Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Fijn dat het allemaal zo snel was opgelost dan! Wat vervelend zo'n ex zeg getver!

Ik wil eigenlijk al kinderen sinds mijn 16e zo'n beetje, toen ik trouwde dacht ik jaa dan kunnen we ook aan kindjes beginnen, maar na 1,5 jaar strandde het huwelijk, dat was toen ik 25 was en sindsdien tikt het al heel erg, en toen ik 30 werd dit jaar had ik echt zoiets van ufffff. En gelukkig met mijn huidige vriend druk aan de slag nu :D

2. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @minnie succes met de echo ben benieuwd!!

@bf slaap lekker!

3. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey minnie, morgen succes met de echo!

Thanks bf ik ben er nu nog rustig onder maar zal morgen wel zenuwachtig zijn voor de echo! En tuurlijk komt er een foto kan alleen wel een dagje duren. Heb het heel druk in mijn vakantie :D

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ongi isnu duidelijker aangebroken dan de vorige keer. Cycles duurde 1dag langer. Vanaf 25aug kunnen we weer aan de klus. Deze ronde nu nog 1x overslaan! Heb er nu al zin in!

Nog eventjes geduld.

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @ovutesten: ik dacht dat ik al cb smileytesten in huis had. Ik heb pas n paar cb ovutesten van n vriendin gekregen, die nu zwanger is. Maar dat bleken ook gewone streepjestesten te zijn. En elke keer op t punt toen ik ze wilde bestellen, was m'n z&k super donker. Dus dacht dat ik ze nie nodig zou hebben. Maar baal nu dus wel n beetje dat ik ze nie heb! Voor de volgende ronde, dan ga ik ze zeker bestellen!

@kinderwens: bij mij is de wens er ook al echt van heel jongs af aan. Ik heb altijd gezegd dat ik jong kinderen wilde. Nu heb ik 2 jaar geleden m'n hbo opleiding afgerond, heb een leuke baan en ben getrouwd. Dus nu vonden we t mooi om er voor te gaan :)

@bella: ohh ik hoop zo dat je dik posi gaat testen!! Hopelijk wordt t wachten beloond met 2 dikke vette strepen ;)

6. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Flora, ja misschien dat die CB dan toch gewoon een stuk duidelijker zijn! Ik hoop ook op 2 dikke vette strepen hier een deze dagen :D Zou wel zo leuk zijn haha..

@ Kinderwens, ik heb eigenlijk altijd gezegd (als puber) dat ik moeder wil worden als ik 25 ben.... en dat was dus precies zo haha

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @kinderwens, ik heb een heel korte periode gehad dat ik ze niet wilde, maar verder altijd wel! Ik heb ook altijd jong moeder willen worden, niet zo jong als 16, maar ergens in de twintig :) heb altijd gezegd "ik wil voor mn 30e kindjes", nou ben nu 24 en zou t fantastisch vinden als we een kindje mogen krijgen! Haha anders zouden we er niet voor gaan he ;)

@bella, knap dat je kan wachten! Overtijd idd wel meer kans voor een heel duidelijke streep! En goed dat je ongi er nog niet is!! Spannend!! Ik duim gewoon nog even door hoor!

straks ff uitgebreid reageren :D
    en oohhjjaaaa goedemorgen! :)

8. BellaNoa

Goedemorgen,

Nog steeds geen rood... het wordt nu wel spannend hoor :D Maar lees bij vele dat als ze zwanger zijn veel afscheiding krijgen, ik heb dus helemaal niks... zo droog als een kurk, dus ja.. twijfel toch wel een beetje of het toch niet gaat doorzetten een deze dagen

9. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Whaaa spannend BN! Hoop voor je dat het raak is!

@Meelanor: oh jij ook een echo! Ook veel succes vandaag, nog een spannende dag!

@Lavina: beetje vergelijkbaar wel. Dacht ook 2 jaar geleden dat ik na 6 jaar relatie er klaar voor was. Maar tijdens het stoppen met de pil kreeg ik zelf steeds meer twijfels over die relatie. Bij de gedachte dat ik over 50 jaar met hem op de bank zou moeten zitten :$:$
    Dus kinderwens in de koelkast, en relatie verbroken. Gelukkig ook niet zwanger. Tussen stoppen met pil en verbreken zat nog 10 mnd, had goed gekund! Al werd er eigenlijk niets meer uitgevoerd in de slaapkamer ook whaha :D

@kinderwens: ik wilde ook altijd kinderen op m'n 23ste! Helaas nu 5 jaar verder en nog kinderloos.. Gelukkig is 'nieuwe' VL ook wel al toe aan kids. Vorige week was ik steeds erg misselijk. Uiteindelijk test gedaan, maar was vals alarm. M'n vriend zei wel dat hij superblij zou zijn geweest als het wel zo snel raak was geweest. Liefff!

10. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    goede morgen dames,

@bella dat valt bij mij wel heel erg mee hoor, dus er is nog hoop denk dat dat ook per vrouw verschilt

@hier ik zou mijn test van gisteren nog ff plaatsen dusss zie onder hahaha nu ga ik morgen weer testen en hopen dat ie weer duidelijker is...

kon hem er alleen weer niet zo goed op krijgen weer in het echt een stuk duidelijker...maar ja dat zal wel...

Bijgevoegde bestanden:

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, ach dat zegt toch niks, iedereen is anders :)
    en trouwens, jij bent zo regelmatig dat je de klok erop gelijk kunt zetten, dus blijf nog even positief ;)

@anita, waar blijft die test? :p

@flora, ohja das waar, dat waren die strepen, maar misschien zijn die wel duidelijker dan de zw&k?? zou ze er gewoon allebei tegenaan gooien als ie vandaag ook weer zo donker is of zelfs positief ;) en anders, doe even een zwschapstestje (vroege) :)

@swimming, die vieze ongi ook altijd :( hoop dat je er snel weer klaar mee bent :D zal de lijst ook even aanpassen! :)

en uhhhh de rest weet ik even niet meer :) :D

ga maar eens op zoek naar de lijst (is weer eens wat anders dan op zoek naar mn ei ;))

12. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Anita: ik zie de eerste foto wel een 2e streepje hoor! :) Ben benieuwd naar nieuwe test!

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ♥♥ NOD ♥♥ Juni
    ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 01-03-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje.
    ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje
    ♥♥meelanor (23 jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Mams26 (26 jaar), Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING!
    ♥♥ NOD ♥♥ Juli
    ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje

♥♥BellaNoa (25 jaar), nod: 25 juli, 4e ronde, 2e kindje.

♥♥ NOD ♥♥ Augustus
    ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 2 aug., 2e ronde, 1e kindje
    ♥♥roni (30 jaar), nod: 4 aug., 2e ronde, 3e kindje
    ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 6 aug., 4e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Jazz (21 jaar), nod: 7 aug., 3e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje
    ♥♥zep (30 jaar), nod: 9 aug., 4e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Pixels (26 jaar), nod: 10 aug., 3e ronde, 2e kindje.
    ♥♥julia1984 (27 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 1 kindje
    ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 2e kindje
    ♥♥clientje (28 jaar), nod: 16 aug., 3e ronde, 2e kindje.
    ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 25 aug., 3e ronde, 1e kindje
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 25 aug., 3e ronde, 1e kindje.

8 zwanger, 0 twijfeltest, 0 ongesteld, 1 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 13 nog niet bekend

Update :)

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @anita, haha reacties weer gekruisd :D maarre, duidelijke streepjes hoor! hartstikke zwanger! :):):)

15. BellaNoa

@ Zsa, dan ben inderdaad maar blij dat je toen niet zwanger bent geworden, anders was je je hele leven nog met je ex verbonden;) Ik ben ook nog altijd super blij dat ik het toen met mijn ex verbroken heb hihi... Het is stom dat als je midden in een relatie zit je gewoon echt oogkleppen op hebt he!!

@ Anita, hij is inderdaad nog wel licht. Dat was op 2 dagen overtijd? Of is je ei dan later geweest denk je?

@ BF, ja ik ben inderdaad al wel 3 rondes heel regelmatig geweest, op de dag af haha.. Ik hoop het :D

16. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder

Hey hey ja weet je wat het is... Vorige keer kreeg ik na 25 dagen bloed... Dus ik was nu ook van 25 uitgegaan... Maar meestal is het bij mij wel 28 dagen... Dus dat zou dan betekenen dat ik nu 3 dagen voorzit...
    Maar ja ze worden donkerder en in het echt ook duidelijker dus ik ga mezelf niet gek maken zo ging het bij mijn andere kids ook....

17. BellaNoa

Oh oke, niet dat ik je onzeker wilde maken hoor! Maar ook gewoon meer voor mezelf, dat het dus zou kunnen een lichte posi te hebben na een aantal dagen overtijd;)

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, doe eens een testje :p je nod is al voorbij! :p

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @kiwiiii, hoe is t meid?? hoe is t met je nichtje? kunnen ze al iets zeggen? is ze al wakker geworden? en hoe ben je er nu zelf onder? dikke knuffel voor jou meid!!!

trouwens, wil t toch even zeggen hoor :D
    vind jullie stuk voor stuk allemaal schatties! :)

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @paashaas, denk dat mn ei vandaag komt :D al 2 x op de wc gezeten, had vorige ronde ook zo'n last van mn darmen op de dag van posi test en mn ei :D
    hoop zoooooo dat ie vandaag komt! :D dan kan 6 aug ook gewoon blijven staan als nod, dus weten we t alsnog voor we naar zweden vertrekken! :)
    heb trouwens wel liever een langere periode voor mn ei, dan een hele lange periode na mn ei ;) dat wachtbankje vind ik altijd zo k*t

Deel Deze Pagina