Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @jazz, gelijk ff gegoogled hoor :D, erg leuk!! Zal idd fantastisch staan bij dat behang!

@wwens, ohja haar en nagels, haar vooral op t begin meer slag en hardnekkiger (normaal met nathaar borstelen is t tijdelijk steil, de slag bleef er gewoon in hoor :D), en mn nagels zijn harder en mooier en minder kwetsbaar sinds ik van de pil af ben :) sinds de spiraal er ook uit is weer tikkie verbeterd :) mjah ze zijn nog steeds wel sterker :):):) mij hoor je niet klagen :D (over mn nagels dan)

Ennnn goedemorgen trouwens :)

Lekker geslapen?

@hier, onrustige nacht gehad, maakte me natuurlijk zenuwachtig dat ik mini niet gevoeld had, maar gister ook hele dag gespannen buik gehad, zal vast met elkaar te maken hebben :)

@wwens, je hebt ook zwschapspiercings? Zjn flexibele lange staafjes dieje op maat kan knippen en zo met je navel meegroeit.
    Hoef je niet elke dag door te prikken

Mijn piercing past voorlopig nog :) (zit aan de onderkant, anders had ie denk ik niet meer gepast hoor :D), voel wel dat mn navel veranderd en ben ervancovertuigd geraakt dat ie over een tijdje naar buiten gaat ploppen :D, zal mij benieuwen :)

Fjne dag vandaag allemaal!

2. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Lekker gekletst dit weekend!
    Zal kijken of ik overal op heb gereageerd. :D

@welke.nl my favorite! Was verslaafd aan die website dat we ons huisje in gingen richten.

@bloedonderzoek: Ook gehad in het begin van de zwangerschap, om je suikerspiegel te testen ofzo? We zijn weer lekker op de hoogte, hihi!

@Rijbewijs: Heb ik!

@Zwanger&Sex: ML wil ook niet echt meer... Vind het heel sneu voor hem, ik heb totaal geen behoefte meer, maar wil wel voor hem. Als ie eerst het kindje heeft voelen schoppen, wil ie daarna he-le-maal niet meer whahahaha! Laatste keer was drie weken terug...

@BF: Getsie... Zo laat je man nog op moeten halen... Ben er 1 keer ingetrapt, doe het nooit meer... Of ik gelijk dat ff z'n vrienden af wou zetten. Ik f*cking opgefokt in de auto en zij allemaal de borrel lekker gehad natuurlijk...

@Storm: heerlijk, lekker onder de m'n plaidje op de bank en indd met warme choco en slagroom! :D

@BellaNoa: Wat een super schattig geboortekaartje!

@Jazz: Dat is een harstikke mooie buik joh! Jij met je 'kwab' :D

@Wonderwensje: Oohh.. Ook hele mooie geboortekaart!

3. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
  4. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goedemorgen,

Jazz, leuk kamertje! En zal inderdaad super staan bij dat behang!

Bf, ik had ook een zwangerschapspiercing, maar die deed nog meer zeer als een normale.. Die zwangerschapspiercing was ook het staafje recht, en normaal is je piercing krom.. Dat vond ik al vreemd maarja.. Het zit niet lekker en heb die piercing nu al 9 jaar dus zal vast niet snel dicht gaan :p

Hier wel lekker geslapen!:) vandaag ff kleine boodschap doen en voer halen voor Luna.. Verder rustig aan want moet vanavond weer werken!

5. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Sproetje, leuke kaartjes!

6. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @Zwangerschapspiercing: Heb mijn navelpiercing er gewoon uitgehaald. ML vond het geen gezicht, zo met zwangerschapsbuikje. :D Dus heb het voor hem gedaan eigenlijk, ik vergat af en toe dat dat ding er ook nog in zat, dus heb al mijn piercings ook weggegeven aan nichtje van 16. Die was weer helemaal happy. :D

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @ww: jaa ik speel ook Hay Day! Heel verslavend :)

@testen: ik ben nog een beetje in dubio.. Liever wacht ik tot na mn NOD met testen, maaaaaaar.... Wij vieren as zondag dus sinterklaas bij mn ouders. Zaterdag of zondag is dus mn NOD (ligt een beetje aan mn lf).
    We hebben nu een boekje gekocht voor opa en oma, het leek ons wel leuk om dat tussen de cadeautjes te leggen als het raak is. Dus dan ga ik zondagochtend testen voordat we naar mn ouders gaan. Mits ik nog niet ongi ben natuurlijk!

@sproetje: mooie kaartjes, die 2e vind ik het mooiste!

@bloedonderzoek: pff ik moet elke 4 weken in de zwangerschap bloed prikken, vanwege mn schildklier. Blehhh ik heb zo'n hekel aan bloedprikken.. Mja voor t goede doel :)

@Jazz: mooi kamertje! Gaat zeker mooi worden met dat behang. Ben benieuwd naar t eindresultaat!

@temp: hij blijft langzaam stijgen :D Maar wil jammer genoeg nog niets zeggen. Heb ook geen mogelijke innestelingsdip ofzo gehad.. Maar dat wil ook niets zeggen. We kunnen alleen maar afwachten... :( Wat ik al zei, ik heb er geen uitgesproken goed of slecht gevoel over :( heel vreemd...

8. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Mooie temp Flora! En je hebt 1 dag niet getempt, misschien was dat nét de dip :D;) Maar die is zowieso niet perse nodig om zwanger te blijken. Ik duim voor je!

@Sproetje: Ohhhh dat 2e kaartje is geweldig!!

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @sproetje, leuke kaartjes, vind ze misschien wel iets aan de prijs, maar dat is natuurlijk maar net wat je eraan uit wilt geven :) hihi. vind die 2e wel erg schattig en de 1e erg origineel :)

@wwens, oh apart, t is idd wel een recht staafje maar buigbaar :D heb nu mn normale piercing nog in eigenlijk :D
    vind t er wel apart zien dat bolletje op mn buik van mn piercing :D haha

@flora, nou als je nod zaterdag of zondag is kan je makkelijk dan testen hoor! :):) ben zoooo benieuwd!! ik ga echt heeeeeel hard voor je duimen!

10. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @BF: Bijna 20 weken echo! Spannend!

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    jaaaaa!:$ echt spannend!
    probeer er zo min mogelijk aan te denken anders word ik zenuwachtig :D
    schiet lekker op deze week ;) woensdag geslachtsbepaling (hopelijk ;)) en vrijdag de SEO met hopelijk dus bevestiging van geslacht!
    hoop dat alles helemaal goed is met ons kleintje :) zou er zoooooo geen afstand van willen doen van ons kindje! (mjaah wie wel? ;))
    mjah voelt vanaf begin af aan al goed, dus moet daar maar vertrouwen in hebben ;)

12. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Weet niet of jullie het nog wisten, maar we hebben zondag de geslachtsbepaling gehad in Lommel!!! :p:p

Wij krijgen een

JONGEN!!!:D:D:D:D

Volgens Marita een klein pieleke met twee balletjes whahaha.. We hebben een gesproken DVD met 45 foto's en 5 foto's afgedrukt.

Manlief is hartstikke trots haha.. Ik ben superblij!!!! Kan eindelijk alle spullen gaan kopen voor onze zoon! hihi.. Klinkt heel vreemd.

Moet wel zeggen dat ik gisteren even bij moest komen. Je kan van twee opties alleen nog maar 1 optie denken. :D De rest kan je gewoon vergeten zeg maar. Heb gisteravond ook nog even met manlief erover gehad. Wij hebben ook alleen meisjes in de familie.
    Zat er een beetje over in of dat kleine jongetje mij ook zo hard gaat nodig hebben. En toen zei hij heel lief:... Schat natuurlijk heeft onze kleine jongen straks zijn moeder heel hard nodig!! :) En toen voelde het eigenlijk helemaal goed! ;););):D

13. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @Kiwi: WAT LEUK! Gefeliciteerd!

@BF: Je 20-weken echo is vast hartstikke goed! Zou me er niet te druk over maken, vooral omdat je er ook zo'n goed gevoel bij hebt.

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Kiwi: jaaaaa gefeliciteerd!! En je gevoel klopte! Wat speciaal!!

@bf: nog ff volhouden, ook jij bent bijna aan de beurt! Spannend!!

@testen: ja ik weet dat ik dan kan testen.. Maar ik hou niet van witte testen (wie wel?), dus wacht liever tot mn ongi... Dus zondag zou dan eventueel daarvoor nog te vroeg zijn. Maargoed, zou wel leuk zijn als we dan t dan meteen met Sinterklaas kenbaar kunnen maken (alleen ouders, de rest moet netjes wachten).

@Zsa: haha ja wie weet was dat net de dip ;) We gaan t zien! Ik ga ook vast voor mezelf duimen :p en ook nog steeds voor jou eitje :(

15. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zo ik meld me hier ook maar weer is! Druk weekendje gehad, met vrienden op bezoek en werken. ML ligt nu ook ziek in bed....beetje jammer dat je elkaar aansteekt maar niets aan te doen.
    Gelukkig ben ik zelf wel weer opgeknapt, alleen nog iets aan het snotteren!

BF spannend zeg woensdag al 20 wkn, weet nog dat je het hier vertelde....tijd gaat te snel! Wil jij misschien het lijstje weer naar voren toveren, als je tijd hebt?

Meiden wat een leuke kaartjes posten jullie hier zeg....heb echt mooie voorbij zien komen.

Kiwi, een jongen...gefeliciteerd nu lekker gericht shoppen! Hoe voel je je verder?

Jazz, mooi buikje hoor, helemaal geen vetjes!!!

Hier vandaag NOD dag, maar wacht gewoon tot morgen. Als ik morgen niet ongi word, dan moet ik maar is een testje gaan doen. Heb alleen iets gevoelige boobs, verder niet dus we wachten af. Zou wel vreemd zijn als het deze maand gelukt is, aangezien de klustijden niet echt goed waren.

16. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Kiwi GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!! :D:D:D Ik heb nog aan je gedacht hoor meis!! Wat super gaaf zeg dat jullie het nu weten. En hadden we toch allemaal gelijk dat jullie een jongen zouden krijgen. Helemaal fantastisch meid. Lekker gaan shoppen wiehoeeeee ;) Kon je duidelijk het piemeltje en de balletjes zien? Dat lijkt me fijn als het een jongen is: dan hoef je bijna nooit te twijfelen :D

@sproetje leuke kaartjes hoor heel origineel

@Flora ja je kan makkelijk testen hoor zaterdag of zondagochtend! Zou zo geweldig zijn meis, ga heel hard voor je duimen!

@bf ooohh ja jij gaat ook bijna weten wat je krijgt woeeeeee spannend!! Bij jou ben ik echt extra nieuwsgierig omdat jouw gevoel zo sterk meisje zegt en wij allemaal jongen. Zul je zien dat jij gewoon gelijk hebt hoor ;) moederinstinct hihi. Spannend!

@Kaartje ik vind deze mooi voor een meisje: Meisje Muizenhart - Geboortekaartjes - Kaartje2go

En die ik voor een jongen wil kan ik ff zo gauw niet vinden! Ga nog wel ff verder zoeken. Maar op kaartje2go zie ik wel echt 100 leuke kaartjes echt helemaal mijn smaak

17. Jazz

Jazz Niet meer actief

Deze voor een jongetje, omdat wij allebei van sneakers houden en niet kunnen wachten om zo'n ini mini paar sneakers te kopen haha It is a boy shoe - Geboortekaartjes - Kaartje2go
    Zou het wel leuk vinden als It's a Boy vervangen kon worden door de naam, maar dat zien we dan wel weer ;)

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
  19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
  20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @jazzz, jaa die met muisjes had ik ook al gezien! vond ik ook helemaal leuk! :D haha
    sneaker is weer niet zo mijn ding, maar gezien t jullie ding wel is wel helemaal passend natuurlijk!

@kiwi, jaaaa een jongen! ik wist t! :D wat leuk!!! lekker shoppen maar! :)

@julia, spannend vandaag dus je nod! *duimduimduim*
    zal idd de lijst weer eens naar voren toveren :) die staat alweer zo ver terug..;)

@uitzet, ben lijst aan t samenstellen en heb besloten dat ik het boxkleed van de prenatal wil, wit met zilver draakje "er was eens"
    ben helemaal gek op dat draakje! haha kinderkamer wordt uiltjes met draakje :p hoe fout :D haha
    maar vind dat draakje (in zilver) echt helemaal schattig :D haha

@geslacht, weet zeker dat ik nog nieuwsgieriger ben hihi ;)
    hoop dat mini goed meewerkt woensdag :)
    t is al bijna zo ver!!! tijd schiet lekker op :)
    maar straks eerst even langs de arbo....ben benieuwd wat zij zegt wat betreft werktijden ;)

@buik, vandaag al meerdere mensen "so!"
    dusss volgens mij klopt mijn gevoel dat ik van t weekend een flinke groeispurt heb gehad :D haha
    heb echt sinds gister echt het "t is echt een buikbuik" gevoel :D, nou blijkbaar valt ie nu echt op :D
    (of misschien ligt t aan mn vest? zal vanmiddag foto maken als jullie willen zien :D)

Deel Deze Pagina