Mogguh meiden, Nou ophalen was niet nodig, ml liep inmiddels aan t eind van de straat, dus kon m niet lang daarna zien lopen vanuit de slaapkamer. Aan de telefoon gebleven tot ie echt thuis was. Alcoholwalm kwam me tegemoet natuurlijk, dus rook niet zo lekker Daarna hebben we gewoon geslapen hoor, maar heb wel ff duidelijk gemaakt dat ik dit echt niet leuk vind ("dus voorlopig maar even niet zonder mij ") Maar hij snapt wel volkomen waar ik vandaan kom, als ik klein stukje met de auto naar huis moet (zoals gisteravond) maakt hij zich ook ontzettend bezorgd. @wwens, hier gaat t ook aardig tekeer, viel me pas op eigenlijk toen ml dus naar huis aan t lopen was...heb t raam maar wel dichtgedaan want wind staat er precies op, dus mn dromenvanger maakte nogal herrie Vind t altijd eigenlijk wel wat hebben hoor, stormachtig weer Vooral als ik thuis mag blijven Lekker op de bank,, verwarming aan, kop dampende theeof warme choc filmpje op kaarsjes aan Ja hoor, van mij mag t vaker stormen Of ben ik nu heel raar? @swimming, heee meid hoe is t?? Hoe lang moet je nu nog wachten tot je kan testen? (Zal binnenkort op de comp de lijst weer eens naar voren halen)
Goedemorgen!! Daar ben ik weer Werkweekend was wel leuk, maar was zoals verwacht gesloopt gister! Wat een stelletje druktemakers nu weer lekker thuis en vannacht heerlijk geslapen. Vanmiddag sinterklaasinkopen doen en aan t eind vd middag pikken we mijn zus op, die komt eten. Dus gezellie Gister niet kunnen tempen, omdat ik met de andere begeleider op de kamer sliep.. Maar nu is m'n temp weer t zelfde als vrijdag, dus neem aan dat er niet veel veranderingen zijn geweest hij is lekker stabiel in ieder geval. Verder heb ik eigenlijk nergens last van! Vorige ronde had ik al heel snel behoorlijk gevoelige borsten, nu eigenlijk helemaal niet. Dus nog ff een weekje afwachten!
Hoooooi @ww ja op aanraden van jou toch voor die gegaan ff snel uitgeprobeerd en ziet er goed uit! We zijn er heel blij mee @bf ja zeer zeker dat ik die magnetronsterilisator ga gebruiken! Super handig, je flessen 2 min in de magnetron en ze zijn weer helemaal steriel. Geen gedoe met uitkoken. Ik ben nogal van de gemaksproducten @hier stormt inderdaad behoorlijk! Hoe zou t eigenlijk met roni en knuffie enzo zijn? Knuffie en ik gaan tegelijk op..
Halloooow! Hier ook druk weekendje gehad. Gisteravond pakjes avond gedaan voor de kids met mn schoonzus en zwager, was wel leuk. Stonden er opeens 2 pieten aan de deur! Dus wij naar elkaar, heb jij dat geregeld? Nou, niemand wist er iets vanaf.... beetje vreemd maar was wel leuk voor de kids natuurlijk. Ze gingen blijkbaar bij de hele buurt langs bij mensen die kindjes hebben.. Ik zeg al tegen schoonzus en zwager, kijk maar uit dat morgen je huis niet leeg is haha.... maar het waren wel 2 jonge meiden. Vandaag sinterklaas op mn werk gehad, was ook leuk maar wel heel erg druk. @ BF, ik snap dat je zo reageert, ik zou het ook echt totaal niet tof vinden en vooral niet als ik zelf nog eens midden in de nacht mn bed uit zou moeten en de kou in... Maar gelukkig was ie al bijna thuis dan! @ Jazz, nou jij bent goed geslaagd super leuk! @ Geboortekaartje, hebben jullie al een beetje rond gekeken? Ik wist echt niet wat voor iets ik wilde en ineens kom ik HET kaartje tegen! Geboortekaartjes Emma 25 | van lief! lifestyle Wat vinden jullie ervan?
Het is rustig hier! Hier lekker een pyjama dag heerlijk! Nu is vriendlief eten aan het verzorgen, patatjes uit de actifry en kipsate erbij, Jum Jum.. Uitje erbij en smullen maar! Jazz, leuk hoor als de spullen hier binnen komen ga ik hem wanneer we die zaterdag het kamertje in elkaar zetten ook gelijk even testen! Hier kan ik een flessenwarmer en sterilisator in 1 lenen van een collega, ideaal! Of ik het anders had gekocht weet ik nog niet.. Zat in dubio haha.. Bella, leuk Sinterklaas gevierd! en wat grappig dat die jonge meiden voor de deur stonden, leuk initiatief! Als ze ouder waren geweest weet ik ook niet of ik ze binnen had gelaten haha! Maar leuk kaartje hoor! Had zelf eerst ook al bij lief gekeken maar vond ze erg duur.. Hier is het kaartje al helemaal klaar, proefdruk ligt in de la, het enige wat veranderd aan het kaartje is geboortedatum, lengte en gewicht van de kleine haha!
@bella, erg leuk kaartje!! @flora, spannend! bij mij kwamen de boobs pas later op gang toen ik zwanger bleek en ze bleven wat langer lichtelijk gevoelig ipv gelijk naar killing (Dat hebben ze later wel ingehaald maar nu gedragen ze zich gelukkig goed ) @jazz, ik hou ook wel van makkelijk ja , moet me er echt eens in gaan verdiepen @hier, ml naar concert vanavond met vrienden, maar ze gaan gewoon met de auto, niks moeilijks aan dus die is wel gewoon normale tijd thuis (nou ja normaal....tussen 12 en 1 uur ergens ) en ook zijn wekker gaat morgenochtend weer om kwart over 6 , mij niet gezien hoor als ik naar concert ga neem ik altijd dag erna vrijom even bij te komen @concerten, nu ik t er toch over heb.....hebben we kaarten voor muse, nee hebben ze staanplaatsen geregeld, als ik iets niet volhou is dat een heel concert lsng staan. En was t nou in de hmh prima, heb je achterin een tribune zodat je even kan zitten wanneer nodig, mjaah geloof niet dat dat ook in de arena zo is... Vond ze ook wel heeeeeeeeeel erg duur (gewoon duurder dan rammstein in ahoy ) en ik had uberhaupt nog niet eens gezegd ja of nee, dus dat was vrijdag dus allemaal even teveel. Nu gaat beste vriend van ml ipv mij, maar heb er wel mooi de balen in dat ik niet naar muse ga.... (En onvoorstelbaar, vrijdagavond kon je elke gewenste kaart nog kopen! Toen ze in ahoy kwamen waren ze binnen een uur geloof ik uitberkocht.... Zou t dan misschien toch liggen aan de arena en het k u t geluid daar? Nouja...andere kant zit ik wel lekker thuis te genieten van onze mini Muse komt heus nog wel een keer en dan ga ik gewoon wel weer Dusss, lekker gestofzuigd vandaag, onder t bed begint wat lastig en ongemakkelijk te worden (moet altijd op de grond liggen anders zie ik niet of alles wel schoon is enzo), en dat ging vandaag even wat minder prettig. Maar goed, als dat t ergste is En lekker zitten freubelen, eeerrrgggg leuk al zeg ik t zelf! T is nog work in progress, hartjes moeten nog op elkaar genaaid worden en dan moet ie opgevuld worden, maar t kleine werk is gedaan Hierbij even een fotootje , deze komt aan de deur te hangen
@bella klinkt gezellig zeg! Zag al super leuke foto's op fb echt cute. En t kaartje is niet zo mijn smaak, ik ben zelf niet zo van het hele meisjesachtige tierelantijntjes (hoe schrijf je dat) maar de binnenkant vind ik weer wel heel leuk! @geboortekaartje ik ben dus heel kieskeurig maar heb onze kaartjes denk ook wel gevonden voor zowel jongen als meisje. Bij kaartje2go, heb alleen nu zo gauw de link ff niet @ww oh handig zeg zo'n 2 in 1 ding! Lijkt me super ideaal en heerlijk zeg frietjes met sate! Ga ik denk ook zo eten, we gaan hapje eten bij een bistro'tje met mn nichtje en dr vriend yumm. @kamertje we hebben ook ons sloophout behang besteld die we heel mooi vonden jeeej zal ff kijken of ik de link kan vinden. Het lijkt op deze maar die van ons is dan meer grijzig Steigerhout Vliesbehang Wit bij Behangwebshop @bf oh pff manlief op avontuur.. Ik weet niet of ik eruit was gegaan
En mn buikje vandaag met 12 weken (JEEEJ 12 weken!!) Vind mn buikje niet zo mooi hihi tis nu een soort kwab
@ WW, kaartje showen? Lief duur ja? Ik weet het eigenlijk niet. De vorige keer hebben we ze uitgekozen bij de drukker hier in de buurt omdat ik toen ook wat reliëf wilde hebben, toen was ik volgens mij wel hetzelfde kwijt incl envelop. @ BF, oh ik zou er nu ook echt niet aan moeten denken om de hele avond te moeten staan bij een concert hihi @ Jazz, als ik eerlijk ben, ben ik zelf helemaal geen meisje meisje, nooit geweest haha. Ik klom vroeger in bomen en ging met de jongens mee voetballen Ook helemaal niemand had van mij verwacht dat ik dus voor de roze bom zou gaan bij een meisje hahaha... Maar ik vind het juist nu hartstikke leuk, die echte meisjes dingen. @ Thema, ik ben trouwens van de me2you afgestapt.. Blijft gewoon lastig om daarvan iets voor op de muur te vinden en verder is er ook niks van te krijgen dan alleen de knuffels.. Dus nu ga ik voor de rest van Lief! En dan op de muur gewoon haar naam en misschien met die vlinder en bloemetjes van het geboortekaartje er omheen @ Jazz, buikje begint al te komen Leuk! Ja in t begin is het een grote vetkwab hihi, het begint nu bij mij wat strakker te worden
Jazz, mooi buikje al hoor! Bella, wij hebben deze gekozen.. Vlinder Mandy - Geboortekaartjes - Kaartje2go Heel anders haha! Net een harde knal hier van vuurwerk, Luna zat gelijk overeind! Hart gaat tekeer en weet nou niet zo goed wat ze moet ahgoss.. Stom vuurwerk
@ WW, ik vind die wel mooi hoor, maar wij hadden ongeveer zoiets toen bij de eerste... alleen dan nog veel rustiger (witte achtergrond enzo), dus wij willen nu iets heel anders hihi
Bella, thnx! Vind die van jouw ook erg leuk! snap wel dat je nu dan iets heel anders wilt! Merken de zwangere dames hier nou dat ze voller haar krijgen? Ik zelf heb dat idee totaal niet! Heb wel echt hele harde mooie nagels gekregen sinds ik zwanger ben
@ww en bella: beide hele mooie geboortekaartjes!! @bf: wat schattig zo die uiltjes! En jammer dat je niet mee naar t concert kan! En wat betreft borsten, hoop dat t bij mij ook betekend dat ik zwanger ben haha. Moet zeggen dat ik t nu een stuk minder spannend vind als de vorige ronde En heb er ook niet echt een uitgesproken goed of slecht gevoel bij Nog een weekje wachten en dan weten we t @jazz: ik vind dat je een heel mooi buikje hebt hoor! Wil best wel ruilen haha. @hier: een deel van de sinterklaasinkopen is gedaan de cadeautjes voor het spel wat we doen. Een paar onzinnige dingen zoals een wc borstel en een rol wc papier maar ook hele leuke dingen zoals een pakket met een tapas kookboek, schaaltje en vorkje. Er moeten wat stomme dingen tussen zitten, des te leuker wordt het spel. @vakantie: weet iemand een leuke vakantiebestemming voor maart, april waar t op dat moment rond de 25 graden is? We wilden in eerste instantie een paar dagen naar Caïro (egypte) en daarna met een binnenlandse vlucht door vliegen naar de kust. Maar in Caïro is het nog steeds onrustig, dus dat durven we niet zo goed aan. Nu willen we dus ergens anders heen, maar heb geen idee.. Dus eerst iets van een stedentrip van 5 dagen en daarna nog ergens 9 dagen relaxen.
@bf hier gaat het goed hoor. Ik lees nu alleen mee op zp en schrijf geen berichten. Dat geeft me zoveel rust. Inmiddels zijn we om de dag of om de twee dagen aan het klussen. Binnenkort ben ik jarig. Jippie!
Flora, spannend! Welke dag wil je gaan testen? Hier kreeg ik last van m'n borsten voor dat ik positief testte, maar dat ging toen ook heel even weer weg.. Ik denk rond m'n eitje die nestelde dat het dan was.. God wat deden die tepels zeer toen! Haha. Ik zal voor je duimen! Swimming, fijn dat het je zo meer rust geeft! Is ook heel belangrijk ondertussen doorklussen, ik hoop op een mooie test voor je meis! Wanneer ben je jarig? leuk feestje in de planning? Zijn hier trouwens meiden die Hay Day spelen? (App spelletje van Apple)
@jazz, jeeej 12 weken bereikt!!! Buikje begint hoor! enne, die wordt snel genoeg wat strakker @wwens, leuk kaartje ook! Ik mag alleen de binnenkant niet bekijken @jazz, jaaa gaaf dat behang! Ben ook wel erg benieuwd naar jullie meubeltjes! @bella, jammer van me2you, maar lief is ook erg leuk! Is zo'n sticker anders niet ook een idee? Muursticker Dapper... | Muurstickers Teksten Kids | MUURSTICKERS /101WOONSTICKERS @swimming, oh zie t nu ja, je wacht nog op je eitje, truetrue, sorry! Als t klussen maar fijn en gezellig is en fijn ook dat dit je veel rust geeft Maar laat af en toe eens iets van je horen hihi @hier, hartje met uiltjes is af en hij is gelukt! (Al zeg ik t zelf ), wel beetje trots op mezelf, is de 1e echte voor de kinderkamer Komen nog meer bij haha En nu lig ik lekker onderuit op de bank met chipjes en een film lekker op tijd naar bedje en weer heerlijk slapen met mn kussen haha (sorry maar wil echt niet meer zonder) En verder is mini vandaag eeeerrrgggg rustig nog helemssl geen kriebeltjes gehad vandaag gister kwam t ook pas laat, pas om uur of 10 's avonds ofzo....en vriendin zei ook dat zij ook wel eens een dag hele gespannen buik had (heb ik vandaag namelijk nogal), en dat ze dan ook niet voelde. Even een groeidag ofzo, dus nou ja...hoop dst mini nog wat van zich laat voelen vandaag en anders hopelijk morgenochtend weer @kiwi, hoe is t nu bij jou?
Bf, ja ik kan op de iPad ook de binnenkant niet bekijken.. Alleen op de laptop. Stom hè! Maar leuk dat je eerste echte creatie nu klaar is voor de babykamer Misschien als je wat in je buik port? Kan zijn dat ze er op reageren.. Hier gisterenavond navelpiercing uitgedaan.. Nu elke dag maar ff doorprikken.. Hij was zo aan het trekken, doet zeer!
@bella ja juist grappig dat je nu wel van de girly spulletjes bent miss krijg ik dat ook wel als t een meid wordt! En buikie ja hopelijk gaat ie gauw mooi strak staan @ww hier niet echt mooier haar of nagels hihi @flora spannend voor je meis! En klinkt leuk je sint inkopen! @bf heb mn kamertje wel eens laten zien. Zit ff via tel maar als je echt heel nieuwsgierig bent moet je in google maar eens intypen babykamer ramses en dan is t t tweede plaatje geloof ik de kast is helaas alleen minder groot als die je daar ziet. Hij is niet dubbel maar enkel. We hebben ook een extra kastje gekocht bij de ikea