@etospillen: mams, als jij ze naar swimming stuurt, dan stuur ik ze naar dinges ik zal dinges zometeen ff pb-en @jazz: mooi buikje hoor! Mag je trots op zijn @Zep: wat spannend!! echt in het nieuwe huis gaan wonen Of wonen jullie er nu eigenlijk al? @nod lijst: blehhh groen en mijn leeftijd staat nog op 23 ben inmiddels 24 @ego: hmm heb weer gevoelige borsten en gekke steken in mn lies... Ik hoooooop zooo op mn eitje!! Maar ben ook bang om ongi te worden Dat begon andere cyclussen zonder ei ook zo
@echo, niet kunnen spieken tussen de beentjes Maar veel belangrijker is dat alles goed is met onze eigenwijze uk! Eigenwijsje lag wederom met de rug naar de camera nou heeft ons kind wel een hele mooie rug natuurlijk, maar ook dus geen glimp van gezichtje of dus glimp van geslacht... Wel navelstreng zien zitten, tussen de beentjes, grappig joh! Dat klopt helemaal mee met de hartslag van mini! Zo leuk ook om eens te zien! Maar goed....geen potty shot voor elkaar kunnen krijgen Wel beetje iets in beeld gekregen, maar ze durfde er echt geen uitspraken over te doen dus t blijft nog even een verrassing *gemengde gevoelens* Foto volgt nog, moet nog gescand worden enzo @jazz, jah mooi darmenbuikje hoor! hihi @flora, hoop dat je toch nog eitje krijgt hoor!!! Ik vertel morgen verder! Nu te moe, moet nog douchen en ook nog bellen pffff *energie op* Fjne avond meiden en slaap lekker! X
@jazz, mooi buikje hoor is toch leuk als het gaat groeien! Zat er bij de eerste ook echt op te wachten hihi Hier ook nog een fotootje van mijn buikie (let niet op de zooi ) [/ATTACH]
@bf, vergeet ik alsnog te reageren! Jammer dat ze het niet konden zien vandaag... ben wel heel benieuwd! Mijn gevoel zegt ook een jongetje! Wanneer heb je de 20 weken echo? Dan zullen ze het vast wel zien of ga je nog eerder voor een pretecho?
Lief van je Ik snap heel goed dat je daar naar uitkijkt! Jouw dag komt! Maar wachten duurt zo lang als je het zo graag wilt, dat begrijp ik... knuf!
@pixels bedankt voor de knuffel @mams ik heb je een pb bericht gestuurd Ik vindt het erg lief van alle zwangere dat ze hier nog steeds mee kletsen! Dat geeft ons (niet zwangere) allemaal een steun in de rug! Thanks meiden!
@pixels waaaaauwwwieee jij hebt echt een práchtige buik!!! echt heel mooi! Al best groot voor 17wkn maar tis natuurlijk je 2e. Zo'n mooie buik zal ik zeker niet hebben over 7 weken haha. Ik heb nog een opgeblazen darmenbuikje. Gaat t verder goed met je ? @bf jammer dat t niet te zien was maar zo fijn dat alles goed gaat met je kleintje!! toch altijd fijn die bevestiging. @swimming ik gun t je ook zo! Hopelijk ben je snel aan de beurt @flora ik duim keihard met je mee dat je eitje op komst is! Zo, dan trek ik nu mn zak chips open. Ben tenslotte nog jarig
@swimming nee ik vier mn verjaardag dit weekend. Druk weekend voor de boeg dus.. Zaterdag overdag visite, 's avonds vrienden en zondag overdag nog schoonouders. Zal wel kapot zijn erna
Wat een mooie buikjes jazz en pixels! Swimming, ik stuur ze op! Kan dat gewoon in een envelop? Ja toch? Vind het fijn dat jullie het leuk vinden dat wij zwangeren nog mee kletsen, voel me vaak zat schuldig als ik lees hoe moeilijk jullie het hebben. Wij allemaal redelijk snel zwanger, en jullie zelfs nog op speurtocht naar die eitjes... Ik gun het jullie zo-even en hoop dat het gauw mag gebeuren voor jullie! Weet ook hier uit directe omgeving hoe moeizaam alles kans gaan, en dat wens ik jullie echt niet toe! Om alvast met goeie voornemens te beginnen: dat 2013 maar het jaar mag zijn waar we allemaal in bevallen van prachtige gezonde kindjes, of op zijn minst zwanger zijn van een wondertje! Ik vind jullie stuk voor stuk mooie mensen die het geluk verdienen! Dikke kus voor allemaal! (sorry als het te emo is... Hormonen spelen mee!) Energie op hier, ga naar bed. Truste allemaal!
@mams wauw wat een mooie woorden. Ze geeft een super goed gevoel! Ja je kan ze gewoon in een enveloppe doen, zolang het er niet uit valt
@mams: idd mooie woorden doet me wel goed! Ik vind t ook fijn dat jullie als zwangere nog steeds meekletsen! Jullie hoeven je echt niet bezwaard te voelen dat jullie al zwanger zijn! Onze tijd komt (hopelijk) ook gauw! @swimming: ja vanmiddag nog getest, maar nog niet positief. Wel een goed zichtbare streep, maar dat wil verder niet zoveel zeggen. @jazz: thx meid! Ik hoop dat m'n eitje je voelt duimen @bf: ahh wat jammer dat je nog langer moet wachten totdat je t geslacht weet! Maar gelukkig is alles goed met mini, das t belangrijkste!
Dank Ik zal eens opzoeken of mijn buik nu groter is, maar bij de eerste ging het ook best hard... Wie weet hoe jouw buik eruit ziet over 7 weken... soms groeit het ineens zo snel! Verder is alles goed met me! Voel me prima.... zie alleen ontzettend op tegen de bevalling en heb daar aardig last van... droom er iedere nacht zowat over Hoe is het verder met jou? Voor zover ik het me kan herinneren niet misselijk geweest toch? Erg moe? Heb je al wat spulletjes gekocht voor de kleine of wacht je eerst nog even op de geslachtsbepaling? @mams, ben het helemaal met je eens!
@pixels: ohja jou was ik vergeten Je heb echt een prachtige buik!!! Hihi. Ben benieuwd offie zo hard blijft groeien! En wat betreft opkijken tegen je bevalling.. Kan me helemaal voorstellen! Ik kijk er nu al tegenop terwijl ik niet eens zwanger ben Hoe ging de bevalling van je dochter? Vaak zeggen ze dat de 2e makkelijker gaat, toch? Weet wel dat dat bij m'n moeder wel zo was. Bij m'n zus duurde t langer dan 24 uur.. Terwijl ik in een kuch was geboren m'n moeder was om 12 uur de was nog aan het ophangen en om half 1 ben ik geboren! M'n vader wilde nog ff boodschappen doen, maar m'n tante kwam toen net binnen.. Die is boodschappen gaan doen en toen ze terug kwam hoorde ze mij boven huilen. Haha. Dus dat was geluk, anders was m'n vader er niet eens bij geweest! M'n broertje is met de keizersnee geboren..
@pixels ja wel leuk vergelijkingsmateriaal echt mooi hoor. Ben benieuwd of mijn buikje nog een groeispurt maakt. En fijn dat je je verder goed voelt meis. En wat betreft de bevalling pff ja dat kan ik me helemaal voorstellen meis dat is echt niet fijn je hebt t toch wel gemeld bij je vk? Volgens mij heb je speciale cursussen voor zwangere vrouwen die zeer angstig zijn voor de bevalling! Of iig een spreekuur oid. Heb je je wel eena verdiept in hypnotherapie/hypnobirthing? Ik denk dat ontspanning heeeel belangrijk is en zoals jij erin staat is alles behalve ontspannen waardoor je t proces zelf kan tegenwerken. Misschien heb je t wel al gedaan maar probeer je te verdiepen in de mogelijkheden! En een ruggenprik, maakt dat je iets geruster? Knuf! Nu ga ik slapen.. Morgen weer werken (geen zin) xx
@flora en jazz, ja ze zeggen dat de tweede vaak wel makkelijker gaat dus laten we het hopen ik heb inderdaad wel geregeld dat ik met 36 weken overgedragen wordt aan de gyn en de bevalling ingeleid wordt met ruggenprik maar toch houdt het me nog heel erg bezig... Mijn vk vind het allemaal maar niets en is van de "natuurlijke" bevalling maargoed.... het zit erin en het moet eruit
Jazz en pixels mooie buikjes hoor!!! Mams, wat een super lief bericht, denk dat dat alle nog niet zwangere meiden goed doet! Thnx! BF jammer dat ze het nog niet konden zien, gelukkig wel alles goed. Ga nu lekker slapen, morgen naar de tandarts...bleh!