Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Bij mij was het bezoek er 2 uur nadat shaun geboren was

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    goh herkenbaar :D ik schiet al helemaal in de stress bij de gedachte aan thuis bevallen!
    ik hoop dat ik eerder naar t zkh mag....mn mams heeft 2 razendsnelle bevallingen gehad en dit kan dus wel erfelijk zijn (schijnen moeders op hun dochters door te geven).
    mn mams zat in 5 minuten van 5 cm op 10 cm......nee weet dat kind er dan nog niet gelijk is, maar ook daar kan ik me dus al helemaal druk om maken....laatste keer wel besproken met vk, maar die eindigde doodleuk met en als t te snel gaat blijven we lekker thuis (JAAAA MAAR DAT WIL IK DUS NIET!!!!!!!!!!! ABSOLUUT NIET!!!!!!:x aaaarrggghhhh)
    dus daar ga ik t nog maar een keertje over hebben :)

@zsa, hele dikke knuffel terug!

@meelanor, slimme vent heb jij :p alsof jij t op dat moment toestaat om zo te rijden :D weet niet hoeveel hobbels jullie tegen komen onderweg ;) maar die schijnen hel te zijn :D ml moet van mij dan ook de route rijden zonder alle hobbels :D dan is dat maar 2 minuutjes langer rijden ;)

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flora, wij hadden in oude huis dus die tv ophangen, en daar maakten we ook wel goed gebruik van hoor :D lekker vroeg in bed liggen en nog even tv kijken
    jammere vond ik dat ik midden in de nacht wakker werd en dacht "oh de tv staat nog aan.....*klik*"
    vond ik nogal zonde van de stroom....
    en dec 2010 zijn we verhuisd en heb t eigenlijk nog niet zo gemist :D
    die enkele keer dat ml voetbal wil kijken (wat ik toch nooit wil), dan pak ik verlengsnoer en doe ik dvd in de tv :D
    maar straks een fijnere tv zou toch wel handig zijn :D
    nu alleen nog even kijken of we oplossing kunnen bedenken voor de stroomtoevoer ;)

@mvs, 2 uur na geboorte vind ik erg netjes hoor! kan je eerst zelf ff bijkomen en genieten van je wondertje :)

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik wil ook eerst genieten met zn 3tjes hoor dan mag familie langskomen :)

@minnie prachtige meid heb je daar !

@bf en meelanor en minnie geloof ik: mooie buikjes hebben jullie!!

@flora ben nou wel benieuwd naar jullie villa van een huis als k t allemaal zo hoor ;)

Nou nog ff 3 uurtjes werken en dan weer lekker weekend!!

5. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Nah hij heeft niet echt geoefend maar ja zo noemen we het dan maar, kan er beter om lachen dan om huilen, geeft alleen maar stress. Hij zoekt zelf maar uit hoe hij het gaat betalen :p Ben allang blij dat hij zijn rijbewijs nog heeft :O ik zag het al helemaal gebeuren met de bevalling dat hij niet mag rijden ... Dan was ik echt pissig geweest.

En de weg naar het ziekenhuis, eerst straat uit 2 drempels maar daar kan hij toch geen gas geven daarna dorp uit (klinkers) daarna een zeer goed geasfalteerde 80 km weg, daarna snelweg en dan nog even naar het ziekenhuis afslaan dus geen hobbels.

@flora kaartje? autocorrectie :p?

Owja weten jullie nog ergens waar we planken kunnen halen voor aan de muur? ikea heeft alleen maar van die strakke planken en de wand plank die bij de baby kamer hoort is 50 euro (beetje duur voor een plankje vind ik). Dus ik ben opzoek naar houten planken voor aan de muur (desnoods schilder ik ze zelf)

Over inspiratie / interieur ideeen gesproken. kijken jullie wel eens op welke.nl das ook echt ideaal :)

6. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Haha rustig hier... weekend zeker ;)

7. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Jaaaaa gelukkig bijna. Nog anderhalf uur werken :D

8. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Zo weer even snel tijd om te reageren op al jullie verhalen...

Gisteren zijn we bij de VK geweest voor controle. VK heeft het hartje laten luisteren. Wat kan je verliefd zijn op zo'n kleintje in je... :D:D:D Schoonma was ook mee, was natuurlijk helemaal blij. Bloedonderzoeken waren helemaal goed, dus nergens over inzitten.

Vanmorgen de afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. 4 januari 2013 mogen we dan in detail geen spieken. Vind dat toch wel beetje spannend worden. Gisteren heeft ze ons alles uitgelegd, ook wat ze allemaal vertellen enzo. Wel fijn dat we dat van te voren weten.

@ geslachtsbepaling, Marita uit Lommel heeft me gebeld gisteren dat ze as. zaterdag een begrafenis had, dat ze het heel vervelend vond maar dat ze de afspraak moest verzetten. Nou ja kan gebeuren, geen probleem. Gaat ze voor ons een uitzondering maken dat we zondag kunnen komen! Dat vind ik echt zo lief :D:D (of heb ik teveel hormonen?) hahaha... Dus om 12.00 uur de afspraak in Lommel, as zondag!

Ik weet niet of iemand van jullie daar in de buurt woont? Waar is het leuk winkelen tijdens koopzondag as. zondag? Tilburg, Valkenswaard, Breda?

@ bevallen, ik wil ook graag in ziekenhuis bevallen. Onze VK stelde voor of ziekenhuis of op de begane grond van ons eigen huis. Nou ik zie het toch echt niet zitten, dat ik daar de longen uit mijn lijf schreeuw en ik na de bevalling in dezelfde woonkamer zit.. nee moet ik echt niet aan denken. Ziekenhuis vind ik zelf ook een veilige keuze. We zullen het zien! :D

@ Meelanor, echt k*t van die bekeuringen van je man. Zeker inderdaad als je nu alles voor de beeb moet aanschaffen. Hopelijk heeft hij er nu iets van geleerd dat dat straks niet met jullie beeb achterin de auto zit. Heeft tie inderdaad de reden opgegeven dat hij moest "oefenen" voor ritje naar het ziekenhuis? hihi..

Je hebt inderdaad een prachtige buik en mooi kamertje ook! Fijn dat alles nu alles op zijn plekje komt te staan!

@ tempen, hoe gaat het met de meiden die tempen en ovulatietesten gebruiken? Zit er een beetje vooruitgaan in, of is het eitje niet te traceren? Knuffel voor jullie! Weet nog precies hoe het voelde met die thermometer en testjes.. pff..

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ben net terug van de huisarts en heb een doorverwijzing gekregen voor de gyn. Net even gebeld en kan daar eind dec terecht....dan zullen we dus wel zien hoe en wat!
    De ass gaf aan dat ze mij gelijk bij een fertiliteits gyn ging plaatsen. Ben benieuwd wat dit allemaal op gaat leveren. Hopelijk gaat het ons gewoon lukken zonder ziekenhuis. Maar wel een gerust gevoel dat alles even goed bekeken word.

Zsa dikke knuf meis, gewoon lekker blijven meekletsen.....er zijn nog zat andere dingen te bespreken dan alleen een verdwaald ei toch!!!

Verder even gene tijd gehad om bij te lezen, komt vanavond wel.

10. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @Julia het is natuurlijk niet fijn dat het wat langer duurt allemaal, maar wel super dat de dokter jullie klachten serieus neemt en je doorstuurt naar de gyn. Kan me inderdaad voorstellen dat je gewoon wil dat alles even gecontroleerd wordt :).

Maar zal voor je duimen dat het niet meer nodig is en je zsm zwanger bent :)

11. Jazz

Jazz Niet meer actief

@kiwi snap de verliefdheid helemaal :D fijn dat je t hartje hebt gehoord! Kan ool niet wachten

@bevallen ik hoef niet perse in t zkh te vallen. Misschien zelfs liever niet. Vind t altijd maar een nare sfeer in zo'n zkh met zo'n steriel sfeerloos kamertje bah. Ik zal ff informeren over dat bevallingscentrum en misschien wel thuis. Aan de andere kant zit aan thuis ook weer nadelen. Weet t echt nog niet :D

Zo heerlijk, weekend! Lekker relaxen. Morgen weer snuffelen bij Babydump. Misschien alvast wat dingetjes kopen

12. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Schreeuwen wordt je afgeraden omdat je dan teveel lucht verspilt en dat is echt zo hihi

13. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    WEEEEKEND....:D:)!!!

*werktelefoon gaat*

Collega: "Hey weet jij dat jij van het weekend en de komende week storingsdienst hebt...?" :$:(;) uhhmmm nou uhhm nee?
    Kleine uitleg gehad waarna er een dim lichtje ging branden... juist ja...:cool:
    Dat is ca 2 a 3 maanden geleden besproken...;)

Gelukkig is het back-up maar pfff moet ik dag en nacht mijn telefoon bij me hebben :( vind ik niet leuk.

Nu maar hopen dat het mee valt en dat ze niet snachts gaan bellen (ik slaap al zo slecht :( )

dus.... werk weekend... (maar niet zoals flora :) dus eig mag ik niet klagen)

14. Jazz

Jazz Niet meer actief

@meelanor omg meen je niet! Ik zou dat echt niet kunnen hoor storingsdiensten of avonddiensten of nachtdiensten of weekend diensten haha blijft weinig over dus. Gewoon lekker 3 daagjes overdag dan is het prima :) of klink ik nu heel erg als een diva :) geloof t wel..

15. Jazz

Jazz Niet meer actief

16. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    He Jazz die had Shaun ook alleen vonden mijn katten hem leuker dan Shaun haha

17. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Minnie, wat een mooie kleine meid! Prachtige foto's zeg :D

Cozo, Hahaha sorryyyy! Een cozo is coördinator zorg. Dus mijn leidinggevende zeg maar :p gesprek ging trouwens goed, ze dacht dat het wel moest lukken om m'n rooster aan te passen hoe ik het graag heb..

Buikfoto's: wat een prachtige buiken zeg :D ik zal morgen weer eens een foto maken, vanavond niet echt de fut meer..

Meelanor, mooi kamertje! :D ben jaloers! Kan zelf niet wachten tot m'n kamertje er is, zal ik elke dag even die kamer binnen lopen :D

Bf, fijn zeg een televisie op de slaapkamer! Hier hadden we eerst zo'n koelkast op de slaapkamer, uiteindelijk weggedaan.. Willen met de tijd wel weer een tv voor aan de muur, mis hem niet maar soms ook weer wel haha. Het is gewoon een hebbe dingetje wat zo nu en dan heerlijk is :D maar bf, kan je dan niet op je tv een klok zetten? Dat hij automatisch uitgaat.. Dat is ideaal! Op die manier viel vriendlief hier altijd in slaap, de televisie was voor hem een soort van slaap kindje slaap liedje haha!!

Zsa, een hele dikke knuffel voor jouw! Lekker meekletsen hoor!

Bevallen, ik wil in het ziekenhuis bevallen. Vanaf het begin geroepen en toen ik de kamers zag in het ziekenhuis hier alleen maar meer overtuigd! Hier zijn de kamers niet sfeerloos en medisch achtig.. Het ziet er allemaal heel mooi en gezellig uit! Lekker bad om in te gaan als je wil, en die heb ik thuis ook niet dus voor mij zijn het allemaal ++++ punten haha!

Bloedonderzoek, ik zag laatst ook al iemand die weer een bloedonderzoek had gehad, ik heb dit alleen heeeeelemaal in het begin gehad van m'n zwangerschap, daarna niet meer.. Hadden jullie hem dan nog niet gehad of hebben jullie ze regelmatig? En weten jullie ook waarom.. :p (ben totaaaal niet nieuwschierig!)

Jazz, wat een leuk cadeau zeg!! :D

Ego, vandaag bij de verloskundige geweest en daarna boodschappen gedaan en me rug en stuit zijn erg in opstand! Merk je toch dat een goede nachtrust alweer de helft scheelt.. Hopen op een betere nacht vannacht!
    Ik ben in 3 weken tijd 2,5 kilo aangekomen, Pff haha maar dat zie ik allemaal wel weer als ik bevallen ben! Nu geniet ik gewoon lekker van dingen waar ik trek in heb :D ook zei de verloskundige dat ik vocht vast hou in m'n buik.. Nou fijn, kan daar verder niets mee.. Behalve elke avond een schietgebedje dat ik niet in m'n voeten ofzo vocht ga vasthouden :p nu over 4 weken weer terug naar de verloskundige en daarna na 3 weken weer.. Tijd gaat dan echt hard!!

Nu lekker in seksloos huispak met witte badjas en roze bloemen erover heen op de bank! Heerlijk ontspannen, voor vanavond lekker Jillz 0% gehaald en voor vriendlief desperado's.. Lekker mon choe met ham en crackers met een paturain soort.. Evt nog mini pizza's :D smul smul, daar ga ik lekker van genieten tijdens THE voice :D:p
    Morgen kan ik de blijde doos halen bij de prenetal, maillot even ruilen als het kan.. M'n worstenbenen paste er niet in haha! En dan had ik maat xxl!!! Verder even voer halen voor Luna en bij m'n ouders even twilight ene laatste deel op dvd halen.. Die nog snel kijken voor het eten en dan om 19.00 uur naar TWILIGHTTTTT!! Echt zin in :D dus dames, ben er waarschijnlijk zondag pas weer! Iedereen een heel fijn weekend!!

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

@ww heb de verloskamers eigenlijk nooit gezien in t zkh maar zo'n gevoel heb ik er gewoon bij haha :D enne oh heeerlijk jouw avond klinkt heel erg hetzelfde als de mijne hahaha. Ook heerlijk in huispak op de bank, lekekre dingetjes gehaald voor vanavond bij de voice, ook pizza die we wss gaan delen en wilde ook JillZ 0% halen voor mij en bier voor vl maar mn mandje was al zo zwaar ik dacht oke doei geen zin meer haha.

@mvs haha je katten ja kan me voorstellen! Mijne zal t ook wel erg leuk vinden :)

19. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jazz, Hahaha ziet er naar uit dat je dus een lekkere en gezellige avond hebt dan!;) hier maak ik altijd een krat met al het zware, die laat ik in de auto staan en neemt vriendlief dan eind de dag mee naar binnen :)

20. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik heb geen auto, sterker nog ik heb geen rijbewijs :D

Deel Deze Pagina