Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    ah okee, wist niet dat deze site ook een app had.. maar bedoel meer 1 om je cyclus in bij te houden?

Ik heb ook al jaren een slechte huid helaas.. maar sinds ik gestopt ben met de pil is mijn huid ook super erg vet tussen ei-ongi. En over m'n haar nog niet te spreken :$ Het lijkt met de minuut vetter te worden. De druppels rollen er gewoon bijna vanaf als ik ga douchen! ;) En huid vooral voorhoofd en kaaklijn enzo. En m'n kin is gewoon een gebergte. Niet leuk! :x

2. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    ♥♥ NOD ♥♥ Juni
    ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 01-03-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger!02-03-2013 uitgerekend,1e kindje.
    ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje
    ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger!12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING!

♥♥ NOD ♥♥ Juli
    ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje

♥♥ NOD ♥♥ Augustus
    ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 16-04-2012 uitgerekend, 1e kindje.

♥♥Lavina (30 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje
    ♥♥zep (30 jaar), nod: 9 aug., 4e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Pixels (26 jaar), nod: 10 aug., 3e ronde, 2e kindje.
    ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 1 kindje
    ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 2e kindje
    ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 12 aug., 3e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 13 aug., 2e ronde, 1e kindje
    ♥♥clientje (28 jaar), nod: 16 aug., 3e ronde, 2e kindje.
    ♥♥Jazz (21 jaar), nod: 20 aug., 3e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 20 aug., 3e ronde, 1e kindje
    ♥♥BellaNoa (26 jaar), nod: 24 aug., 5e ronde, 2e kindje.
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 25 aug., 3e ronde, 1e kindje.

♥♥ NOD ♥♥ September
    ♥♥roni (30 jaar), nod: 2 sept., 3e ronde, 3e kindje.

9 Zwanger!, 0 twijfeltest, 0 ongesteld, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 13 nog niet bekend

* kiwi veranerd :D

3. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    goedemiddag allemaal
    hoe is het hier met iedereen?

hier niet zo lekker nogsteeds misselijk en denk dat ik ongi ga worden heb beetje bruinig bloedverlies maarja probeer positief te blijven he hebben jullie dit ook wellis gehad en dan toch zwanger?zit nu op dag 25

4. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ Knuffie, goed hoor! Fijn dat je er weer bent ! ;)

@ Dinges, dank je wel voor het veranderen!

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @puistjes: ik heb er ook last van..! Rond mn kin en een net naast mn neusvleugel en bij mn boobies. Voorhoofd valt nu nog wel mee :)

@leeftijdsverschil: ml en ik schelen 4,5 jaar. ML is 1,5 week geleden 28 geworden ik wordt in november 24.
    Ik heb altijd gezegd dat ik voordat ml 30 is zwanger wil zijn, of al een kindje wil hebben :D dus ik mag hopen dat we dat gaat halen :p

@app: ik heb womanlog op de ipad. Kun je ook vanalles bijhouden, ook symptomen enzo. Errug handig, want anders had ik niet onthouden dat ik mn vorige cyclus ook een week van te voren rugpijn had.

@bf: hmm als ik jou kwaaltjes zo hoor, dan geeft me dat toch nog een beetje hoop! Ik heb vanaf gister ook echt rugpijn, maar dacht dat dat alleen bij ongi zou horen.

@Knuffie: misschien is het wel een innesteling?

@Hier: ik ga zometeen weer naar mn zwangere vriendinnetje toe :D Het gaat inmiddels een stuk beter met haar! Nog wel rustig aan doen en werken mag ze ook nog niet, maar daar valt mee te leven. Deze week heeft ze de 20 weken echo al! De tijd vliegt voorbij! Bij de 30weken echo dan mag ik met dr mee! Spannend :D

6. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Tis druk de komende dagen met testen.. Wanneer gaan jullie testen meiden?

Ff vraagje..

Ik heb zondag 5 augustus en 6 augustus 3 positieve ovutesten gehad.

Zondag 5-8 om 10.00 uur (CB smiley)
    Maandag 6-8 om 16.00 uur (CB smiley)
    Maandag 6-8 om 21.00 uur ( CB smiley)

Wij hebben zaterdagavond laat en maandagavond geklust.

Vanmorgen 10.00 uur was mijn ovutest weer negatief. :)

Wat denken jullie? Voldoende geklust? ;)

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @kiwi ik denk wel dat je voldoende geklust hebt. Maar je kan altijd nog een keer extra klussen!

8. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    Daar ben ik weer eens ff een keertje :D
    En wat zie ik bf zwanger!!!! Whijoehoeiiijjjjj super zeg!
    Hoe voel je je??

Voel me nu wel aardig hier, vorige week was echt een hel. DEnk dat het te maken heeft met de andere zetpillen heel de dag duizelig en super moe! (heb ze nu al ff niet meer gebruikt)
    Morgen over 2 weekjes termijnecho hopelijk dan me nieuwe contract binnen, kunnen we het eindelijk vertellen dat we weer pappa en mamma en niet te vergeten grote broer worden!
    Sinds gister een buikje zichtbaar :D Dus moet nu echt op mijn kledingstijl letten.
    Net nieuwe h&m boek binnen kwijl kwijl wat een schatiige baby kleertjes, wij willen eerst weten wat het wordt en gaan dan pas shoppen voor kinderwagen en kleertjes. Mocht het weer een jongen worden heb ik al aardig wat kleertjes in huis :D. Vriendlief denkt dat het een meisje wordt hij vind dat ik zo anders doe dan tijdens de eerste zwangerschap :) ik heb het zelf niet door!

Heb trouwens mijn 20 weken echo dalijk in een ander ziekenhuis dan waar me zoontje us geboren. Dan gaan ze daar kijken ofdat ik met me rug indicatie krijg, verloskundige wist bijna zeker van wel.
    Vind het wel grappig ben ik van ons eerste kindje bevallen in gouda en van de tweede dalijk in capelle aan den ijssel :D

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @kiwi, ja denk wel genoeg hoor!

@lijst, hahhaha zie dat ik nog een fout heb gemaakt! Mijn uitgerekende datum staat op 2012 hahaha :D mn hoofd zat duidelijk ergens anders ;)

@dinges, lijst, heel op t begin deed iemand anders m (sorry weet ff niet wie...) en moet zeggen dat ik altijd gewoon copy paste heb gedaan vanaf de pagina's :D heb m nooit opgeslagen, ik deed wijzigingen zowel op t werk als thuis ;) dus vond t dan niet handig om m o te slaan :D

@puistjes, normaal heb ik ze ook tussen ei en ongi, alleen nu begon mn mams erover, waarop ik antwoordde "ja maar die heb ik altijd, dus dat zegt niks" en toen ik dat ml vertelde zegt ie "jawel,maar ze zijn nu wel groter en meer aanwezig"...dus toen er van t weekend geen nieuwe bijkwamen ging ik gelijk weer denken "oohh hoop dat alles nog goed zit" :D haha, maar gisteravond echt opeens weer een uitbarsting rond mn haarlijn!

@hier, net een kort dutje gedaan op de bank :) :D ach he, t is vakantie :) dan mag t best :)

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @minnie :D ja t is nog vers! :D voel me prima hoor, heel erg moe, maar heb wat onrustige en korte nachten achter de rug :D en verder krampjes en steekjes, maar voelt toch wel heel anders dan bij ongi :) enne eeeeeeeeemoooooooooooo :D haha

maarre gouda en capella ;) lekker dichtbij! :D maar woon je dan misschien in de buurt van nieuwerkerk? ;)

en wat is er met je rug als ik vragen mag?? (sorry als je t al een keer hebt verteld...)

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    BF, wat lees ik nu zwanger....gefeliciteerd zeg....wat een heerlijk gevoel zal dat zijn!!! Deden jullie het gewoon om de dag...en had jij nu ovutesten gebruikt..
    Succes met het stoppen, rook zelf ook dus lijkt me super moeilijk, maar je kan het.

Kiwi, denk wel dat je voldoende hebt geklust hoor...spannend.

Dinges en knuffie jullie mogen ook al bijna testen, wachten jullie je NOD af...
    Ik moet nog 4 dagen wachten, ben nog aan het twijfelen of ik eerder ga testen. Hier alleen wat zere boobs gehad, maar dat neemt sinds 2 dagen weer af. Hoe bedoel je krijg geen hoogte van mn eigen lijf. Verder geen klachten.

Owja mijn man en ik schelen 8 jr.

12. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ik wacht mijn nod af :) sterker nog ik wacht tot maandag want heb helemaal geen tijd eerder haha werken en dAarachter een verjaardag zaterdag en zondag en dus maandag de eerste kans..
    Eerder testen doe ik niet meer want werd vorige keer ook ongesteld hihi

Enne bf, ik verander m vanavond :(

13. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ik wacht mijn nod af :) sterker nog ik wacht tot maandag want heb helemaal geen tijd eerder haha werken en dAarachter een verjaardag zaterdag en zondag en dus maandag de eerste kans..
    Eerder testen doe ik niet meer want werd vorige keer ook ongesteld hihi

Enne bf, ik verander m vanavond :)

14. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    @bf krimpen aan den ijssel :D
    mijn rug is gebroken geweest, is weinig over bekend over gebroken rug en bevallen.
    vorige bevalling goed gegaan, maar kan ook anders :s
    Ga je het aan je broer vertellen als je er bent?

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    t is vooral nog erf onwerkelijk! en ben erg emo vandaag :D haha
    nee niet om de dag geklust, wel meer geklust dan "normaal" :D
    denk in elk geval de keren die ertoe deden was op dinsdag (dag 15), donderdag (dag 17), vrijdag (dag 18, positieve ovulatie test) en toen nog een keer op zondag (dag 20) maar die laatste keer deed zeer met alle krampen ed al gaande in mn bm :D

nou meiden, ik ga weer eventjes iets eten, en dan plof ik maar weer op de bank :D hoop dat mn pakketje snel binnen komt! :D

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Mijn man en ik schelen 5jaar. Hij is 31 en ik 26!

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    das niet zo ver hier vandaan ;)
    ohja dat had je idd een keer verteld ja! *zeef*

ja ga t ze zeker vertellen!!! zie ze zo weinig :)

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

Waaa veel gekletst meiden!

@Zep geef de moed nog niet op meis! Zeker weten doe je het toch niet

@Lavina balen van je ongi :( nooit leuk... Wel fijn dat je deze maand nog een kans hebt.

@Kiwi ik had zondagochtend een posi test en maandagochtend niet meer. Maar betekent dat dan dat mijn ei zondagnacht is gesprongen? Hoeft toch niet perse want na posi test springt ie toch binnen 12-48 uur? Dus hij zou ook bijv vandaag pas gesprongen kunnen zijn? Zal vnv wel even bij vl peilen of ie nog een x wil klussen ;) just 2 be sure

@datum als t bij mij deze ronde raak is is mijn uitgerekende datum 29 april ook op mijn vaders verjaardag! ;)

@Leeftijd vl en ik schelen 5 jaar. Ik 21 hij 26

@dilara fijn dat alles goed gaat! En wat veel echo's maar juist alleen maar fijn :)

@dinges nog niet opgeven hoor! Enne vette huid, daar heb ik helaas al jaren last van :( super vervelend! probeer zovaak van die cremetjes en dingetjes tegen vette huid ed. Helpt helaas niet echt. Het is niet echt super super super vet maar ja in de loop van de dag glimt mn voorhoofd toch wel en dat vind ik super irritant. Heb trouwens ook sinds een paar dagen zo last van puitjes in mn gezicht. Echt zo lelijk.. op mn wangen maar ook op mn borst inderdaad. Misschien te maken met mn eisprong ofzo..

@bf beetje bijgekomen ? ;) hoe reageerde jij en ml toen je die testen zag. Springen, lachen, huilen, gillen? hahaha. Nou de testen netjes bewaren he! En de foto's ;)

@app is er een zp app?? wist ik niet! Ik heb ook de MBK app maar vind ook de Womanlog fijner omdat ik daar notities en symptomen kan bijhouden. Bij MBK gaat de cyclus ook niet eens verder dan ergens in de 30 ofzo ik kon mijne in ieder geval niet rekenen tot 43 ofzo dus dat was een beetje jammer.

@knuffie kan idd innesteling zijn.

@kiwi ik ben er nog niet helemaal uit wanneer ik wil testen. Ik denk dat het er gewoon een beetje aan ligt hoe ik me voel. Stel ik heb allerlei gekke symptomen en denk echt dat t raak is denk ik dat ik me niet kan bedwingen en dan test ik gewoon eerder. Maar onze nod is een maandag en dat weekend ervoor ben ik met mn hele familie een weekend naar de Ardennen. Aan de ene kant lijkt het me dus leuk om van te voren te weten of ik zwanger ben. Dan kan ik ook uitkijken met alcohol enzo. Aan de andere kant denk ik dat ik mn mond dan niet kan houden tegenover familie! En dat vind ik wel erg vroeg om te vertellen dus ja dilemma.. voor of na het weekend.. Denk toch na ;) dus gewoon de 20e.. En ik denk dat je voldoende geklust hebt maar mocht je nou nog zin hebben vanavond kan het nooit kwaad ;)

@minnie gelukkig gaat t nu beter meis! Lijkt me verschrikkelijk zo misselijk :( bah... En wat leuk dat je nu een buikje krijgt. Foto??? :D (niet nieuwsgierig)

@hier.. moe :D hoef gelukkig niet te koken heb nog eten van gister. Verder denk ik dat mn eisprong wel echt is geweest nu. Het voelt allemaal niet meer zo drukkend en opgeblazen. oooh wat hopen we dat het deze ronde raak mag zijn (net als iedereen dat hoopt ;)) Ik heb er opzich wel vertrouwen in maar aan de andere kant wil ik ook niet teveel hopen. Geduld...

19. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ jazz, ja 12-48 uur na je eerste posi test. M'n eerste was ook zondagochtend, en ik heb hem gisteravond gevoeld. ;)

Maar als die van jou ook zondagochtend posi was zit je niet meer in de 48 uur? Of nog net wel?

Wij gaan vanavond niet meer klussen, nu gewoon op t wachtbankje!
    Als deze cyclus deze maand ook raak zou zijn, dan ben ik ook 29 april uitgerekend, hihi.. Zou wel leuk zijn!

Ik ga ook echt pas wachten tot NOD! Niet meer eerder.. ;)
    Kan me wel voorstellen dat je dat graag dat weekend wil weten, maar eerste weken heb je nog geen bloedband met je beeb toch? Heb ik volgens mij hier keertje gelezen.

20. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    ik wacht me nod af om teleurstelling te voorkomen

Deel Deze Pagina