♥♥ NOD♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 26 nov., 8e ronde, 1 kindje ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 29 nov., 6e ronde, 2e kindje ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 30 nov., 5e ronde, 1e kindje ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ? nov., 4e ronde, 1e kindje (ei kwijt) ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) ♥♥ NOD ♥♥ December ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 4 dec., 6e ronde, 1e kindje. ♥♥swimming (26 jaar), nod: 17 dec.., 5e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (31 jaar), nod: ?? dec., 6e ronde, 1e kindje. ♥♥MumL (20 jaar), nod ?? dec., 8e ronde, 1ste kindje. 16 Zwanger! (7 meisjes, 4 jongens, 1 verrassing, 4 onbekend geslacht), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 2 cyclus "van slag", 7 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven Update! @kiwi, je staat op blauw! @ik, sta wel heel zielig nog op onbekend he zo best hoog in t lijstje haha @iemand nog eens iets gehoord van MumL?? misschien kletsen we teveel? @knuffie, ben idd benieuwd hoe t met haar is
@flora ook leuke kaartjes! Ik weet niet wat het is met mij, ik lijk altijd een heeeeeel andere smaak te hebben dan de meerderheid ofzo haha. Vind alle kaartjes wel leuk hoor maar zou ze dan zelf weer niet kiezen. Hoezo ik ben apart @bf haha ja aangezien t ons ding is is het wel weer passend En wat betreft t draakje is idd schattig hihi mijn moeder vind m ook helemaal lief! En leuk dat je een groeispurt hebt gehad, laat die foto maar zien hoor @geslacht de meiden zijn tot nu toe nog in de meerderheid zie ik !
Bf, spannend hoor! nog even geduld en dan weet je het eindelijk! Leuk dat draakje! Wj hadden 2 slabbetjes gekregen van dat draakje, erg leuk! Je hebt er best veel van Kiwi, een jongen!! GEFELICITEEERDDDD!! Nu lekker gericht shoppen haha! Julia, spannend! Ik duim voor je meis! Jazz, dat kaartje met muisjes hadden wij ook gezien! had hem ook bij de verloskundige zien hangen.. Erg leuk kaartje!
@ Thnx allemaal! Helemaal leuk dat het inderdaad klopt. Ook met het gevoel dat ik eigenlijk al mn hele leven heb. Weet niet of jullie dat dan ook hadden, had gewoon even een aanpassingsmiddag nodig hahaha... Ik kan nu gewoon echt gaan zoeken naar jongensspullen, brengt ook onbewust een hoop rust met zich mee! @ BF, nog twee nachtjes slapen dan ook de geslachtsbepaling jeeeej... Ik denk ook toch echt een jochie! Enne meiden, het jongetjes level moet weer even iets meer bijtrekken haha.. Ook spannend bij 20 weken echo, maar goed je kan er niets aan veranderen, dan maar gewoon ervan genieten dat je eindelijk jullie mini weer een keertje gaat zien, in detail (zeg ik met mn grote waffel) @ BN, jij had toch ook die echo in Lommel? Zei ze bij jou ook iets medische dingen aan de echo? Bij ons vond ze niets maar ze zei wel dat ze daar altijd toch eventjes naar kijkt? @ Flora, spannend hoor nog een goede week! @ Julia, vandaag NOD spannend! Morgenochtend gelijk even spieken hoor. Voel me wel steeds beter, gelukkig. Vanmorgen wel weer alles eruit gegooid, dus helemaal weg nog niet, maar dr zit verbetering in Had vorige week ook een hele hoge bloeddruk, vandaag voor controle geweest en nu helemaal mooie bloeddruk. @ Jazz, jaaaaaaaa dank je wel! We konden het gelijk zien ja. Bij het eerste shot al... alleen was nog beetje terughoudend, maar bij een zo goed beeld haha.. we kunnen dr niet meer omheen! Bij jou denk ik trouwens een meisje!
@Kiwi ik vind het ook heel bijzonder dat je gevoel al je hele leven klopt! Ik heb dat namelijk ook al van kleins af aan dat ik denk dat er een meisje op me aan t wachten is (ja, klinkt heel zweverig, maar dat ben ik ook een beetje). Daarom heb ik ergens diep in mn hart een gevoel dat we een meid krijgen, maar aan de andere kant kan ik ook heel goed nuchter blijven en denken, het kan NET zo goed een jongen zijn, en dan zijn we even blij! Grappig dat je een meisje denkt. 9 van de 10 mensen denken een meisje bij ons. Ben erg nieuwsgierig Nog maar 2 weekjes wachten.... En snap het echt wel hoor dat je er even aan moet wennen! Niet omdat je een voorkeur had ofzo, maar gewoon dat het nu gewoon echt vast staat. Het is nu gewoon zo, punt jullie verwachten een zoon! Dat is natuurlijk ook even wennen omdat je altijd in hij/zij dacht. Nu weten jullie dat jullie een prachtige zoon verwachten. Ooohh jongetje lijkt me ook zo geweldig zo lekker stoer!
@Jazz: Die kaartjes zijn ook hartstikke leuk! @Flora: Ook hele mooie kaartjes. En die beschuit met meisje is ook erg leuk! @BF: Dat draakje is inderdaad erg leuk, heb er ook een slabbetje van! @Geslacht: Wij weten het nu ongeveer 4 weken, maar ik zeg nog 'de baby' of 'hij'. Ben veel te bang me anders per ongeluk te verpraten bij vrienden ofzo. Ouders weten het al, we hadden het over een meisje, genaamd Lieke, waarop ik zeg: "Lieke, dat is een leuke naam!" Dom dom... Haha...
Ja inderdaad dat gevoel inderdaad van hij/zij denken, en ineens is het dat je een zoon krijgt. Heel apart gevoel! hihi.. Ja vind heel veel dingen stoer en leuk voor een jongen, dus wij komen dr best wel uit haha.. Misschien is dat heel ouderwets, maar dacht ook altijd dat jongens veel onafhankelijker waren. Gek he? Dus dat tie mij als mama niet nodig heeft. Maar manlief heeft me er even uitgetrokken en gezegd dat hij vroeger en nu nog steeds zijn moeder heel erg nodig heeft. Hihi.. Zijn ma heeft zelf alleen maar jongens ter wereld gebracht en of je nou een jongen of een meisje krijgt, ze komen allemaal naar papa en mama toe als ze zijn gevallen, als ze verdrietig, als ze even willen knuffelen. En nu ben ik heeeeeeeeel gelukkig! En ik houd al heeeeeel veeeel van onze Nibbitzoon haha..
@sproetje ohhh mag niemand het verder weten? Wist ik niet hihi lijkt me super lastig! Hier mag iedereen t weten als wij t weten. Tenzij het nog niet helemaal met 100% zekerheid te zeggen is natuurlijk @kiwi ik snap wel een beetje wat je bedoelt, dat jongens misschien minder afhankelijk lijken, maar inderdaad kinderen blijven kinderen en willen altijd bij pappie of mammie zijn. En ieder kind, ongeacht jongen of meisje krijgt ook juist weer fases waarin ze niks van pappie en mammie willen weten, ook meisjes als ze lekker aan het peuterpuberen zijn of 'echt' puberen. Maar maak je daar maar niet druk om hoor, jouw zoon komt ook met zijn duimpje in zn mond tegen jou aan liggen als hij lekker moe is
@ Jazz, nou inderdaad dat gevoel was het even ja! En nu.... nu ben ik nog meer verliefd dan dat ik al was. Zit even te denken wanneer ik z'n eerste sneakers (all stars of nikes), tuinbroekje en stoere jasje ga kopen haha.. Onze Nibbit wordt wel in mei geboren. Meiden, wat doen jullie dan als jullie nu kleertjes kopen? Die van ons heeft geen winterkleren gelijk nodig. Kopen jullie dat nu op de groei ofzo? 2 maten groter ofzo? Want ik zie wel heeeeeelleeee leuke dingen.
@kiwi, ik koop nog niks vooruit kopen vind ik ook niet handig, wat als je kindje nou onwijs groeit, of juist niet, kan t alsnog die kleertjes niet aan...enne volgend jaar herfst zijn er ook heus leuke winterkleertjes te koop Ik zorg dst ik t minimum aan kleding in huis heb en wel beetje voor alle seizoenen geschikt, dus zowel lange als korte mouwen, maar voor t begin toen die veel te schattige zachte pakjes, ze kunnen dan zelf tenslotte ook hun temp nog niet zo regelen. Ik raad je wel aan om een spijkerbroekje enzo minimaal maat 62 te kopen , maar misschien denken de mama's hier daar anders over @geslacht, voor t gemak praten we vaak met hij en "ie" Maar mn mams mailde vandaag weer dat ik anders maar aan mini moest vragen om haar goed te laten zien op de echo en dat haar oma dat gevraagd had, zoiets @hier, adro arts geweest, uur minder is niet genoeg, wordt 2 uur minder....dus maandag t/m donderdag 6 uur per dag werken, vandaag gelijk in gegaan en heb net eerst even een dutje van een uurtje gedaan, heerlijk! Ben nog steeds wel helemaal moe natuurlijk, maar voel me iets minder gesloopt dan vanmiddag 18 dec moet ik terug komen en dan kijken we hoe ik me dan voel En zo eerst nog even naar de fysio, dus zit nog even op mn gemakje wakker te worden van mn dutje @sproetje, kanp als je t geheim kan houden! En er is toch niks mis mee als je zegt dat je iets ee leuke naam vind?? Zeg t ook een keer bij een jongen @geslacht nogmaals, ik kan me zoooooo niet voorstellen dst t jochie is hahaha, dus als jullie gelijk hebben en wij verwachten een knul dan moet ik wel even omschakelen hoor.... Zal denk niet gelijk helemaal uit mn dak gaan ofzo, maar dat zal de schok zijn Natuurlijk zijn we blij met wat we mogen krijgen, dat maskt me echt niet uit, mjaaah dat gevoel he @flora, zal ff kijken of ik beetje aan kan passenp de ipad
@flora, heb de datum wel even aangepast, maar kon je niet verplaatsen...fijn hoor als je alle html codes in beeld ziet , maar zal t morgen ff goed doen
♥♥ NOD♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 26 nov., 8e ronde, 1 kindje ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 29 nov., 6e ronde, 2e kindje ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ? nov., 4e ronde, 1e kindje (ei kwijt) ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) ♥♥ NOD ♥♥ December ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 2 dec., 5e ronde, 1e kindje ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 10 dec., 6e ronde, 1e kindje. ♥♥swimming (26 jaar), nod: 17 dec.., 5e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (31 jaar), nod: ?? dec., 6e ronde, 1e kindje. ♥♥MumL (20 jaar), nod ?? dec., 8e ronde, 1ste kindje. 16 Zwanger! (7 meisjes, 4 jongens, 1 verrassing, 4 onbekend geslacht), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 2 cyclus "van slag", 7 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven Update! @Flora, verplaatst @ikke verplaatst naar 10 december (met lf van 14) want ik heb een met me test!! ei gevonden jeej!!
@jazz, mooi buikje!! @kiwi, JAaa wat leuk een jongen!! toch goed voorgevoel!! @bf, jij mag ook bijna En wat goed dat de arbo zo mee denkt nu je baas nog accoord niet dat ie veel te zeggen heeft maar toch @flora, ohhhh die kaartjes van je vriendin zijn leuk!! daarbij heb ik dus het idee wohww!! dat is HET kaartje hihi @sproetje, wat knap dat je t geheim kan houden! dat zou ik niet kunnen denk ik.. dan maar niet weten hihi @julia, je nod!! spannend! al tekenen, vermoeden? ga je morgen testen? @bella, jullie er al uit wat t gaat worden met je auto? gaan jullie m laten maken of toch kijken voor een andere? hier even ego.. bereid je voor of scrol maar door Hier zaterdag super druk gehad, we hebben geholpen met het sinterklaascommite erg leuk! maar hele drukke dag gehad dus. Daarna ben ik nog met mn schoonzusje en wat meiden uit geweest.. willen we weg gaan me jas gejat!! :x:x:x Gvd.. verpest je hele weekend meteen Zondag niks gedaan en vandaag ochtend dienst en bezoekje aan de revalidatie arts voor t reuma verhaal.. Mama wilde graag mee dus die was mee gegaan achteraf gelukkig maar! komt ie .. De arts veegde praktisch de diagnose fibro binnen 5 minuten van tafel.. nouja bijna helemaal dan.. In m'n vingers/handen is het niet uitgesloten maar ze is bijna zeker dat het niet in m'n knieën en voeten zit.. nou zou je zeggen das goed maar nee.. Heb hoogst waarschijnlijk atrose in mn knieën (slijtage) waar ze zich ernstig zorgen om maakte (lees ernstig*zucht*) waar ik voor word doorgestuurd. En m'n voeten staan doorgezakt dus moet voor zooltjes.. EN Ze wil me naar een psycholoog hebben om mijn manier van leven aan te passen.. Ik ben zeg maar een overbelaster. Ze gaf het voorbeeld dat iedereen 100% heeft en "normale mensen" bij 80% stoppen als ze niet meer kunnen.. maar ik ga door tot 120% Dus nu is het de bedoeling dat ik leer voelen en accepteer dat ik minder kan doen wat ik wil en wanneer dat punt van die 80% dan is.. Aangezien ik dit al heel m'n leven doe is dat waarschijnlijk een best lange weg die ik nog af moet leggen. Maar in m'n handen is het dus niet uitgesloten, maar omdat ik nog zo jong ben en het dus op het moment op een plek lijkt te zitten wil ze dat nog niet afschrijven maar ook nog niet bevestigen.. EVEN WEL TE VERSTAAN dat het was vastgesteld door 3 artsen pff!! Zo, dat was mijn zooi.. heerlijk zo'n uitlaatklep. sorry als ik jullie ermee verveel Als ik nog wat vergeet.. sorry ..
@dinges: pff wat een ellende dus weer artrose is niet nix.. Je zult echt sommige dingen anders moeten gaan aanpakken, ookal wil je dat zelf liever niet En jeej eindelijk weer een posi ovutest! Aan de klus dus! @kaartje vriendin: jaa vind die van m'n vriendin ook echt super mooi! Kan niet wachten totdat die in de bus valt. Ze heeft echt een horrorzwangerschap nu weer bekkeninstabiliteit en het kindje ligt nog steeds in stuit.. Morgen moet ze naar de gyn, om te kijken of het kindje nog te draaien is. Ze wordt sowieso ingeleid, zodat ze niet langer zwanger hoeft te zijn dat strikt noodzakelijk. Dus nog ff afwachten of het een keizersnee gaat worden of niet.. @kiwi: kan me voorstellen dat het ff wennen is nu je echt het geslacht weet! Je bent nu weer een stapje dichterbij jullie kindje! @geslacht: bij ons mag ook verder niemand het weten. Dus wij doen voor onze omgeving ook net alsof wij het zelf ook niet weten @eten: lekker pistoletje zalm en salade ML is niet thuis, dus lekker simpel vandaag!
Ja.. en indd atrose is niet niks.. maar nu even afwachten hoe of wat alles gaat doen en zeggen.. en geslacht geheim houden lijkt me echt super moeilijk! hihi dus voor ons word t geslacht niet bekend oja enne net ff met ml aan het snuffelen op die site en ineens weten wij wat het kaartje voor ons word! welk geslacht dan ook Samen met teddybeer :: Belarto
@dinges, lief kaartje!! En fijn zeg die arts....maar wel goed dat t opnieuw onderzocht wordt! Voor artrose zijn wel medicijnen toch?? Niet dat dat t goed maakt natuurlijk....en het klinkt logisch ja die therapie, moet mn vriendin nu ook, die gaat elke keer veel te ver zeker op een goede dag waardoor ze daarna weer minstens 2 slechte dagen heeft...dus zij moet ook leren om haar energie en kracht te verdelen over alle dagen van de week...wordt ook pittig, zeker omdat zij er ook al ruim 10 jaar mee zit. T zit er zo diep in... Dus ik hoop dat je bij de goede therapeut terecht komt die je hierbij kan helpen! (Dus of t nu artrose of wel gewoon fibro is zal je idd je levensstijl iets aan moeten passen.....) Dkke knuffel voor jou!! En jeeeej je ei gespot! En thnx dat je flora ook gelijk goed hebt gezet op de lijst! @flora, die hart en ster zijn de kaartjes die je vriendin gaat doen? (Of heb ik er nou weer ms overheen gelezen ) vond die in elk geval heeeeeeel erg leuk! @hier, nou hoef in principe niet terug te komen bij de fysio, hij overviel me er nogal mee zegt ie "nou ik zou bijna zeggen wees altijd zwanger, t gaat zo goed met je" , maar mag in januari nog een keer terug komen, in t verleden was t steeds als t langer dan 4 weken duurde gelijk weer raak met mn nek, dus ben benieuwd zal vast goed komen nu En voedingskussen doet voorlopig goed zn werk voor mn bekken en als ik last ga krijgen moest ik vooral naar degene die de HA voor zou stellen wl was ik bij hem ook gewoon welkom. Meer dan wat ie nu deed doet ie dan ook niet, dus dan kan ik beter naar bekkenfysio. Maar mn bekken ligt recht en functioneerde in elk geval heel netjes En nu heb ik echt t gevoel dat ik iets vergeet..... @mvs, zag dat t goed gaat met shaun nu? Dat ie zelfs een buikje krijgt nu?! Fantastisch zeg!!! Hoe gaat t eten nu? @hier, jeeej pizza klaar!! Hongerrrrrrr dus ik ben gauw weg
@bf: ja dat zijn idd de kaartjes die m'n vriendin heeft uitgezocht En wat fijn dat t zo goed gaat en je voorlopig niet naar de fysio hoeft! Weer eens zorg minder @hier: pff heb vanaf een uur of 5 hele vervelende stekende kramp in m'n heup. Heel irritant. Als ik m'n kont optil als ik op de bank lig dan doet t echt zeer Strax maar ff een warm bad nemen ofzo! @bank: over bank gesproken... Binnen nu en 2 weken moet de nieuwe bank komen! Mag nu eindelijk wel een keer! Wil weer lekker op de bank kunnen hangen. T tuin lounge set heb ik nu voortaan wel gezien