Hey Pixels leuk dat je weer wat laat horen ! Wat een super mooi buikje heb je al! Gaat echt hard ja. Hoe voel je je verder? Misselijkheid helemaal weg? Moe? Nou jij kan het echt al een hele tijd niet meer verbergen he maar nu hoeft dat natuurlijk ook helemaal niet meer.
Voel me helemaal super! Gelukkig nergens meer last van. Met een wijde blouse is het nog wel te verbloemen Hoe is verder met jou?
Hey meiden, Jazz, indd zeur niet met je vetjes (had ik dat al gezegd of gedroomd?? ben erg aan het dromen op het moment.. ) Pixels, mooi buikje!! Julia, knalposi! klussen jij! Ego, weer een dicht bij ons zwanger... eerste keer dat ik me echt een beetje kut voel Vandaag erg leuke shower gehad was ook super gezellig!
Dankjewel Kan me voorstellen dat je er van baalt als je zelf zo graag wilt maar het nog niet zover is *knuf* Hoop dat het voor jou ook snel zo mag zijn!
@pixels: wat een mooi buikje heb je al! Gaat hard @jazz: zeker moet je er maar niet altijd vanuit gaan dat je een gezond kindje hebt. Er komt zoveel bij kijken en er kan zo veel mis gaan. Maar gelukkig vaker niet dan wel. Denk er nog ff goed over na ik denk dat wij t iig tzt nog goed bespreken met de vk. Ook ivm mijn schildklier en ik ben drager van taaislijmziekte, ML gelukkig niet. Dus we kunnen iig geen kindje met taaislijmziekte krijgen. @dinges: ik ken je gevoel... Dikke knuffel! Onze tijd gaat zeer zeker ook nog komen
@dingen dikke stevige knuffel voor jou en idd zoals flora zegt onze tijd kom nog wel en hopelijk heel snel!
goedemorgen dames, @bf hahaha een lekker druktemakertje...ik denk dat jij eein meid krijgt @pixels...wat een mooie buik al! groeid zeker hard @dinges...kan me heel goed voorstellen meid @hier stomme muts die ik ben begon ik toch weer te twijfelen van oh jee hebben ze het wel goed gezien? is het wel echt een meid? mmm vrouw eigen? maar goed ik de echo praktijk gemaild en mocht gisteren terug komen zouden ze het nog ff laten zien, echt schatten van mensen daar...en jaaaa het is zeker een meid hoor hahaha op de foto moet je links bij het pijltje kijken...en zooo schattig vorige echo was ze al aan het duimen en nu weer
@anita, jij ook mooie buik hoor! En die echo, wat zie je dat goed dat ze aan het duimen is! Zo klein maar al zo duidelijk een heel mensje, mooi om te zien!
@anita: wat een mooie echo en wat een mooi buikje heb je ook al goed te zien! Haha kan me voorstellen dat je na 3 jongens gaat twijfelen of t echt een meisje is lief dat ze nog ff wilde kijken! Hmmm wat zullen we vandaag ns gaan doen?! Misschien t huis een grote beurt geven
Even ego, kan niet goed bijlezen op telefoon. Mijn temp is vanochtend met 0,5 gezakt en is evenhoog als tijdens menstruatie. Kan goed teken zijn op 9 dpo. Dus ben wel benieuwd, maar was vandaag ook wel wat later naar bed gegaan en minuut of 20 eerder getempt dan normaal. Eigenlijk meer omdat ik zo heet en bezweet was zodat uk dacht koorts te hebben. Maar was dus bijzonder laag weer. Ben benieuwd morgenochtend dan!
Bf, dank je voor de echo!!! Super leuk, ik ga hem vanavond kijken! Ben erg benieuwd!!! En ik vond je nog netjes bij de Hema.... Maar ik snap dat het heel vervelend is.... Jazz, meid, wat een mooi buikje!! En ik zie nergens een vetje hoor!!! Ik weet ook niet hoe ik mijn scriptie met de verbouwing combineer.. Het is erg zwaar... Hoe gaat het met de scriptie van jou? Zit je nu in een nieuwe groep? Julia, jaaaaa, een knaller!! Fijn!!! Lekker klussen! Dinges, succes vandaag bij de huisarts!! En een dikke knuf voor jou, ik snap helemaal dat je je er rot door voelt..... Pixels, mooi buikje!! En wat fijn dat je je goed voelt!! Anita, mooie buik!! bf, super leuk dat je zoveel spullen hebt gekregen voor mini!!! Zsa, wij gaan het zeker nog specialer on dit clubje maken op 20 oktober!! Leuk dat je op dezelfde dag je nod hebt!! Mijn duimen draaien voor je!! Hier, ik werd vannacht wakker van buikpijn zeg, echt niet meer normaal, de pijn liep als een soort band over mijn buik heen, onder mijn navel. De pijn begon in een lies en eindigde in mijn andere lies, o mijn god, ik wist niet meer hoe ik moest liggen.... Verder vandaag weer klussen in het huis, zoals Jazz zei schrijf ik er huis achter, anders weten jullie niet wat ik bedoel hahaha! En we hebben eergisteren het fornuis binnen gekregen! Echt een asociaal formaat zeg haha, maar mooi! Zo blij mee!!!
Goedemorgen! @pixels, heeee je bent er weer even! Mooi buikje!! Zie je echt al goed zeg! Bij mij hebben mensen nu zoiets "ik dacht t te zien toen je langs lieP, maar wist niet zeker" ik zal de link straks even pben, op tel word dat beetje lastig @Anita, ook zo'n mooi buikje!! En mooie echo! Schitterend die duim en dat profieltje zo duidelijk! Heb m ook even aan ml laten zien, hij vond t ook schitterend! @jazz, wij hebben besloten t niet te doen omdat ik ook geen vlokkentest of vruchtwaterpunctie zou laten uitvoeren door kans op miskraam, daarbij komt dat mn gevoel vanaf begin al goed is waardoor ik die bepaalde rust over me heb, en bij de 20 weken echo kijken ze sowieso goed naar afwijkingen etc... en de kansberekening zou je gerust kunnen stellen, maar kan ook stress bezorgen...en stress is sowieso niet goed voor je kindje (of voor jezelf), dus wij wachten de 20 weken echo af (en ja dat vind ik nu ook al best heel spannend!) @hier, gisteravond verjaardag, zowaar tot half 12 volgehouden! en daarna thuis nog aflevering van ncis gekeken, in bed nog wakker liggen lezen, en niet eens dutje gedaan 's middags en dat terwijl gister een best drukke dag was zou ik nu energie gaan krijgen??? Ooh dat lijkt me zo heerlijk!! mja nadeel was dat ik door t hoesten, en moest nog plassen, om half 3 nog niet sliep...maar wel lekker uit kunnen slapen vandaag en ml gaat strakjes lekker ontbijtje maken, of nou ja...brunch....
@zep wanneer ga je testen? @hier ik lig nog lekker in bed! Heerlijk is dat. Vandaag lekker thuis blijven en dien waar we zin in hebben! Jullie?
@Zep, groot fornuis? Zo'n ding van een meter breed??? Met dus zo'n aso grote oven erin??? Zo ja dan ben ik jaloers! @zsa, ik heb geen verstand van temperaturen hihi @kiwi en bella, radiostilte? Gaat t goed met jullie??
Swimming, heerlijk zo'n luierdag!!! Geniet ervan!! En ik ga denk ik aankomende zondag testen! Duimen jullie toch een beetje voor mij??