Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Net lekker wezen maccen... had zo'n hongerrrr! Dus kon niet meer wachten tot de normale etenstijd :D Was lekkeeuurrr, frietje + Mc Chicken saté

Is de hele dag zin hebben om te eten ook een symptoom? :D

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, hahaha ik vind van wel ;) :D
    positief blijven denken he! ;)

@flora, zou nog even blijven doortesten, hij ziet er nu bijna positief uit! echt heeeeeeeeeeel bijna!
    morgenmiddag weer even een testje ;)

@ovutesten, ik ga zo ook weer in een bekertje plassen :D hahaha

3. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Hoop gekletst weer kan het allemaal niet bijhouden haha

@Flora testen zien er goed uit!

@Bella balen dat je zo moe bent! Ik weet helaas hoe het voelt, ik heb CVS en ben dus altijd moe :( Hoop dat er bij jou een andere reden voor is!

Ga ff koken, vl komt met een half uurtje weer thuis :D

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

Oke waar ga ik beginnen :D

@moe, ben dus ook al jaren moe en futloos (verder ben ik best gezellig hoor;)) heb me ook 2x laten prikken op van alles maar alles was goed ?? Heel apart want mijn moeder zegt ook altijd: kan nooit normaal zijn voor zo'n jonge meid, precies wat Bella ook zei. Dus maarja goed het zal wel als alles goed is volgens HA. Verder ook van alles geprobeerd homeopatische dingetjes voor meer energie maar tevergeefs. Vind het wel erg vervelend hoor kan zoveel slapen als ik wil maar heb nooit energie.

@BF apart van die bedrijfsarts dat je al zo snel moet komen. En die kinderwens vind ik ook super vaag haha. Fijn dat je complimenten hebt gehad, hopelijk gaat dat snel gepaard met loonsverhoging ;)

@Flora jaaa je ei is wel heeeeeel erg dichtbij nu hoor. Morgen moet ie zeker weten knallen! Wel gek zeg dat ie gister dan ineens weer zo licht was..

@Bella oooooooo ik krijg nu door jou ook trek in Mac!! Wil ook die chicken sate.. en die beef sate erij :D whoeeeeeeeii.. maarja ik heb nog spaghetti van gister en dat is ook weer zo zonde. Misschien morgen dan? Vergeten we ff dat ik aan het lijnen ben ;)

@ovutest gister dus mn eerste gedaan en voor t eerst in een klein glaasje gepiest. Nou.. wat een ervaring hahhaha ik moest dus best heel nodig plassen waardoor het met nogal een vaart eruit kwam. Je raadt het al, dat kan nooit goed gaan. Echt volledig over mn hele hand gepist dus ;) ieeeeeeewww.. Net bij mn tweede testje dus heeel voorzichtig gepiest en met pauzes erin enzo pffff nou goed, in ieder geval is mn testje ietsie pietsie donkerder maar je moet nog steeds goed turen haha eitje is dus nog niet echt onderweg.

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Tijdens de vruchtbare dagen klussen we niet! We halen het er wel uit om de kwaliteit van het zaad goed te houden. Verder hebben we deze periode. Voor het zingen de kerk uit gedaan! Is geen veilige manier, maar een regenjas en pil komt er niet meer in!:D:p:D

6. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ohja wil trouwens nog wat met jullie delen :D misschien weten jullie t al (of jullie vinden het niet eens leuk) maar ik vind dit ZO leuk!

H&M Home breidt uit met Home Kids | ELLE

H&M Home nu ook voor baby en kids! Vind het echt super leuk. Volgens de berichten moet het al verkrijgbaar zijn op de webshop, maar ik heb t nog niet zien staan. Heb wel al een paar voorproefjes gezien toen ik aan het googelen was. Vind die tijgerprint badcape en speen echt te leuk :) maar je moet er van houden. Die badcape staat niet op het plaatje van de link maar die had ik ergens anders gezien.

Edit: oh het staat wel op de webshop! jeeeeeeej

7. roni

roni Actief lid

23 jun 2012
    109
    0
    0
    NULL
    zeeland
    jazz:eek:w leuk!!haal al mn kleren voor mn meiden bij h&m nu voor de oudste ook wel eens bij coolcat

en hahah het glaasje ach misschien gaat het mrgen beter ;)

moe zijn:ben blij dat ik niet de ennige ben
    van het weekend lag ik erom 23.30 in en hevb geslapen tot 12.30

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @moe: als er iets vervelend is, dan is het altijd moe zijn! Gelukkig heb ik er nu niet meer zoveel last van, maar heb het ook een tijd gehad!
    Regelmaat is in ieder geval nooit verkeerd, zoveel mogelijk op dezelfde tijd naar bed gaan en op staan. Van te veel slaap, kun je ook loom en vermoeid worden.

@Jazz: Leukkkk, babyspul bij de h&m. Wij hebben nog geen h&m in de buurt (dichtstbij zijnde is 25 km rijden), maar die gaat er binnenkort wel een komen! Jeej! Niet dat ik zoveel bij de h&m koop, maar basics hempjes enzo vind ik daar altijd wel fijn!

@Swiming: hihi, maar een beetje op de gok niet zwanger worden ;) lijkt me erg moeilijk om ineens 2 rondes over te moeten slaan! Maar voor je t weet zit het er alweer op.

@bekertjepiesen: hihi over je hand heen piesen ;) Ik vind het plastic bekertje altijd al zo vies voelen als ik er net in heb geplast, helemaal warm! Soms moet ik er wel op letten dat ik op tijd stop met plassen, anders stroomt t bekertje over ;) Jummm heerlijke details :p

9. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hahaha ja echt hoor, vind het een hele onderneming in zo'n bekertje piesen :d

@Flora h&m 25 km verderop? :$ goh dan woon je zeker in t boer'nlân? hihi
    Koop er tegenwoordig ook bijna nooit meer wat. Vorig jaar kon ik er nog best vaak slagen maar tegenwoordig echt niet meer! Eigenlijk slaag ik nog maar zelden ergens.. meestal wel bij de Zara.

@roni vind het voor kids ook wel leuk hoor de H&M! En ook betaalbaar :) en die spulletjes voor de babykamer zijn ook betaalbaar. Ook wel is fijn na al die dure babywinkels.

Als ik in augustus een positest heb ben ik in september dus net een paar weekjes zwanger en ik ga 11 september op vakantie. ALS ik zwanger ben zou ik dus misschien wel ziek/zwak/misselijk kunnen zijn op vakantie. Dat zou wel erg zonde zijn eigenlijk, maarja liever gewoon wel zwanger natuurlijk :D ook maak ik me soms nog steeds zorgen over het feit dat ik dan ook nog moet zien af te studeren (en dan dus hopen niet al te ziek te worden) en ook nog geld binnen zien te halen. Soms ben ik bang dat t allemaal rampscenario's worden :( stomme dipjes ook altijd.

A fijn, wie wil mijn 2 mega tuur ovutestjes zien?? haha

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @flora ik vind het ook erg jammer en moeilijk om 2rondes over te slaan. Maar het is beter. Maar er is er inmiddels alweer bijna 1 voorbij, dus dat schiet al op.

11. roni

roni Actief lid

23 jun 2012
    109
    0
    0
    NULL
    zeeland
    swimming:vind het erg knap van je .....maar mij lijkt het ook moeilijk om even afstand ervan te nemen als je er toch al mee bezig was maar wie weet heb je die maand erna een vette knal test!!!!
    dan is het wachten zeker waard geweest meid

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @swimming, petje af hoor meid, geloof niet dat ik t nu zou kunnen :D
    @jazz, ik doe dus in oktober examen, en hoe vaak t al niet door mn hoofd gespookt heeft wat als ik niks binnen kan houden, zet je daar als een vaatdoek, nou probeer dan t examen maar te halen, en wat als je, in een zaal vol mensen, toch opeens hele hoge nood hebt om iets eruit te gooien....haal me wat dat betreft ook wel rampscenario's in mn hoofd hoor, maar komt helemaal goed denk ik dan maar :) zijn medicijnen voor, en missschien word ik wel helemaal niet misselijk, of niet zo extreem :)

@hier, gezellig bij schoonouders gegeten en ml heeft gelijk zn haar wil laten knippen door zn mams :) was gezellig :) net ff snel onder de douche door gerend, en nu ng heeeeeeel ffies op de bank en dan weer richting bed.
    dan is t alweer bijna donderdag en dus alweer bijna weekend! Gaat weer hard voorbij zo die tijd :)

@ovutest, niks noppes nada te bekennen, had ik ook niet verwacht :) moet m alleen nog ff opplakken :D

fijne avond meiden en slaap lekker!

en ohja, van teveel slapen word je ook verschrikkelijk moe, idd een goed ritme en vaste tijden gaan slapen en opstaan zouden misschien wel kunnen helpen :)

liefs

13. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ jazz, ik hoef dan geen school meer af te ronden, maar hoevaak wij ook niet gedacht hebben hoe we allemaal gaan regelen als we zwanger worden en als de baby er eenmaal is. We werken nu gewoon allebei 40 uren, dus we zullen financieel gaan inleveren. Maar alles zal het dubbel en dwars waard zijn. Wat ik eigenlijk bedoel is dat we denk ik allemaal onze sores en problemen hebben, maar zoals die reclame zegt " komt wel goed schatje". Ik wil wel ff zeggen tegen die dames die nu ook nog in een laatste tijd zitten voor examen, petje af!!

@ Swimming, vind het inderdaad echt heel knap van je!

@ zwanger, wij gaan ook 30 september op vakantie. Mijn ma en pa gaan ook mee, dus als ik dan zwanger zou zijn, vind ik dat helemaal niet erg. Gelukkig m'n ma bij mij die weet hoe het voelt.. ;)

@ testen, manlief en ik hebben besloten om samen zondag te testen. ;) als die niet posi is, dan probeer ik het as. di op NOD nog een keertje!
    Ik ben echt rete nieuwsgierig! Sorry voor m'n woordkeuze :D

14. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    @,ff ego, nog niets gelezen sorry maar nog n beetje van me aprepo .. vandaag naar me moeders huis om de katjes te verzorgen is er ingebroken!! Helemaal te shaken buurvrouw geroepen en samen politie etc ge belt moeder terug gekomen van vakantie etc en veel spuklen weg .. Kut Kut Kut!
    Sorry moest ff klagen meiden..
    Nu ga ik ff terug lezen

15. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    Hey dames,
    Jeeeejjj hiep hiep hoera mijn zoontje is bu 19-07-2012 1 jaar wat is het jaar snel gegaan zeg!!! Ben heel benieuwd naar zijn gezichtje als ik hem morgen uit zijn bedje haal en hij al die slingers en ballonnen ziet :D

@ koortslip ik heb er ook vaak last van alleen compeed enz helpen bij mij allemaal niet!! Dus ik krijg dan altijd van de huisarts een soort kuurtje dat heet zelitrex 500 en dan blijft het dus gewoon een half jaar weg!!

@ rupsen Beetje tabak onder de boom/plant leggen vinden ze niet lekker en ben je er vanaf... Moet je dus wel alle rupsen die er nu nog opzitten er af halen.. Maar dan komen ze er niet meer in..

@ testen ik ga mezelf nog ff proberen te bedwingen hahahahaha heb wel elke keer rare steekjes onderin mijn buik en voelt gewoon raar aan, maar goed ik weet ondertussen dat dat niks zegt... Beetje soort spierpijn gevoel ook aan de zijkant van mijn buik onderin...

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @kiwi en Anita, spannend bijna testen!! Ga voor jullie duimen hoor! Dat jullie maar een mooie posi test in handen mogen hebben over een. Paar dagen!
    @Anita, gefeliciteeeeeeerd!

@dinges, jez*s wat is dat kut zeg!!

17. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    @anita, gefeliciteerd! Hoop dat hij de versieringen mooi vind!

@dinges, dat is idd shaken! Je zal je kapot geschrokken zijn! Je mams was niet erg ver weg op vakantie?

Werkse voor de werkende ladies vandaag!

18. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Jazz, oh ja in t bekertje plassen pff.. Toen ik de eerste x dat deed voor zo'n KV test piste ik ook heel mn hand onder, getver haha

@ Dinges, oh balen zeg dat er is ingebroken!!

@ Anita, van harte gefeliciteerd met je zoontje!! Veel plezier vandaag :D

@ Zwanger, stel ik zou volgende week posi testen, wachten we nog wel even met vertellen. Wel moeilijk! Maar zou het wel leuker vinden om het op vakantie te vertellen, we gaan 2 sept. Moeders gaat dan namelijk met ons mee..

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zwangerenvakantie: wij gaan in sept ook op vakantie... Als ik dan zwanger ben en niet lekker dan is dat jammer, maar zal m'n vakantie niet verpesten denk ik. Of ik nou thuis misselijk ben, of op vakantie dan maakt t ook nie meer zoveel uit. Maar hopelijk valt t natuurlijk allemaal mee!

@anita: lang zal die leven, lang zal die leven, lang zal die leven in de gloooorrrriiiaaaa!! Hiepderdepiep hoeraaaaa! Hihi. Gefeliciteerd met je zoontje!!

@h&m: haha woon inderdaad in n klein dorpje (nog geen 1000 inwoners) maar wel heel gezellig! De dichtstbijzijnde h&m is in Helmond, of eindhoven.. (weten jullie ook in elke hoek van Nederland ik woon;) ). Maar nu komt er in t dichtstbij gelegen dorp een! Ook een v&d, ook altijd een leuke winkel om een beetje rond te neuzen!

@dinges: jakkes, das schrikken! Ik hoorde gisteravond ook allemaal geluiden die ik nie kon plaatsen! Maar ga goed luisteren bleek t het vuurwerk vd kermis te zijn! Was hier toch nog een eindje vandaan, daarom klonk het een beetje vreemd. Maar had toen al zoiets van wat is hiiieeerrr aan de hand?!

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    kijk jullie er ook al helemaal naar uit om positiekleding te mogen gaan kopen? :D

Deel Deze Pagina