Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    Hahahaha ja dat zou wat zijn zeg... Maar ik heb 24 sep de eerste echo...

2. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Sinds mijn 16e zo ongeveer, en altijd gewoon stug doorgegaan en ontkennen dat er iets aan de hand was, op mijn 20e is het bevestigd door een arts maar ben nog steeds stug doorgegaan met werken. Totdat ik instortte toen ik 24 was en sindsdien ook gewoon echt niet veel meer kan. Ben blij dat ik mijn huishouden weer kan runnen en af en toe wat extra's kan doen. Het is ook lastig om je aan te passen, zeker als je altijd heel actief was, maar goed ik ben nu blij met wat ik weer kan doen zeg maar.

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hi :)

nee hoor niet zo kort maar vakantie :) we zijn 3 weken vrij, maar we hebben thuis ook nog hoop te doen...voordeur binnenkant verven, moeten we wel snel doen, want strakjes mag ik er niet meer bij zijn ;) en ml moet aan zn scriptie, ik moet aan de studie, en we moeten de schuur opruimen zodat alle zooi van boven naar de schuur kan (jaja kinderkamer!!!!!!), dus gelukkig heb ik voor we weggingen al opruimwoede gehad dus alles is al uitgvezocht en kan zo naar de schuur :)
    heb er al zo'n zin in he!! kinderkamer inrichtgen!
    en misschien gaan we wel alvast kijken voor kinderwagens, er zijn zoveel verschillende, en allemaal hun eigen voor/nadelen..dus wil me daar wel goed in verdiepen....;)

@lavina, echt niet tof....ik weet tot op zekere hoogte hoe t is als je lijf niet doet wat je wilt dat ie doet, of wat ie altijd kon....maar "fijn" dat je nu toch je weg ermee gevonden hebt.

@opvang, a fijn, schoonouders, misschien mn mamsc en verder ws kdv....zie nu bij mn neefje, hij heeft t er hartstikke naar zn zin!! En hij leert er echt veel!
    gastouder zou ik idd niet snel doen ivm ziekte e.d., al heb ik ook een tijdje gedacht om mn buurvfrouw tge vragen...

Accu alweer bijna leeg....als t zo stopt met regenen gaan we nog even naar tg meer om foto's te maken en naar t winkelcentrum zodat ml chocola kan kopen :D

en verder ben ik moe en een zeef :D na t ontbijt voelde ik me trouwens al een stuk minder belabberd :):) was ff net dat halfuurtje denk ik...

tot snel weer! Enne, vind er echt een hoop hoopvol klinken hoor! Xx

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    O en sproetje om te stoppen met roken
    liever stress van t stoppen dan je schuldig voelen....;)
    en praat jezelf anders aan dat je duizelig en/of misselijk word van een sigaret...

ik wee niet, heb nog wel wat gerookt (niet veel), maar op een of andere manier brandde t heel mn keel weg...?? Dus ik maal er eigenlijk niet om :D
    tuurlijk hedb ik wel momenten dat je er best 1 zou lusten, maar enkel omdat je normaal gesproken in zo'n situatie een sigaretje op zou steken..
    je moet echt die patronen doorbreken...

ook mag je trouwens wel nicotine pleisters gebruiken, roken is meer een geestelijke verslaving dan een lichamelijke, dus vandaag voor t eerst nog helemaal geen sigaretje gerookt, en ml net nog wel, en hij stinkt....bah....ik stonk dus ook altijd zo..buhhh :D blij dat ik niet meer stink ;)

5. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @bf: whaha dat stinken ja! Oehhh ik vind dat zo erg! Er hoeft maar iemand achter je in de rij bij de supermarkt te gaan staan die net gerookt had, baaaah! Als niet roker, ruik je het zo goed.

@lavina: kdv is wel duurder idd dan gastouder, maar weet niet hoe het zit bij gastouder, of je daar zelf eten/luiers mee moet geven eigenlijk? En ligt ook heel erg aan de omgeving waar je woont, in de randstad zitten de prijzen een stuk hoger dan vastgesteld bedrag door overheid. In het zuiden zitten de prijzen rond die index-prijs, dus heb je iig niet nog eens éxtra kosten omdat ze duurder zijn.

Zelf hoop ik super erg dat mijn moeder nog kan en wil oppassen. Dat is nog niet zeker.. vraag het ook pas als er echt iets op komst is. De rest neem ik natuurlijk mee naar kdv ;)

@hier: jeeeeeej, bruin! Ik denk dus dat 't zaterdag/zondag wel doorzet! Iig iets korter dan hoe het nu in banner staat. Yes!

6. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @anita: hoe zit dat als gastouder dan als jij er nu een kleintje bij krijgt? Waar gaan de opgevangen kids heen als jij verlof hebt en moet je afscheid nemen van 1 kind, omdat je er zelf 1 krijgt? (te groot kindaantal anders?)

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Coming Kids Gordijn Bedtime Blauw | Gordijnen | Baby-Dump

Hoop dat t lukt...
    Dit vind ik dus echt een geweldige serie!!
    Ze hebben m ook in t roze!!
    Ik weet in elk geval welke ik moetonthouden ;) hihi

Pfff ruzie met de ipad, werk echt nooit met zo'n ding :D

Ja roken stinkt echt ja!
    Maar ml rookt nu wel erg weinig, laat ik daar ook eerlijk in zijn :)

8. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    Ik heb het geluk dat ik goed bevriend ben met een andere Gastouder hier in de buurt waar mijn oppaskindjes heen gaan als ik ziek ben of met verlof moet...dat heb ik toen helemaal met de ouders besproken... En tegen de tijd dat ik moet bevallen gaat een oppaskindje van mij weg dit omdat zei dan 4 word en naar school gaat en zei niet in de buurt woont en dan dus niet meer komt wat ik wel heel jammer vind want ik heb haar al bij me vanaf zes maanden...

9. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Bf, leuke spullen zeg!!!En wat moet dat geweldig zijn geweest, het nieuws te vertellen aan je broer!! Nog geen last van misselijkheid?

Bella, raar ei heb jij deze maand zeg:D Ik hoop dat hij snel los mag komen! en leuk dat je met je nichtje op stap bent gegaan!!

Kiwi, fijn dat het beter gaat met je nichtje!!! Dat moet een hele opluchting zijn!!

Lavina, pfoe, wat heftig zeg........ En wat fijn dat je wel vooruit bent gegaan..... Je berichten klinken vaak zo positief en vol energie, ik vind het waanzinnig knap dat je zo in het leven staat ondanks die rotziekte!!! Alle respect voor jou!

KDV, ik weet het niet, mijn moeder wil graag op het kleintje passen! en mijn voorkeur gaat toch wel uit naar een gastgezin denk ik..

Werk, wat grappig dat er hier een aantal in de zorg werken, leuk!!
    Ik ook, en ik moet ook onregelmatig werken. Als ik mijn diploma heb wil ik naar een baan zoeken waar ik niet onregelmatig hoef te werken. Ben dat best wel zat...

Hier, zoveel last van krampen in bm en pijn onderrug.... En veeeel plassen..... Ik denk dat ik dit weekend een testje ga doen en als die nega is dan wacht ik tot 20 augustus...

10. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Bf netjes dat het niet roken je zo goed af gaat, en leuke gordijnen!

@zsa ja ik zit in de randstad dus het is hier bv heel erg duur in de kinderopvang

@zep dank je, probeer ook idd positief in het leven te staan. Hm die krampen en veel plassen klinken toch wel goed hoor, ben benieuwd naar je testje van dit weekend, duim heel hard voor je!

11. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Lavina, ik hoop dat het positieve tekenen zijn....... En fijn dat je voor me duimt!!:D

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Zep, wanneer ga je testen???? :):):):)

13. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Bf, ik ga morgen of zondag even een testje wagen:):)

Wat is het super rustig hier, ben ik niet gewend hier:D:p

14. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Hoi meiden,

ik wil even snel een foto met jullie delen via de laptop... Hoe kan dit nou weer?? Jullie hebben allemaal gezien dat mn test van 6/8 posi was, maar nu heb ik er ineens eentje die gewoon donkerder is dan de controlestreep!! :$ WTF!

Ps. ik ga zo ff alles op mn gemak lezen via de iPad

15. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bf zooo leuk dat je lekker babyspulletjes kan kijken voor t echie!! Heerlijk :D leuke gordijntjes idd. En goed dat t stoppen met roken goed gaat. Je zei altijd na posi test stop ik meteen. Toch wat moeilijker dan gedacht? ;)

@zsa volgens mij. Leuk dat je op een kdv werkt. Wil ik ook nog steeds maarja slechte tijd nu. Vind kdv ook prima voor mn kindje maar liefst vanaf 6 maanden maar soms heb je geen keus. En idd onbetaalbaar :$

@anita fijn dat je het zo kan regelen met die andere gastouder. En lijkt me ook erg moeilijk als dat meisje weggaat straks!

@zep oeee spannend meis! Klinkt hoopvol !! Ik duim voor een posi test

@dinges ik vroeg me nog ff af he, jij wil toch sph gaan studeren? Maar heb je dan niet zoiets van hoe ga ik dat doen met een beeb? Ik maak me al zo zorgen om mn af te ronden scriptie maar jij gaat eigenlijk vrij makkelijk gewoon een hbo opleiding starten :D hoe ga je dat doen? (vraag ik gewoon ff omdat ik me graag wat minder zorgen wil maken om mn school)

@hier lekker weekend :) vanmiddag na werk ff dutje gedaan want zal vannacht errg laat worden en morgen word ik 10.30 opgehaald voor t vrijgezellenfeest. Verder last van mn onderrug en voel de hele tijd iets irritants links onderin mn buik. Verder niet zoveel bijzonders eigenlijk

16. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Bella, dat is raar:(:( En je weet zeker dat je een normale ongi hebt en toevallig echt niet zwanger kan zijn?? Had ergens gelezen dat ovu testen positief uit kunnen slaan wanneer je zwanger bent..

17. Jazz

Jazz Niet meer actief

Wow:$ ja zie je.. Je moet altijd doortesten voor de zekerheid. Deze is echt knalposi gewoon haha dus dat gevoel in je liezen is echt je ei. Dacht ik al want ik had echt precies hetzelfde! Ik zou zeggen.. KLUSSEN:D

18. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Jazz, leuk weekend voor de boeg!!! Heeeeeel veeel plezier:D En wat kan een dutje toch heerlijk zijn he!!

Net geniest en kramp linkerkant lies, voel het doortrekken naar been en tintelen. Ach ja, ik reken nergens meer op na de vorige ronde.... We zullen het zien:)

19. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Bella nou blijkbaar waren die anderen dan dus nog niet positief, dit is een echte knaller! Vandaar ook die pijn in je lies! Klus ze!

@Jazz lekker hoor middagdutje maar mag ook wel als je nog zoveel voor de boeg hebt, veel plezier! En ben benieuwd of het symptomen zijn waar je nu last van hebt :D

@Zep hmmm klinkt toch echt wel heel goed hoor

Hier weinig te melden ben alleen vandaag echt doodmoe dus ja dan doe ik gewoon weinig. Over paar daagjes beginnen voor mij de ovu testjes ook weer. Fijne avond meiden!

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @jazz, ja direct stoppen was idd moeilijker!! Alle emoties die er op zo'n dg bij komen kijken maken t er niet makkelijker op!
    Maar gister de 3 halve sigaretjesdie ik heb gerookt waren voor t neppie hoor :D dus niet geinhaleerd, dag ervoor wel nog eens hele sigaret, maar vond t toen eigenlijk al helemaal niet meer lekker, dus meestal dan gewoon ff 1 hijsje van ml, maar dat brandde weg in mn keel :D dus ook niet echt geschikt :D
    En baahhhhh ml heeft net gerookt, stinkt :D haha
    Ik heb t al helemaal niet meer in de gaten ls ie gaat :Dis dat wat :Dmaar hij rookt nu zn sigaretten op en dan stopt hij ook!!

Je vroeg volgens mij ook naar onze reacties ;) we hadden zondag eigenlijk al de 1e emoties gehad ookal was t een tuurtest :D dus dinsdag toen ie gewoon hartstikke duidelijk was werd ik zoooo onzeker ervan :D ml zag alle gelijk terwijl net wakker en nog geen koffie enzo, en hij heel droog "die zijn positief hoor" en verdween vervolgens nar buiten voor zn wakkerword sigaretje :)
    Ik ws daarentegen nog erg terughoudend en wilde echt eerst meningen hier op zp afwachten :D, rollen hadden we dus opeens omgedraaid :D pas toen ik de bevestiging op t forum kreeg wilde ik tgan geloven!

Maar we kunnen t nog steeds niet helemaal bevatten hoor, we vinden t nog maar raar dat er een beebje in mn buik zit en dat we over een tijdje papa en mama worden!!! Klinkt nog heel gek :D dus we zeggen we af en toe even papa of mama tegen elkaar, en dan moeten we vervolgens heel hard lchen, alof t een droom is en niet de werkelijkheid!!!! Ben volgens mij gewoon niet in staat om te geloven dat t echt zo is en ook echt nu zodat we t konden vertellen in t echie!!! Zo bizar!!!

Mar jazz, heb je vanavond vn die wilde plannen?? ;)
    Fijn weekend in elk geval!!

Word trouwens helemaal kriegel van dat typen ip ipad...pffff..... Irritant!!!!!

Deel Deze Pagina