Hey meiden, kom er net achter dat die in belgie er dicht bij liggen, minder als een uur rijden dus die ga ik straks maar even doen. Naar luxemburg is het 2.15 uur rijden valt me nog mee maar die doe ik morgen dan maar. Hoe ga ik zoiets doen met een kleine... ik denk een goed gesprek voeren met mijn baas zie ik dan wel weer en anders idd andere baan. Komt vast goed En idd een lease auto
@kiwi, werk je nu bij een klein bedrijf of bij een groot bedrijf? wat deed je ook alweer voor werk?? (sorry hoor, ben echt een zeef ) @meelanor, veel plezier in belgie dan maar vanmiddag! zou dan idd luxemburg maar morgen doen ja...enne bijna vakantie! jeej! dat is nog eens een lekker vooruitzicht! @bella, oohh ja functioneringsgesprek, fijne dingen altijd wij hebben een hele korte beoordeling vlak voor kerst altijd, dan krijg je de salarisbrief en vertelt ie wel kort hoe of wat, en uitgebreide ROL (=resultaat ontwikkeling loopbaan) gesprek hebben wij altijd ergens in februari ofzo, en dan zitten we altijd wel minimaal 1,5 uur ben dit jaar niet echt bang voor mn functioneren ben wel heeeeeeel benieuwd of ik dan nu eindelijk "promoveer" naar senior, doe wel alle taken e.d. al, wordt er alleen niet voor betaald succes volgende week!
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 01-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor (23 jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26 (26 jaar), Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 23 juli, 3e ronde, 1e kindje. ♥♥anita205 (30 jaar), nod: 24 juli, 3e ronde, 4e kindje ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 24 juli, 2e ronde, 1e kindje ♥♥BellaNoa (25 jaar), nod: 25 juli, 4e ronde, 2e kindje. ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 31 juli., 2e ronde, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥roni (30 jaar), nod: 4 aug., 2e ronde, 3e kindje ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 6 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Jazz (21 jaar), nod: 7 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje ♥♥zep (30 jaar), nod: 9 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), nod: 10 aug., 3e ronde, 2e kindje. ♥♥julia1984 (27 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 1 kindje ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 2e kindje ♥♥clientje (28 jaar), nod: 16 aug., 3e ronde, 2e kindje. 7 zwanger, 0 twijfeltest, 0 ongesteld, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 15 nog niet bekend Update! jeej! volgende week weer testers! of dit weekend al?
@ BF, hopelijk krijg je wat meer salaris! Ik wil eigenlijk ook loonsverhoging, maar weet niet zo goed hoe ik daarover moet beginnen haha.. Ik ben al senior, dus hoger dan dit gaat niet in mijn functie. Ach ja, misschien beginnen ze er zelf wel over hihi.. wij hebben voortaan een doelstelling formulier, in het begin van het jaar spreken dat soort dingen af wat je dit jaar gaat doen. Ik heb sowieso in april mn studie afgerond, dus die in de pocket. Verder heb ik nog wat dingen erop staan die echt niet meer relevant zijn, dus daar moeten we het dan ook nog over hebben... Tja, het is bij ons nu allemaal veranderd, want er zitten dan bonusschalen aan dat doelstellingsformulier vast als je de dingen zou hebben gehaald... Maar weet nog niet zo goed hoe dat allemaal werkt, dit is pas het eerste jaar en volgens mij is het zelfs zo dat als je er maar 1tje niet hebt gehaald dat je dan al niks krijgt... ben het daar dan weer niet zo mee eens, maar we zien wel! Volgende week woensdag zou ik ongi moeten worden, zit nog te twijfelen of ik dan ga testen. Dan zijn ML en ik wel beide vrij in de middag..... maar ben ook weer bang dat ik het weer te vroeg doe en weer een teleurstelling heb, omdat ik echt goede hoop heb op deze maand haha. Dus ja, weet nog niet, misschien woensdag, anders het weekend.
hallo hier was ik ook weer erg druk gehad de afgelopen dagen net een ovu test gedaan op dag 11 klussen of nog niet?? weet het niet meer is alweer 3jr geleden ja niet het klussen hoor hahah maar die ovu testen en wanneer verder weinig te melden by the way test was erg licht roze maar je ziet m staan babyf:laat maar zo staan op het lijstje ronde 2
Goedemorgen/middag allemaal, @bf ja las het ook rond je eisprong toch maar iedere dag knuffelen, ik zal het eens proberen deze maand (komen net vrienden logeren dat weekend tho ) Hoop dat jullie een productief weekend hebben hahah. Gezelli dat je mee leest vanaf het werk en dat je collega er niet is Naar de bedrijfsarts als je start met zwanger worden Oo heb ik nog nooit van gehoord, misschien komt er verder inderdaad wel iets uit ipv vitamientjes je weet het nooit. Fijn dat je baas je compliment geeft en dat je gesteund wordt! En hoop ook dat je zal promoveren naar Senior met je gesprek zeker als je dat werk al doet maar het niet betaald krijgt. @kiwi dank je Dacht dat jij je NOD vandaag had, volgens mij sta je daarop in NOD topic 16 t/m 31 juli iig, maar je ei is toch later geweest? @Jazz ook al koortslip wordt beetje bizar zo, je bent in 2 dagen al de 3e met koortslip, ik heb hem nu al 2 dagen, iemand in ander topic gisteren ook al ineens, zal wel door het weer komen ofzo, bij mij door de ongi. Had het echt al jaren niet meer gehad en ineens echt mega lip, heel charmant @Mams kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, nog heel even wachten en dan mag je weer voor echo zie ik, ben heel benieuwd! @Flora hoop dat je je snel beter voelt! @BellaNoa dat is wel fijn vroegere eisprong met kortere cyclus, hoop dat mijne toch ook iets vroeger gaat komen, dan zou een evt bevrucht eitje toch wat meer tijd hebben om in te nestelen. @meelanor zo dat is ff lekker heen en weer rijden, bijna vakantie lekker hoor! @roni ik klus sowieso altijd om de dag ongeveer vanaf dag 6, dan mis ik mijn ei zeker niet. Na mijn eisprong ga ik ook altijd nog ff door en dan ben ik het weer ff zat paar dagen voor NOD Vandaag lekker van mijn ongi af, dus we kunnen ook snel ook weer aan de klus, hopen dat mijn eitje eerder is. Sowieso word ik maandag nog weer door mijn HA gebeld, omdat ik voor echo bij een gyn was geweest die me echt belabberd behandelde, want tja zat nog maar in ronde 2. Maar heb al jaren last van mijn buik dus heb toch doorverwijzing gevraagd, is waarschijnlijk gewoon prikkelbaar darmsyndroom. Maar mijn vragen e.d. werden helemaal niet beantwoord door die gyn, dus nu gaat mijn HA het via een andere HA proberen of ik daar op de echo kan (die doet het in zijn praktijk), en dan kan hij me wrs wel uitleggen hoe het allemaal in elkaar steekt en mss ook wel vanwege de korte LF. Maar goed afwachten tot mijn HA me maandag weer belt (ze werkt maar 2 dagen hier). (Kan het hele verhaal uitleggen maar dan wordt het weer zo lang, als je meer wilt weten vraag maar ) Straks even bij de buuf op de koffie dus zal er niet veel zijn vanmiddag Fijne dag allemaal
@roni: klussen kan natuurlijk nooit geen kwaad, maar als je ovutest licht roze is dan hoeft t niet perse. @bf: fijn dat t gesprek goed ging! Ookal weet je dat je je werk goed doet, zijn die gesprekken toch altijd weer spannend! Wat raar dat jullie bij kinderwens al naar de bedrijfsarts moeten :s zie daar de toegevoegde waarde ook niet van in. Als je nou met allemaal gevaarlijke stoffen iod werkt, snap ik t nog wel... @meelanor: zolang de afstanden nog te doen zijn onder normale werktijden zal t nog wel te combineren zijn. Neem aan dat je baas wek met je mee wil denken als er eenmaal een kleine is. En tijdens zwangerschap hoef je dat soort dingen volgens mij niet te doen. Mja, dan moet je baas wel weten dat je zwanger bent Iemand met groene vingers hier?? Wij hebben een kattenwilg in de voortuin staan. En die zit vol met rupsen we hebben hem al helemaal kort gesnoeid, tot er geen blad meer aan zat. Hij begon weer lekker te groeien, maar de rupsen zitten er weer in! Ons hele boompje wordt weg gevreten! Ik heb net gesproeid met een mengsel wat water met spritus, maar weet niet of dat ook tegen rupsen helpt (wel tegen bladluis). Dusss iemand tips??
Ik heb geen idee wat je tegen rupsen kan doen, spiritus anti bladluis ken ik wel ja. Volgens mij zijn rupsen 1 van de lastigste om te bestrijden met natuurlijke middeltjes. Er zijn wel chemische dingen in de winkel te koop geloof ik, maar persoonlijk ben ik daar niet zo van.
Dames, ik moet morgen ff naar de huisarts. Een paar jaar geleden had ik erg veel last van moeheid. Toen hebben ze m'n bloed op van alles gecheckt en toen bleek dat m'n schildklier iets te traag was. Was niet erg zorgwekkend en ik hoefde er ook niets tegen te doen. Nu zat ik gister dus ineens te bedenken dat n trage schildklier niet bevorderlijk is als je een kinderwens hebt. Dus ik had ff gebeld of ik nog n keer bloed moest laten prikken. De assistente dacht dat t niet nodig was omdat m'n waardes op het randje zaten en ik nu opzich geen klachten heb (alleen n gekke cyclus dan, maar kan ook ontpillen zijn). Ze zou overleggen met m'n ha en moest vandaag dan ff terug bellen. Dat heb ik net dus gedaan en hij wilde me toch ff op t spreekuur zien. Opzich wel fijn, kan ik t ff voorleggen. En dat ik zelf voor de zekerheid toch wel graag een bloedtest wil.
Ik zie dat ik de eerste testen ben! Testen ga ik waarschijnlijk niet omdat ik deze 2 rondes over sla (zie onderschrift) dus hopelijk zaterdag ongi!
@ Flora, ben benieuwd wat de HA zegt.. we horen het wel, toch? @ Hier, net ff lekker met de kleine naar mn moeder gefietst, het is best warm! Over HA gesproken, heb met ML afgesproken na deze ronde ook ff contact op te nemen. Sinds ik gestopt ben met de pil, ben ik zo moe dat het naar mi niet echt gezond kan zijn voor een meid van 25! Vannacht van half 10 tot vanochtend 9 uur geslapen, dus dat is bijna de klok rond. Net een stukkie gefietst met de kleine en ik zou nu wel weer kunnen slapen! M'n ogen branden dan ook. ML had liever dat ik eerder ging, maar wil ff volgende week afwachten of ik ongi word, als ik nl zwanger zou zijn nu dan ga ik niet meer, want dan wordt mijn bloed toch al gecheckt.
@swimming, ja had je daarom op het lijstje maar even grijs gekleurd maar dan kunnen we t wel bijhouden vind ook niet leuk als ik je opeens van de lijst af moet halen @groenevingers, neuh hier niet geef me een vetplant of een cactus en ik heb ze dood in een week (en nee dan geef ik nog niet eens water!) @werk, nog maar een uurtje....kan me niet snel genoeg vandaag! ben me een partij suf.pfff nu alleen straks niet plassen voor ik weg ga maar op de een of andere manier lukte me dat vorige ronde ook zo goed terwijl ik normaal toch echt wel loop te springen om nog even te gaan voor ik de auto in kruip haha heb nu ook niet veel gedronken, dus moet wel goedkomen zou je denken anders nu nog even plassen, maarja, nu ook geen aandrang @salaris, die gaat gelukkig sowieso jaarlijks wel omhoog of je moet t wel erg bont hebben gemaakt, maar anders gewoon standaard 3%, heb je een A beoordeling (beste) dan 5%, heb ik al 1 keer gehad haha, ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden.. maarja, sta nu officieel te boek als medior, maar voer dus wel alle seniortaken uit ongeveer, dus vind eigenlijk dat mn baas niet nog langer kan uitstellen om me officieel senior te maken zou ik wel een schaal omhoog gaan (dus meer doorgroeimogelijkheden), maar dan zal ik heus niet opeens 500 euro meer salaris hebben (helaas ), dat zal dan wel gewoon op normaal niveau blijven @bella, je moet doen waar je je goed bij voelt natuurlijk, maar als je geen kv 2v5 in huis hebt en alleen een cb...tja dan wordt eerder testen beetje nutteloos hihi @pixels, meid hoe is t met jou?? zie je wel af en toe online staan, maar reageren ho maar
@bella, mocht je nou ongi worden (wat we niet hopen natuurlijk!) laat dan idd even bloedprikken (ijzer, folium, b12, schildklier, etc.), laat ze t dan maar even goed bekijken hoor!
Ja ga ik dan ook doen, vind dit ook maar niks. Van het weekend ff een opleving gehad, dus ging gelijk mijn huis poetsen, en als er maar iets op de grond viel of er stond maar ergens een glas, meteen opruimen dat ML het opviel haha, hij zei meteen, heb je weer energie schat?! Maar was dus van korte duur, 2 dagen en daarna weer futloos
hier ook iemand die erg moe is...heb bloed laten prikken was all goe alleen suiker te hoog en cholesterol tehoog heb zelfs een hartfilmpje gehad gister omdatde huisarts iets zag toen hij in de praktijk een filmpje deed ook was mn bloeddruk laag 100/60 maar hartfilm was goed heb schijnbaar iets aangeboren maar kan geen kwaad dus waar het bij mij vdaan komt??misschien toch mn hogere suikers morgen mag ik weer naar mn diabetes verpleegkundige zal haar nu ook eens goed de waarheid vertellen en dat ze me nou eens goed moet instellen loop nu al 1 1/2 jr met hoge suikers en nu we voor een 3e gaan is dat toch wel heel erg belangrijk ook voor het kindje
Zal ik een vastzittend ei hebben ofzo?! Nu weer een bijna-posi test... De testen van eergister ('s ochtends en 's middags getest, test 3 en 4 van onder af geteld) en de dag ervoor (test 5 van onder af geteld) zijn een stuk lichter opgedroogd. Maar toen had ik dus ook een hele donkere test. Snap er nix meer van. Edit: mn verhaal ff wat duidelijker geschreven
waarom testen jullie zovaak op een dag met ovu test 1x per dag is toch voldoende?? als je maar op zelfde tijd stip doet en niet met ochtend urine dacht ik te lezen flora ik weet wel dat als je zwanger bent een ovu test ook posi kan aangeven
Omdat ik mn piek niet wil missen. Dus toen hij donkerder werd ben ik 2x gaan testen. Als je een korte piek hebt, dan kun je m dus missen als je 1x per dag test. Dus vandaar. Hmm ja weet ik dat ovutesten ook een zwangerschap aan kunnen geven, maar k zit nu op CD 21. Dus dat lijkt me wel erg vroeg, dus ik ga er niet van uit dat ik zwanger kan zijn.
Als je net zo'n cyclus hebt als ik kan het wel Dan test je dus ong de beroemde 4 dagen voor nod haha..