Flora, je hoort wel eens dat de etos pillen kunnen zorgen voor een langere cyclus, misschien anders die van kv proberen? Het verschilt denk ik ook per persoon.. Jazz, jaa is echt niet niks! We zijn er ook echt heel blij mee balen van die kinderwagen dan snap dat als je er je zinnen toch een beetje op hebt gezet dat het dan een teleurstelling is als je hem niet kan kopen.. hoop dat je hem alsnog kan kopen! Je hebt gelukkig nog wel even om te sparen! Welke wagen wilde je graag hebben dan?
@Julia: Ja ik temp.. maar gister nieuwe gekocht, en toch nog paar ovu testen mee besteld.. vooral omdat ik het zonde vond van verzendkosten voor alleen thermometer en aangezien ei nu toch nog niet geweest is.. morgen maar eens testen!
@wonderwensje: toen ik ermee begon had ik opeens die cyclus van 18 dagen. Toen slikte ik nog maar 2 dagen m'n schildkliermedicijnen, dus daar kan het niet aan gelegen hebben. Dus toen durfde ik er daarna niet meer te stoppen. Maar het kan ook zijn dat die pillen en m'n schildkliermedicijnen niet helemaal goed samen kunnen. Nu slik ik beide langer, dus misschien begint die wisselwerking nu pas Ik las dat je door die etos pillen je oestrogeen hoger wordt. Aangezien thyrax synthetische schildklierhormonen zijn kan dat dat dus niet helemaal samen gaat.. Nja ik maak dit doosje nog even op en dan stap ik op die van de kv. Dat is ook een multi toch? Kan denk ik wel wat extra vitamintjes gebruiken @jazz: jeej wat fijn dat je toch dé wagen kunt kopen idd anders ff op marktplaats rondneuzen, misschien staat ie daar voor een leukere prijs? Ik ben blij dat wij ons gelukkig geen zorgen hoeven te maken om centjes Hoe is het trouwens met je scriptie? Of heb ik iets gemist? Ga je gewoon nu je zwanger bent?
@wonderwensje ja ik hoop t! Ff goed doorsparen we willen graag de Joolz Day Earth kleur Elephant Grey. Helemaal verliefd op jullie al een wagen (op t oog)? @flora ja dat is heel fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken om geld. Wij hebben t ook gewoon goed hoor maar vl is hier de enige die geld verdient dus we kunnen niet roekeloos leven ik verdien wel wat natuurlijk maar dat gaat gewoon op aan boodschappen en gewoon kleine dingetjes. Normaal hoeven we niet super erg op te letten, maar spullen voor de beeb kosten gewoon handen vol geld! Te bizar soms ook. Hebben jullie allebei zo'n goede baan dat jullie je nergens zorgen over hoeven te maken? En scriptie gaat gewoon door ja zit me nog steeds heel erg dwars maarja zal toch een keer af moeten en hopelijk voordat de beeb komt anders heb ik een heel groot probleem
@jazz hier sparen we ook even hard door. Voor een bugaboo donkey. Aangezien het deze ronde niet is gelukt hebben we weer een extra maand salaris!
@swimming de donkey is toch een tweelingwagen?? En ja we hebben nu genoeg geld voor alle spulletjes die we nog moeten hebben, nu die wagen nog bij elkaar sparen. Bij babydump nu nog 999,- maar al ergens gezien voor 799 en misschien wordt t nog wel goedkoper binnenkort. Het kost zoveel geld allemaal. Nieuwe spullen dan @bugaboo vind ze wel leuk maar vind de bak zo ontzettend laag?
Flora, jaa de kv is een multi alles wat je nodig hebt zit er in.. Je hebt best kans dat nu pas de wisselwerking plaats vind, medicijnen die niet meegaan met andere tabletten willen niet altijd direct symptomen laten zien.. Jazz, jaa ik snap dat je daar je zinnen op hebt gezet haha! Ik vond dat ook echt een mooie wagen was de eerste die we zagen en toen waren we ook stiekem wel een beetje verliefd! Maar om functionele redenen er toch niet voor gekozen.. Hier in de buurt veel klinkers waardoor je lekkerder rijdt met luchtbanden en die heeft de Joolz niet. Dus toen hebben we gekozen voor iets HEEEEL anders haha, de maxicosi mura 4 in walnootbruin maar ook erg blij mee! Is al besteld en als het kamertje wordt geleverd wordt de wagen ook geleverd en bad setje enzo.. Kan echt niet wachten En zoals je zegt, alle spullen voor een beeb kost bizar veel! Ik schrik er ook nog wel eens van.. Ook omdat er zoveel is wat je moet hebben maar niet direct aan denkt wanneer je de stap maakt om een gezinnetje te starten.. In ieder geval, dat had ik dan en dan krijg je ook nog eens de kosten van bevallen enzo! Pff
@Jazz&mvs: nah niet super goede banen, maar we mogen niet klagen. We verdienen allebei een leuk centje We sparen elke maand zeker wel 600 tot 1000 euro, dus dan tikt het lekker hard aan. Geeft in ieder geval veel rust, daar hoeven we ons iig geen zorgen over te maken. En hopelijk krijg je gauw de moed om verder te gaan met je scriptie
Mijn buur heeft er een. Ik ben er gewoon verliefd op het voordeel is dat hij erg klein op te vouwen is en aangezien wij niet zo'n grote kofferbak hebben komt dat goed uit. Ml vindt hem ook erg mooi! Ik neem hem ook gewoon als mono opstelling hoor!
Foutje dubbel haha. Dacht dat mn berichtje er niet stond, dus had m al 2x getypt. Maar hij was er dus wel
@flora wij kunnen rond de 800 sparen! Ene maand iets meer dan de andere maand! Dus dat komt wel goed!
@wonderwensje: hee die kinderwagen willen wij ook idd om het rijcomfort. We wonen heel dicht bij de bossen, dus daar willen we ook goed en makkelijk in kunnen rijden. Het enige nadeel vind ik dat ie zo zwaar is, of valt dat mee? @swimming: ja fijn is dat he
@flora was je ei nog niet geweest? Heb je nu ineens een langere cyclus? Balen meid. Ik hoop voor je dat je ei snel komt!
Flora, bedoel je in het geheel? Ik heb hem nog niet hier in huis maar ik vond hem erg makkelijk met inklappen en het onderstel niet super zwaar!
@ww: (heb ff je naam afgekort )Ja ik geloof dat hij zeker een paar kilo zwaarder is dan de gemiddelde wagen. Maar kennissen hebben hem ook. En daar heb ik al een paar keer mee gelopen en ik moet zeggen dat ik er toen geen last van had. Komt vast goed heb ik mijn zinnen iig op die wagen gezet @swimming: mn eitje is idd later mn banner klopt niet meer.