Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Echt als ik de katten niet had was ik allang weg geweest desnoods een goedkoop hotel

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ja ik zou dat ook hebben hoor, als mijn kids om wat voor reden weer even bij ons zouden moeten wonen, helemaal welkom! Heb er altijd voor gezorgd dus waarom zou ik er dan ineens geld voor moeten hebben?

Kun je nergens anders terecht? Andere famiieleden? Wachten jullie een nieuwbouw huis af, of waarom zitten jullie eigenlijk bij SV?

3. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja zijn andere broertje miss ik heb geen familie meer we wonen hier omdat in het andere huis het contract is opgezegt omdat we een kind hadden dat mocht niet in dat huis en we konden dan hier heen om zo te kunnen sparen enzo

4. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Thanx meiden!

Ja het is echt spannend ja. En zo snel al! haha..

@ Bella, ja denk jij een meisje? Ik dacht vroeger altijd de eerste een jongen. Manlief denkt een jongen en ik ben inmiddels van gedachten veranderd haha.. ik denk ook een meisje.. :D

Ik vind het wel heel speciaal om straks te weten wat er in me groeit hihih!! :)

Ik zal, nadat we van de schrik zijn bekomen hahah, gelijk even een berichtje hier plaatsen! ;)

5. BellaNoa

Ja het is natuurlijk wel hartstikke lief dat jullie daar terecht kunnen, maar toch... Ik zou gewoon gaan reageren op woningen en anders doe je het leuk aankleden een beetje voor beetje maar dan hebben jullie toch je eigen plek.. Hoe wil je dat straks doen als je zwanger word en de tweede komt? Want je zei net al dat er buiten jullie bed en dat van Shaun eigenlijk geen ruimte meer is in die kamer

6. Jazz

Jazz Niet meer actief

Whaaa zoveel bijgelezen mn pauze is voorbij maar wil alleen ff zeggen dat ik ook niet met zekerheid kan zeggen dat ik mn kindje hoe dan ook zou houden. Als het hele ernstige afwijkingen heeft weet ik niet wat het nut is :( en ik moet zeggen dat ik het met Down opk niet weet. Heel erg misschien maar ik weet t echt niet. Maarja ik heb nu ook wel het gevoel dat alles goed is met kleintje en dan zien we met 20 weken wel weer :) maar idd erg spannend 20 weken echo!!

Vanmiddag reageer ik weer even op alles

7. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    De bedoeling is nog steeds im jan weg te zijn dat stond al vast je hebt in rotterdam zo een huis maar je moet2 keer borg betalen geen ramp maar nu gaat ons gespaarde geld hard ricar is naar de tandarts geweest sint en kerst komen er aan shaun moest nieuwe kleding en ik werk natuurlijk niet maar ga nu idd echt weg in jan al slaap ik op een kale vloer dit verdient mijn kind niet kan u door hun niet eens de cadeaus halen voor shaun die we hadden gekozen alleen maar omdat hun op vakantie willen en er 8 mensen extra zijn uitgenodigt met kerst (9 waarschijnlijk)

8. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Shaun heeft broeken nodig nu maar noodgedwongen op mp zoeken helaas alleen maar door zijn opa en oma

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @kiwi....vind t niet eerlijk :( ik ben bijna 20 weken zwanger en weet nog niets en jij "nog maar" 13 en ook jij komt t geslacht te weten voor wij :(
    zo...einde jaloezie aanval ;)
    denk trouwens jongen bij jullie :)

(en nee ik ga geen minimaal 1,5 uur rijden voor 10 minuten echo...beetje zonde van de benzine ;))

@mvs, zijn ze nou helemaal van de pot gerukt? ze mogen blij zijn dat jullie zoveel bijdragen! enne als zij dus 50 euro pw meer kwijt zijn aan boodschappen is dat m.i. 200 euro pm??
    dat je dan een kleine bijdrage levert aan gas/water/licht, ook logisch, maar dat komt heus echt niet op 100 pm hoor...
    t moet wel beetje reeel blijven hoor....
    en dat de kerstdagen zelf iets duurder zijn, want je wilt toch vaak wel iets speciaals op tafel zetten, en dat je daar iets extra's aan bijdraagt lijkt me geen probleem
    maar kom op zeg....
    zou er nog eens goed over praten, en idd maar gauw op zoek naar jullie eigen plekje!
    en als zij dure rekeningen te betalen hebben moet zn vrouw maar eens een maand lang niet winkelen, kijken wat ze dan besparen.

zo. mijn ongezouten mening ook weer gegeven :D

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mvs, even een aanvulling. als ZIJ meer mensen uitnodigen voor de kerst zullen ze dat mooi zelf op mogen lossen, jouw idee toch niet...

11. BellaNoa

@ MvS, ik wil dan niet heel stom doen hoor, maar is het niet verstandig nog even te wachten met zwanger worden? Als jullie al het geld al goed kunnen gebruiken nu en dan straks ook nog een huis moeten aankleden.... Stel het zou een meisje worden heb je daar ook weer allemaal nieuwe spullen voor nodig en kan je de kleding etc niet gebruiken van Shaun. En de eventuele aankleding die je nu misschien in het blauw had.

Ik ben wat dat betreft wel een miepert hoor;) Het is voor mijn doen al heel wat dat ik er toen toch voor gekozen had om zwanger te worden omdat ze dan beide op 1 kamer moeten... die wel 20m2 is hihi, maar toch gewoon het idee dat ze niet allebei een eigen kamer hebben. Heb er heel lang over nagedacht of we het wel of niet moesten doen. Ik denk dat ik in jouw situatie nog wel even had gewacht

12. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja dat dacht ik ookmaar wanneer is het wel goed snap je mocht ik nu zwanger zijn is het 9 maanden verder er pas en we hebben nu alles al voor de eventuele beeb zeg maar ik denk daar ook wel vaak aan hoor maar dan geef ik andere dus nu hun hun zin om mijn kindje opzij te zetten snap je

13. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Whahahaha.. ik wilde het net zeggen, waarom rijd je dan niet even naar Lommel? :p:p:p:p

Wij moeten dr ook best een eindje voor rijden hoor, maar we zijn te nieuwsgierig haha..

Wilde je niet jaloers maken hoor, wilde het blijde nieuws met jullie delen! :) Jullie weten het volg. week ook toch? *knuffel voor BF*

We zullen het zien zaterdag... ;)

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Kiwi, gaaf zeg dat je nu al voor een echo kan...ben benieuwd. Denk een jongetje bij jullie.

BF, jij nog heel even geduld, maar jullie zullen het ook al snel weten!

Mvs, tjee zeg wat een verhaal, lijkt me wel moeilijk om met je gezin bij een ander te wonen. En dan ook nog is zoveel ervoor betalen. Als ik jou was zal ik nu zo min mogelijk kopen of in ieder geval via MP zodat je straks voldoende borg hebt om te betalen voor een huurhuisje! Ik zal proberen zo snel mogelijk daar weg te gaan, want voor 700 euro heb je echt een prachtig appartement. Succes met de beslissing!
    Enne via MP kocht ik ook vaak kleertjes, zijn vaak nog prima!

Wat betreft als er wat mis is met het kindje als ik zwanger ben. Zal het nooit vroegtijdig afbreken. Ik vind dat ieder kindje met welk gebrek dan ook een kans moet hebben. En als dat dan betekend dat het kindje maar kort leeft na de zwangerschap, dan is dat zo. Maar dan hebben we in ieder geval wel een moment met elkaar gehad als gezin. Het is altijd moeilijk om daar nu al uitspraken over te doen, misschien als ik ervoor sta dat ik er anders over denk!
    Laten we hopen dat iedereen gewoon een gezond hummeltje op de wereld zet!

Ik ga nu even opschieten, zo een vergadering van het werk.
    Ben nog wel verkouden, maar koorts is gelukkig over.

Owja ik moet morgen naar de huisarts voor dat onderzoek....zie er toch een beetje tegenop.

15. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @afbreken ik zeg het nu wel maar goed. Ik vind dat dat een kindje gelukkig en zo goed als pijnvrij moet kunnen leven. Als je van te voren weet dat dit niet gaat lukken dan zou ik idd een moeilijke beslissing moeten. Een kind met down kan ook gelukkig en pijnvrij leven (vaak dan)

@kiwi leuk hoor ben benieuwd naar het geslacht ik weet het bij jullie nie eerste ingeving was jongen en toen schoot het naar meisje... dus weet het niet :p

@geslacht owja ik zou nog zeggen wat 95% van de mensen om ons heen denken dat het wordt.

... 95% zegt een Jongen :)

Wel grappig dat hier de meerderheid een meisje zegt hihi.
    Nou ja we zullen het zien :) doordat iedereen zegt dat het een jongen wordt, ben ik ook gaan denken dat het een jongen wordt :) maar ik probeer mezelf toch ook altijd voor te houden dat het net zo goed een meisje kan zijn hihi :)

@julia nog een beetje beterschap dan tot je helemaal weer beter bent :)

16. BellaNoa

@ MvS, ja dat is ook weer zo, wanneer is het goede moment, dat is eigenlijk nooit :D

@ Julia, ga jij nu voor een tweede kindje?

@ Meelanor, volgens mij was ik hier de enige die zei een jongen bij jou haha... Maarre, bij jou moeten we nog veeeeeeeeel te lang wachten :p

@ Hier, ff lekker een frikandelbroodje naar binnen stoppen :D

17. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Nee toch en ach dat kleintje kan ook wel ergens slapen hahahahhahahaha

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @kiwi, ahh thnx voor de knuf! vergat jullie gewoon nog heel veel plezier te wensen tijdens mn jaloezie aanval! veel plezier zaterdag!! en verdomd dat ik wil weten wat t is bij jullie!
    en ja als t goed is weten wij t woensdag, en anders vrijdag (hopelijk, als mini goed en braaf meewerkt ;) maar dat ga ik gewoon heeeeel lief vragen ;))

@julia, onderzoek? sorry hoor ben zo'n zeef.....welk onderzoek? sterkte en succes in elk geval!

@bella, ooohh 20m2 zou ik geen 2 seconden over aarzelen ;) haha, ruimte zat om de kamer te delen dus ;)
    ik zelf vind t geen vereiste dat ze echt perse eigen kamertje hebben, trouwens...wat onthouden ze er nou van ;)
    als ik bedenk wat ik me nog herinner...en me echt goed herinner zonder foto's erbij te zien dat mn geheugen geprikkeld wordt, eigenlijk pas vanaf mn 5e :)
    maar ieder voor zich natuurlijk, denk dat we allemaal wel een ideaalbeeld hebben :) maar idd, wanneer is t dan wel de goede tijd? en is t t waard om ervoor te wachten of niet?

@mvs, niks mis mee toch via mp :) is vaak nog hartstikke goed spul, jij maakt de verkoper blij en de verkoper maakt jou blij ;)
    t is dat we kamer van schoonzus en zwager overnemen (al kan ik me nou niet herinneren of we t echt al helemaal hadden toegezegd :D) anders had ik ook nog een blik op MP geworpen hoor voor een kamertje, nieuw is allemaal zo achterlijk duur....

@meelanor, haha leuk he als alle meningen zo uit elkaar liggen :D ben ook wel erg benieuwd bij jullie! maar daar moeten we toch idd nog wel een hele tijd voor wachten ;)

@hier, nog iets minder dan een uurtje, tijd gaat tegenwoordig 's middags zo hard voorbij als je uur eerder weg gaat...
    maar ik merk wel echt de voordelen ervan...
    heb dag erna op t werk meer energie, en ben 's avonds ook niet ietjes waard ipv helemaal niets meer...dus toch een goede keus eventjes :)
    ben benieuwd wat de bedrijfsarts maandag zegt (ja dat ik mezelf moet vertroetelen en dat ik vooral gebruik moet maken van dit extra uur ;))

19. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ben nu opzoek naar kerstkleding een net pak gaat hij maar een dag dragen

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ohjaaaaa!!

@bella, broodje frikandel!!!!! Oohhhhh mjammmmm!!!!!!!! Lekkerlekker!!! *kwijlkwijl* :D

Deel Deze Pagina