Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    *strooit hier nog wat hcg rond*

*duimt voor iedereen die een duim nodig heeft*

:)

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bf inclusief voor de baby's in jullie buiken?

3. Jazz

Jazz Niet meer actief

Goedemorgen :D
    Hier ook heerlijk lang lekker in bed blijven liggen. Nu is vl pannenkoeken aan t bakken :):D

@pixels wat fijn dat je je weer goed voelt! Heerlijk zeg. Ik voel me eigenlijk nog steeds goed. Geen enkel kwaaltje, gelukkig nooit misselijk *afkloppen* dus mag niet klagen hihi

@dinges knuf!! Snap je heeeeeelemaal meis. T kan gewoon steken, jij wil ook zo graag! Ik weet zeker dat t niet lang meer zal duren.

@flora wel een opluchting dat jullie kindje sowieso geen taaislijmziekte zal krijgen! :)

@anita prachtige echo en buik!! Mocht je gewoon zomaar weer voor een echo komen omdat je twijfelde :$ volgens mij heb ik niet zoveel geluk .. Krijg maar 3 echo's :( ga wel pretecho's laten maken. Sowieso een vroege geslachtsbepaling en nog een keer een 3D

@flora huis schoonmaken pff waar je zin in hebt :D je mag hier ook wel even komen hihi

@zsa spannend je temp! Wanneer wil je testen?

@zep knap hoor meis! Ik moet ergens deze maand weer beginnen in een nieuwe groep blehhh hihi. Gaaf zo'n groot fornuis!!!! Geniet lekker van julie huisje meis ! En ik duim HEEL hard voor je!!

@bf ik wil idd ook geen vlokkentest of vwp doen dusja dan heb ik ook niks aan een kansberekening. 20wkn echo lijkt me ook heeeeeeel spannend! Maarja ik moet ook maar dat vertrouwen hebben wat jij hebt

Kiwi en bella radiostilte haha ze zijn vast lekker aan t genieten van hun weekend.

Vl is helemaal een heerlijk ontbijt aan t maken wat een schat! Pannenkoeken met choco en bananen, verse jus, kopje koffie yumm aanvallen!!

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Jazz: zooo lekker ontbijtje :D:D Heerlijk genieten dus!
    Ja idd een hele opluchting dat ML geen drager is van taaislijmziekte, anders hadden we meteen de mmm in gemoeten. Dan zou ik zwanger moeten worden dmv ivf met embryoselectie.
    Wel fijn dat baby's tegenwoordig met de hielprik geprikt worden op taaislijmziekte (cf). Dan weet je meteen of je kindje mogelijk drager is. Mijn moeder heeft die ziekte, dus vandaar dat mijn zus en ik een paar jaar geleden een erfelijksheidsonderzoek hebben gedaan. Beide bleken we drager te zijn :( Mijn broertje moet tzt zich ook nog laten onderzoeken.

@Zep: spannend voor jou dus de komende tijd :D:D ik duim voor je! En idd, klopt je banner? denk het niet toch, anders kun je veel eerder testen ;)

@bf: thxx voor de hcg, ik vang het maar al te graag op :D

@hier: alleen nog maar bankgehangen en een wasje gedraaid ;) zometeen maar eens iets gaan uitvoeren :)
    Ik zit nu 3 dpo, heb nergens last van :) Voor een zwangerschap natuurlijk sowieso nog te vroeg, maar ook (nog) geen psm-klachten. Af en toe wat steekjes in mn borsten, maar dat is te verwaarlozen :)

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @flora PMS symptomen?

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Premenstrueel syndroom, de klachten die je hebt voor je menstruatie, of tussen je ei en menstuatie :)

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @flora thanks

8. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Julia, ik heb mn nod ook berekend vanaf de dag na de posi ovutest.

@ Uitgerekende datum, Wat trouwens raar is, dan heb ik dus al een dag later gepakt, en dan kom ik uit met uitgerekende datum 4 mei en de VK kwam op 6 mei, dan zou mijn ei volgens hun 3 dagen na mn posi ovutest zijn gesprongen. Geloof er niks van :D want dan was ie denk ik nooit raak geweest als ik op mn posi ovutest voor het laatst geklust had. Maar we zullen het zien volgende week met de 12 weken echo.

@ BF, ik ga je echo zo even bekijken, zit nu achter de laptop ;)

En je hebt groot gelijk ook wat betreft de Hema... Ik denk dat ik ook mn mond had open getrokken, zelfs al zou ik neit zwanger zijn geweest haha... Wat dat betreft heb ik sowieso weinig geduld :D

Als er ergens een grote rij staat dan gaan ML en ik allebei in een verschillende rij staan haha, ja ik weet het, het is aso maar heb dus een hekel aan wachten :p

En jeeeee wat ben je verwend door je schoonzus en zwager!!! Leuk zeg!

@ Jazz, als ik heel eerlijk ben, zou ik mijn zwangerschap wel afbreken als het een ernstige afwijking heeft. Denk niet dat ik het bij de eerste had gedaan, maar nu hebben we Dilan ook nog en dan gaat ook heel zijn leven veranderen. Maar stel alles is dus goed bij de 20 weken echo en bij de geboorte blijkt er toch iets mis, dan houden we natuurlijk wel heel veel van het kindje en dan had het zo moeten zijn. Nu kies ik ook niet voor die echo hoor, had er nog met de VK over gehad en het is inderdaad maar een kansbrekening, we stelden 1 vraag; stel de kans is 1 op 10 ofzo wat dus erg slecht zal zijn, kan het dan nog gezond geboren worden? Ja zei ze, het is slechts een kansberekening. Daarom heb je er dus in mijn ogen helemaal niks aan en vind ik het gewoon geldklopperij. Je bent ook nog jong.

@ Hier, ben inderdaad ff niet geweest. Vrijdag moest ik de hele dag werken en daarna bij mn moeder eten. Ze ging haar vriend voorstellen :( Pff wat zag ik er tegenop haha. Voel me dan altijd zo bezwaart en ML moest werken dus die kon er dan niet bij zijn. Maar gelukkig was het echt een hele leuke man, super spontaan dus het ging helemaal vanzelf :D Daarna helemaal bekaf op de bank geploft thuis en the voice gekeken daarna naar bed. Zaterdag heb ik echt de hele dag hoofdpijn gehad, dus een beetje de beeldschermen vermeden ;) ML is wel super lief de afgelopen dagen, hij is hier alles aan het opruimen enzo, boodschappen doen, wassen, UIT ZICHZELF!!! Yesss eindelijk heb ik het voor elkaar hihi. Nu doet ie dat ook wel omdat ik vrijdag amper heb kunnen lopen vanwege mn bekken en het van hem rustig aan moest doen, nu heb ik er ook geen last van dus hopelijk blijft dat zo.

Net even Dilan zn kleding van maatje 80 op Marktplaats gezet, jeeetje ik schaam me eigenljk wel een beetje hoeveel ik had haha! ML zei al, en jij altijd maar zeggen dat ie niks heeft om aan te trekken, echt te erg!

Net nieuwe schoenen voor Dilan besteld en een nieuwe winterjas :D en voor degene die nog voor hun kleintjes moeten shoppen, bij Jijwel.nl kinderkleding | Babykleding, kinderkleding en outlet voor jongens en meisjes. is er nu 25% korting op de wintercollectie 2012. Herfst actie

9. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Bn wat is je link shaun zit nog in maat 80 kan ik neuzen

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Bella: het kan zijn dat je innesteling langer heeft geduurd, waardoor het vruchtje dus later is begonnen met groeien.

En idd met hoofdpijn lekker niets doen, vooral niet achter een beeldschemd zitten :D Fijn dat je mannetje nu wat meer in huis doet!

@hier: vandaag nog maar bar weinig uitgevoerd, alleen wat opgeruimd en wasjes gedraaid en schoonmoeder is even op bezoek geweest :D hihi, heeeeerlijk. Het is lang geleden dat we een weekend helemaal nix hadden.
    Schoonmoeder is hier dinsdag 2 uur in huis, omdat er dan iemand komt voor de onderhoud van het ventilatiesysteem hier in huis. Ze bood aan dat ze dan wel zou poetsen hier :) Dan hoeft ze geen 2 uur te niksen. Primaaa ;)

11. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Hallo ladies!

Heb al even niks van me laten horen, maar ik lees ook zeker mee net als pixels!

Wat een mooie buikjes kwamen er weer voorbij, en wat een mooie echo's!
    Hier vrijdag weer een echo gehad, en....... Drumroll please!

Het zijn 2 JONGENS!

Dus ik ga anita achterna met een mannenhuishouden, alleen weet ik niet of hier nog een 4e gaat komen!

En anita, wat heerlijk dat jullie nu een kleine pop krijgen! Geweldig zeg!

Voor alle klussers, ik kans geen hcg meer strooien helaas, maar het is jullie net zo gegund als dat jullie het ons gunden! Dikke knuffel voor jullie meiden! Blijf hoop houden, en ik blijf duimen voor jullie!

Hier ook last van mijn bekken, ik kans aan het eind van de dag haast niet meer lopen... Morgen met de arbo arts bellen en zoeken naar een oplossing!

Nogmaals dikke knuffel voor jullie allemaal!

12. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Hej meiden,

Was inderdaad beetje afwezig, druk weekend! Vrijdagavond had ik feestje van het werk, Oktoberfest. Gezellig gehad. Manlief bleef ook langer op z'n werk dus die was pas thuis toen ik lekker sliep Hahaha..
    Gisterochtend even boodschappen gedaan en 's middags ben ik met m'n mama, schoonmama, tantes en zusje wezen high tea-en. Dit nog nav ons huwelijk! Was echt super gezellig en super lekker!! Heb van m'n zusje rompertjes gehad met I love mum and dad en van m'n tante een tutlapje met een ooievaar. Helemaal leuk!!
    'S Avonds ben ik nog naar verjaardag geweest in Didam, neef was jarig. Manlief ging samen met beste vriend uiteten ook nog voor het huwelijk! En vandaag.. Doen we even helemaal niets. Ben soms echt helemaal kapot. :)

@ Dinges, kan me dat best voorstellen meis! Jullie zijn ook snel aan de beurt, duurt alleen lang, snap zo goed wat je voelt!

@ Bella, wat groeit hij dan weer snel! Hihi.. Lijkt me dat de eerste maanden zo omvliegen klopt dat?

@ Anita, jeeeej wat een mooi meissie! En wat een mooie buik ook!

@ Pixels, wat een mooie buik, meis! Wist jij al wat het ging worden?

@ Jazz, jij ook een mooie buik! Geen grammetje vet haha.. Als ik jullie zo zie, dan heb ik al behoorlijk buikje van mezelf. :D wij hebben as woensdag de intake en moeten het dan ook hebben over prenatale screening, dus wij hebben het ook besproken. Wij willen geen testen vooraf, wel de 20 weken echo. Ook doordat wij het met miskraam kans wel eng vinden en bovendien die kansen ook wel heel lastig vinden. De kans die je dan Miss mee krijgt, zorgt er dan wel voor dat het niet makkelijk gaat worden. Terwijl we er juist van willen genieten. Wat betreft van de 20 weken echo, daarin willen we wel alles weten. Hoe we nu over down staan geen idee, maar daar willen we op voorbereid zijn. ( nekplooimeting tijdens echo) eventuele afwijkingen die dan aan het licht komen, willen we ook graag weten zodat we eventueel keuze kunnen maken, en eventueel de komst van onze baby zo goed mogelijk t kunnen voorbereiden. Wel lastig hoor... Pfff...

@ Bf, leuk kamertje! En wat een hoop dingen ook al. Nu zelf nog baby shoppen haha..

@ intake woensdag, wij hebben bijna heel toneelstukje ingestudeerd, haha.. Manlief gaat mee, dus wij willen graag hartje zien. Hoop zo erg dat ze het doet hihi...

@ Mams, wat gaaaaf!!! Konden ze het goed zien, of lagen ze dwars haha?

@ meiden met nod 20 oktober spannend!! Voor iedereen die het graag wil hebben strooit kiwi nog eens Hcg rond :D:D

@ hoe voel ik me, beetje wisselend, s middags en s avonds kan ik de hele wereld aan, s morgens echt kut. Sorry d'r is geen ander woord voor. Heb gelukkig al paar dingen gevonden om misselijkheid weg te krijgen, maar hoop dat t snel overgaat. Gelukkig nog niet gespuugd! :D

Sow, dat is een lekker stukkie weer! Fijn weekend nog ff meiden!

13. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wat is een dagje niks doen toch lekker. Ik ga donderdag of vrijdag starten met ovu testen. Ben benieuwd! Ik hoop hem snel te spotten :)

14. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ mvs, dit is de link van een adv dan moet je daarna maar naar alle advertenties gaan. Zijn wel veel zomergoed

Marktplaats.nl > 12 rompertjes 80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80

@ Mams, stoer 3 jongens! Inderdaad een mannen huishouden... ben benieuwd of ik ook een mannen huishouden ga krijgen hihi

@ Kiwi, nou zeg maar gerust dat het eerste jaar zo voorbij is en voor je het weet loopt ie al rond ;) het gaat echt zo snel. Al kan ik nu wel zeggen dat ik het helemaal niet erg vind dat die babytijd zo snel gaat want achteraf vind ik deze leeftijd wel veel leuker :D

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    net al heel bericht getypt...telefoon flipt en jahoor alles kwijt ;) dus nu poging 2 :)

@mams, jaaaaa jongens!! ik wist t !!!! jeeej eindelijk wat meer blauw op de lijst! :D

@bella, fijn dat je man zo helpt en helemaal uit zichzelf!

@kiwi, balen dat je je 's ochtends zo belabberd voelt, maar wel prettig dat je al dingen hebt gevonden die helpen! en wel fijn dat je 's middags en 's avonds nergens last van hebt :) hihi, nog heel eventjes en je hebt de ergste hcg piek gehad, dus dan zal t heus niet meer verergeren :)

@swimming, dagjes niks doen zijn heeeeeeeeeeerlijk :) hoop ook dat je je ei snel spot! :)

@duimen, uiteraard duim ik ook voor de ukkies :D

@kiwi, nekplooimeting kan niet meer bij 20weken, kan maar heel kort gedaan worden waarbij met 12 weken t betrouwbaarst geloof ik....

@afwijkingen, t ligt er geheel aan....als t een zodanige afwijking is wat niet verenigbaar is met t leven, en ze kunnen dit met 100% zekerheid zeggen, dan zal t heus heel moeilijk worden (bedoel, ik wil nu al echt niet meer zonder mn kindje!), maar waarom zou ik onszelf dan nog meer verdriet doen door me laten lopen tot t eind in de wetenschap dat ons kindje nooit een leven zal krijgen...is t een afwijking waar goed mee te leven valt maar waar je direct bij geboorte iets mee moet doen kan je de juiste maatregelen treffen (dat alles dus klaar staat in zkh bij geboorte enzo), en je hebt nog een tijd om je erop voor te bereiden...
    de term down vind ik te algemeen...er zijn zoveel gradaties, en er valt niet te voorspellen welke vorm zolang kindje nog in je buik zit....dus nee daar durf ik geen uitspraken over te doen, op dit moment leef ik nog in de overtuiging dat een besluit enkel genomen zal worden wanneer t kindje niet levensvatbaar zal zijn...

@hier, energie! jah...nu niet meer :p....dus hier een erg productief middagje achter de rug :)
    dressoir uitgemest, administratie van mezelf en gezamenlijk bijgewerkt (februari vorig jaar was laatste keer :D) en die van ml op een hoop gegooid, hij moet geloof ik nog van de laatste 5 jaar doen, dus dat mag ie lekker zelf doen....
    (tenzij ik me nog een keer ga vervelen dan werp ik er nog wel eens een blik op ;))
    wasjes gedraaid ook nog gedaan...al heeft ml daar meeste van gedaan zoals opgehangen en zowaar de schone was opgeruimd :$ hihi (okee, moest t wel vragen of ie vast wilde beginnen :p)
    alle babyspulletjes die we nu hebben in t dressoir gestopt, hele kast stond vol :D oftewel chaos, oftewel mn handen jeuken :D
    heb nu paar knuffels laten staan :)
    maaaaaaaaaaar ben nu toch wel beetje gesloopt hoor! :D

gister bij de babydump heeft ml voor t eerst zelf iets gekocht voor mini :D zo leuk, hele trotse papa dan! :D
    grote knuffel van een pinguin, en heerlijk zacht (kwam ie zelf mee :D), dus die staat nog op de kast, ml is helemaal trots dat hij die gekocht heeft :D haha
    en mn mams had knuffels gebreid, die staan ook te pronken op de kast :), en t teigetje tutlapje (puur omdat t teigetje is :p hihi) en de knuffels die we in Zweden hebben gekocht :)

zooooo goed heel verhaal :D
    eten bijna klaar (ja weer lekker laat :D), en dan gaan we weer verder met NCIS :)

fijne avond meiden en slaap lekker alvast! (maar ik kom hier vast nog even spieken ;))

x

16. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    Wat leuk zeg twee jongens!!!
    En ja ben super blij dat ik een meisje krijg... Vind het stiekem toch ook wel leuker dan ik dacht... Maar nog een jongen was voor mij ook heel welkom geweest...

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mams super leuk twee jongens. Nu kun je gericht gaan shoppen!

@iedereen welterusten. Morgen weer vroeg mijn bedje uit om te werken!

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Mama: wat leuk 2 jongens!!! :D:D Had je dat zelf verwacht?

@Kiwi: vervelend dat je je 's ochtends zo kut voelt :( hopelijk trekt dat gauw een keer weg! En bijna intake :D Spannend, hopelijk wil ze naar het hartje kijken!

@afwijkingen: het is idd natuurlijk maar net wat voor leven het kindje met een bepaalde afwijking krijgt. Dat vind ik het belangrijkste.. Als het nog goed levensvatbaar is en de kwaliteit van leven is goed, dan mag het gewoon komen. Maar laten we hopen dat we 'gewoon' allemaal gezonde kindjes krijgen!

@hier: dadelijk richting Luyksgestel, naar het vakantiehuisje van het werk. Het is herfstvakantie, dus dan hebben we voor jongeren met gedragsproblemen weer een activiteitenweek. Ik draai vandaag tot morgenvroeg. En dan moet ik morgen weer gelijk door met werken. Dus drukdrukdruk ;) Ik ben er dus ff niet.. :)

19. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Goeiemorgen dames!

Sjonge! De laatste keer dat ik jullie heb geschreven, is nog in deel 2! :D
    Wat wordt hier veel gekletst! Maar wel errug gezellie!

Heb het erg druk gehad de laatste twee weken, voelde me gister niet goed en vandaag ook niet echt... Buikgriep en diarree. Gelukkig niet overgeven, heb ik zo'n bloedhekel aan... Maar duurt altijd maar een dag of twee, dus zal morgen wel over zijn!

Ben wel aan het werk, omdat het er zo super druk is... Voel ik me niet goed, kan ik altijd naar huis toe gaan...

Met iedereen verder alles oké? Nog zwangeren bijgekomen?

Werkse vandaag!

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam

Deel Deze Pagina