@Dinges oh leuk zeg!! Spannend! 1 dag na mn nodje hihi Maar hoe gaan jullie t dan doen gewoon met zn 2en naar gemeentehuis en daar t eea tekenen etc? hoe moet ik dat voor me zien? en daarna feest/uiteten oid?
Jaaa is al snel hoop dat we een beetje mooie dag hebben.. En zenuwachtig.. beetje wel maar komt ook omdat het allemaal wat groter is geworden als gedacht.. niet dat dat moeilijk is als vl uit een gezin van 5 kinderen komt en ik (samengesteld gezin sinds nu 7jr) 4, en dan zijn onze beide ouders gescheiden en hebben nieuwe aanhang (alleen mijn pa en zn mokkel zijn niet uitgenodigd) en dan onze getuigen met aanhang zitten we op 25 pers daarna proosten we bij ons thuis en komen verdere vrienden enz, dan hebben moeders en ik zelf een soort lopend buffet gemaakt en is er dus een feestje En vooral dat vind ik spannend haha want ik vind het ook moeilijk om in de belangstelling te staan en zeker in mijn eigen huis en dan ook nog is niets mogen doen... pff hhihi
Nee.. wij gaan niet voor de gratis manier of zonder anderen omdat we het net even meer is als niets. GP valt namelijk volgens de wet onder het kopje trouwen maar bij gratig mag je maar met zn 10en in de zaal zijn en al zouden we alleen getuigen en ouders doen komen we al op meer uit.. dus dan maar meteen met hele gezin en aanhang! Je hebt ook "gewoon" een seremonie zoals bij een bruiloft
goede avond ik heb geprobeerd bij te lezen maar jeetje wat kletsen jullie veel wel gezellie hoor @rijbewijs die heb ik pas in febr gehaald idd telkens geen geld maar vorig jaar geld terug gehad van belasting en daarvan gedaan wel goedkope rijschool gelukkig betaalde 60euro voor 2 uur zit bijna over heel nederland trimo heet hij hoofdkantoor zit in rdam @trouwen wij zijn 08-08-08 getrouwd dus as woensdag alweer 4 jaar pff gaat echt super hard hoor @hier heel misselijk en moe dus maar vroeg naar bedje vanavond wel nog lekker deze week vakantie dus das wel lekker als nu ook het week nogeens meewerkt
@jazz, achternaam hoeft niet, kan wel ik heb t wel gedaan maar kan je ook later altijd nog besluiten. zo hoef je als je trouwt ook niet per se achternaam van je man aan te nemen, hij zou ook de jouwe aan kunnen nemen geheel vrije keus dus maar meiden, ik ga ook ff lekker bankhangen nog over niet al te lang alweer lekker richting t mandje, ben me een partij moe van al dat opruimen zeg net een heerlijk warme douche op mn zere spiertjes gezet, heeeeeeeeeeeerlijk, was echt ff genieten dus meiden, slaap lekker alvast! en ik hoop morgen goed nieuws te kunnen brengen, maar ik ga vooralsnog eventjes nergens van uit liefs
@dinges: klinkt leuk hoor! En wat betreft in de belangstelling staan. Geen zorgen over maken! Ik ben er ook helemaal niet van, maar tijdens onze trouwdag geen last van gehad. Ik heb aan een stuk door genoten @knuffie: volgens mij is t vanaaf ook wel abnormaal druk!! Iedereen kletste door elkaar. Haha. Wel gezellig! @bf: slaap lekker en alvast een fijne vakantie! Hopelijk kun je goed nieuws brengen! @paspop: iemand vroeg dat nog, over de maat. Daar moet wel ff naar kijken dat de pop ongeveer dezelfde maat als je jurk is. Anders moet je met spelden oid aan het werk. Maar dan zit ie minder mooi denk ik. Bij de xenos hebben ze altijd wel paspoppen, maar geen verschillende maten. Ik heb de mijne via een detailhandel-winkel gekocht.
**EGO** Ik ga weer ongesteld worden het weekend.. me eierstokken worden al uitgewrongen zo opweg naar me bm.. auww **einde ego** @nieuwsgierig en misschien veel te intiem.. maar heeft een van jullie wel eens laten harsen/waxen ? en wat zijn de ervaringen..?
Wat zouden jullie doen? Gezien mijn ovutesten. Gister avond heb ik geklust... maar eigenlijk heb ik er vanavond helemaal geen zin in en dan wil ik het anders morgen avond weer doen, zou dat te laat zijn? Wil natuurlijk ook geen ronde verspillen.... lastig!
@Bf slaap lekker alvast ben benieuwd morgenochtend! @Dinges oh nee geen ongi voor jou hoop ik! Enne geen ervaring mee, scheren is al irritant zat lol @Bella zou toch nog even klussen vandaag als ik jou was
neem je rust meis als je eitje indd morgen of woensdag springt ben je dus vroeg genoeg enne je eitje is zo'n 12 uur vruchtbaar
Oh was ff in de war vandaag had je posi test niet gister Ja dan zou ik ook lekker even niet doen en dan morgen weer. Ik heb ook dag voor eisprong dagje rust genomen
@gp ik zou wel graag willen dat we allemaal dezelfde achternaam hebben dus wat dat betreft vind ik t helemaal leuk @dinges neeeee niet ongi worden hoor !! Misschien betekent t niets of nouja iets anders. Duim voor je! @bella ik zou t toch ook maar wel doen vl en ik hadden ook vaak genoeg geen zin, maar ook echt geen zin. Ja ik weet het ze zeggen dan moet je t ook niet doen maar achteraf zou ik spijt krijgen en ja als je eenmaal aan t klussen bent is t helemaal niet zo erg ben heel blij dat we goed geklust hebben daar kan t dan niet aan liggen. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt. Maar jij had natuurlijk vandaag je piek sorry ja dan kan t ook nog morgen hoor! Was ook in de war. Zou er alleen zelf een beetje zenuwachtig van worden hihi
@ Jazz, ja daar ben ik dan ook bang voor haha dat ik te laat ben. Maar wij hebben zaterdag ook nog seks gehad he, dan is dit al de 3de dag achter elkaar... en morgen dan ook nog?! Ben ik einde vd week 5 kilo afgevallen denk ik hahaha...
@bella, ik zeg altijd maar zo, als je geen zin hebt moet je t ook vooral niet doen je moet doen waar je je goed bij voelt @dinges, heb mn oksels wel eens laten harsen, scheet tevoren 17 kleuren in mn broek door slechte ervaring met de veet cold wax, maar viel me uiteindelijk 100% mee de meer intieme delen niet laten doen, dat is privé haha, maar wel zelf een keer gedaan met de veet cold wax, kleine strookjes knippen, goed je huis strak trekken (vooral ook blijven staan! Zitten geen succes haha) en dan in 1 ruk eraf Ik vind t ideaal! Bhehalve dat je t eerst 2 weken moet laten staan.... die veet dingen doen t op mn benen ook goed! Doe ik ook altijd zelf (wanneer ik op vakantie ga naar de zon) haartjes komen veel zachter terug en nee kon t weer niet laten om hier nog even te spieken , maar lig al wel lekker in bed en val bijna in slaap dus ga gauw afsluiten slaap lekker! Dat t maar snel morgenochtend is
Hello ladies, Nog even snel een berichtje van mij voordat ik zo ga slapen.. @ jazz, Gewoon rustig kijken wat voor jullie een optie is. Wij hebben vorig jaar GP gedaan. Dat was omdat we een huis gingen kopen. Aangezien we graag groot wilden trouwen, hebben we dat afgelopen april gedaan. En wij wilden graag trouwen, niet omdat we een kindje wilden krijgen, maar omdat we heel veel van elkaar houden . Bruiloft hebben we gedaan met alles.. Jurk, trouwpak, 34 daggasten, 100 avondgasten, fotograaf, bruidsauto, diner met daggasten en getrouwd in de kerk. Het was een WOW dag! Ik vond het heeeeerlijk om in de belangstelling te staan! @ Bella, ik zou ook nog ff klussen. Maar ik kan je goed begrijpen. Vind wel dag het romantisch moet blijven. Net maar even kaarsjes aangestoken voor m'n hubbie! Was heel romantisch haha.. Das wel een fijne manier om af te vallen haha.. @ dinges, neeeee. Nog lange niet ... Hopelijk alleen krampjes.. Mijn jurk ligt trouwens gewoon in de logeerkamer. Dus ik denk dat ik hem ga verkopen. Welterusten meiden! Tot morgen!
Mogguh meiden gatver wat ben ik zenuwachtig....plasje staat al klaar, eerst ff wakker worden met een sigaretje gister was ik niet zo zenuwachtig hoor! Moest er vannacht wel weer uit om te plassen, en heb gedroomd over posi testen...zelfs de cb Digital....maar die gaf in mn droom 6-7 weken aan haha en dat kunnen ze volgens mij helemaal niet aangeven en sinds half 6 ben ik al af en aan wakker, dus ben er nu maar uit gegaan...ml slaapt natuurlijk nog... maar ik moet zo vast eerst naar de wc, zenuwen werken altijd door op mn darmen hihi lavina, neeeeeeee geen ongi!! dinges, neeeeeeee ook geen ongi!!! zo eerst weer even accu in mn camera doen anders word t lastig foto's maken... hoop zoooooooooo dat er een streep komt!!! nou meiden, laat t weten als ik meer weet, of als ik jullie mening wil
schatties!!! ml beschouwt ze als helemaal positief, kv zonder te turen! zw&k geeft nu ook een lichte streep, maar die krijg ik haast niet op de foto... de cb gaf direct een + en deze blijft ook staan!! kv streep zag hij ook direct zonder te turen!! wat denken jullie?? mogen we voorzichtig blij worden??
jaaaaaaaaa!!! idd hopen op een plakkert!!! voelt nog wel heel erg onwerkelijk hoor!!!! ga wel zo alvast de ha bellen, misschien moeten we wel langskomen alvast...