Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik heb m gezien! :D Heel erg mooi en bijzonder he!

2. BellaNoa

Pff hier echt ontzettende buikpijn onderin, net alsof ik echt gigantisch ongi ga worden zeg maar :(

3. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hier 2 dagen last gehad van vruchtbaar slijm. Gister heel even last gehad van mijn zij. Het vruchtbare slijm is nu over, dus hopelijk wordt mijn cycles iets korter :)! Is de pijn bij jullie ook elke maand verschillend of altijd hetzelfde?

4. BellaNoa

Bij mij eigenlijk wel iedere maand hetzelfde... beetje een druk meestal onderin en wat menstruatie buikpijn... maar vandaag is het gewoon echt erg dat ik er bijna krom van loop

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bella is het erg dat het bij mij zo verschillend is? Heb je goed geklust of vanavond weer aan de klus?

6. clientje

clientje Actief lid

2 nov 2010
    124
    0
    0
    Dames, ik ben toch niet ongi geworden. Bloedverlies was ineens over dus toch maar een test gedaan. En geloof het of niet: IK MAG OP ROZE!!! Uitgerekende datum zoals nu net berekend is 20 april.

7. BellaNoa

Whaaaa Clientje, gefeliciteeeeerd!!!!!! :D:D:D

@ Swimming, denk dat het niet zoveel uit maakt hoor.. ei is ei :p Gister avond heb ik geklust, dus vanavond niet, denk dat het wel goed is want die zaadjes zullen nu nog wel leven toch?

@ BF, nu weet ik wat jij bedoelde met tintelende doos hahaha...

8. BellaNoa

@ Clientje, ff foto nog?? Had je een knaltest, of?

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @clientje super gefeliciteerd. Kom maar op met die foto! Gaat goed meiden. Nu de rest nog!

10. BellaNoa

Volgens mij is het echt een roze maand deze maand :D het begint in ieder geval al erg goed! hopelijk de rest ook op roze deze maand :D

11. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    Clientje super zeg gefeliciteerd nu lekker genieten

12. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Dat is nog eens goed nieuws! Weg ongi hier met roze voor clientje! GEFELICITEERD!

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Mutsy 4rider lightweight??? Die heb ik eigenlijk in gedachten, maar vind de jools day ook wel heel mooi :)

14. madelief123

madelief123 Niet meer actief

Ff snel reageren!

@meelanor, ga de link straks bekijken!

@clientje, whaaaaaaaa! Super!!!! Gefeliciteerd!

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam

Hahahahahaha :D:D ik had t alleen pas na de innesteling of eind ervan ofzo :D

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @clientje jaaaaaaa gefeliciteeerd!!!! Foto foto foto foto! :)

@hier, heb de test vsn gister meegenomen stockholm in :) en met leuke achtergrond foto gemaakt :D hahaha voor t allereerste fotoalbum van onze mini ;) mini's allereerste vakantie :D haha
    Geloof dwt ik zo weer ff iets ga eten, even iets kleins :) we hebben heerlijk gelunchd met pizza haha, en heb maar een halve op :D gelukkig had ik 2 vuilisbakken bij me ;)
    En heb armbandje gekocht volledig van carneool, voor bescherming van mij en ons beebje :)
    Stond in die winkel, en dan moet je dus de stenen voelen of ze je ligge, en ik stond bij de maanstenen (die staat erom bekend), had er verschillende vast gehouden en werd me toch misselijk en naar... Dus ik moest daar echt weg uit die hoek met maanstenen :D heel gek, dus naar de andere kant van t winkeltje, en daar kon ik t gelukkig opboeren dus ging t weer pleite :):) en toen kwam t meisje van de winkel (ze had even gegoogled voor me ondertussen :)) met carneool aan :) en haddie ook al gvondenop internet en die past ook bij mn sterrenbeeld...tis maar net waar je in gelooft natuurlijk :)
    En raar maar waar, heb deze hele ronde mn armbandjes met stenen om gehad waar ook maansteen bij zat en tadaaaaa ukje in mn buik ;);) stom toeval natuurlijk :D
    Maar is wel een mooie teenop zich carneool :) en baadt t niet, schaden doet t zeker niet...
    Helaas geen heel warme pantoffels kunnen vinden, maar ook geen ramp natuurlijk :)

@knuffie, ik ga zo even naar je link kijken!!

17. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    #1977 Dinges1989, 11 aug 2012
    Laatst bewerkt: 11 aug 2012
    ♥♥ NOD ♥♥ Juni
    ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 01-03-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger!02-03-2013 uitgerekend,1e kindje.
    ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje
    ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger!12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING!

♥♥ NOD ♥♥ Juli
    ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje

♥♥ NOD ♥♥ Augustus
    ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 16-04-2013 uitgerekend, 1e kindje.

♥♥zep (30 jaar), nod: 9 aug., 4e ronde, 1e kindje.
    ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 20-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 15-04-2013 uitgerekende datum , 2e kindje.
    ♥♥ Nicolientje ( jaar), nod: 12 aug., 3e ronde, 1e kindje
    ♥♥ Dinges1989 (23 jaar), nod: 12 aug., 3e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 13 aug., 2e ronde, 1e kindje
    ♥♥Jazz (21 jaar), nod: 20 aug., 3e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 20 aug., 3e ronde, 1e kindje
    ♥♥BellaNoa (26 jaar), nod: 25 aug., 5e ronde, 2e kindje.
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 25 aug., 3e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 31 aug., 4e ronde, 1e kindje

♥♥ NOD ♥♥ September
    ♥♥roni (30 jaar), nod: 2 sept., 3e ronde, 3e kindje.
    ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 4 sept., 5e ronde, 1 kindje
    ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), nod: 7 sept., 5e ronde, 2e kindje

11 Zwanger!, 0 twijfeltest, 0 ongesteld, 2 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 10 nog niet bekend

@Clientje, YEEY! gefeliciteerd!!
    @Bella, heb je naar 25 aug gezet.
    @Pixels, je uitgerekende datum staat erbij!!
    @Zep, al een testje gewaagd?
    @Julia, je nod is aangepast! alleen wel naar sept niet aug ;)

Iemand nog vergeten??

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ja! :p wanneer ga je weer testen schattie?? :):)

19. clientje

clientje Actief lid

2 nov 2010
    124
    0
    0
    Zit nu op de iPad dus zal morgen proberen een foto te plaatsen.

20. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    MEGA BERICHT jullie schuld :p kletskousen hihi :D

@clientje, nog n keer) WWOHOOOOOO GE-FE-LI-CI-TEERD!! YEEY!!

@lavina, jeetje zeg dat is nogal was chronische vermoeidheid! lukt het een beetje nu om er mee om te gaan? of blijft het "wennen"?

@Bella, heerlijk zo'n avondje uit! zou ik ook wel weer willen alleen ben zo moe de laatste tijd :cool:
    Enne jij had een mega plak ei! maar toch een uitkomst ovu testen... anders was je allang gestopt of niet?

@Jazz en kiwi, hoe is/was jullie vrijgezellenfeestje??

@vrijgezellenfeestjes, duur altijd hoor.. ik heb het een tijd geleden voor een vriendin georganiseerd alleen jammer genoeg had zij niet heel erg mee werkende vriendinnen dus kreeg met moeite €40,- voor elkaar en hebben het dus simpel gehouden..

@Bf, wat leuk dat je broer en schoonzus zo leuk reageerden!! en toch je droom/wens utgekomen ;)
    @babykamer, wat lijkt het mij moeilijk om niet meteen kamertjes te willen gaan kijken en ook NU alles leeg te willen maken enz hihi.

@flora, wanneer waag jij weer een testje?

@kiwi, wat fijn om te horen dat je nichtje toch een beetje vooruit gaat.. weten ze al of ze blijvende schade heeft?

@kdv/gastouder etc.. mijn moeder (2) en een heel goede vriendin (1) willen allebei wat dagen oppassen dus ben doordeweeks voorzien :D en als ik het uiteindelijk een beetje red allemaal wil ik 1 dag als gastouder erbij doen :)

@vroeg erbij, haha ja ik ben ook altijd al wakker als bf normaal een bericht plaatst maar kan het meestal niet opbrengen om dat ook al te doen.. wekker gaat vaak om kwart voor 6 en dan zit ik om 5 over 6 in de auto pff...

@zwangerworden pillen etos, als ik deze maand ongi word begin ik daarmee eerste ongi dag..

@Zep, jij ook in de zorg :) wat doe jij?

@Jazz, hoe ik dat wil gaan doen met de opleiding? nou.. ik heb altijd gezegd na me mbo ga ik niet meer verder! maar toen had ik het in me hoofd en ben ik gaan vragen of ik toch verder zou mogen.. toen heb ik daarvoor een vast contract gekregen maar wel open kaart gespeeld mbt kinderwens enz. dus dat mag tijdens de opleiding :) daan mag ik even pauze van nemen zeg maar :)

@meelanor, geweldig zon'n echo!!

@pixels, heerlijk zo'n kind :D dan ben je helemaal verkocht!

@swimming, bij mij lijkt de periode rond m'n ei en/of daarna iedere keer ook anders te voelen!

@ego, zeg net tegen vl YEEY weer een zwanger!! hij zo.. jij? ik zo hmm nee. vl weer.. hmm jammer :(

Deel Deze Pagina