Vanavond dan nog maar een keertje klussen voor de zekerheid. Dan heb ik het dus vanaf zondag om de dag, is wel goed toch?
@ Jazz, nou we zullen het zien dan haha.. Ik ga pas testen op of na NOD, dus 20 augustus of 21 augustus. Niet meer in het weekend.. dus voor NOD. Ik heb dat "volle" gevoel ook de hele dag Jazz, maar ook elke keer krampen. Apart gevoel zeg maar. Kan me niet herinneren dat ik dat de rondes hiervoor ook had.. @ Bella, anders zijn we gewoon met zn drieen zwanger in 1 week Vind om en nabij 29 april wel gaaf om uitgerekend te zijn. Net na ons 1ste jubileum en net voor Koninginnedag haha.. Een koningskindje, misschien wel @ pendels, bij jou zitten ze inderdaad om en om, Jazz. Jongen/meisje.. misschien jongen EN een meisje.. hihi..
Hier net ook nega getest, maar ben nog vroeg. Gisteravond wel wat bloedverlies. Maar of dat innesteling of beginnende ongi is weet ik niet dus nog maar even afwachten.
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 01-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger!02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger!12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 16-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥zep (30 jaar), nod: 9 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar) Zwanger! ??- ?? - ???? uitgerekende datum , 2e kindje. ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 1 kindje ♥♥ Nicolientje ( jaar), nod: 12 aug., 3e ronde, 1e kindje ♥♥ Dinges1989 (23 jaar), nod: 12 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 13 aug., 2e ronde, 1e kindje ♥♥clientje (28 jaar), nod: 16 aug., 3e ronde, 2e kindje. ♥♥Jazz (21 jaar), nod: 20 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 20 aug., 3e ronde, 1e kindje ♥♥BellaNoa (26 jaar), nod: 22 aug., 5e ronde, 2e kindje. ♥♥swimming (26 jaar), nod: 25 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 31 aug., 4e ronde, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥roni (30 jaar), nod: 2 sept., 3e ronde, 3e kindje. ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), nod: 7 sept., 5e ronde, 2e kindje 10 Zwanger!, 0 twijfeltest, 0 ongesteld, 3 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 9 nog niet bekend @clientje, toch even op nega getest gezet hopen dat ie snel op roze kan! @Julia, hoe zit het met jou? al getest? of negatief...
Incoming mega post (als jullie nou eens niet zo vroeg op staan hoef ik niet zoveel bij te lezen hahaha) @Flora voor mezelf pendelen ben ik nog niet goed genoeg voor, dat vereist weer net wat meer, als ik nu voor mezelf pendel dan geeft ie aan wat ik wil en voel en niet het juiste. Lekker hoor bijna vakantie, en gewoon ff niks doen is ook fijn @Pixels gefeliciteerd nu voor het echie he! Misselijkheid nu al, hoop dat het snel wegtrekt! @Minnie wat leuk dat jullie het vl zijn oma eerst vertellen, en een mooie leeftijd heeft ze al ook, ben benieuwd naar de andere reacties! Gran Canaria schijnt ook leuk te zijn met een kleintje heb ik begrepen en is mooi eiland, Tenerife is ook mooi maar vond ik wat minder groen. @Bella ben benieuwd naar je ovu test ook! @Nicolientje ahhhh balen, idd geen bloed geeft moed, kan ook dat je traag HCG aanmaakt @Knuffie ah bah meis, gaan we samen roze volgende ronde! @Kiwi haha ja ben er druk mee maar is wel leuk Ah gosh ook al zo'n lieve man! Ik ben heel benieuwd hoor deze maand! @Zsa jeej een banner @pixels jaaa ik zag ze ook op beide maar die van vandaag is wel veel duidelijker zeg! @Sproetje Leuk dat 3 vriendinnen het weten dan kunnen ze ook met je meeleven En geniet maar lekker van je dagje vrij morgen @Dinges ah het is nog vroeg, wel balen van nega test @Roni haha ja zouden dan wel veel meiden zijn he! Ben benieuwd @Z&K test dat is een ultragevoelige tot 6 dagen voor NOD maar geen idee of ie nou echt zo gevoelig is nee. @knuffie heb al vaker van die verhalen gehoord over CB dat het echt zeikerds zijn @Zep oef hou je dat nog zolang vol om niet te testen? Lastig met je cyclus dan dat je het niet meer weer. Duim hard voor je hoor, enne ja als je denkt dat je je helemaal op een pendel zou richten dan is het idd niet goed @Bella pijn in liezen kan ook nog van ei zijn @tijd samen ben er ook wel aan toe maar we zijn net al paar keer ergens heen geweest met mensen dus ik wacht wel even tot de vakantie dan maar @Jazz wel lekker dat je vriend op beide dagen vrij is kan je altijd nog op de dag bekijken wanneer je test @clientje ja dat is nog wel iets aan de vroege kant, hoop voor je dat het alsnog raak is hoor, duim voor je!
Hier is ongi alweer bijna weg, zo vaag 2 dagen heel veel en nu bijna niks meer, nou ja lekker toch, kunnen we straks weer aan de klus hihi Heerlijk weer is het trouwens, ga zometeen even fiets van vl naar de fietsenmaker brengen, weekendboodschapjes doen en dan ff wat in huis doen.
@nicolientje, clientje & dinges: jammer van jullie testen, maar t is en blijft vroeg! Dus er is nog hoop Ik vind het voor morgen toch wel spannend! Ik hoop natuurlijk zoooo graag posi, maar iets in mij zegt dat ik voor Jan Joker ga testen... Ik ben de laatste dagen zo bewust van alles wat er in mn lichaam gebeurt en dat is niet altijd even fijn. Bij ieder krampje of steekje krijg ik hoop, of voel ik me rot dat m'n ongi eraan komt de wachtbank is gewoon écht niet leuk!! @kiwi: zou natuurlijk super leuk zijn om dan uitgerekend te zijn! Als t deze ronde toch raar zou zijn dan ben ik 22 april uitgerekend, dus ook n paar daagjes voor ons jubileum M'n vriendin is 31 dec uitgerekend dus misschien wel een kerstkindje of nieuwjaarskindje. Maar niet echt een fijne tijd om uitgerekend te zijn. Mjaaaa je hebt er niets over te zeggen, helaas! Bijna de helft van ons clubje is gewoon al zwanger! Toch een vruchtbaar topic hopelijk willen hun wat vruchtbaarheid aan ons doorgeven!
Dames, Hebben jullie wel eens het volgende tekstje gedaan: Neem een dun draadje en haal je ring (liefst trouwring of vriendschapsring, verlovingsring) erdoor en hou beide eindtjes tussen je duim en wijsvinger aan de linker hand. Hou daarna je rechter hand op vingers bij elkaar behalve je duim. Hou je duim zo zodat de ring ruimte genoeg heeft om er tussen door te gaan. Ga dan 3x op en neer tussen je duim en je vingers en hou hem daarna boven je rechterhand. Als hij gaat draaien wordt het een meisje en gaat hij heen en weer dan wordt het een jongen. Zodra hij stil hangt ga je weer 3x op en neer tussen je duim en je vingers. Herhaal dit totdat je de ring boven je hand houd en hij niet meer geweegt. Mocht hij eerst gaan draaien en daarna op en neer gaan dan wordt het een jongen en een meisje (tweeling) of andersom. Volgens mij hebben ze hier wel een naam voor maar weet hem zo gauw niet. Zelf heb ik dit net gedaan. Hij gaf eerst een meisje en jongen tegelijk aan. Daarna een meisje en toe stopte hij. Je kan hier natuurlijk niet vanuit gaan, maar toch leuk om te doen. Bij mijn beide schoonzussen is het uitgekomen.
Even een ego berichtje.... Net wat roze afgeveegd....dus dat betekend dat ik vanavond of morgen ongi ga worden. He gatver hier had ik zo geen zin in....even een baalmomentje hier. Vraag me echt af of ik op de verkeerde momenten klus ofzo! Ga aankomende maand starten met ovutesten want wil nu wel eens weten wanneer dat ei komt. Hebben jullie tips welke ik het beste kan gebruiken. Thnx
Wat is het stil hier, BF is zeker op vakantie? @julia: balen! Hopelijk volgende keer beter! @Swimming: vind zulke dingen altijd wel leuk, maar nog nooit gedaan. @pendels: heb er nu 2 ontvangen, beide een jongen, terwijl ik mezelf toch als meisjes-moeder zie haha! Ben erg benieuwd, hoop dat ze beide niet uitkomen, omdat ik dan nog lang moet wachten! @hier: nog steeds geen spoor van menstruatie Ik wil duidelijkheid! En ik ga de etos-zwanger worden gewoon weer 's ochtends én 's avonds slikken. Deed alleen 's ochtends aangezien ik 's avonds steeds vergat, maar neem het mezelf nu wel kwalijk :x
@ Julia, balen, maar nog geen bloed geeft moed! Ik gebruik zw & kids dipsticks ovutesten en als ik twijfel, dan gebruik ik een CB smiley. De laatste zijn wel wat duurder, maar gebruik je dna ook alleen bij twijfel.
@swimming: net ff gedaan, thank god kwam er niemand binnen op m'n werk De eerste keer ging de ring ronddraaien, geen cirkeltjes, maar het touwtje draaide om zichzelf heen zeg maar. Tweede keer rondjes draaien en derde keer ook. Daarna niet meer.
@Julia1984: Jammer meis... Maar het is nog niet doorgekomen toch? Kan ook innestelbloed zijn. Ik hoop voor je dat het het laatste is!
Denk niet dat het een innestelling is, dan is die wel heeel erg laat. I.p. zaterdag NOD...dus tja afwachten deze dagen.
@ Flora, nee ik heb ook echt een hekel aan de wachtbank. Nu nog niet zo zeer, maar wel een weekje voor je NOD zeg maar, pfff... @ Swimming, ja een vriendin heeft dat wel eens gedaan bij mij. Kwam uit, eerste jongen, tweede meisje, en toen kreeg ik niks meer @ Hier, ben net nog ff bij de KV geweest voor boodschapjes en ik heb de zwangerschapsvakken gewoon straal voorbij gelopen, hoe goed van mezelf! Haha... Ik ga ook gewoon geen KV testen meer in huis halen, pruts dingen! ZL is net super hard gevallen, zo zielig he! Hij viel met zn kin op tafel en vervolgens viel ie om met zn hoofd op de grond. Het ging echt zo, BAM - BAM..... Heeft ie net 2 cadeautjes gekregen hihi. Vanavond ga ik lekker uiteten, yummmmmmmmm heb er zo'n zin in!