Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Oh ja en laatst liet iemand hier die rammelaar voor om je iPhone zien, voor baby's........ nou ik heb net zoiets van fisher price gezien voor om de iPad, echt belachelijk zeg! En dan ook nog 35 euro daarvoor vragen!!

2. BellaNoa

Yes m'n iPad is binnen jeeuuhhh... Moest ik ff kwijt haha byebye laptop!

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @swimming: haha dat is pendelen wat je net beschreef :)

@bella: jeej iPad! Ik kan niet meer zonder :D ik riep altijd dat ik m niet nodig had, laptop zou veel handiger zijn. Totdat ML er eentje wilde hebben. Inmiddels heb ik m meer in gebruik dan ML :p lekker op de bank een beetje dingen zoeken en ZP-en:D

Jeeeuuuhhh vakantie! Haha. Heerlijk een weekje niets! Net ff wat boodschapjes gedaan voor t weekend! Heb er zin in! Het wordt prachtig weer in Belgiƫ, dus dat is ook mooi meegenomen.
    Hopelijk kan ik morgen de uitslag van m'n testje nog ff posten voordat we vertrekken, want we vertrekken al bijtijds.
    Zometeen de rest van de boodschappen doen met ML en de andere auto vast zo veel mogelijk inladen :) scheelt morgen weer inpakstress ;)

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Oh en Bella, dat was ik. Van dat iPhone ding... Nu dus ook voor de ipad Echt be-la-che-lijk!! Er zijn blijkbaar zijn er echt mensen die dat kopen ;)

Vanaaf trouwens verjaardag van m'n schoonzus, die wordt 26. Dus de vakantie start al leuk!

5. BellaNoa

Ja ik vind het ook belachelijk maar ach, het zal vast wel verkocht worden. Nou, jij hebt dus sowieso al een leuk weekend voor de boeg!! :D veel plezier en hopelijk een posi test morgen, duim duim!

6. BellaNoa

Net weer een testje gedaan maar nog net zoals gister.. Snap er echt niks meer van hoor! Al is is niet meer zo donker als de controlestreep maar nog steeds wel donker

7. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Jeetje, we stonden op de 2e pagina! Hoe is dƔt mogelijk? :D

Vervelend BN, als je niet echt duidelijkheid krijgt. Hoop dat ik nooit aan die dingen hoef te beginnen. Denk dat ik gillend gek word!

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Idd dooie bedoeling hier;) haha.

@bella: Hmm als ze toch lichter worden dan heb je je ei denk ik al wel gehad. Stomme ovutesten!

9. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Zo, daar zijn we weer.

Gaan zo even naar mijn nichie. Kijken hoe het met haar is ;)

@ Bella, daar wordt je toch helemaal gek van pfff..

@ flora, ti's idd een dooie boel hier haha..

@ hiero, nog steeds apart gevoel in onderkant van m'n buik. Gaat niet weg met naar de wc gaan haha.. Ook niet met eten ( want voelt alsof het eten ergens bovenin m'n keel zit. Apart weer..

Ik zal dr even een vraag ingooien... ;) wat doen jullie nu met je kindje als je gaat werken en wat doe je als je nog geen kindje hebt? Gastouderopvang, ouders, kinderopvang... Wij twijfelen een beetje...

10. Jazz

Jazz Niet meer actief

@ovutest soms snap je ze idd niet maar zelfs met mijn ervaring ben ik er blij mee haha anders was deze ronde weer aan me voorbij gegaan, nu ben ik wel een kanshebber haha maar idd dat wachtbankje.. Om gek van te worden :D vind t maar spannend weer

11. Jazz

Jazz Niet meer actief

@kiwi goeie vraag. Ik moet eerst maar kijken of ik straks wel echt werk heb. Zoja dan wil ik 3 dagen gaan werken. Mijn moeder gaat 1 dag oppassen en mn schoonmoeder weet ik niet. Reken er niet op ze heeft t nogal druk. Ik hoop eigenlijk zelf als gastouder aan de slag te gaan dus kan mn beeb lekker bij mij blijven (lijkt me super fijn) als ik ander werk doe denk ik toch kinderopvang tenzij ik echt een hele leuke gastouder tegenkom war t heel goed mee klikt en die ik 1000% vertrouw. Eigenlijk wil ik de beeb niet voor 6 maanden naar een kinderdagverblijf sturen. Daar vind ik ze dan echt nog te klein voor:)

12. Jazz

Jazz Niet meer actief

Oja en @bella die streepjes ovutesten kunnen je idd onzeker maken. Mocht je wel graag de testen willen blijven gebruiken maar wil je wel duidelijkheid dan is CB digitaal echt ideaal kan niet missen

13. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Flora vruchtbaar topic ja, nu de rest nog :D We stelen maar wat HCG en raken snel zwanger. Enne hoop dat je niet voor Jan Joker test hoor maar gewoon posi :D

@swimming dat is pendelen maar op een andere manier :D

@Julia hoop dat je niet ongi wordt hoor! en ik gebruik Z&k midstream

@Zsa Lastig dat er nog niks duidelijk is! Enne hoop dat de zwanger worden pillen je gaan helpen en niet jezelf kwalijk nemen joh, als het zover is gebeurd het toch wel!

@Bella ah goshie arm jochie! En hmm lekker uit eten, veel plezier met je ipad!!

@Flora geniet lekker van je vakantie! Wanneer gaan jullie naar het festival? Ze geven idd heerlijk weer op!!

@Bella vreemd die testen van jou hoor maar als het toch iets lichter is is het toch zo dat je ei is geweest, morgen nog maar eens kijken?

@Zsa haha ja is erg rustig hier! heb lekker van het weer genoten en beetje gependeld :p Dus dan kan ik niet tussendoor kletsen ook, maar ja weinig te melden in afwachting tot ei :D

@Kiwi hoop dat het beter gaat met je nichtje! Ben nu wel heel benieuwd naar dat gevoel van jou, nog ff wachten spannend spannend. Ik ben op het moment nog thuis dus ben er zelf voor toekomstig kindje, en anders denk ik gastouderopvang, kinderopvang is niet te betalen zo duur. Ouders is bij mij niet echt mogelijk mijn moeder is alleen, met mijn vader geen contact en schoonouders wonen in Duitsland.

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Heerlijk! Nog 1 dag werken en dan weekend. Lekker van de zon genieten in de tuin. We gaan cup cakes maken!!!! Laat mijn ei maat snel voorbij gaan. Dan weer heerlijk aan de klus:)

15. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    @ego, meiden ik moet even wat met jullie delen!
    Ik vind mezelf vet stoer :p
    Ik vroeg toch laatst of iemand ervaring had met harsen?? nou heb het gedaan hoor auuwww :p viel achteraf mee alleen op dat moment wat minder :D die hard :D

16. Jazz

Jazz Niet meer actief

whahaha Dinges.. VET STOER :p Heb je er nog een leuk figuurtje van gemaakt?? :D haha. Lijkt me ook wel fijn voor als ik op vakantie ga. Was t awkward? Het houdt mij een beetje tegen om daar in vol ornaat te liggen..

17. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Haha nee omdat ik weer apart blijk te zijn en mijn haartjes daar niet zo heel lang worden zeg maar..
    En ik snap wat je bedoeld, had ik ook maar die meid die het deed was heel lief, n de tijd voor me en kon ik leuk mee kletsen. Ze was een jaar of 24/26 dus was erg leuk :)
    Het gevoel viel mee alleen waren plekken die niet heel lekker voelde... verder nam ze soms wat rust tussendoor en deed ze het op mijn tempo dus ik ga volgende keer weer bij haar :)

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

Nou ik vind t dapper hoor hihi hoelang duurde t al met al?

@hier onwijs buikpijn! Had dit vorige maand ook dus vind t niet zo leuk. Zo'n harde opgeblazen buik alsof er heel veel lucht uit moet:)->) maar dat kan niet zeg maar.. Echt pijnlijk dus vl heeft ff kruikje gemaakt en kopje thee. Verder dacht ik wat kleine steekjes te voelen in boobs vanmiddag maar nu eigenlijk niet meer.

@flora spannend morgen ik duim voor je!!! Ik vind dat je bf en pixels gewoon achterna moet gaan hihi

19. clientje

clientje Actief lid

2 nov 2010
    124
    0
    0
    Hier lijkt ongi toch door te zetten. Dus alvast een nieuwe banner gemaakt.
    Mijn nieuwe NOD is 10 september
    Nu hopen dat het de volgende ronde raak is. We blijven duimen.

20. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Uhh 3kwartier maar dat was inclusief uitleg, schoonmaken, kletsen en naverzorging :)

Deel Deze Pagina