@zep: ik herken het...! Dikke knuffel! Ik gun het iedereen van harte natuurlijk, maar zelf wil ik ook zooooo graag. Hopelijk zijn we gauw aan de beurt! @zsa: welkom bij de ik-zoek-mijn-ei-club... Pasen lijkt ineens wel heel dichtbij Pff hopelijk komt ons eitje snellll! @babyspullen: ik wil oooook kunnen babyshoppen @meelanor: wat een snuggere daar bij de babywinkel, haha. Maar fijn dat de spulletjes er bijna zijn! Ben er benieuwd naar! @hier: pff lijk een beetje in n dipje te zitten deze week ik baal er gewoon zo van dat ik nu weer in onzekerheid zit over m'n cyclus...
@ Meelanor, dan zal ik zorgen dat je zaterdag zeker je spulletjes in huis hebt hihi @ Babyspullen, ben nu ook weer op internet aan t neuzen. Liefste alles bij 1 bestellen, maar dan hebben ze het doekendoosje daar weer niet en de luieremmer ergens anders weer niet, vermoeiend. Morgen maar even bij prenatal kijken. Vind de badserie van lief wel leuk
Hey meiden! Wat is er weer gezellig gekletst ben niet anders gewend @bf wat jij nou weer meemaakt pff toch wel even schrikken om iemand zo overstuur op de grond te zien liggen.. Wel erg triest verhaal van die vrouw bah.. Fijn dat ze zich op dr gemak voelde bij je. Heb je weer een goede daad verricht! @zep ook ik snap je heeeeelemaal. En is ook echt heel normaal! Maar net als bf zegt denk ik ook dat wanneer jij in rustig vaarwater komt jouw tijd echt heel snel komt! Je hebt het nu zo super druk met van alles en nog wat (dat ik nog steeds niet kan begrijpen hoe je het allemaal voor elkaar krijgt). Probeer te denken dat het 'normaal' is om er ruim een jaar over te doen. Tuurlijk snap ik dat je ook gewoon nu zwanger wilt zijn, dat gevoel had ik ook. En ik dacht echt dat het nog heel lang zou gaan duren bij mij, en daar was ineens de verrassing! Ik hoop dat je gauw weer wat meer rust krijgt, ook in je hoofd, en dat jullie tijd dan heel snel komt hele dikke knuf! En hopelijk wordt je scriptie ook goedgekeurd! @Flora voor jou ook een knuf. Ik snap je dip omtrent je ei heel goed. Het is zo verrot om op je ei te zitten wachten.. dan die onzekerheid erbij. Ik vind het nogal wat waar wij vrouwen doorheen moeten om zwanger te raken het is echt een emotionele rollercoaster.. Ik hoop ook echt voor jou dat het heel gauw raak mag zijn! @dipje ik heb ook echt een mega mega méga dip vandaag zullen wel gewoon de hormonen zijn maar jeetje er is geen land met me te bezeilen vandaag voel me ontzettend down en heb ineens weer de oude vertrouwde geldzorgen.. kan ik het straks allemaal wel betalen met mn salarisje. Nou is vl er natuurlijk ook nog gewoon maar hij betaalt al alles (behalve boodschappen) en dan voel ik me gewoon bezwaard.. Wij hebben ook niet '1 pot' geld dus ik zie het ook gewoon als zijn geld en mijn geld. We hebben allebei een eigen betaalrekening, eigen spaarrekening en 1 gezamenlijke rekening waar nu geld voor de baby op staat. En daarnaast moet ik morgen weer sinds maanden naar school voor scriptiebegeleiding en ik denk dat dat nog mn allergrootste blok aan mn been is word er echt zo depri van, alleen de gedachte al. Komt het allemaal wel op tijd af voor de baby komt of wordt het weer zo'n drama als begin dit jaar. Alle doemscenario's komen op me af en kan zo in janken uitbarsten. En dan ben ik nog wel jarig morgen nou.. schiet mij maar lek. SORRY VOOR MIJN GEKLAAG!!! Heb gewoon een ontzéttende OFF day.. Dus Flora, ik join je dip Zo, en dan ga ik nu weer gezellig doen
Flora en Jazz, hele dikke knuffels voor jullie! Misschien hangt het in de lucht? Ik had gister mn DD (Dip-Day hihi)
Pfff nou tis dat ik beter weet dat uk niet zwanger ben, maar voel me toch beroerd sinds ik thuis ben :-S al paar x op wc gezeten en ben al naar bed gegaan. Bah!
He meiden! Wat is er weer ontzettend veel gekletst hier! Heb echt lang niet alles kunnen onthouden of ik moet er een kladblok naast leggen haha.. @bf, jee wat een verhaal zeg! hoe is het met jou? Heb je de kleine al een beetje kunnen voelen? @sparen, wat kunnen jullie allemaal ontzettend veel sparen zeg! Als wij onze vaste lasten betalen en ik me daarnaast netjes aan een weekbudget van 150 per week hou dan kan ik 500,- p.m. sparen, maar ik moet eerlijk zeggen dat dat er bijna nooit van komt...zijn altijd wel weer extra kosten, tandarts, auto...noem het maar op... @sinterklaas, ik heb dit jaar voor zo'n 50 euro aan cadeaus gehaald... ik vind 200 euro wel heel erg veel.. vorig jaar had ik ook veel cadeaus gehaald en wist ze echt niet meer waar ze kijken moest... @uitzet, ik heb bij de eerste ook echt alles in huis gehaald en lang niet alles gebruikt. Het is inderdaad lastig te zeggen wat je wel of niet nodig hebt, want voor iedereen is dit weer anders.. Ik heb geen kruiken gebruikt, flessenwarmer vond ik echt een onding, de kleine wilde ook niet in een wipstoeltje en ook niet in een kinderstoel aan tafel (ok, dit is waarschijnlijk een uitzondering want de meeste kinderen blijven wel zitten we hebben echt van alles geprobeerd, maar ons lukte het niet) Ook de box heb ik bijna niet gebruikt. Wiegje, we hebben een 'familiewieg' dus die krijg ik dit keer weer... Zou er zelf niet zo snel één kopen omdat je het maar kort gebruikt. @jazz, knuffel voor jou! Komt vast goed maar ik begrijp je zorgen wel. Bij ons doet ml momenteel weer een deeltijdstudie en is zich helemaal aan het omscholen. Hij is momenteel ook bezig met een nieuwe baan en het salaris wat daar bij hoort de eerste periode wordt je niet echt vrolijk van maar we moeten het net kunnen redden... @bn, hopelijk voel je je gauw weer iets beter... op zich wel fijn dat je de mogelijkheid hebt om thuis te werken... @zepp en flora, dikke knuffel voor jullie! Ik gun het jullie ook van harte! en de rest die ik vergeten ben, sorry!
@mvs hoe lang wordt hij opgenomen en wat gaan ze doen? Lijkt me erg moeilijk je kleintje niet thuis te hebben. @dip dames dikke knuffel meiden. Volgens mij moet de zon maar eens snel gaan schijnen
@mvs jeetje wat balen meis dat is echt niet leuk ! Knuf @zsa beterschap meid! @pixels ik had net een heel verhaal, is t weer weg Maar ik vind 500 pm ook best veel hoor om te sparen! En een weekbudget van 150 vind ik ook best veel, is dat alleen voor de boodschappen? Als vl zijn auto niet af hoeft te betalen kon hij ook ong 500 sparen maar nu moet hij iedere maand nog 300 afbetalen geloof ik @sinterklaas 200 vind ik wel heeeeel veel! Ik denk dat het bij mij ook max 100 wordt en verspreid kopen.
pff wat ik nu toch weer lees.... Je zult het mee maken :O Gelukkig is het goed afgelopen. File door geboorte op A12 | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
OMG het zou je maar gebeuren wat vreselijk!! Idd gelukkig goed afgelopen en waarschijnlijk hadden ze hun vluchtkoffertje mee dus konden ze de beeb meteen inwikkelen ofzo. Mygod
@jazz, dat is inderdaad voor boodschappen, cadeautjes etc. Die 500 euro per maand vind ik ook best wel aardig alleen lukt dit vaak niet doordat er weer dingen tussen komen... Bijvoorbeeld deze maand mijn auto weer 900 en zo zijn er wel vaker onvoorziene kosten...en straks komt het er helemaal niet meer van maargoed....het zal allemaal wel goedkomen
@jazz, knuffel meid! Hormonen.....komt goed en met je scriptie komt t ook heus goed!!! @flora, voor jou ook dikke knuffel meid!!! je eitje komt heus probeer t beetje van je af te zetten en zul je zien snel posi test (hoop ik ) @zsa, oh bah klinkt als buikgriep!! beterschap!!! E goed uitzieken he! Zo besmettelijk als de pest.... @meelanor, OMG hahahaha okee, moet er niet aan denken dat t mij zou overkomen , maar wat ik me dan afvraag he, mogen zij nu wel aangifte doen in hun woonplaats?? Bedoel....er is geen stadhuis voor "langs de snelweg" @mvs, wat gaan ze nu precies doen deze week in t zkh?? Krijgt ie onderzoeken of gaan ze alleen "bekijken"?? Zag t idd op fb staan, maar dacht dat t ff beter was om hier te reageren. Veel succes (en sterkte) in elk geval! @bella, al nieuws over je schoonvader?? @kiwi, hoe is t nu met je nichtje?? @pixels, 500 is nog erg netjes hoor wij halen soms de 250 nog niet eens @lachertje, als jullie eens willen lachen moet je eens googlen (weet niet of ik zo'n site hier mag noemen) op clone - a - willy . nl hilarisch!! Ml en ik hadden t over speeltjes laatst, hij heeft een collega die daar nogal gebruik van maakt blijkbaar en hij hoort dus DE verhalen maar toen had ze t over ballen met een touw ertussen...wtf?? Goed, vandaag dus uitleg gehad, maar daar gaat t nu niet om Goeeeeddddd.....nu weer even flashpoint kijken en daarna richting bedje Ohja jazz wilde idd nog vragen of je nu morgen of de 30e jarig was, maar morgen dus hoop dat ik t niet vergeet dan doe ik morgen even een liedje voor je zingen Fijne avond meiden en slaap lekker! X
BF haha, wat grappig die man van jou!!! Meelanor, echt te bizar.... Sinterklaas doen wij ook rond de 50 euro soms iets meer. Rest gewoon al vergeten, ben de laatste tijd een zeef. Probeer het zwanger worden ook los te laten. Dus als ik minder reageer even is dat niet om jullie maar is beter voor mij! Probeer trouwens wel dagelijks mee te lezen, geniet van jullie gekletst!!!
@bf ja zo leuk die hormonen enne omg hahaha clone a willy mijn hemel! Niks voor mij geloof ik hahahaha Enne hoe kom je nou weer bij de 30e gekkie jij morgen echo he?? Leukleuk! En liedje zingen: hou ik je aan ! Slaap lekker alvast
@julia goed dat je het een beetje probeert los te laten. Dat kan echt even goed zijn voor je. Ik vond het iig wel fijn gewoon even 'rust' in mn kop. Hopelijk lukt het je meid.