Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hey meiden

ik ben hier echt lang niet geweest maar drukdrukdruk

toch wil ik jullie even op de hoogte brengen van verdrietig nieuws
    vanmorgen moest ik voor me 12 wk echo geen hartje te vinden toen ze het vruchtje ging meten kwam ze op 9 wk

met 8 wk heb ik nog echo gehad en toen hadden we mooi hartje
    jeetje wat is dit een klap zeg en zo onwerkelijk
    nu heb ik woensdag een afspraak bij de gyn om het weg te laten halen maar is een kleine kans dat het gelijk gedaan word
    dus wachten maar af het kan ook dat het vanzelf los komt

we mogen zelf beslissen wat we met het vruchtje doen het schijnt dat mensen het begraven maar ik weet het echt niet wat ik nu wil zo dubbel
    sorry voor me verhaal maar moest het echt ff kwijt

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
  3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @knuffie: wat een verschrikkelijk nieuws!! :(:(:(:( heeeeeeeel veeeeel sterkte en een heeeele dikke knuffel!

4. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Ha meiden!!

Sorry, sorry, sorry dat ik jullie zo verwaarloos.... Ik lees wel mee maar vaak te druk of geen puf om te reageren..........

Flora, spannend!!!! Je temp ziet er goed uit zeg!!!

Dings, o meis wat een slecht nieuws...... Heel veel sterkte ermee!!

BF, heb je mini weer voelen kriebelen?

Jazz, mooi buikje!!!

Kiwi, gefeliciteerd!!! Wat leuk dat jullie een zoon krijgen!!!

Hier, druk met school, ben in een nieuwe klas gezet en die beginnen van voor af aan. En ik ben al verder met mijn stuk. Nu zou ik moeten wachten tot 1 februari voordat ik mijn eerste fase in mag levren. Dit gaat het hem dus niet worden.... Ik heb al gebeld naar de school, maar krijg iemand te pakken. Dit zou betekenen dat ik pas aan het einde van het schooljaar klaar zou zijn en collegegeld moet betalen, ggggggggggggrrrrrrrrrrrrr

En het gedoe rondom seks is weer begonnen. Ik was vanmorgen zo kwaad dat ik met de deuren in huis sloeg... Dit doe ik echt nooit:$ Opeens was mijn geduld helemaal op. Ik zeg niet wanneer mijn ei is en probeer hem te verleiden, maar toch wordt ik nog steeds de hele tijd afgewezen:(:( Ik heb echt heel veel geduld, maar soms is het op. En helemaal omdat ik niet weet wat er aan de hand is.....:(

5. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ohhh meis wat erg!! Heeeele dikke knuffel voor jou!!
    Heeeeeel erg veel sterkte samen!
    En als je wil praten zijn we er voor je meis..

6. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Knuffie, heeeeeeel erg veel sterkte...... Wat vreselijk......... Een hele dikke knuf

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zep: pff dat afstuderen wil nog niet echt opschieten zo :( wat een gedoe steeds zeg! Hopelijk heb je toch voor het einde van het schooljaar je papiertje in je hand :)
    En wat betreft je hubbie... Ik zou toch nog een keer proberen erover te praten. Heeft hij gewoon weinig behoefte of zit er iets achter? Als hij ook graag een beeb wil, dan zal hij toch zo nu en dan aan de bak moeten.

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @knuffie, neeeee meid wat een vreselijk nieuws!!! :(:(:( moet wel even slikken hoor.....de gyn zal woensdag eerst een nieuwe echo maken om te kijken of t echt zo is, als vruchtje dan idd nog niet los is gekomen zullen ze wel bespreken wat de opties zijn...denk dat ze curretage voor zullen stellen.....echt verschrikkelijk dit!!! Heeeeeeeeele dikke knuffel voor jullie en heel veel sterkte!!!!!!!!!

@zep, wat een rotsituatie zo zeg......denk dat je vriend nu toch even heel eerlijk tegen je moet zijn wat er nou aan de hand is....of hij dit nu moeilijk vind of niet, even slikken en vertellen maar. Zeg maar dat t moet van mij en dan mag je best ook mijn verhaal vertellen (en dit komt toch van iemand die normaal gesproken erg leeft in de overtuiging dst je zoiets niet moet forceren want dat werkt averechts), maar ik denk toch echt dat hij nu echt wat moet gaan vertellen! En dan hoeft t niet eens tot in detail te zijn, maar dat je in elk geval IETS weet (zo wist ml wel dat t beestje een naampje had en wat ie beter wel/niet kon doen, maar hij begreep t toch eigenlijk nooit, totdat ik dus t hele verhaal had opgeschreven....) maar goed, al weet je maar iets kan je hem er misschien bij helpen.....
    Dikke knuffel voor jou schat! En als je wilt praten...:)

@mini, ja heb mini wel weer voelen kriebelen vandaag gelukkig, zo bijzonder.

@flora, aanhh lief kaartje met t uiltje! Heb m ook even aan ml laten zien, maar kreeg beetje lauwe reactie :D
    Zal toch maar eens wat rond gaan kijken op internet, moeten we straks ten slotte ook klaar hebben liggen :)

9. Jazz

Jazz Niet meer actief

@knuffie :$:$:$... Ik ben helemaal in shock!! :( meis wat verschrikkelijk nieuws! Wat komt dat vreselijk hard aan zeg! Weet gewoon niet wat ik moet zeggen, heeeel veel sterkte meis. Dikke knuf en je kan hier altijd je ei kwijt

@dinges jeetje meid ook al rot nieuws. Ik hoop echt dat je goed geholpen kan worden. Tis zeker niet niks.. Wel fijn dat je je ei hebt gevonden!

@zep ik zit in precies t zelfde schuitje. In een nieuwe klas waarin iedereen van voor af aan begint en ik dus niet. Hoop dat het een beetje wil lukken bij je meis! Ik snap helemaal hoe rot t is :( hele dikke knuffel

Ik durf t nu helemaal niet meer te zeggen, het voelt zo dubbel, maar wij hebben t hartje net wel gehoord bij de vk :).. zucht knuffie wat vreselijk..

10. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ Knuffie, oh meis.. weet gewoon niet zo goed wat te zeggen... :( Hoe zijn jullie er met zn tweetjes onder dan? Kunnen jullie het goed met elkaar bepraten? Ik wens je heel veel sterkte meid voor jullie allebei! En zoals meerderen al hebben gezegd, je kan hier altijd komen als je iets kwijt wil. knuff voor jou!!

@ Jazz, ik kan me voorstellen dat je dan niet zo goed weet wat te zeggen. Maar wil toch even zeggen dat het hartstikke fijn is dat je je beeb heb gehoord. Hierdoor zie je alleen maar hoe dicht alles bij elkaar ligt...

@ buikfoto, ik had net twee foto's geupload van mijn buik, vandaag 13w5d. Hieronder staan ze.
    Bekijk bijlage 288877
    Bekijk bijlage 288878

Begin heel langzaam op een olifant te lijken en ben nog niet eens op de helft. :)

11. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Wat een kl*te nieuws zeg. Bah.. Wat gaan ze dan nu nog voor je doen? Gaan ze nog onderzoeken doen? Wij zijn met alle liefde je uitlaatklep :)

Wel een mooi lichtpuntje dat je je ei hebt gevonden jeeeeeej...

12. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Kiwi ja het ligt zo vreselijk dicht bij elkaar allemaal. Zei ook tegen vl moet je dus nagaan hoeveel geluk wij gewoon hebben.. Knuffie en ik waren even ver en bij 1 van de 2 gaat het dus gewoon toch nog fout :( echt vreselijk.. maar ik ben inderdaad wel blij dat we ons kleintje gehoord hebben. En wat heb jij al een mooie buik zeg!!!!

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @kiwi, mooie startende buik hoor! En heel herkenbaar je gevoel hihi, bij mij is dat gevoel wel weer wat minder geworden gelukkig :) voel me nu gewoon zwanger en niet echt een olifant :)

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @knuff wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte meid. Dikke knuffel en we leven met je mee!

15. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

#2755 BellaNoa, 26 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2012
    @ Flora, misschien dat het dan op de canarische eilanden ook mooi weer is. Maar verder in europa niet, dan zul je wat verder weg moeten ;) Je hebt ook wel eens hele mooie aanbieding voor die periode naar Curacao. Wij zijn toen ook voor 12 dagen gegaan in april voor 800 euro pp incl vlucht en hotel. Moet je maar eens in de gaten houden.

@ Jazz, fijn dat je de magische grens voorbij bent! Toch wat meer rust :)

@ Nagels en haar, hier ook niet voller en nagels, tja heb gelnagels en ze gaan er weer sneller er vanaf ;) Schijnt ook door de hormonen te komen dat ze niet blijven zitten.

@ Zwanger&Sex, ML is daarin eigenlijk niet veranderd, maar ik heb er niet zoveel behoefte meer aan hihi. Al moet ik zeggen dat het de laatste week wel weer een beetje terug begint te komen, nu kunnen we er nog van genieten zonder dat de buik echt in de weg zit. Ik weet nog wel op het eind dat het echt een hel was en de seks helemaal niet meer leuk omdat je dan zo beperkt wordt in je bewegingen. Wij zaten de laatste weken echt uit te kijken na de bevalling dat we dan weer normaal seks konden hebben :D Ongeveer 3 weken na de bevalling waren we dan ook echt een stel pubers die voor het eerst seks hadden haha! Was wel leuk

@ BF, nog 2 dagen wachtennn en dat weet je wat je krijgt!! :D Spannend hoor

@ Kiwi, een jongen! Leuk!! Gefeliciteerd! Nu kun je gericht gaan shoppen hihi. Jongens zijn als kind echt mama's-kindjes, Dilan hangt de hele dag om mij heen en ze zijn super lief ;) Maar ik had zelf toen ook wel zoiets van als hij straks groot is dan raak je een jongen denk ik eerder kwijt als een dochter, die gaat dan altijd bij zn vriendin zitten enzo, dat beeld heb ik er dan van. Maarja, wie weet.

@ Julia, spannend vandaag NOD ben benieuwd! Duim voor je!

@ Jazz, kaartje voor een meisje vind ik wel leuk, maar voor een jongen niet zo vind 'm zo knallen zeg maar ;)

@ Flora, mooie kaartjes!

@ Kiwi, ze kijkt er inderdaad ook medisch naar. Bij ons kwam eruit dat ze haar niertjes of iets daarin ofzo wat verdikt was. We moesten ons er niet druk om maken en ze had daarom dus ook nadrukkelijk gezegd wat het NIET is, voor t geval ik op internet zou gaan kijken ;) Blijkbaar moet 1 van ons dat precies hetzelfde hebben. Enige wat ze er van zou kunnen krijgen is dat ze straks sneller een urineweginfectie kan krijgen. Ze had er ook een extra foto van meegegeven voor de VK, zodat ze daar bij 20 weken nog beter naar konden kijken. Verder was het in haar ogen goed.

@ Sproetje, ik weet nu ook ongeveer 4 weken dat we een meisje krijgen maar noem het ook nog steeds baby terwijl iedereen het bij ons weet dat het een meisje is haha... Ik vind het gewoon zo raar om te zeggen en ook het woord dochter. Gek he? Terwijl ik altijd heeel graag een dochter wilde krijg ik het nu mn strot niet uit :D

@ Kiwi, als ik naar afgelopen zomer kijk, dan kunnen ze in mei best wel gewoon longsleeves dragen die je nu ook kunt kopen hihi. En lange broeken. Koop straks wel een paar dingen met korte mauwen maar niet teveel. Gewoon het hoog nodige en dan kijk ik op dat moment wel wat ik nog meer nodig heb en dan is het zo gekocht. Als ze zo klein zijn zitten ze iedere keer maar een paar weekjes in een kledingmaat. De eerste bij ons heeft steeds maar max 1 maand in een maatje gezeten, behalve 62 zat ie 6 weken in en vanaf 74 ging het ook niet zo snel.

En over spijkerbroekjes, zou ik inderdaad ook pas vanaf maat 62 a 68 kopen en als ze zo klein zo gewoon lekker confortabele dingen ;)

@ Lijstje, sjonge word je ook niet blij van... Waar blijft het roze in november?!?! :p

@ Dinges, jeetje atrose, nu al? Dan moet je inderdaad maar luisteren naar je lichaam en op tijd stoppen ;)

Mooi kaartje ook, ik vind die naam trouwens ook super leuk! Julian

@ Knuffie, neeee wat erg! Veel sterkte!

@ Zep, Oh snap je helemaal. het is natuurlijk dat je zwanger wil worden en hem daarvoor ook nodig hebt, maar oh man ik zou op een gegeven moment niet eens meer durven te beginnen omdat je dan toch al weet dat je word afgewezen. Lijkt me echt heel frustrerend!

@ Werk, vandaag kwam mn leidinggevende aan; heb je even? Dacht wat is er nu weer? Ze wilden een voorstel doen, dus ik dacht daar zullen mn thuiswerk uren wel gaan...... Ze vonden dat het erg goed ging als ik thuis werkte en hadden het liefste dat ik meer uren vanuit huis zou draaien. Nu kwamen ze met een nieuw rooster voor me aan

Maandag van 8-12 op kantoor
    Dinsdag van 8-16.30 thuis
    Woensdag vrij
    Donderdag van 8-16.30 thuis
    Vrijdag van 8-16.30 thuis

En wat ik daarvan vond? Uuhh nog maar 4 uurtjes op kantoor, tuuuurlijk is dat goed :D Duhhh! Ik moet het morgen doorgeven of ik ermee akkoord ga, ben benieuwd wanneer het dan in gaat. Volgende week, of misschien deze week al

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Zoo bella, wat een post :D hihi wat fijn dat je nog maar 4 uurtjes op kantoor hoeft te werken / kan blijven werken!

@vakantie: Canarische eilanden is dan toch nog wat te koud. Verder weg is ook niet erg hoor. Misschien gaan we wel richting Amerika of Mexico. Binnenkort maar ns langs een reisbureau, daar ideeën op doen en dan zelf wat boeken :)

@jazz: wat ligt verdriet en geluk toch bij elkaar, zoals je al zei... Fijn dat je echo goed was! Maar kan me voorstellen dat je er een gek gevoel bij hebt, na t berichtje van knuffie..

@Kiwi: mooi buikje hoor :) ook een groeispurtje gemaakt?

@heup: nog steeds, bij bepaalde bewegingen een verschrikkelijke pijn, kramp in m'n heup :( Echt niet grappig meer. Als t morgen heel de dag aan blijft houden, dan woensdag maar ff langs de ha.

17. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Flora, haha ja was wel een hele lange! Maar heb wel zoveel mogelijk geprobeerd te reageren :D

Ik zou denk ik ook wel voor een ver reisje kiezen onder het motto dat het nu nog wel kan ;) Straks doe je dat denk ik niet meer zo snel met een kleintje. Ik was 4 uur vliegen naar turkije al beu met dilan op mn schoot dus 10 uur was ik gek geworden denk ik :p

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Goedemorgen meiden

Lekker geslapen? Ik helaas weer de halve nacht zonder kussen dus t effect is vandaag ver te zoeken maar als dat alles is mag ik niet klagen ;)
    Ja okee...koppijn...bah...straks op t werk eerst een theetje, kijken hoe t dan is en anders gaat er gewoon een paracetamol in :)

@bella, jeeee wat een lange reactie :D ik denk trouwens ook niet dat ik dan steeds meid of dochter of zoon ofzozou zeggen hoor, denk dat t bij mij meer zal zijn ipv "mini" of "t" beweegt of is wakker dat dat wordt hij of zij beweegt/is wakker enzo. Maar die kleine dingetjes :):)

@flora, turkije is dan warm??, tunesie, algerije etc?? Al zou ik denk ik lekker naar de caribean gaan ;) hahaha

@jazz, gelukkig wel hartje gehoord!

@hier, ga mezelf masr eens overeind slepen en aankleden enzo. Wel fijn dat ik t op iets rustiger tempo kan doen als ik ff niet zo'n zin heb :D en ff mn schoonmams vragen vandaag of ze al klaar was met de jas, wordt erg koud deze week dus heb ik liever die hele wrme jas hihi, mn skijas gaat ook nog maar net dicht en echt in vorm zit die niet meer :D haha ben dr echt zo'n propje in :)

19. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    Hey meiden bedankt voor de lieve reacties doet ons goed
    We kunnen goed met elkaar praten hoor dus das heel fijn ook de mensen om ons heen vangen ons goed op
    Woensdag,w8 we maar af vind doodeng maar laat het maar gewoon overme heen komen
    Nu beetje ongesteldheidsgevoel maar we w8 af en als ik wilde praten of vragen had mocht ik altijd de vk bellen dus das erg fijn

20. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Knuffie: Wat een naar nieuws! :( Gelukkig kunnen jullie er goed over praten dan.. sterkte!

@ego vraagje: is het mogelijk een hele cyclus over te slaan en dus weer in dezelfde periode uit te komen met vruchtbare dagen/menstruatie? Als ik namelijk gewoon ongesteld was geworden, zou ik eind deze week weer een vruchtbare periode hebben... M'n temp is nu opeens ook weer stabiel, rond dezelfde temp als de laatste cyclus voor m'n eisprong.. Als ik volgende week nog geen ei heb ontdekt ga ik langs de HA denk ik.

@Buikjes: mooie foto's allemaal!

@Kiwi (Toch??) Of was het nou Jazz? :) Een jongen!!! Gefeliciteerd!

@Dinges: Pittig hoor! Hoplijk is het allemaal goed op te vangen met eventuele medicijnen enzo.

@rest: weet ik even niet meer, sorry!

Deel Deze Pagina