Ben inmiddels weer klaar met werken! Heerlijk en nu weekend houden! Maar de zon mag wel gaan schijnen zeg. Wordt zo donker buiten. Zo even klussen in huis en vanavond aan de klus haha! Waar blijven de andere buikjes?
Wat vinden jullie hiervan? Volgens mij positief! Wanneer kunnen we nu het beste klussen? Had al zo´n gevoel onderin mijn buik en word ook bevestigd dat ik dus altijd mijn ei voel. Bedankt alvast!
Hoi meiden! @Flora saai weer he? Ik denk dat ik wel de hele dag binnen blijf echt super lui haha. Lig al de hele tijd op de bank met een dekentje. Nog niet eens gedoucht! Dan maar een beetje rommelen hier in huis, ook wel eens lekker relaxed. Ik kan trouwens geen app vinden die iswifter heet..? @julia haha nou dan is het misschien meer voor mn gevoel voel me soms zo bol en opgeblazen En wow dat lijkt me zeker een knaller! Echt uit het niets he. Top! Gezellig aan de klus!! Veel plezier @swimming lekker he weekend. Lekker relaxen veel plezier met klussen Oja ik ga nog even mini bf bekijken
@julia je kan het beste vandaag en morgen klussen! Ik had het alleen op de dag van mn smiley gedaan en zie het resultaat maar voor de zekerheid nog even een dagje erna
Thnx voor je snelle reactie, dat gaan we dan maar doen! ML ziet het al helemaal zitten! Hopelijk een vruchtbaar weekend!!!
@julia: Jaaa een knaller!! Ik had woensdag m'n eerste posi test en we hebben maandag, woensdag, donderdag en vrijdag geklust. Nu ff een dagje rust @jazz: kun je m niet vinden? Vreemd... Iswifter game browser ofzoiets. Heb net nog gekeken en als ik alleen iswifter intyp dan vind ie m. Hihi hier ook nog niet aangekleed wel al gedoucht. Zometeen maar eens aanstalten maken, want het is droog ff een luchtje scheppen.
Hoelang moet ik doorgaan met de ovutesten...tot negatief toch? En moet ik nu mijn NOD aanpassen? Met vandaag als eisprong? Hoe hebben jullie dat gedaan?
@julia idd even doortesten totdat ie lichter is dan vandaag, dan weet je dat je piek is geweest. Je ei is vanaf een posi test 12-48 uur later. Zelf ben ik gewoon van een dag later uitgegaan, dag na mn smiley dus. Je kan morgen +14 als je nieuwe NOD berekenen @flora ik ga zo nog eens kijken of t lukt. Ik wacht ook ff tot t droog ismoet nog ff naar kv sjeesen voor mn zwangerschapspillen! @bf ooohh wat een heerlijk krummeltje op de echo! echt leuk!
@mvs: vervelend dat ie slecht slaapt niet echt bevorderlijk voor alles natuurlijk. Hopelijk gaat het gauw beter! @Julia: jazz heeft het al goed uitgelegd Je eitje springt idd na ongeveer 36 uur na het begin van je lhpiek, terwijl je lhpiek dus langer kan duren. Ik testte 2 dagen positief met de ovutesten @hier: zoo net ff naar t dorp geweest, ff frisse neus gehaald Ook weer wat nieuwe filmpjes gedownload, dus kunnen we verder met niksen vandaag. Heeeerlijk!
hi meiden! wat een rust hier wij waren vanmorgen al "vroeg" de deur uit hoor naar schoonzus, zwager en neefje en we zijn overladen met cadeautjes! echt zoooo lief! en zooooooo leuk spul!!! super scheetig allemaal! rompertje, boxpakje, slabbetjes, rammeleend, woezel en pip setje met bordje, schaaltje, bekertje en bestek! heeeeel schattig pakje met broekje en los vestje, met bijpassend mutsje en sokjes en nog een dikkiedik tutlapje, zooooooooooooooooooooo leuk allemaal! en nog een badjasje van bambam! echt te leuk! ook nog een pyjama van feetje, mini word echt verwend hihi we krijgen t badje met standaard en de box en t kamertje kunnen we overnemen voor 300 euro dus we hebben besloten dat we t overnemen, moeten t ze alleen nog even laten weten Happy Baby dat is t kamertje ennn we hebben nog veel zwitsal gekregen die ze zelf niet gebruiken of dubbel hebben maaar pff we moesten even naar de hema om mn bestelling op te halen, stervnesdruk in de stad en bij de hema.....dus wij naar boven (daar is t vaak rustiger)....goed net zo druk als beneden....halfuur in de rij bij de kassa en dan hoor "nee je moet beneden bij de kassa zijn"..... goed...wij naar beneden naar de kassa...daar weer in de rij wachten, zijn we eindelijk aan de beurt "nee dan moet u naar de klantenservice" sorry maar ik kon me echt niet inhouden en ben echt tegen haar uitgevallen ongeveer wat ik zei "dat meen je niet...godsamme...sta ik eerst boven een halfuur in de rij en word ik naar beneden naar de kassa gestuurd, sta ik hier vervolgens weer ruim een kwartier te wachten en dan mag ik weer in een andere rij gaan staan wachten!!!??? weet je zeker dat je me niet kan helpen??!!!!!!" iets in die strekking....man wat was ik pissig zeg....ook echt gewoon a la minuut, stond beetje te kijken van mezelf en ik zei t niet op een bepaald lieve toon ofzo vervolgens word je door iedereen aangestaard.....*zucht*..... dus ik maakte nog maar een opmerking over hormonen.... vond t echt niet tof dat ik t deed, maar ik hou er ook niet van als ik van t kastje naar de muur wordt gestuurd en vervolgens heeft ze t gewoon voor me gepakt en kon ik gewoon afrekenen, en bij t overhandigen zei ik nog wel opgelucht "heel erg bedankt" de *pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep* zeg....pfffff ik word al helemaal kriegel van drukte, kan er echt niet meer tegen, en dan hoef je me dit al helemaal niet te flikken.... normaal gesproken zou ik wel laten merken dat ik er niet blij mee zou zijn, maar ik zou wel keurig in de andere rij gaan staan.... nou ja....goed...gebeurd is gebeurd.... hebben jullie t trouwens ook dat jullie altijd in de verkeerde rij staan te wachten?
@echo, ja onze mini is klein druktemakertje hoor! vandaag ook aan schoonzus en zwager laten zien, die vonden t ook helemaal geweldig! maar ze vonden mini ook erg druk hoop niet dat t een voorbode is en ik strakjes helemaal bont en blauw geschopt word... hihi
BF, mooi kamertje zeg! En leuk ja zo´n drukte in de hema, kan me voorstellen dat je even uit je slof schiet!
Bf shaun was ook zo druk in mijn belly en nu nog steeds kindje kan geen seconde stil zitten zelfs als hij ziek is en bij je ligt beweegt hij zijn beentjes nog
@bf hahaha geweldig! Kon ik maar eens zo heerlijk uit mn slof schieten. Lijkt me heerlijk. Ik ben zo'n stomme doos die liefjes knikt daar word ik pas moe van haha En wat leuk zeg al die spulletjes! En t kamertje vind ik ook fantastisch!
We hebben t er al is over gehad, maar wij moeten bij de intake ook al doorgeven of we een prenatale screening willen laten doen. Het grootste deel van mij zegt: niet doen. Maar ergens twijfel ik nog.. Maar ik zou dus alleen maar stressen bij een kansberekening en ik wil eigenlijk geen vlokkentest of vwp willen laten doen ivm kans op miskraam.. Dus eigenlijk kan ik met zekerheid wel zeggen dat ik het niet wil laten doen, maar dat betekent niet dat ik niet zou willen weten of mijn kindje een ernstige afwijking heeft. Veel mensen zeggen altijd: ik zou sowieso nooit de zwangerschap afbreken, wat de uitslag ook is. Ik vind dat wel een heftige uitspraak. Ik zou daar niet zo zeker van zijn. Zowel je kindje als jij en je partner hebben dan een heel zwaar leven.. Zo denk ik er tenminste over. Maarja ik denk toch niet dat ik t laat doen..
@bf: pff die rijen... Heb ik ook altijd een hekel aan en ja ook ik kies aaaaltijd de verkeerde Een keer uit je slof schieten mag best En een heel mooi kamertje, vooral voor dat geld! Fijn dat jullie t over kunnen nemen. @Jazz: het is en blijft een beslissing die jullie zelf moeten maken... De vraag is wat je met de uitslag gaat doen. Vooral als de kans op een bepaalde afwijking maar iets verhoogd is. Het zou mij alleen maar extra stress veroorzaken, voor iets wat waarschijnlijk niet eens uitkomt. Ik zou het zelf dus ook niet doen, zeker omdat ik nog erg jong ben. De kans op bijvoorbeeld down is dan vaak ook aanzienlijk minder dan als je wat ouder bent. Heb je hier al op gekeken? Erfocentrum. Prenatale Screening
@flora ja het blijft heel persoonlijk. Ik vind het ook teveel nadelen dan voordelen, dus we gaan het waarschijnlijk ook niet doen maar ik durf er niet zomaar vanuit te gaan dat mijn kind gezond is zoals sommige vrouwen wel hebben. Tuurlijk is de kans altijd groter dat je kind wel gezond is, maar ook jonge stellen kunnen een ongezond kind krijgen. Ach we laten de natuur gewoon zn gang gaan Iedereen lekker aan t genieten van het weekend? Hier echt een heeeeele luie dag. Op t moment is er ook niks leuks op tv...
@jazz er is idd niks op tv! Manlief kijkt 24 kitchen en ik zit op mijn iPad! Morgen hebben we een lekker uit slaap dagje en een luier dagje (pyjama dag). Net even heerlijk geklust!
He meiden, Hier lees ik nog steeds alles mee! Reageren komt er alleen niet zo van maar vind het gewoon leuk om alles te volgen.. @bf, wil je mij die link pben, ben erg benieuwd! @jazz, die vetjes die zie ik ook niet hoor Vandaag nog een buikfoto gemaakt, dacht misschien vinden jullie het ook leuk om te zien Bekijk bijlage 280172 Bijna 13 weekjes, buik groeit een stuk harder dan bij de eerste X