Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
  2. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Jazz, happy birthday! Maak er een heerlijke dag van! Het weer hier is in ieder geval heerlijk! Deuren en ramen open, zonnetje en frisse lucht binnen, heerlijk! Geniet ervan!

@zwanger pillen heb ik hier ook nog! Liefhebbers?

@dipjes, dikke knuff!

@slecht slapen, hier vanacht beroerd geslapen, bah!

@rest, ben het alweer kwijt geloof ik!

@pijntjes heupen, rug, kont, voetjes, laat er even naar kijken! Bij mij begon het ook in mn kont, en trekt vanzelf door naar rug en benen! Merk dat ik baat heb bij fysio, dus laat ernaar kijken!

Hier druk met babykamer, vandeweek verf en gordijnen kopen, dan meubels op de goeie plek, kast inruimen, want het bedje fungeert nu als opslag, dus ligt vol met kleding, dekentjes, lakentjes, speelgoed.... Pfffff ... Hahaha! Zal, blij zijn als er geschildert is, dan kans ik alles inruimen en klaar maken voor de boys!
    We zijn ook helemaal uit de namen! Eindelijk!

3. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Oh ja, mvs, veel sterkte met je kleine man! Lijkt me afschuwelijk dat hij in het zh moet blijven, fijn dat je erbij kan zijn!

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mvs lekker dan zo'n bericht. Sterkte meid!

@zwangerschapspillen waarom komen jullie daar nu pas mee? Ik heb gister een doosje gekocht! Maar mochten jullie ze naar me op willen sturen dan hoor ik het wel!

@hier hebben jullie dat loom dat als je tv zit te kijken dan je dan geen zin meer hebt om iets te doen? Ik kan nu niet van die bank af komen:)

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mams, ben nu best nieuwsgierig naar de namen ;) is de ene wel tzelfde gebleven?? :);) hihi
    leuk hoor bijna klaar al met de kamer!! we willen wel foto's zien he :)

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @swimming, oohh zooooo vaak! :D hihi

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mams kun je nu al een foto plaatsen? Maakt niet uit, want we kijken wel door de rommel heen:):):)

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bf ga me er zo denk ik toch maar toe zetten om wat te doen. Anders denk ml dat ik alleen tv gekeken heb haha!

9. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Swimming bedoel ik dus.. haal jullie altijd door elkaar!

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    holy fuck....ff gekeken wat 1 nachtje disney zou kosten rond de kerst....492 euro :$....vooruit...mag je wel 2 dagen de parken in ;)

de trrrrrrrring zeg.....dus dat gaat m sowieso niet worden :D

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Jazz happy birthday!!! Fijne dag en laat je lekker verwennen.

BF, had jij vandaag een echo? Spannend!

Mvs, heel veel sterkte met je kleine ventje! Hoop dat er wat meer duidelijkheid komt en hij snel weer met je mee mag naar huis.

Meiden met de zoektocht naar een ei!!! Succes met wachten...wachten is killing! Tenminste ik vind het altijd vervelend!

Zijn er nog meiden die bijna bij hun NOD zitten?

Wat leuk al dat gekletst over babykamers, ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken...foto´s???

Hier heerlijk uitgeslapen. Straks weer een avonddienst werken en dan lekker 2 dgn vrij! Moet zeggen dat nu de druk om te klussen weg is bij mij en ML, dit zorgt voor veel rust! En geen verplichte vrijpartij, maar gewoon omdat we elkaar zo leuk vinden :)

12. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Ik zal een voor en na foto maken van de kamer!

En de namen: Raf en Mats!

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bf: jaa dat is mega duur rond de kerst.. Alles is duur rond kerst.. Stelletje afzetters ;) misschien kun je naar hotelletjes rondom Disney kijken, dat scheelt vaak ook een hoop!

@zwangerwordenpillen: dinges, zsa en swimming. Jullie hebben interesse..? Zal strax ff ienemienemutte gaan doen, naar diegene stuur ik ze op ;)

@mvs: Hmm daa wordt je idd niet blij van :( sterkte!

@dinges: ook sterkte voor jou meid! Ik kan me begrijpen dat het moeilijk accepteren is! Probeer de kracht te vinden om er boven te blijven staan!

@buikfotos: waar blijven ze? Heb al lang geen buikjes meer gezien! ;)

@kiwi: dikke knuf voor je!! Kan me voorstellen dat je af en toe een potje wil janken. En ook gewoon doen hoor! Je kunt alles wel gaan opkroppen, maar daar heb je alleen maar jezelf mee.
    Vriendinnetje vervloekte ook haar zwangerschap in het begin, toen ze zo misselijk was. Als ze op dat moment een miskraam zou krijgen, dan vond ze da niet eens erg :( ze heeft een dagboeken bijgehouden en daar alles in opgeschreven, de ergste gedachten konden er op die manier uit. Dat luchtte enorm op, want ze zat zo in de knoop dat ze van die akelige gedachten had... Nu denkt ze er uiteraard helemaal anders over en is hartstikke blij met het kindje. Maar de zwangerschap, de hormonen en de ellende kunnen gekke dingen met je doen. Laat het er zijn, stop het in ieder geval niet weg.
    Ik kan je verzekeren dat het alleen maar beter kan worden.. Bij de een is dat rond de 14 weken bij de ander pas rond de 20.. Maar over een paar weken kun jij ook weer gaan genieten, ookal lijkt dat nog ver weg..!

14. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Wat een leuke namen!!!! :D:D

15. madelief123

madelief123 Niet meer actief

Zit op mn werk dus hou het even kort :D

@jazz, gefeliciteerd meis!
    @kiwi, ik heb je even een pb gestuurd!

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mams, leuke combinatie van namen! vind t leuk ook dat ze niet met zelfde letter beginnen :)
    nu nog besluiten welke baby welke naam krijgt ;) of hebben jullie dat ook al beetje bedacht? :)
    zo bijzonder, gewoon een tweeling in de club! :)

@flora, ja vorig jaar waren we begin december voor paar dagen ook 700 euro kwijt (was wel weekend en niet doordeweeks), en toen was er gelukkig nog een aanbieding anders was t nog duurder geweest. maar was t waard :) was om te vieren dat we 5 jaar samen waren :)
    ik moet er maar even vrede mee zien te krijgen dat ik voorlopig niet naar disneyparken zelf ga....en t is wel een schrale troost dat de babycollectie er op dit moment erg droevig is...

@hier, baaahhhhh geen zin meer, wil naar huis...wil de echo!....is t al bijna tijd?? :(
    toch maar weer even wat gaan doen hier anders gaat de tijd nog langzamer ;)...en ligt wel t eea om mezelf nuttig mee te maken ;)

@fysio, eind van de maand weer heen, kaart t dan zeker weer even aan :)

17. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Wat een lieve reacties allemaal meiden!

@ Flora, ja misschien verstandig om het idd op te schrijven. Ik vertel gelukkig wel een hele hoop tegen manlief, maar soms zou ik ook gek van mezelf worden. haha... Gelukkig nog niet echt gedachten gehad, dat als het miskraam was dat het ook goed was. Wij willen dit kindje gewoon heeeeel graag. En ik weet dat het er allemaal bij hoort, maar op sommige momenten valt het me eigenlijk best heel erg tegen. :) En ik dacht van te voren ook beetje dat ik dat wel even zou fixen. Beetje jammer dus... en ook een flinke tegenvaller. Manlief vindt het ook heel vervelend om me zo te zien, dus beetje bij beetje wordt het rooskleuriger.

@ Flora, hoe voel jij je nu dan?

@ Julia, lekker meis, daarna twee dagen vrij. En nu op het wachtbankje?? Heb je goed gevoel??

@ Bf, zoveeeeeelll?? :$:$ pff wel een hoop geld zeg. Ik weet dat je Disney fan bent, ik vind Disneyland heel leuk, maar dit vind ik wel beetje veel geld voor een paar daagjes. Ik heb ooit in hotel gezeten in Marne La Vallee. Het is eigenlijk alleen voor overnachting, maar als je dat het belangrijkste vind.

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Kiwi, vervelend dat je je zo rot voelt, hoop dat het snel weer wat beter gaat! Fijn dat ze op je werk met je meedenken. Dikke knuffel voor jou.

Heb geen goed gevoel over deze maand, was precies vruchtbaar toen ik afgelopen weekend wegging zonder ML. Dus denk dat dit een gemiste maand is! Nu die druk van deze maand weg is, moet ik zeggen dat we eigenlijk veel meer ontspannen zijn. Gewoon sex wanneer we zin hebben en niet alleen voor een baby.
    Dus deze maand even pauze en de volgende maand gaan we er weer voor!

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @kiwi: ja gewoon dingen van je afschrijven. Dat werkt vaak heel goed.. :)
    Hoe ik me voel? Pff teleurgesteld... Had zo'n goede hoop de vorige ronde, maar elke dag wordt dat toch weer een beetje minder op deze manier. Ik probeer enigszins optimistisch te blijven dat m'n eitje er gauw aan komt, maar elke dag als t weer langer duurt is t toch weer een teleurstelling.

@ovutest: vandaag weer een duidelijke streep, maar niet positief.. Pff hopelijk niet weer als in die cyclus van 54 dagen, toen had ik ook steeds streepjes tegen het positieve aan :( zal er ff een foto van maken en vanaaf via de laptop er ff opzetten. Hopelijk betekend het nu gewoon dat m'n eitje onderweg is :)

Sorry voor al het geklaag!

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flora, ik ga duimen voor je eitje!! *duimduimduim*

@kiwi, *knuffel*

@hier....ik moet even ventileren....

op 10 september stuur je een factuur door naar de financiele administratie om deze met spoed te betalen (want aanmelding conferentie)...
    vandaag stuurt de projectleider mail van de organisatie door dat we nog niet betaald hebben (huh?)
    kan ik vervolgens de factuur nergens in t systeem vinden (huh?)
    dus nu maar direct naar een persoon van de financiele administratie gemaild dat ik hem niet kan vinden of zij t eea na kan kijken voor me
    krijg ik terug, en ik citeer;
    "deze is nog niet in behandeling genomen, Er staat BTW op kan je voor een factuur zonder BTW regelen"
    :$:$:$:$:$:$:$
    PARDON???!!!???!!!???!!???!!?
    heb er eigenlijk gewoon geen woorden voor....
    blijkbaar echt teveel moeite om ook maar IETS terug te koppelen wanneer je ze iets vraagt......als ze nou gelijk over die btw waren begonnen hadden we er gelijk achteraan kunnen gaan
    maar nee je hoort gewoon helemaal niks (waardoor je er vanuit gaat dat de factuur dus in behandeling is genomen, goedkeuring goed is verlopen in t systeem en hij keurig op tijd is betaald.......)

zit hier echt letterlijk met mn mond open van verbazing....
    en langzaam begint t stoom uit mn oren te komen, dus ik zit al in mezelf tot in de miljarden te tellen om dr niet door de telefoon heen te trekken en dr nek om te draaien

Deel Deze Pagina