@knuffie: spannend!! Heb je verder nog ergens last van? @hier: mijn rugpijn lijkt minder te worden puistjes schommelt heel erg de ene keer denk ik oh valt mee, de andere keer denk ik wow ik zie er niet uit... Verder wat spierpijn naast m'n oksels, borstspieren zeg maar. Maar dat komt denk ik doordat ik gister de badkamervloer heb staan schrobben Ookal heb ik helemaal t gevoel dat dit niet onze maand gaat worden, heb ik op de een of andere manier toch wel ergens hoop. Wat duurt de wachtbank toch lang toen ik nog op zoek naar m'n ei was, vlogen de dagen voorbij. Daar is nu nix meer van over!
@ knuffie en Flora, spannend hoor! We gaan voor een roze maand, dus ook jullie uiteraard een positest! @hiero, de twee rondes hiervoor, zere boobies en tepels.. nu niets.. Een onbestemd gevoel in mijn buik.. Constant het gevoel dat ik "vol" zit. En we moeten nog anderhalve week wachten pfff.. Ach ja.. zaterdag heb ik een vrijgezellenfeestje. Dan is het weekend ook weer bijna om. Hebben jullei trouwens wel eens een vrijgezellenfeestje georganiseerd? Wij werden een week van te voren op de hoogte gesteld, welke datum het nu zou worden en wat het kost.. 80 euro p.p. Ik vind dat persoonlijk wel erg veel.
Heb trouwens ook last van puistjes.. Vette huid, misselijk met vlagen.. het is weer zover.. het WACHTEN.. pfff...
hey kiwi 80 euro is wel erg veel idd weet niet wat je gaat doen? zelf heb ik wellis een babyshower gegeven als gastvrouw zeg maar en ik vroeg 25euro pp maak zelf taarten enzo en ze hebben toen hele leuke cupecakes gemaakt incl drinken en wat lekker bij de koffie
@vrijgezellenfeest: ik heb er nog geen georganiseerd, maar voor mij is er uiteraard wel een georganiseerd toen wij gingen trouwen. Ik weet toevallig dat hun 100euro pp hadden betaald. Maar het ligt er natuurlijk helemaal aan wat je gaat doen. Wij hadden een programma voor de hele dag. Smiddags een activiteit, daarna ff borrelen, vervolgens uit eten, en daarna naar een themafeest. Dus dat allemaal voor 100 euro valt nog mee.
Wij gaan 's middags iets doen en daarna uit eten... Dat is mij vertelt. Dat is overigens ook het enige.. Meer vertellen ze niet.. beetje gek toch? Nou ja.. ik ga mee voor de aanstaande bruid en voor de rest niet... heb er nu al een hard hoofd in, zal vast een middag/avond zijn.
@Bf ja kan me voorstellen dat het anders is zonder sigaretje! maar wel goed van je, ben benieuwd 20 augustus! @Pixels jeej gefeliciteerd wat goed dat cb al 1-2 weken aangeeft Geniet er van meis! Hoop op een plakbeeb! @Roni mooi hoor de tuin, wat een werk zeg die zware tegels, nou ja vakantie in eigen tuin kan ook leuk zijn of mss een weekendje weg later ofzo? @Jazz haha je vriend zal wel gedacht hebben raar mens En ja hoop ook op een roze maand! @minnie fijn dat je niet misselijk werd, leuk die shirtjes en zo'n zwangerschapsketting, wil ik denk ik dan ook, ziet er zo leuk uit @Zep wat fijn de peptalk van je mams, en ook nog een goed gesprek met vl, duim voor je hoor! @knuffie gefeliciteerd met je 4 jarig huwelijk @topic ja we zijn echt een kippenhok hier maar supergezellig! @Dinges ah weer avonddienst, lijkt me niet fijn, werk ze meis! en bedankt voor aanpassen van de lijst @Bella maakte me ook zorgen maar las tussendoor dat het alweer gezakt is gelukkig maar, fijn dat het allemaal is uitgepraat en goedmaak sex is altijd leuk toch hihi, en wat lief van hem vanochtend zeg! enne die zaadcellen van zondag konden er nog best wel zijn hoor! @ruzies wij krijgen ook vaak ruzie in bed, als we ruzies hebben dan, omdat ik dan over dingen na ga denken en vl dingen vraag en dan wil hij vaak ook geen sex ook soms rondom eisprong maar dan komt het vaak toch nog wel goed. Ik ben wel meer geirriteerd ook sinds we bezig zijn met zwanger worden. @knuffie idd geen bloed geeft moed! @Flora ben benieuwd hoor! duim voor jou ook! @Kiwi gek het dat je telkens andere klachtjes kan hebben, nog ff volhouden ja. Vrijgezellenfeestjes heb ik zelf maar 2 keer meegemaakt, ene keer kanoen en de andere keer hadden we make up workshop, en dat was geloof ik 50 euro pp inclusief wat we voor de bruid betaalden. Ik ging vanochtend uit bed toen vl was opgestaan omdat ik zo'n last had van krampen hele nacht, loop ik op de gang loopt het bloed gewoon echt druppelend langs mijn benen, gatver! Heb ik echt nog nooit gehad dat het zo extreem was en ik niet een nacht met een tampon kon doen zeg. Ook hier ontzettende pijnen en krampen dit keer. Heb net mijn inlegzooltjes opgehaald en alvast wat boodschappen bij de Lidl gedaan. Lach me suf kom ik buiten zie ik een auto achteruit rijden omdat een vrouw he kijk uit riep. Zit er niemand achter het stuur Oo, was iets minder dat ie tot stilstand kwam tegen iemand anders zijn/haar auto. Maar moest wel 3 keer kijken toen ik die auto zag rollen en niemand zag. Ik maar weer naar binnen de bedrijfsleider geinformeerd, want ze hebben daar geen omroepsysteem. Aangezien ik ijs had gekocht heb ik niet gewacht maar echt zo dom, op een beetje schuine parkeerplaats zet je je auto toch in handrem en/of versnelling. Verder ga ik vandaag niet al teveel doen.
@ Flora, dat is ook raar ja als er nooit een keer ruzie is. Al moet ik wel zeggen dat wij tegenwoordig ook bijna nooit ruzie hebben en soms klapt het een keertje haha. Zoals gister. Bij ons begon de ruzie gister eigenlijk pas rond half 12 want toen was mijn collega net weg. Ik had nl ineens afgesproken met haar om vanavond te gaan werken, samen met die andere collega, super gezellig dat we ineens met zn 3en zijn, komt nooit voor dat wij met zn 3en in de avond werken omdat ik eigenlijk nooit savonds werk. ML vond dat niet leuk omdat ik donderdag avond ook al weg ben, dan ga ik uiteten met mn nichtje. En hij moet vrijdag avond werken, altijd. Ja oke dan zien we elkaar 3 avonden niet maar, jammer dan... maar toen had ie ook opgevangen in ons gesprekje met mn collega, dat ik ja had gezegd om over een paar weken te gaan stappen op zaterdag avond. Ze hebben het er al een tijdje over dat ze het leuk vinden als ik mee zou gaan. En ML en ik hebben vanaf het begin al een afspraak om nooit apart uit te gaan. Bij mn ex (in combi met alcohol) was het dus verkeerd gegaan, toen ik een keertje alleen ging stappen. Heb er al eens hierover verteld in dit clubje, maar dat is 100 jaar geleden zeg! En toen ging ML nog meer oude koeien uit de sloot halen die ik had gedaan toen ik teveel gedronken had, en tegen hem toen had verteld. Iedereen doet wel eens iets waar ze spijt van hebben toch en ja in dat jaar heb ik zoveel gedaan waar ik spijt van had (jaar tussen de twee relaties in). Dus hij bleef daar maar over doorgaan gister en ik werd echt zwaar geirriteerd en had zoiets van wat denkt hij wel niet? Hij deed echt net of ik met iedereen mee zou gaan, en zelfs nu nog! Dus ik gooide de vlam in de pan! Maarja, gelukkig toch nog wel goed gekomen gister
@ Vrijgezellenfeest, bij mij waren ze ook iets van 100 pp kwijt en dat was ook alleen maar een etentje en daarna stappen
@Babyfotograaf fijne vakantie en geniet ervan! Nu ben je vast helemaal in de gezellige stemming! Hopen dat het stoppen met roken je gaat lukken! Mij niet echt helaas... @Nicolientje: Welkom! Op dit forum is het heel gezellig! Dus bljif lekker plakken!
Meiden ik moet even wat van me afschrijven. Een goede vriendin van mij heeft net laten weten dat ze haar bruiloft in intieme kring gaan vieren. Wij hebben onze huwelijksreis daarop aangepast, maar krijg dit nu pas te horen. Op mijn bruiloft is ze ook niet geweest. Ik vind dit echt zo klote. Heb al meer door de vingers gezien, maar dit gaat me echt te ver gaan. Voor mij is echt echt einde vriendschap. Ik ben zo boos............ Zo nu genoeg gemopper.
Jeetje....wat een druk maar vooral gezellig forum Ik heb helaas niet altijd tijd om overal op te reageren... @BF, een hele fijne vakantie meid en laat je nog even weten hoe je broer heeft gereageerd? @Swimming, ik kan me heeeeel goed voorstellen dat je zo reageert:x Je kunt van een vriendin veel slikken maar genoeg is genoeg! @Pixels, gefeliciteerd meid!! Geniet ervan @ ego verzoekje, willen jullie morgenvroeg heel hard voor me duimen als ik een testje ga doen? Ik heb er een goed gevoel bij en nog geen ongi in aantocht....
@swimming pff kan me voorstellen dat je je zo voelt! Idd genoeg is genoeg en ik zou het ook niet pikken hoor! @nicolientje duim voor je, ben heel benieuwd morgen
@lavina @nicolientje ik heb het hoofdstuk ook afgesloten. Van mij hoeft het Niemeyer. Ik ga geen stap meer zetten! Ik moetje altijd aanpassen, want zij kan het niet en is zielig! Wil eigenlijk klussen vanavond, maar is een beetje een risico. Hij zou maar raak zijn! Ik hou me maar even aan mijn woord. Over ruim een week mag alles weer. Dan is mijn ei geweest. Ik merk dat aan het slijm dat veranderd. Wanneer wordt je eigenlijk vip member of junior member?
Hoi meiden ben ik weer! @Nicolientje welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen Spannend bijna testen. Ik heb ook wel een goed gevoel bij deze ronde. Ben benieuwd! @Dinges heb dr gistermiddag een foto gestuurd en had 's avonds al antwoord. @Pixels ben zo blij voor je!! Ben je beetje bijgekomen? Hoe reageerde je mannetje en je vriendinnen? Ik weet ook niet of ik het voor me wil houden hoor. Ik heb zoiets van als het fout gaat wil ik dat ook kunnen delen! Anders moet ik een soort 'geheim' met me meedragen vind ik ook niet leuk. Ik wil ook een foto van je tuurtest!! En wat bizar dat die CB indicator 2 dagen voor NOD al zo goed werkt zeg! @roni wat is je tuin mooi geworden. Dat wil ik ook wel in mn achtertuin het is echt een jungle @minnie gelukkig gaat t beter met je! En ja kan me voorstellen dat je die zwangerschapsshirtjes wil kopen. Wil ik ook wel haha @Zep goedzo meid gelukkig voel je je wat beter. De hoop zeker niet opgeven @pixels ik was deze maand ook een beetje misselijk rondom ei! Nooit eerder gehad/gemerkt. Deze ronde voel ik ook de hele tijd zo'n drukkend/krampachtig gevoel in mn onderbuik bij mn eierstokken en in mn zij enzo. Heb het idee dat er van alles gebeurd Hoop dat ik je snel achterna mag gaan hihi @Zep idd vreemde cyclus! En scriptie ja nouja aan gewerkt kan ik eigenlijk niet zeggen wil me gewoon niet lukken om echt vooruitgang te boeken. Loop gewoon vast en kan me niet concentreren en ben niet gemotiveerd. Bah. Hoe is t eigenlijk met jouwe?? @Kiwi leuk vrijgezellenfeestje. Best hoge bedragen zie ik voorbij komen daarvoor! Waar wordt het gehouden? En wanneer gaat de bruid trouwen? @bf jeej 20 augustus een afspraak! Op mijn NOD!! @bella zo herkenbaar jullie ruzie. Als wij ruzie hebben is het ook om zoiets! Van stappen en jaloezie om andere jongens etc etc zooo hatelijk! @swimming ooh dat is ook niet leuk zeg! kan me voorstellen dat je geirriteerd bent @nicolientje oh morgen al testje! spannend ik duim voor je hoor! zo pff ben er nu ff klaar mee haha ga maar eens ff lekker douchen
@bella: ja ik kan me voorstellen dat je daar boos om wordt! In een relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen, ookal is het ooit mis gegaan in een andere relatie. Je hebt ervan geleerd en die tijd is voorbij. En wat betreft meerdere avonden weg zijn; das nu maar voor een keer en niet elke week, dus niet zeuren hihi. Ik vind t af en toe ook fijn om juist iets zonder ML te doen. Maar t 'gedrag' van je mannetje kun je ook ombuigen naar iets positiefs. Hij wil gewoon graag bij je zijn en houd veel van je, waardoor er vaak ook een angst is om diegene kwijt te raken. Je mannetje handelde gisteren vanuit die angst en dat hoeft niet altijd onvertrouwen te betekenen! @nicolientje: mijn duimen zijn al voor je aan het draaien! @swimming: wat kut dat je vriendin zo doet ze had op z'n minst eerder kunnen laten weten dat jullie niet uitgenodigd zijn! Dat je t klein wil houden is natuurlijk prima, maar stel je vrienden daar dan ook bijtijds van op de hoogte!
Oh net trouwens ff t dorp in geweest i loooooove shoppen in de uitverkoop Heb een rokje, korte broek en jurkje van esprit voor 25 euro weer helemaal blij natuurlijk!