Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ja wat het ook is, het is niet leuk! Vraag of je mannetje straks extra lief is voor je en je warm onthaalt met een kopje thee en een dikke knuf! Zou ik doen tenminste :):D

@pendel ik heb weer een nieuwe! Ditmaal moest ik alleen een foto sturen en mn vraag. Ze zei 3e kwartaal 2012(vermoed augustus) een meisje en de tweede een jongen!! :$ wow haha dat zou geweldig zijn natuurlijk maar een pendel blijft een pendel. Hoop dat augustus klopt hihi

2. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Jazz ja ik kreeg ook een van diegene, vermoed december 2012 mss januari 2013 een meisje, maar ufff zolang hoop ik niet meer te hoeven wachten hoor :p Voor jou is dat wel positief augustus!!!

3. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ dinges, ahh meis toch! Tis wat zo emo... Wat een gedoe... Alles verder goed met je? Nog even werken en dan lekker naar huis ! ;)

@ jazz, oh echt? Dus twee? Oeh spannend, augustus! Hihi

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

@lavina ohh pff nee dat hoop ik ook niet voor je! Maarja t is en blijft een pendel he.. :)

@kiwi ja ze kan dus ook 'kijken' hoeveel kinderen je in totaal krijgt (had ik niet om gevraagd maar blijkbaar kreeg ze dat wel door). Zou echt super zijn we willen wel 2 kindjes als het lukt. Enne ja augustus zou zo fijn zijn. Jij hebt ook bijna allemaal augustus. Zou zo leuk zijn als we samen posi testen ;)

5. Jazz

Jazz Niet meer actief

Joehoe wat is t hier rustig :D ik ga zo al richting boven, beetje op tijd slapen en morgen weer een dagje werken :)

@bf hoe was jouw dag vandaag? Weet je moeder t al en zoja hoe reageerde ze? Waarschijnlijk ben je morgen al ver voor mijn wekker weg dus bij deze wens ik je een hele fijne vakantie bij je broer en een veilige reis ;) en geniet van je ukje in je buik! Vind t helemaal leuk voor je. Hopelijk houd je ons een beetje op de hoogte.

6. madelief123

madelief123 Niet meer actief

Ja heeeeeel rustig.... ga zo ook maar eens mijn bedje opzoeken... morgenochtend testje wagen! ik voel helemaal niets dus verwacht eigenlijk niet zoveel, maarja je weet maar nooit! Anders vrijdag nog een keer proberen als ik nog niet ongi ben ;)

Truste!

7. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @pixels, spannend! Ik kijk morgen ook nog ff ;) slaap lekker !

@ jazz, jij ook slaap lekker!

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @swimming: zal t aan vriendin vragen als t kamertje af is of ik een foto mag plaatsen :) T is heel mooi, stoer maar toch schattig. Zodat t echt voor een jongetje en meisje kan. De rest heeft ze aangekleed met grijs/zilver.

@Dinges: nog een half uurtje ploeteren! Vervelend zo emo zijn :( laten we dan maar hopen dat t door n zwangerschap komt, dat heeft het in ieder geval nog een goed doel :D

@Hier: net bij mn schoonouders op de koffie geweest, die zijn gister terug gekomen van vakantie. Dus ff de vakantieverhalen gehoord :) Ze hadden een geluksvarkentje voor ons meegenomen, Iets van daar uit de regio! Heel lief! Hopelijk brengt hij ook echt geluk :p

Nu ga ik lekker douchen en naar mn bedje, ik ben dood op! Tot morgen dames!

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Oh en succes Pixels, ik duim voor je! Weltrusten!

10. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Dank jullie wel meiden :)

Ik sta ondertussen bij de nachtdienst met me collega maar ben gesloopt word echt zo gek van me zelf.. posi test zou natuurlijk helemaal super zijn maar de kwaaltjes sie bv bf had heb ik allemaal niet..
    Had 2 dagen heeeeeel veel witte afscheiding en nu niets meer.. normaal heb ik een paar dagen na me ei tot me ongi.. weet t niet meer hoor :(

Ik twijffel zelfs over testen.. want als er een streepje komt weet ik waar die emo buien vandaan komen aan de andere kant wil ik geen teleurstelling :(

11. madelief123

madelief123 Niet meer actief

Toch nog even spieken ;)

Bedankt voor het duimen meiden, hopen dat het goed helpt! :D

@dinges, wat vervelend die onzekerheid he... wanneer wil je een testje gaan wagen? Nog heeeeeeel even en je kan naar huis!

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Weer thuis van het werken. Even een bakkie thee drinken en dan zoeken we ons bedje weer op! Nog een paar dagen en dan is mijn ei alweer voorbij. En kunnen we weer normaal klussen. Ipv voor het zingen de kerk uit! Dat is echt niks........

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

@pixels oeeeh morgen testje spannend meis!! Duim echt heel hard voor je! :) morgenochtend ff spieken

@dinges ja vervelend die onzekerheid! Maar ik denk wel dat je nu echt te vroeg zou zijn. Slaap er een nachtje over en kijk hoe je erover denkt. Knuf!

Slaap lekker zzzZzzz...

14. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ha meiden,

Mag ik met jullie meekletsen? Ik ben zelf ook in mei begonnen en nu in ronde drie voor ons eerste kindje:) Ik zit al een beetje in spanning.....

Slaap lekker allemaal!!

15. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Jazz ja daarom pendels is meer voor de leuk :) enne slaap lekker

@Pixels oh spannend, ben benieuwd morgen, duim voor je, slaap lekker

@Flora gezellig bij schoonouders, hoop dat het varkentje geluk brengt!

@Dinges lastig he als je eigenlijk niet wil testen maar toch wilt weten, duim ook voor jou hoor

@Swimming oh dat is wel fijn als je weer normaal kan klussen he! Bijna! :D

@Nicolientje hey je hebt ons ook gevonden, gezellig! Andere topic liep echt dood he :p Voor jou ook alweer spannend ja, al een voorgevoel? Slaap lekker

@Bf nou weet ik niet meer of je morgenochtend of avond vertrekt, ben net een zeef, maar voor het geval dat je vroeg vertrekt, heel veel plezier bij je broer, geniet van je zwangerschap en het aan je broer te vertellen!!!

16. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    @ Lavina, haha...ik heb nog geprobeerd om wat leven in het andere topic te blazen, maar volgens mij is het hier een stuk gezelliger;)
    Ik voel me al de hele dag raar. Continue een opgeblazen buik, alsof hij 'vol' is. Ook met vlagen hoofdpijn en lage rugpijn. Kan ook komende ongi zijn maar ik voel me echt anders! Ik probeer mezelf niet gek te maken met analyseren wat ik allemaal voel, maar dat is moeilijker dan ik dacht:)

17. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Nicolientje ben benieuwd!! Wanneer ga je testen?

18. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Jazz, oh ben benieuwd met je pendel :D

@ Pixels, veeeel succes morgen, ben benieuwd!

@ Nicolientje, welkom!! Spannend hoor, wanneer ga je een testje wagen?

@ BF, alvast een heeeele fijne vakantie, maar ik geloof dat je vakantie nu al niet meer stuk kan ;) Lekker genieten he meis!

Een collega heeft mn nagels weer gedaan, dus ze zien er weer goed uit. Omdat mensen allemaal vakantie hebben enzo, moest zij morgen avond invallen, een andere collega werkt altijd vast op woensdag avond.. Nu zijn die 2 meiden + ik, echt de 3 musketiers altijd op t werk haha... En ik heb net ff geregeld dat ik ook morgen avond werk ipv morgen ochtend. Word echt zooo gezellig dus, dan zijn we maar met zn 3en aan het werk en verder niemand op kantoor :D

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Pffff uur aan t bijlezen :p hahaha

@pixels, ik duim voor je!!! Blaas ook gelijk wat hcg jouw kant op! :)

@dinges, hele dikke knuffel! En kwaaltjes verschillen echt per persoon...

@nicolientje, welkom! Succes nog even op t wachtbankje! :)

@hier, schoonouders en ouders weten t :) ze zijn allemaal blij! Balen dat ze hun mond moeten houden voorlopig :D haha en we hebben zelfs gelijk aal cadeautjes gehad! Schoonouders hadden tijd geleden al knuffels van Disney gespaard ergens bij, maar ze hadden zoiets van ".....(neefje) heeft al genoeg, dis is voor een volgende", dus wij kregen t mee! Knuffel van Mickey en van minnie :) en mn mams wist t vrijdag dus al zeker, ze had t alleen iets gematigd tegen mij gezegd haha, dus zij had zaterdag al gelijk cadeautjes gekocht :D heel vrolijk vorkje en lepeltje, en bijtspeeltjes en badspeeltjes :D echt heel leuk :D
    heb vandaag veel honger, maar zit ook steeds snel vol....heb wel dat ik nu 's avonds beetje half misselijk ben, en gisteravond had ik dat ook een beetje...kan t gelukkig wegboeren :) heb echt hele opgeblazen buik, hele dag nog niet naar de wc geweest, dus hoop dat dat zo nog ff gebeurd of anders morgenochtend voor we vertrekken! Scheelt weer :)

*blaast hier wat hcg rond* en natuurlijk blijf ik hier gezellig kletsen! Alleen komende week even niet zoveel hihi :D uiteraard kom ik morgen gelijk spieken naar pixels!!

Nog een kwaal: klotsende oksels...pfff....had mn vriendin ook, gelukkig was t bij haar met zo'n 8 weken voorbij :)

van t weekend cb indicator! Foto zal ik op fb posten! :) ga denk ik ook een Zweedse halen! Wel bijzonder! :)

afijn, accu bijna leeg dus ik ga er een eind aan breien!! We hopen heel erg dat t een goede plakkert is! En t besef is er nog niet helemaal hoor :D haha
    nu een sigaretje in de hoop dat ik zo naar de wc kan :):)
    morgen niet meer roken!!

slaap lekker meiden! En hoop echt op veel roze in augustus!!! :) liefs en tot morgenochtend nog ff snel :):)

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Tijdens t typen alweer nieuwe berichten! :D
    vakantie kan idd niet meer stuk op t moment! :):):D nu duimen dat alles goed blijft gaan!

@nicolientje, spannend zeg!!

Deel Deze Pagina