 8ste week kunt kijken. Moet je je gewoon 4 WEKEN afvragen of alles wel goed is! Morgen wel een foto posten he Veel plezier!
@Minnie: succes morgen! @Lavina: ik kan het nu melden; ik had nog een andere account van 2 jaar geleden. Maar die trok m'n ex na toen het uit was. Ik was sinds kort toch weer actief op dat account, maar vertrouwde het nog steeds niet, dus dit nieuwe account aangemaakt. Vanochtend wilde ik even naar een pendel-uitslag kijken in m'n oude account, maar toen heb ik per ongeluk ook onder dat account hier iets geplaatst. Oftewel; mijn oude naam was weer aan deze te koppelen! Inmiddels heeft een mod, op aanraden van bf, mijn oude account verwijderd en dat bericht dat ik hier geplaatst had onder dat account ook, dus ik kan gelukkig blijven Hoe lang tikt je klokje dan al?
hi meiden, ben wel weer eventjes bijgelezen, maar ga morgenochtend op t werk even uitgebreid reageren hoor beste vriend is net weg, we hebben lekker met zn drietjes op t balkon gezeten dus nu maar eens richting bed die stomme wekker gaat weer vroeg @minnie, hoe laat heb je morgen echo??? leukleuk! kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! volgens mij zou ik niet kunnen slapen zo hyper slaap lekker meiden!! x