Goedemorgen @jazz, lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal de leven in de gloriaaaaaaaaaa!!! Van harte gefeliciteerd meid!!! Heeeeele fijne dsg vandaag (je had gezegd dat je jarig was bij echo, maar de 30e hebben we 20 weken echo en dacht eerst dat je die bedoelde ) @swimming, gemeen ik wil ook uitslapen!! hihi nee hoor meid lekker van genieten, ik hoef in t weekend tenslotte nooit te werken @julia, snap je hoor meid hoop dat je de rust kan vinden *knuf* @hier, wederom een onrustige rotnacht gehad (is dat een trend ofzo deze week? Al vanaf zondagnacht...), of zou t gewoon komen omdat t nu eindelijk woensdag is we vandaag eindelijk weer naar mini gaan kijken?! Mn heup is er nog slechter aan toe dan gister, dus dat wordt leuk in de auto .....gelukkig is t woensdag en zijn er heleboel mensen vrij dus dat scheelt weer de kans op drukte (sta tegenwoordig vaak binnendoor in de file....)...vannacht anders maar even proberen te slapen zonder t kussen, even kijken hoe dat gaat, ook met mn heup, heb nu namelijk t idee dat t even niet heel erg goed doet voor mn heup mjaah, komt wel goed Zo maar eens opmt gemak aankleden (lekker dikke trui ) en dan eens lekker ontbijten en dan gaan we maar eens zien hoe mn heup t er vanaf brengt, op de negeerstand moet t goed gaan hihi Fijne dag meiden! X
Goedemorgen meiden! Jazz, GEFELICITEERDDDDD!!! geniet van je dag en dat je maar lekker verwend mag worden! Meelanor, wat een raar verhaal zeg van die baby winkel! Sommige mensen kijken ook niet verder als hun neus lang is hè.. En dan ook nog eens vragen of je de rest van de wagen mee kan nemen want die staat in de weg Hahaha, als je zelf niet had gebeld had alles er blijven staan Zep, snap het wel dat je er jaloers van wordt en is ook heel gezond! Jij hebt ook die droom en liever gisteren dan vandaag! Maar jouw tijd komt ook zeer zeker meis, daar zal ik voor blijven duimen! Spannend je scriptie! Hopen dat hij goedgekeurd wordt, dan is dat weer een last van je schouders! Bf, jeetje wat vervelend zeg van je heupen! Veel sterkte er mee! Maar ik hoop dat het de pret van vandaag niet kan drukken, want je kan weer lekker naar je mini kijken heel veel plezier! Lekker van genieten Mvs, heel veel sterkte met je zoontje!! Dikke knuffel Filegeboorte: wat een happening hè!!! ik hoorde die man gisteren avond op de radio toen ik aan het werk was, maar hun verloskundige reed achter hun aan dus gelukkig was er wel professionele hulp zeg maar aanwezig! Maar het zou je maar gebeuren hè! Dip, voor alle meiden met een dip.. HEEEEELE DIKKE KNUFFEL!! Hier, gisterenavond dus gewerkt.. Gisteren de hele dag last gehad van m'n rug wat doorsteekt naar m'n ribben links voor.. Meer pijn als anders, nu ook gewoon met staan.. Beperkte me echt een beetje met werken waar ik niet op zit te wachten vandaag toch maar even m'n gedachtes opzij zetten en toch de verloskundige bellen.. Misschien dat ze wel een tip heeft ofzo.. Vanmorgen toen ik wakker werd nog steeds die pijn dus na een nachtrust ook niet weggetrokken.. Verder vandaag even boodschappen doen met m'n mams en vanavond lekker m'n serie kijken met vriendlief! Gisteren hebben we de proefdruk van een kaartje binnen gekregen, vonden we beide echt heel mooi dus dat is ook iets wat afgestreept kan worden van de to-do lijst!
@mvs, nou meid ik hoop echt dat ze er eens achter komen waarom je knul niet goed wil eten....hoop ook dat t iets "makkelijks" is wat snel verholpen kan worden!! succes! en gelukkig mag je bij hem blijven in t zkh! @wwens, weet eigenlijk niet of vk's ook doorverwijzing kunnen geven voor fysio?? maar lijkt me wel erg nodig in jouw geval? succes! en leuk de proefdruk!! zijn jullie al helemaal eens over de naam ook?
@jazz: Jaaa gefeliciteerd!!!! Een heeeeele fijne dag vandaag!! @mvs: heel veel sterkte met shaun! Hopelijk mag ie toch weer snel naar huis @zsa: hee ik zag dat je vandaag een behoorlijke tempdip had! Toch een eitje op komst? Ik duim voor je! @eitje: ik hoop dat ie hier ook gauw komt.. Ik weet dat ik hoop moet houden, maar dat is bijna niet te doen We wachten het maar af.. Meer kunnen we niet doen. Vruchtbaarslijm is weer verdwenen, dus vandaag verwacht ik t sowieso nog niet. Moet zeggen dat ik liever op de wachtbank zit, dan wachten op je ei Blehhh... @filebevalling: haha het zal je maar overkomend! Ik had t gister idd ook al op t nieuws gehoord
@ww en bf: je hebt geen verwijzing naar de fysio nodig hoor gewoon bellen voor een afspraak. Even zeggen dat je zwanger bent en last hebt van "..." (waar je last van hebt). @jazz: hiep hiep hoera (zie je wel ik voelde dat je een knuffel nodig had, kwam alleen een dag te vroeg ) Ik zal zo een foto maken van het kamertje voor en dan volgende week een foto van de baby kamer na (dan is ie geverfd en gemeubileerd + een beetje gedecoreerd)
@meelanor, voor sommige verzekeringen dat ze de kosten vergoeden heb je dus wel een verwijzing nodig anders mag je alles zelf betalen (is bij mij in elk geval wel zo, zolang je een verwijzing hebt en t een medische noodzaak is dat je fysio krijgt worden de kosten vergoed. zonder verwijzing kunnen ze moeilijk gaan doen) jaa foto!
@alle lieve meiden: dank jullie wel!! vooral het liedje van bf is fantastisch hihi @bf hoelaat mag je weer naar mini kijken?? Veel plezier ! Sorry hou het even kort, zit in de trein naar school. Gelukkig tot 12:15 en daarna taartje eten hele fijne dag vandaag allemaal!
Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Jazzzzzz! Gefeliciteerd! @BF: jeeeej, eindelijk weer loeren naar je kleintje! Je heup klinkt alleen niet fijn.. over fysio gesproken.. ook niets voor jou? @Flora: Ja ik zag het ook.. daarna nog keer getempt, toen was het 35,9, dus nog steeds een dip.. Ben benieuwd, maar verwacht er niets van.. niets gemerkt aan slijm nog iig! En idd, jouw ei schiet ook niet op Hopelijk komen ze beide snel en blijken ze beide een surprise-ei! @filebevalling: ik las het gisterochtend.. sjonge wat moet die vrouw in de stress hebben gezeten denk Lig je daar met een gapend gat langs de snelweg! @MvS: veel sterkte met S! Hopelijk mag hij toch snel weer naar huis en krijgen jullie meer duidelijkheid! *knuffel* @Zep: dat is ook niet leuk nee. Herken het ook wel @Julia: loslaten is ook niet verkeerd inderdaad! @ovutesten: Gister weer gedaan. Licht streepje, nog lang geen knaller iig!
@jazz, kwart voor 6 we zijn er allebei weer erg aan toe!! ml kan niet wachten! en de aap is uit de mouw, ook ml weet t geslacht liever gister dan vandaag hahaha, eerder deed ie steeds zo nuchter erover, maar nu niet meer hoor schattig succes op school!! @zsa, loop al bij de fysio (voor whiplash weliswaar, maar hij kijkt ook altijd even mn bekken na of t allemaal nog goed zit enzo), en heb ook al oefeningen voor bekken misschien heb ik wel gewoon te krampachtig gelegen met dat kussen ofzo...even afwachten en anders bel ik de fysio of er eerder plek is heb ook een "rare" plek in mn hiel ofzo....brand enorm als ik sta (echt pas sinds ik zwanger ben, zo stom), dus moet ie ook maar ff naar kijken dan wat er zit
@bf: jaa weer lekker naar mini kijken! Veel plezier! En wij willen uiteraard ook een fotootje zien @zsa: ik duim voor je!! Hopelijk is die dip gewoon je eitje! Dus vanaaf aan de klus voor de zekerheid! @zwangerwordenpillen: kan ik iemand blij maken met 1,5 strip van die pillen? Ik ga er mee stoppen, nu heb ik toch weer een langere cyclus en ik ben bang dat ze nu m'n schildklier weer overhoop gaan gooien ofzo. Pb me maar ff, dan kan ik ze opsturen
@BF: Hielspoor? Dat heb ik tijdje terug gehad, heel naar gevoel is dat! Moet je maar eens googlen.. m'n moeder had het ook en kreeg als tip om met bal van je blote voet over een tennisballetje te rollen. Ik heb VL gewoon elke avond laten masseren @Flora: Ja ik hoop het ook! Ik slik ZW-pillen, maar iemand anders mag ze ook uitproberen van me Bij temp-topic zei trouwens iemand dat je die niet mag slikken bij pcos.. maargoed, ga er maar niet gelijk van uit dat ik dat heb..
ff gezocht maar nee dat is t niet, zit namelijk niet aan de onderkant maar aan de zijkant kan t zo gauw ook nergens vinden, maar t voelt alsof er een botje niet helemaal goed zit ofzo en ben er door t googlen wel achter dat ik "functionele" doorgezakte voet heb misschien toch maar eens steunzolen aan laten meten voor in normale schoenen enzo wie weet helpt t al koop ik tegenwoordig sowieso nooit meer schoenen waar geen fatsoenlijke zool in zit
Goeie morge meiden, Heb een aantal dagen niet mee gelezen want kan niet zo goed accepteren dat ik nu medicijnen nodig heb om zonder pijn te kunnen functioneren *bloos* niet alles terug gelezen sorry meiden, vergeet vast heel veel maar kan t niet opbrengen sorry sorry.. als ik wat belangrijks heb gemist zeggen jullie het he? @flora, als je er echt vanaf wil bied ik me aan @Jazz, GEFELICITEERD!! @geboorte snelweg, wat een gedoe zeg..!! die moet gestresst zijn geweest! @wonderensje, hihi tnx voor de knuff @ego, mijn temo gaat alle kanten op snap er nog vrij weinig van
Een hele goedemorgen meiden, Eindelijk weer een eens een berichtje van mijn kant. Ik lees jullie verhalen allemaal zorgvuldig! @ Jazz, van haaaaaaaaaaaaaaarteeeeeeeeeee gefeliciteerd! Hoe jong ben je nu geworden?? Hopelijk hebben jij, Jazzman en Jazzbeebie een fijne dag! En mmm... een taartje, heb ik wel zin in! @ BF, met mijn nichtje gaat het goed! Wat lief dat je er naar vraagt. Zij zit nu drie dagen op een revalidatiecentrum, waar ze alles weer geleidelijk leert. En waar ze ook kijken of ze bepaalde dingen nog weet of niet. En dat gaat gelukkig hartstikke goed! @ BF, jeeeeeeeej vanmiddag naar mini kijken! @ Flora, Zep, Swimming, Zsa,hoe gaat het bij jullie meiden? Ik zag dat een paar van jullie met ovutesten en temperaturen aan de gang waren? @ Dinges, Kan me goed voorstellen dat je daar boos om bent, met die medicijnen. Daar baal je gewoon van! Logisch. Zie je nog uit naar je reis?? @ Meelanor, jij hebt gewoon het kamertje bijna klaar?? Dat wil ik ook wel snel. @ hartje, volgende week weer naar het hartje luisteren. En we kijken uit naar 8 december, dan zullen we weten of we een jochie of meisie krijgen! Sorry dat ik soms weer een paar dagen even niet reageer meiden. Heb me de afgelopen dagen echt heel rot gevoeld. Niet in onze relatie ofzo hoor, maar gewoon met mezelf in de knoop. Voel me soms zo slecht, dat ik gewoon echt helemaal niet kan genieten van mijn zwangerschap, terwijl ik dat zo graag wil. Hopelijk wordt de misselijkheid toch echt minder deze weken, en dan eindelijk kan genieten van de beeb in mijn buik. Ik weet niet of jullie dat snappen, maar ik wilde het toch even zeggen. Heb ook zin om echt soms een potje te janken bahhh... Heb nu met mijn werk afgesproken (of eigenlijk ze waren zo lief om dat voor me te regelen) dat ik flexibele tijden werk, dus als ik s morgens me goed voel, dan kom ik gelijk en anders blijf ik nog even thuis. De rest zetten ze dan op ziekte, waardoor ik ook niet met mijn uren achterloop. Het is voor mij gelukkig wel een soort van opluchting. Zo dat wilde ik ff kwijt ...
@tempen oeps weer vergeten! @bf ik heb hier heerlijk geslapen tot 19uur. Blijkbaar had ik het nodig. Dat is zo heerlijk. Nu even gtst kijken en aan de poets in huis
@Kiwi: Dikke knuffel voor jou! Fijn dat het werk zo flexibel met je mee denkt! Kom je niet overal tegen hoor! @Ovu: zal er vanavond een foto opzetten van de testen.. @Dinges: Ik heb in m'n tel staan dat ik moet temperaturen.. ohnee, dat had ik.. nu vergeet ik het niet meer.. heb er nu instaan dat ik niet meer mag plassen/drinken vanaf 3 uur
@kiwi, ik snap je hoor *knuf*, die stomme hormonen ook....enne, als je behoefte hebt om potje te janken, lekker doen, lucht op weet er alles van goed te horen dat t met je nichtje de goede kant op gaat en dat ze alles weer langzaam aan t leren is! verwachten ze volledig herstel? hebben ze eigenlijk de oorzaak nog kunnen achterhalen van haar hersenbloeding?? @dinges, *knuf* snap je gevoel *knuf*, enne niks om voor te blozen schat, t is gewoon ronduit kut en dat mag best eens gezegd worden. hebben de medicijnen niet ook invloed op je temp als ie zo heen en weer stuitert?? @swimming *jaloers*, wil ook tot 9 uur slapen ...bijna weekend @hier, hongerrrrrr!! nog halfuur wachten voor ik lunch kan gaan halen duurt nog zo lang hihi, en dan eer ik t ook echt op kan eten is t zo'n 10 over a kwart over 12 aaaahhhh ik verhonger hier dalijk nog ghehe @snelwegbevalling, ik kan me er zoiets bij voorstellen dat t die vrouw zelf op dat moment helemaal niks uitmaakte, dat t enige dat ze dacht was "t moet eruit, en wel NU, en t maakt me niet uit HOE" @gekriebel, vandaag en gister ook weer beetje gevoeld vandaag ook wel weer meer bandenpijn en wat gespannen buik, zo blij dat ik zittend werk heb. weet echt niet hoe meiden t voor elkaar krijgen hoor die de hele dag van hot naar her rennen zoals bijv in de zorg petje af....(al zijn hun wel iets meer gewend natuurlijk van t rennen zelf vergeleken mij )