@ jazz, hier precies dezelfde "symptomen". Ik weet het zit mezelf weer helemaal gek te maken. Maar heb nog steeds geen zere boobies. Voel wel wat maar niet zo erg als laatste rondes. @ Lavina, ik word er ook nieuwsgierig van haha.. Ti's wat.. Pfff.. Heel gek want ik heb beetje hetzelfde gevoel als dat ik ongi moet worden, maar dan stukken minder. @ dinges, jij bent niet bang haha.. Heb nog nooit geharst haha.. Netjes altijd met mesje bijwerken. @ kids opvang, ikzelf heb ook liever gastouderopvang. m'n ma wil ziezo oppassen, dat heeft ze een paar weken geleden al laten weten haha.. M'n schoonma werkt ook, dus daar is het lastiger voor. Wil ook 3 dagen blijven werken. Dus we zullen zien. @ Flora, hartstikke spannend! We wachten af morgen, ik kijk gelijk ff alvast fijne vakantie!! Slaap lekker alvast meiden!!
@clientje, ik pas m straks aan heb nu visite.. maar balen meid!! Op naar dr volgende ronde!! @jazz, ja dat wel maar wel prettig dan iemand die zomaar klakkeloos aan het werk gaat..
@kiwi ik ben mezelf ook gek aan t maken geloof ik! Voel echt van alles maar hoeft natuurlijk totaal niks te betekenen. Toch wel fijn dat we hetzelfde voelen hihi. Nog ff geduld.. Hoe ging het met je nichtje??
@Dinges oh dat vind ik wel heel stoer zeg! Idd heel ritueel. Ik hou het altijd netjes bij met tondeuse en scheermes hihi. @Jazz opgeblazen gevoel klinkt bekend, ben benieuwd als je gaat testen. @Kiwi ik ben gewoon met jou samen nieuwsgierig
He meiden, Heb nog niet zoveell bijgelezen! Ben de hele dag naar Anrhem geweest, lekker geshopt met ml, dl en mn mams.. Dat is wel aan mij besteed Las iets over opvang, ik werk 2,5 dag en 2 dagen daarvan gaat dl naar mijn moeder en een halve dag naar kdv (vindt ze overigens helemaal te gek!) Mijn moeder zal ook op de baby gaan passen, heb er een beetje moeite mee om een baby al naar kdv te brengen... @dinges, bikkel! @jazz,kiwi.... ik hoop dat jullie syptomen voortekens zijn van een zw!! Dat zou toch leuk zijn!! afwachten, afwachten, en nog eens wachten
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 01-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger!02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger!12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 16-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥zep (30 jaar), nod: 9 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar) Zwanger! ??- ?? - ???? uitgerekende datum , 2e kindje. ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 1 kindje ♥♥ Nicolientje ( jaar), nod: 12 aug., 3e ronde, 1e kindje ♥♥ Dinges1989 (23 jaar), nod: 12 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 13 aug., 2e ronde, 1e kindje ♥♥Jazz (21 jaar), nod: 20 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 20 aug., 3e ronde, 1e kindje ♥♥BellaNoa (26 jaar), nod: 22 aug., 5e ronde, 2e kindje. ♥♥swimming (26 jaar), nod: 25 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 31 aug., 4e ronde, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥roni (30 jaar), nod: 2 sept., 3e ronde, 3e kindje. ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), nod: 7 sept., 5e ronde, 2e kindje ♥♥clientje (28 jaar), nod: 20 sept., 4e ronde, 2e kindje. 10 Zwanger!, 0 twijfeltest, 0 ongesteld, 2 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 10 nog niet bekend @clientje, NOD is aangepast @jazz, veranderd @Julia, hoe zit het met jou? al getest? of negatief...
@pixels, dank je haha @lavina, ik ook altijd hoor maar ben er zo een die ineens iets in d'r hoofd heeft en dan wil ik het proberen ook zo ging dat met me piercings ook haha
@pixels oh meid wat gezellig zo'n dag shoppen met je familie!! Al stiekem iets gekocht voor de beeb? haha. Enne oo 4 sept leuk!! Aftellen!! Zou echt leuk zijn idd als we allemaal nu zwanger zijn rond dezelfde tijd. Verder voel je je goed? @dinges prima hoor maar wanneer heb ik nega getest dan? Mis ik iets? Haha En wat is er al veel roze!!! Ik ga slapen truste en flora ik duim voor je
Nee niets gekocht voor beeb wacht dit keer echt tot ik weet wat het wordt! Voel me verder goed, beetje moe, beetje misselijk maar valt allemaal wel mee Truste!
@Pixels leuk zo'n dagje shoppen! @Dinges haha ja dat heb ik meestal ook maar niet met dit soort dingen, alhoewel ik me niet ergens voor schaam maar heb al snel last van irritatie dus maar geen waxen @Jazz welterusten @Flora ben benieuwd morgenochtend!
Hmm had al een keer gereageerd maar bericht is weg... Anyway snel dan: Pixels gefeliciteerd!!!!! Ik duim voor een goede plakbeeb! Ik heb morgen weer een echo hoop echt dat alles goed gaat daarbinnen Slaaplekker allemaal
@ dinges, inderdaad vet stoer ja!! @ jazz, spannend hoor bij jou, ik hoop dat het allemaal wat betekent. @ cliënte, balen meis en maar weer op naar de volgende ronde.. @ opvang, mijn moeder past 1 dag op en mijn schoonmoeder en voor de rest is hij gewoon bij mij of ML @ pixels, fijn dat je een leuke dag hebt gehad en shoppen is niet vervelend spannend 4 sept, krijg je dan ook een echo? @ meelanor, veel plezier morgen en natuurlijk wek even een foto spammen hè @ hier, net thuis... Heerlijk gegeten en er is nu boulevard hier in de stad. Zijn allemaal dingen met kunst en ik ben totaal niet zon type maar we besloten dan wel ff te kijken... Werd er ook een toneelstuk gegeven met muziek enz kon je een kaartje van kopen dus wij dachten ach we doen eens gek, de grootste lol dat WIJ daarheen gingen en..... Het was gewoon echt super leuk!! ik ga nu ook maar m'n mandje opzoeken, morgen weer de hele dag werken pffff zo geen zin en zaterdag ook nog eens! Tot morgen!
Pixels, lekker zeg een dagje shoppen, moet je ook bijhouden! Dinges, zeker stoer zeg, weet niet of dat ik het zou durven. Hier heeft de ongi doorgezet, denk dat mn nieuwe NOD 4 aug is, maar dan hou ik wel 26 dagen aan. Mijn NOD wisselt van 25-29 dgn weet dus eigenlijk niet zo goed wat ik moet aanhouden. Wat doen jullie eigenlijk altijd, langste, kortste of tussenin..... Jazz, klinkt goed....duim voor je client, balen meid...samen op naar de volgende ronde. Bella, klinkt als een zeer geslaagd avondje...werkse morgen.
Hey goeie morgen meiden, @bella, lekker zo'n avondje met zn 2en! @julia, balen meid! Op naar de volgende ronde! Gelukkig heb je vrij korte cyclussen Enne wat was jij nog laat wakker zeg hihi @hier, maar eens de energie bij elkaar geraapt om eens te antwoorden als mijn wekker was gegaan pff.... werkze vandaag !!
Goedemorgen ladies, Lekker vroeg op het werk, dus ik dacht al snel even een berichtje. @ Dinges, wat leuk dat je zo vroeg al een berichtje hebt gedaan haha.. @ Meelanor, spannend weer een echo! Hopelijk snel een foto @ Bella, heerlijk dat je genoten hebt met ml. Wat heb jullie gegeten? Italiaans, Indies, Nederlands??? @ Julia, balen... :x:x van de rode duivels.. dat is ook het vervelende met zo'n onregelmatige cyclus. @ Pixels, wat fijn dat je je "nog" (hopelijk blijvend) zo goed voelt Heb je al uberhaupt iets voor je beebje gekocht?? Ik zou als ik het zou weten gelijk iets kopen, als is het maar iets kleins haha.. Enne 4 september toch? Nog heel even geduld dus! @ hiero, nog steeds drukkend gevoel in mn buik (onderin) / krampjes en sinds vanmorgen steken links onderin, had ook een vloeibare/witte afscheiding vanmorgen. Het blijft een raadsel.. Ga maar proberen om vandaag iets gedaan te krijgen
Goedemorgen!! Had gehoopt dat flora al goed nieuws had gebracht blijft even spannend.. @meelanor leuk vandaag echo!! En spannend. Veel plezier en idd fotootje spammen hihi @bella klinkt als een leuke avond!! Balen dat je zaterdag moet werken.. @julia jammer ongi!! idd fijn dat je korte cyclus hebt @dinges wat vreselijk vroeg!! @flora hier ook precies hetzelfde! Nu ook echt die steekjes links en drukkend gevoel. Vreemd hoor Hier nog een dagje werken.. Vl moet vanavond werken voor een keertje en ik ga vanavond mn broer supporten in een dj battle in de melkweg vanavond (amsterdam). Wordt een latertje dus en morgen 12:00 aanwezig zijn voor vrijgezellenfeest! Werkse allemaal bijna weekend!