oohhh en hier staat t eten op we eten boomstammetjes, met aardappeltjes, bloemkool en een (vetarm ..zal mij benieuwen ) roomsausje! mjammie! vorige week voor t eerst sinds heeeeeeeeeeele lange tijd weer eens gewoon vleesje, aardappeltjes, groentes op, en dat vond ik wel weer zoooooo lekker dat we dat deze week gewoon weer doen! alleen ander vlees en andere groente en dan hoeven we ook de aardappels niet weg te gooien over een tijdje (we kopen tegenwoordig maar die zakjes van 2,5 kg )
Ik ga in het zkh bevallen ik moet maar had er anders ook voor gekozen bij de eerste ook in het zkh bevallen en daar ben ik zooo blij mee geweest. Wij hebben aardappels spinazie en speklappen op me lievelings yummie! Hier ook de zakken van 2,5 kilo anders moeten we te veel weg gooien.
@Lavina welkom hier! Leuk dat je meekletst. Enne fijn hoor zo'n korte cyclus. Je lf is wel iets korter maar geen probleem verder denk ik toch? @bf gewoon beginnen met testen meid ik ben ook belachelijk vroeg begonnen voor mijn cyclus, maar ik dacht ja ik kan wel wachten tot ik denk dat mn eitje is maar stel dat ik m dan alsnog mis? Hadden die ovutesten ook geen zin, zou echt wat voor mij zijn. Ik ga er altijd een beetje vanuit dat mn cyclus net zo lang wordt als de voorgaande, maar bij mij zijn ze bijna elke keer anders dus dat schiet ook niet echt op. En zo'n rijtje is toch leuk? Wat een ini mini ovutestjes zeg van zw en kids! jeutje was helemaal verbaasd. Was ik ook toen ik voor t eerst die kv test deed. Je ziet altijd foto's op ZP maar op de foto lijken al die testen veel groter haha. Mijn eerste OMO witte ovutestje heb ik al vastgeplakt op een a4tje hoor helemaal leuk. @eten hier echt super lekkere spaghetti gegeten (al zeg ik het zelf haha) wat het zo lekker maakte was het halve potje roomkaas met kruiden *oeps* @meelanor fijn dat je lekker hebt genoten van je sushi en dat ze niks doorhadden. Idd: was het niet moeilijk om je mond te houden? Zou daar echt zo slecht in zijn hihi. Hopelijk komen je ouders snel weer terug inderdaad.
Moet even iets met jullie delen hoor! Heb zoiets leuks gelezen in de nieuwe Ouders van nu de trends anno 2012. Ik lees een aantal dingen als een 'natuurlijke keizersnee' en je kind gebruiken als dumbell om te trainen (bizar), je eigen placenta te eten omg! Natuurlijk weer populair in Amerika 'the placenta pie' yummie.. Maar deze vond ik wel serieus echt heel leuk: the gender reveal cake. Gaat als volgt: Bij de 20wkn echo laat je het geslacht van je beeb op een papiertje schrijven en die geef je aan de bakker. Die bakt een neutrale taart, maar met een gekleurde vulling. Met vrienden en familie snij je vervolgens de taart aan. Hoe leuk!! Alleen denk ik dat ik veel te nieuwsgierig ben om eerst een briefje af te leveren aan de bakker haha maar vond het wel een hele leuke trend hihi. Hier ff een fotootje als voorbeeld
@ Jazz, oooh das echt super leuk!! Die ga ik onthouden...ML vond het ook helemaal leuk! @ Testen, bij de eerste was ML er wel bij, testten we samen. Dit keer wil ik het misschien alleen doen en hem verrassen. Weet het alleen nog niet, ook nog niet met hem besproken en eigenlijk wil ik het ook niet bespreken Nu gaat hij er denk ik vanuit dat we samen testen en hij het wel van mij hoort wanneer het test-tijd is, om het zo maar even te zeggen.... Moeilijk... Misschien vind ie het hartstikke leuk als ik hem zou verrassen, maar misschien had ie er liever bij willen zijn... @ Lavina, welkom bij ons clubje! Jouw cyclus is ook lekker kort, dacht dat de mijne kort was hihi. Zit nu in de 4e ronde, maar iedere maand was het 25 dgn. @ ZP, ik had dit topic eigenlijk geopend bij zwanger worden, maar kreeg net een berichtje van Lotte dat ze hem heeft verplaatst naar clubs. @ Hier, ik ben echt zoooo futloos! Niet normaal... Morgen mag ik uitslapen van ML, kijk er nu al naar uit @ Zwangere, wanneer werden jullie echt moe? Ik weet het niet meer bij Dilan maar volgens mij was dat al best vroeg.
@testen ik vroeg het net maar even aan vl en hij wil er graag bij zijn en ik vind dat ook t leukst. Mooiste zou zijn in t weekend dan zijn we ook allebei vrij maar mn NOD is ergens doordeweeks. @moe ja dat vraag ik me ook af. Denk dat dat ook weer heel persoonlijk is. Eerste trimester schijnt t ergst te zijn? Ach ik ben moe geboren dus ben t wel gewend haha. Misselijkheid vind ik t ergst. Mn moeder was niet misselijk, ze had alleen bandenpijn. Ben benieuwd
mijn moeder is bezig met haar eigen taartenzaak, en ze kan niet wachten tot ze zo'n taart kan maken! dusse voor degenen die interesse hebben, stuur maar een pb tegen die tijd, geef ik haar gegevens door
whahaha , slapen was ook een van jouw favoriete hobby's toch mijn mams is ook nooit misselijk geweest bij zwschappen, ja een week voor ze ging bevallen werd ze misselijk af en toe bij mn broer verder nergens last van gehad en bij mij de 1e 3 maanden 4 dagen in de week migraine, en bij de bevalling heeft ze bekken instabiliteit gekregen, al zijn ze daar pas 20 jaar later achter gekomen dat dat t is.... dus hoop eigenlijk dat ik ook niet misselijk word en ook wat dat betreft erg op mn mams lijk ik loop wel beetje extra risico op bekken instabiliteit, ben namelijk hypermobiel, dus dat vergroot de kans iets, ik ga er eigenlijk maar gewoon van uit dat ik er last van ga krijgen, kan t altijd meevallen en verder zien we t wel eerst maar zwanger raken @ovutest, net idd toch eentje gedaan, moest plassen, dus dacht what the h*ll, en er is een streepje zichtbaar! niet eens zo'n raar tuurstreepje als ik vorige ronde had, dus misschien moet ik t toch hebben van mn linker eierstok maar nog lang niet positief hoor! maar heb m idd wel opgeplakt ben nou al benieuwd naar die van morgen maar nog geen vruchtbaar slijm te bekennen, maar ja wat niet is kan nog komen natuurlijk @houdbaarheid testjes, net even die van vorige ronde bekeken, ze zijn wat paarser geworden ipv roze, maar nog steeds net zo duidelijk zichtbaar hoor de vage lijntjes zijn wel iets vervaagd, maar de posi test is nog steeds posi! @roken, knap hoor sproetje dat je zo drastisch hebt geminderd al! wil je wel helemaal stoppen? ml zit te roken op t balkon, en de roosters staan open....ik heb gedouched en daarna niet meer gerookt, dus gatver dat stinkt... misschien toch ook maar ff sigaretje gaan doen, ruik ik t niet meer.... verder houd ml de comp bezet, dus ik spreek jullie vanavond niet meer fijne avond! en slaap lekker alvast! morgen is t alweer woensdag oh en @jazz, mijn nod is op een maandag, maar dan hebben we vakantie dus als t raak is, kunnen we er eerst 3 weken van genieten voor we weer gaan werken
@bellanoa ik ben sinds deze week helemaal kapot!! Echt verschrikkelijk kan heeel de dag wel slapen. Maar dat gaat niet als je een overactieve vier jarige kabouter heb rond springen, wel veel een voordeel je houd wek ritme! Ik had vanavond toevallig zitten kijken ofdat ik leuke cupcakes kon vinden, en die aan de familie te geven als se mogen weten dat we zwanger zijn
@lavina welkom! Ik wist niet eens dat er nog een topic was haha En jeetje wat heb jij een korte cyclus zeg! Zou ik ook wel willen haha hoop dat je ook snel op roze mag @eten, hier lekker biefstuk je gegeten nu het nog kan hihi
Oja testen, ik begin vrijdag denk dat ik dan me ei nog makkelijk te pakken heb anders zou ik ineens een hele korte cyclus hebben ofwel geen ei.. ben benieuwd wat het gaat doen..
@ BF, ik zou je graag een pb willen sturen tzt, want ik zat me al af te vragen waar ik zoiets zou kunnen laten maken. Volgens mij doet de bakker dat hier niet, maar kan altijd vragen. En ken nog wel een vrouwtje die heeft toen voor Dilan zo'n woezel en pip taart gemaakt, maar wil het toch niet door haar laten doen... Anyway, zou alleen een beetje moeilijk gaan... want ik zou het dan op een briefje willen laten schrijven, maar dan zelf ook niet kijken En dat we dan de taart aansnijden met onze ouders en broer/zus en wij het dan dus zelf ook nog niet weten @ Jazz, haha moe geboren die is lache...! Ja ik ben wel vaak moe tussen ei en nod zeg maar, alleen deze x begint het nu pas, normaal echt de dag na mn ei en dit keer ben ik gewoon echt futloos dat ik er ook gewoon hoofdpijn van krijg als ik zo niet ga slapen, strange... misschien het weer? Waarschijnlijk zien jullie mij deze avond ook niet meer want dan lig ik te maffen
@bf 4x per week migraine halleluja dat is ook erg zeg! En niet overal vanuit gaan dat je al die kwaaltjes krijgt gekkie. Dan roep je het op je af Enne yeah toch getest! En nog een streepje ook hihi bij mij zit er 100km in de verte wel een streepje maar kan je eigenlijk wel beschouwen als wit haha. Kijk ook uit naar morgen, weer testen. Vind het echt leuk gewoon haha. En morgen alweer woensdag ja gaat weer snel zeg. Ohja en slapen is idd mijn hobby haha uitslapen!! @minnie lastig zeg die vermoeidheid! Zeker met je kleine erbij. En leuk ja cupcakes zoiets wil ik ook wel doen! @dinges yummie biefstuk!
@lavina, welkom hier! @eten, eten op dinsdag altijd bij schoonouders, dus heerlijke maaltijdsoep gegeten met stokbrood en zelfgemaakte kruidenboter.... Jammie! Stink nu alleen wel gigantisch uit mn smoeltje.... Haha! @misselijk, ben wel misselijk, maar hoef gelukkig niet te nekken.... Dat scheelt zeg! Wel weer 2 kilo kwijt door verminderde eetlust.... @laptop, R.I.P. Mijn lieve lappie..... Hij is eergisteren overleden helaas.... Vandeweek even een nieuwe halen! @moe zijn, ik kan de hele dag ook wel slapen, en dat heb ik al 2 weken.... Om 10 uur vallen mijn ogen dicht savonds, en smiddags rond 3en zit ik ook te knikkebollen op de bank haha! Maar zo'n 4 jarige stuiter houdt je idd wel bezig meelanor! @de rest, alweer vergeten, hihi!
Ja dat is dus ook de bedoeling he! Dat jullie t ook niet weten super leuk toch? Maar lijkt me ook wel moeilijk om niet te spieken En ik herken dat. Ben mega moe tijdens ongi. En nu ook beetje dat hoofdpijn gevoel dat ik eigenlijk ook moet slapen. Zou best t weer kunnen zijn ja hihi. Nou slaap lekker!
Oh ja! @taarten, heb het ook gezien! Ook met ballonnen in een doos enzo, erg leuk! Ik wil zelf ook nog wel eens crea bea doen met taarten of cupcakes, dus denk dat ik zelf wel iets in elkaar flans voor de familie... Maar wil met ons 3tjes zijn als we het te horen krijgen!
@BF en Jazz: geheim houden... tja ik moet zeggen dat het nu makkelijker gaat dan in het begin, dan wil je het echt van de daken schreeuwen Maar ze begonnen tijdens die avond er ook over wie wanneer kinderen wilde ik heb heel onopvallend mijn mond gehouden dus heb ik ook niet gelogen in ieder geval. Gooide het onderwerp maar even op mijn schoonzusje die zwanger is hartstikke handig En idd mijn ouders komen volgende week dinsdag (nog 7 dagen) thuis. Kan niet wachten om het te vertellen. Moet alleen eerst nog even regelen dat de nieuwe pup niet gelijk wordt gebracht. Anders krijgt pup eerst alle aandacht en ik niet en dan waarschijnlijk weer andersom dus als dat beestje nou gewoon savonds komt gaat het helemaal werken. ... nu nog even de contact gegevens van de fokker vinden ah komt goed
@meelanor, nog 7 daagjes, wij ook! Als de echo goed is volgende week dinsdag gaan we het ook vertellen! Ik heb er zo'n zin in! Kleine zijn shirt ligt al klaar, gewoon aantrekken en niks zeggen en wachten op reacties! Hoe gaan jullie het vertellen?
Er is alweer veel gekletst! @mams en meelanor: spannend het grote nieuws vertelle! Ben benieuwd naar de reacties! @jazz: hihi Leuk hè elke dag testen ik kijk er ook steeds weer naar uit hopelijk heb je gauw een echte knaller! Mijn ovutesten maken me eigenlijk n beetje onzeker en ik wilde juist t tegenovergestelde bereiken. Hoop zo dat ik n beetje n normale cyclus krijg.. Ben volgens mij gewoon zwaar aan t ontpillen ofzo. Ma alles is nog mogelijk natuurlijk... Ik test iig nog gewoon door, anders blijft t helemaal onzeker.
Wat kletsen jullie veel hier haha! @Jazz ja kort is fijner dan lang en die lf hoeft geen probleem te zijn, maar mss wil de HA toch bloedprikken na eisprong om eens te kijken, ff afwachten tot maandag a.s. dan hoor ik meer. Die taarten is wel een erg gaaf idee zeg haha, alleen jammer dat schoonouders in Duitsland wonen. @BellaNoa dank je wel, ja heb inderdaad korte cyclus (zelfde als met pil), ergens wel lekker maar kan nu niet meer ff snel pil doorslikken om ongi te plannen haha, heb jij je ei altijd vroeger of ook kortere lf? @eten wij hebben tosti's gegeten, ongi doet gekke dingen met je lijf @bf zal ik onthouden dat je moeder dat gaat doen, als ik toch een taart wil bestellen @Dinges ja mei gestopt met de pil topic, maar daar is het vrij rustig hoor! @ovu testen, dag 8 ga ik er weer mee aan de slag, heb nog ff te gaan @zwangeren, heb nog helemaal geen gefeliciteerd gezegd dus bij deze, spannend echo's en vertellen aan familie! @welkom, bedankt allemaal voor warm welkom @flora heb je wel al posi test gehad of nog niet, kan het ff zo snel niet vinden