meiden, bedankt voor de reacties op de naam zover Het blijft inderdaad altijd zo persoonlijk... we houden het wel bij deze naam, maar was wel heel erg benieuwd naar de reacties van anderen op de naam @kiwi, graag gedaan meisje inderdaad.... jullie al een voorgevoel?? Fijn dat je, je al iets beter voelt! Hoop voor je dat het zo blijft....jij hebt je portie wel gehad @zsa, hopelijk voel je je gauw beter! Misschien valt het mee als de visite er eenmaal is.. Volgens mij is het wel mogelijk dat er soms helemaal geen eisprong in een cyclus is...maar misschien zit ik ernaast... @meelanor, wat leuk voor je! Heb zelf niets met paarden, maar begrijp dat als je er helemaal weg van bent dit helemaal te gek is! Ben benieuwd hoe ze het zal doen!
@pixels ik vindt het een hele leuke en aparte naam. Ik hou wel van namen die je niet vaak hoort. Bij ons wordt het sowieso bij een meid phileine engelina Sophia! Ml vindt het helemaal geweldig!
Dat vind ik ook heel erg mooi! Ik zat eerst ook aan Phileine te denken, maar onze oudste heet Féline en dat vond ik teveel op elkaar lijken
Zijn we ook erg blij mee! Je hoort het wel steeds meer, toen Féline geboren was had ik het nog niet eerder gehoord. Ze heet Féline Amélie... Best een opgave een mooie naam zoeken
@ Pixels, we hebben niet echt een voorgevoel. Manlief eigenlijk jongetje en ik denk ook jongetje maar soms ook een meisje haha.. niet echt duidelijk dus! We zijn allebei hartstikke nieuwsgierig, dus ik wil het direct weten. Hopelijk kan ze het zien haha.. Voor beide geslachten weten we de namen al, dus dat is geen punt haha.. Hoop inderdaad dat het nu zo blijft, zou erg fijn zijn ( en dat is nog flauw uitgedrukt) @ Swimming, vind Phileine ook een hele mooie naam! Ook niet onze keus, maar prachtige naam!
Ik heb mezelf even blij gemaakt met een trui van ZALANDO! Kortings code was geldig tot gister, maar hij deed het net nog. Jippie!
Nou dat vind ik ook. Je kiest toch een naam voor je kind voor de rest van haar leven. Zal eerlijk zijn.. wij hebben/hadden Feline voor een meisje als roepnaam. We weten alleen nu niet zo of het bij ons kindje past. Bij sommige namen hebben wij dat we het bij een kindje moeten vinden passen. Heb je een "joekel" van een meisje (hoop dat jullie snappen wat ik bedoel) , en dan heeft het zo'n prachtige lieve naam als Feline. Dat vinden wij gewoon een beetje lastig.
We zullen het zien.. ik vind het wel een heel speciaal moment hoor, dat je met z'n tweeen hoort, of je een jongetje of meisje krijgt! hihi..
Mooie naam hoor ... maar inderdaad je gevoel moet gewoon goed zijn.... lastig om voor tevoren te zeggen wat voor een persoontje het gaat worden. Wij hadden voor dit kindje eerst ook Madelief in ons hoofd... ik vind dat nog steeds een mooie naam..maar ik dacht een volwassen vrouw en dan Madelief.... vond het dan te kinderlijk. @swimming, lijkt inderdaad heel erg op elkaar!
Het blijft gewoon een zoektocht naar de mooiste naam! pfff... Misschien dat we een beetje rust erin krijgen, als we weten wat het geslacht is. Dan heb je toch wat meer om je aan vast te houden. Toch maar twee namen misschien achter de hand houden haha..
Meiden naam heb ik dus net getypt en jongens naam wordt waarschijnlijk Levi Johannes en nog wat maar weet het even niet meer!
@Kiwi: Begrijp helemaal wat je bedoelt.. Ik ken een meisje 'Lieve' en dat is me toch een beer van een meid En ook een zware stem erbij... ze is pas een jaar of 2, dus hopelijk trekt het bij haha.. maar die naam past duidelijk niet bij het kind
@zsa: ja je kunt zeker ongi hebben als je geen ei hebt gehad. Maar komt niet vaak voor. Bij mij denk ik wel 2x.. Heb er toen wat over proberen te zoeken en dat bevestigde mijn vermoeden. Ik had toen helemaal heen ongi pijn en mijn ongi duurde ook erg lang. Het was echt anders als anders.. Hopelijk komt je ei gauw!! Maar je loopt ook behoorlijk te kwakkelen met je gezondheid toch? Nu weer ziekjes, pas ook al.. Misschien is de cyclus daarom ook een beetje van slag. Maar ik las in het temp topic dat je eerder ook gestopt bent met de pil en toen mega cyclussen had misschien toch ff goed in de gaten houden en een keer naar de huisarts als het zo aan blijft houden? Goed dat je tempt in ieder geval! @pixels: zou zelf die naam niet kiezen, maar vind m wel mooi! Kwestie van smaak @kiwi: ik ben vorige week zaterdag idd jarig geweest dankjewel! Fijn dat je je weer wat beter voelt @jazz: veel plezier en als je moe bent, gewoon lekker naar bed gaan! Zal niemand je raar op aankijken! @hier: vandaag was m'n ovutest ook nog positief heb geen digi meer gedaan, want t streepje knalde er echt vanaf! Dus bewaar de digi dan liever voor de twijfelgevallen @weekend: wat zijn jullie plannen? Wij hebben vrij weinig op het programma staan dit weekend vanaaf ff naar t centrum, ML z'n nieuwe bril ophalen. En verder lekker niks denk ik!
Toevallig hier een collega die een dochter heeft gekregen vorige week. Heet ook Lieve! Maar is een heel kleine poppeke!
@Flora: volgens mij heb jij wel meer op de planning met die positieve ovu-testen Ja voorheen had ik horror cyclussen inderdaad.. daarom was ik zo blij dat het nu goed ging.. tot deze maand dan Ik heb inderdaad ook het gevoel dat het door kwakkelen komt.. Heb erg gevoelige darmen en heb van vakantie een bacterie meegenomen (paar jaar geleden ook al gehad vanuit France.. nu Italie) schijnbaar niet goed bereid vlees ofzo. Ik denk dat ik daarom nu zo kwakkel; heb een week of 4 na vakantie amper eten binnen gehouden, dus denk dat m'n lichaam ook geen vitamines etc uit de voeding heeft kunnen opnemen waar ik nu de klos door ben. Die keer eerder ben ik re ook een maand of 4 zoet mee geweest Dus hopelijk snel weer in orde, fris en fruitig mét ei! @Kiwi: Ja dan kan het wel ja, bij een poppetje Zo ken ik ook een jongetje 'Storm' en dat was dan een heel schriel, verlegen, rustig mannetje