Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @testen: ik ga as vrijdag dus een testje wagen ivm t festival waar we naartoe gaan. Maar ik heb absoluut niet t gevoel dat t deze ronde raak is, dus ik twijfel een beetje of ik dan niet gewoon beter kan afwachten!

Net met vriendin wezen shoppen voor de babykamer:D t wordt heel mooi! Een hele aparte kleur paars, metallic. Kan goed voor een jongetje en ook voor een meisje! Ze willen t geslacht namelijk niet weten.

2. Jazz

Jazz Niet meer actief

Nee dan zou mn ei inderdaad vanochtend op zn laatst gesprongen kunnen zijn en dan blijft ie ong 12 uur leven. Hmm klussen zal dus niet echt meer zin hebben? Denk steeds: heb ik nu wel goed genoeg geklust? :) maar denk t wel toch? Zondag en maandag geklust..

Zou inderdaad leuk zijn als we maandag de 20e allebei posi testen en tegelijk uitgerekend zijn hihi maar volgens mij telt iedereen het anders ja. En klopt je hebt niet meteen een bloedband. Maar denk wel dat ik dan dat weekend met mn hoofd de hele tijd bij het testen zit. Of juist niet en gaat de tijd lekker snel ;) ach we gaan het zien. Voorlopig houd ik het even op de 20e (jammer dat dat nog zo lang duurt he)

3. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ach je weet het nooit he meis. Soms verwacht je het totaal niet en is het toch raak! You never know ;) ik zou gewoon kijken wat prettig voelt. Wel vrijdag testen of afwachten.

En super leuk shoppen voor de babykamer! Heeft ze de meubels al? Hoeveel weken is ze nu?

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ze is nu 19 weken en een beetje. Ze voelt zich weer goed, gelukkig! Vandaag ook maar de bedrijfsarts geweest en voorlopig nog niet werken. Waarschijnlijk werkt ze niet meer voordat ze moet bevallen. Dus dat vind ze wel zuur, maar nu kan ze in ieder geval wel optimaal gaan genieten vd zwangerschap :D

Edit: jaa ze heeft al meubeltjes uitgezocht, maar ze staan nog niet in t kamertje! Ook al t eerste pakje voor na de geboorte. Zooo schattig! Moest er bijna van huilen, haha!

Idd ik kijk vrijdagochtend gewoon ff in wat voor mood ik ben! Ben ook gewoon heel bang voor teleurstelling (ookal weet ik eigenlijk al wel dat t niet raak is). Voel me soms al zo kut over m'n cyclus. En als de test nega is, dan dus weeeer zo lang moeten wachten. Maarja, als ik dan een paar dagen later ongi wordt, dan zal ik waarschijnlijk precies t zelfde gevoel hebben... Dus dubio!

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wil je een foto plaatsen als het kamertje af is? Ik wil namelijk ook iets met die kleuren.

6. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Zep, oh wat klote meid!!! Ik zo best wel gefrustreerd raken in jouw situatie...

@ Uitgerekend, volgens mij als ik deze ronde zwanger zou zijn ben ik rond 1 mei uitgerekend.

@ BF, haha die moeder van jou.. die heeft jou allang door! :D Mooi is dat!

@ Leeftijd, ML is 29 en ik ben nu dan 26.

@ Dinges, mijn NOD mag naar 22 augustus

@ Hier, ik begin weer ei-pijn te krijgen dus het zal niet meer lang duren denk ik. Gister avond trouwens niet geklust, had echt geen zin hoor.. Maar vanavond wel weer :D

7. madelief123

madelief123 Niet meer actief

@zepp, ik zou ook behoorlijk balen zeg!! Hoe kan dat nou?! Vind ie het allemaal iets te spannend? :(

@leeftijd, ik ben 26 en ml 29

@uitgerekend, ALS ik deze ronde zwanger zou zijn (ik hoop t, ik hoop t, ik hoop t!!!) dan zou ik rond 20 april uitgerekend zijn... Ik zou het wel heel fijn vinden want dat zou ik dl en de baby samen nog een paar maandjes thuis hebben voordat dl naar voor het eerst naar school moet...

@belle, klusze! ;)

@jazz, ik denk dat je wel genoeg geklust hebt, maar voor de zekerheid kan het nooit kwaad toch ;) In heeeeeel sommige gevallen is springt 't eitje pas later dan die 48 uur....

8. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Dinges ik ben op ongi gegaan vanochtend had je ff gemist denk ik, mijn nieuwe NOD 31 augustus

@zp app wist ook niet dat die er was, ff opzoeken zo haha

@app telefoon, ik gebruik de FF app om alles bij te houden.

@vette haren heb ik ook zo extreem, ze zeggen niet elke dag wassen maar moet wel anders durf ik de deur niet eens meer uit lol

@knuffie hoop dat je niet ongi wordt!

@Kiwi volgens mij is het goed zo hoor met het geklus van jullie :p

@minnie fijn dat je iets beter voelt, ach Gouda of Capelle is bij elkaar om de hoek toch :p Hoop dat de 2 weekjes snel voorbij zijn!

@julia ook spannend voor jou! duim voor je

@dinges ik test dus ook niet meer eerder dan 11 DPO (wat ik tot nu toe nog nooit gehaald heb)

@Jazz als ik een posi ovu test heb om 4 uur 's middags dan is hij de volgende dag negatief, dus wrs springt mijn ei dan in de nacht of de volgende dag. Fijn dat je nu ook voelt dag je ei is geweest. Enne hoop ook voor jou dat het raak mag zijn!

@Flora dat klinkt gezellig, paars metallic gaaf zeg, ben echt paars fan haha, alleen vl niet zo. Kan me voorstellen dat je niet precies weet of je wil testen, idd gewoon even kijken hoe je je voelt, en er is toch nog geen bloedband aan het begin

Gezellig wezen koffiedrinken bij mijn oude buuf, was een welkome afleiding van die K* ongi! Nu gaat het wel weer wat beter maar ja toch baal ik weer en begin ik me zorgen te maken of die LF toch niet het probleem is. Heb zo onwijs veel bloedverlies, heb ik normaal nooit.

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik ga even een paar uurtjes werken meiden. Manlief met bijgemaakt met nieuwe spijker broeken. Ik was net even aan het kijken waar we heen gaan op vakantie! Nog 2weken werken vanaf morgen. Jippieeee!

10. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Swimming werk ze, en die 2 weken vliegen zo voorbij!

11. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    ***EGO***
    Emotionele achtbaan hier.. ben op het werk, alle prikkels en geluiden komen tegelijk binnen.
    Me collega zegt net iets op een wat wat rare manier en ik knapte.. huilen huilen... bah.. helemaal overstuur :(
    Weet niet wat me overkomt bahbah..
    **einde ego**

Oh en lavina en bf ik pas vanavond de lijst aan :)

12. madelief123

He meis, wat ontzettend vervelend zeg! Dikke knuffel! Nog eventjes volhouden, tot hoe laat moet je werken?

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Dinges ahh lieverd hoe kan dat toch?? :( Zit je niet lekker in je vel? Heb je enig idee hoe het komt of is het zomaar uit het niets? Wil niks concluderen maar ik dacht wel meteen van.. misschien wel al hormonen van evt zwangerschap? :)

Hoelang moet je nog? knuf

14. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Tot half 11 :(

15. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ahh ik heb geen idee maar ben zo al een week :(
    En als het zwangerschap zou zijn zou ik zoals ik zei heel verbaasd zijn.. maar als het niet zo is lopen de jormonen de spuigaten uit.. echt niet leuk :(:(

16. madelief123

Owh balen :( gaat het al weer een beetje?

17. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Pff jawel maar nu helemaal brak..

18. madelief123

Dat snap ik, nu maar hopen dat het een heeeeeele goede reden heeft in de vorm van een posi test ;)

19. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Dinges ah getsie wat balen dat je je zo voelt zeg! Hormonen zijn eigenlijk ook zulke verschrikkelijke dingen! Fijn dat je inmiddels weer wat opgeknapt bent, je wordt er wel altijd moe van he :( Succes nog tot half 11, knuff!

20. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Dinges, aahh meis! Knuf! Hopelijk is het gauw half 11..

Deel Deze Pagina