Goodmorning!! @bella goh dat is redelijk goed nieuws van je schoonvader! Even afwachten maar klinkt hoopvol! Fijn @flora vond ook wel jammer van ruud maar was idd niet heel slim @bevalling volgens mij staat er idd best veel op youtube maar vind t toch beetje gruwelijk allemaal haha @anita spannend meis! Zal vast allemaal goed zijn! Geniet ervan en show je foto! @bf 18 weken jeeeeeetje gaat zo hard! Mooi bolletje! Nog ff werken tot 3 en dannog boodschappen doen voor mn verjaardag bluhh
@anita, mijn placenta ligt ook voor, maar ben al blij dat ik nu echt dagelijks dezelfde kriebeltjes voel! toch een teken van leven denk ik dan maar nu is t wachten op de duwtjes en schopjes hihi al lag ik gisteravond in bed en had mn arm boven mn navel liggen, en toen voelde ik wel iets "raars" in mn buik, alsof er iets aan t omdraaien was ofzo, weet niet echt hoe ik t anders moet beschrijven. maar als ik dan mn arm weghaalde was t weer weg kan net zo goed wat anders zijn geweest
♥♥ NOD♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥MumL (20 jaar), nod 19 nov., 7de ronde, 1ste kindje. ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 26 nov., 8e ronde, 1 kindje ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 29 nov., 6e ronde, 2e kindje ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 30 nov., 5e ronde, 1e kindje ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ? nov., 4e ronde, 1e kindje (ei kwijt) ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) ♥♥ NOD ♥♥ December ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 4 dec., 6e ronde, 1e kindje. ♥♥swimming (26 jaar), nod: 17 dec.., 5e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (31 jaar), nod: ?? dec., 6e ronde, 1e kindje. 16 Zwanger! (7 meisjes, 3 jongens, 1 verrassing, 5 onbekend geslacht), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 2 cyclus "van slag", 7 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven @wonderwensje, leeftijd aangepast klopte je uitgerekende datum nog?
@bella: volgens mij kun je bij de bieb oid ook wel voorlichtingsvideos vinden en misschien heeft de vk ook wel iets? Lijkt me ook verschrikkelijk om te zien.. Hihi. Maar denk dat ik het tzt toch eens ga kijken! Een tijdje geleden had je ook zo'n programma op RTL 8, maar weet niet meer hoe dat heet... @bf: wat een mooi buikje heb je! En heerlijk dat je mini weer hebt gevoeld @rotnacht: hier was het weer raak slecht geslapen vannacht.. ML is niet helemaal lekker, dus de moest veel hoesten. En ik werd om half 6 met idee wakker dat m'n wekker elk moment kon gaan Had toen nog niet op de klok gekeken, dus ik viel steeds half in slaap en schrok kort daarna weer wakker.. Maar toen ik op de klok keek en t bleek nog maar half 6 te zijn heb ik toch nog een beetje kunnen slapen @temp: vandaag ietsie omhoog na de afgelopen dagen. Maar dat kan dus ook door die rotnacht komen.. Dus ff afwachten wat er de komende dagen gaat gebeuren had gister wel heel duidelijk eipijn. Maar dat kan ook de laatste 'groeispurt' van het eitje zijn geweest
@flora, eigenlijk gemeen dat een onrustige nacht zoveel invloed heeft op je temp, weet je t nog niet dat gekriebel is wel heel bijzonder! hoef me in elk geval niet eenzaam te voelen haha @jazz, ah hartstikke leuk joh je verjaardag vieren enne, als je naar bed wilt zaterdag gewoon gaan of eerst iedereen de deur uitzetten en als ze t niet snappen is dat hun probleem en niet de jouwe jij moet goed voor jezelf en jullie uk zorgen goed, nu ga ik maar eens dingen doen hier....eerst een nieuwe thee halen zo , dan de kasten maar eens van t slot halen en dan maar eerst wat dingetjes wegwerken maak ik mezelf toch nog nuttig tot 12 uur tot straks! x
Goedemorgen @zep, naar de Antillen, heerlijk meis! Lekker doen! @ww, te schattig badjasje! @bn, lekker hoor rustig dagje thuis. Wel heel spannend wat betreft je schoonvader...het duurt altijd zo lang als je in onzekerheid zit..hopelijk volgende week duidelijk (en hopelijk goed) nieuws. Wat betreft de bevallingsfilm. Ik heb bij mijn vorige zwanger en fit gedaan. De laatste keer mochten partners mee en lieten ze dus ook zo'n film zien. Blijkbaar vinden sommige vrouwen het mooi om te zien ( Anita ) maar ik was er gelijk van genezen... vond het niet zo prettig zeg maar... @bf, mooi buikje zeg! en wat fijn dat je kleine al af en toe voelt! Gek gevoel he? @flora, he die nachten van jou.... hopelijk slaap je snel weer een beetje beter want dit is ook niets @ego, ik voel de kleine sinds deze week echt heel duidelijk! Gisteravond legde ml zijn oor op mijn buik en toen schopte ze er twee keer tegen aan... haha heel grappig want ik dacht echt dat hij het nog niet kon voelen
Shaun mag niet naar huis omdat hij dan niet went aan het hier zijn dan moet hij weer helemaal opnieuw wennen zeg maar. Bevallen ja uhhh nee dat hoef ik niet te zien krijg alweer pijn als ik eraan denk was niet mijn dagelijkse hobby
@pixels, haha leuk die schopjes tegen zn oor! dat gekriebel voelt al wel heel bijzonder ja ben benieuwd wanneer t schopjes gaan worden kan me helemaal voorstellen dat je geen fan bent van zulke films zou voor mij ook echt niet hoeven, ik had opgestaan en weggelopen geloof ook niet dat ik me er helemaal in ga verdiepen...ja dmv yoga de ademhalings- en ontspanningstechnieken en krachtoefeningen om de bevalling vol te houden en voornamelijk ook de weeen op te vangen enzo. maar weet haast wel zeker dat t daarbij blijft
@mvs, ah sneu hoor... zo lastig als ze nog zo klein zijn, knuf! @bf, kan maar zo komen die schopjes! Ineens denk je, he! Ontspanningsoefeningen... ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen idee heb of het nou helpt... Het ligt er een beetje aan hoe de bevalling is... Soms bouwen de weeen zich langzaam op.. ik denk dat je er dan wel veel aan hebt.. Ik had wat dat betreft de pech dat ik direct hele hevige weeen kreeg waar geen pauzes meer tussen zaten. Ik raakte volledig in paniek was na 5 uur helemaal stuk toen daar die goddelijke ruggeprik aan kwam haha.. Opzich is het wel fijn om voorbereid te zijn, al is het maar voor je eigen gevoel!
Ik heb niks aan ademdingen gedaan ze hebben me daar goed geholpen en aangezien jij ook daar gaat bf komt dat wel goed
Mvs, balen zeg dat je kleine man nog in het ziekenhuis ligt, maar goed ze houden hem in ieder geval wel goed in de gaten! BF nice die buikfoto, word een mooi bolletje. Bn fijn dat er actie ondernomen is in het andere ziekenhuis, duim dat de uitslag goed is. Jazz, succes met je verjaardag en alle boodschappen inslaan....vind het altijd maar een heel gedoe. Pixels, hopelijk verloopt jou bevalling deze keer iets minder heftig. Zep, antillen, te gek zeg! Wanneer willen jullie gaan? Flora, balen van die rotnacht, ben benieuwd wat je temp gaat doen. Hier geslapen als een blok, nu keelpijn en neus verstopt!!! Dat zat dus dwars gisteren. Voelt dan net of je zo´n wattenhoofd hebt! Hopelijk is het snel weer over!
@mvs, ik stuur je wel even een link in pb, moet nog wel even updaten maar dan kan je eens zien of je t wat vind wil sowieso wel meer ervaring op doen, maar t is even afhankelijk van hoe, wat en wanneer in principe ligt de fotografie enigszins op zn gat. volgende week wel fotosessie met mn beste vriendin en haar prachtig mooie grote buik! ben benieuwd hoe dat gaat (ook voor mij lichamelijk) als dat allemaal goed gaat, en het blijft met mij ook goed gaan heb ik in december nog een fotoshoot met schoonzus van andere vriendin (die wel betaald ) @computers, zucht grom aaarrrghhhhh pfffff hoe vaak moet een mens op "end now" klikken om te zorgen dat t ook daadwerkelijk afgesloten gaat worden klote systeem hier! zal blij zijn als we weer "lokaal" kunnen werken i.p.v. dat klote citrix.... *klaaguurtje voorbij* bijna weekend!
@ademhalingsoefeningen, mn mams heeft er wel echt wat aan gehad om de persweeen op te vangen, maar moeten toch maar zien hoe t allemaal gaat lopen @pixels, een weeenstorm lijkt me ook allesbehalve prettig hoop dat t dit keer beter mag gaan!
Welke cursus dan ook, het kan echt geen kwaad! Het ligt er ook heel erg aan wie er bij je bevalling aanwezig is... Mijn vk was er destijds bijgebleven de hele bevalling omdat ze geen andere bevalling had... Ze mocht natuurlijk niets meer doen in het ziekenhuis maar heeft mij wel heel erg gesteund. Ik had een arts-assistent die zei gewoon helemaal niets... terwijl je zeker bij het persen echt wel wat support kan gebruiken! We zullen het inderdaad wel zien, het zit erin, het moet eruit en iedere bevalling is weer anders...
Even iets anders... we zijn eruit wat betreft de naam : N. was benieuwd wat jullie er van vinden... Graag eerlijk commentaar, ik kan het hebben
@EVEN EGO (sorry heb nog niets gelezen) MAAR BEN HELEMAAL HIEPER EN MOET HET EVEN KWIJT! Werd net opgebeld of ze mijn paardje morgen mogen gebruiken op een groot paardenevenement (Paard en Koets). Maar natuurlijk! Dus nu mag ik morgen mijn pony (mijn voorlopige grote trots) showen aan het publiek . Ze gaan een soort van schriktraining (Desesibiliseren) in een clinic (Natural Horsemanship voor de geintresseerden).... Hij is bang van dingen die van achter komen, is heel normaal maar ik wil hem voor de koets en dan is het niet handig Zul je morgen zien dat hij ineens nergens meer bang van is omdat hij zoveel prikkels krijgt WHAAAH Hieper! *rustig blijven voor de baby*
Hello!! Ego met de deur in huis vallen: Ik voel me bluuuuuh! Snotverkouden, keelpijn.. VL tot 2 uur vannacht wakker gehouden met snotteren en hoesten Vanavond visite maar eigenlijk niet zo'n zin in nu.. maargoed afzeggen is ook zoiets.. En verder ook mega druk weekend, dus hopelijk snel voorbij! Ei is nog steeds spoorloos gone.. Kan je eigenlijk ook ongesteld worden zonder ei? Nee toch? Banner maar aangepast omdat ik zondag echt niet ongesteld zal worden.. Ik heb alles gelezen, maar weet het niet echt meer.. Ohja! @WW: Dat badjasje had ik ook aan VL laten zien omdat ik 'm schattig vond @Pixels: hopelijk gaat deze bevalling beter dan en word je beter begeleid! Eerlijk over de naam: die vind ik helemaal niets Maar ik blijf erbij: maargoed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben Rest weet ik dus gewoon al niet meer..
@pixels: Mijn nichtje heet al zo dus ik zou de naam nooit kiezen het is niet echt mijn smaak maar ik vind hem zeker niet lelijk. Vind de tweede naam wel mooi.
Hej meiden, Hier weer een berichtje van mij! @MvS, sterkte en liefs voor je mannetje in het ziekenhuis! Sneu zo'n kleine vent in het ziekenhuis. Hopelijk mag hij snel weer naar huis. @ BF, wat een mooie buikfoto en gewoon al 18 weken. De tijd vliegt Enne rustig blijven... bijna weekend! @ BN, fijn dat jullie al iets meer weten, hopelijk snel een goede uitslag van je schoonpa. Lekker even dagje vrij! Genieten! hoe gaat het met jou verder? @ Pixels, nog bedankt voor je tip, meid! Kan ik erg waarderen! Wat een mooi iets dat je je meisie toch? gevoelt hebt! hihi... Mijn placenta ligt aan de achterkant, dus hoop hem/haar ook snel te kunnen voelen! Vind de naam erg mooi, ook niet mijn keus, alhoewel de tweede naam heel dichtbij onze voorkeur komt hihi!! @ Zep, heerlijkkkkkkkkk de Antillen!!! Wanneer zouden jullie dan gaan? Lekker genieten meis! @ Flora, hopelijk blijft je temp inderdaad zo mooi stijgen! EEn prachtige ovulatietest als ik dat mag zeggen hihi!! Had ik nu gemist dat jij ook jarig bent geweest?? Nog van harte gefeliciteerd meis!! @ Jazz, voel je je nog steeds beetje jarig?? Veel plezier op je feestje! @ hiero, gisteren monsterverkoop gehad op het werk! En een onwijs leuk badjasje voor Nibbit gescoord. Die krijgt hij/zij morgen in z'n schoentje voor Sinterklaas. Bekijk bijlage 287087 Schattig he?? Voor 50 cent gekocht Ook gelijk even sokjes, slabbetjes, knuffels en speelgoed gescoord voor 50 cent per stuk. Mijn dag was helemaal goed! Zoiezo snel bij een vrouw, als je mag uitgeven denk ik hahah... Morgen lekker met de hele familie de intocht van Sinterklaas kijken op tv (is traditie) en daarna frikandellen en kroketten eten. Want... mijn misselijkheid is sinds afgelopen dinsdag ineens stukken minder, dus ik hoop echt dat het zo blijft! Beetje weeig vind ik niet erg, maar elke ochtend zo misselijk, ben blij dat het weg is! Zondag verjaardag van mijn vriendinnetje, rond uurtje of 3, dus s morgens even lekker uitslapen! Werkse nog even meiden! Bijna weekend!